I hate that I feel this way. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I hate that I feel this way.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Agate
Member
I hate that I feel this way. - Pagina 2 DPKsfdL
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Agate
BerichtOnderwerp: Re: I hate that I feel this way.   I hate that I feel this way. - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 mei 2019 - 17:31

Agate keek Chawl kort aan toen hij haar woorden ontkende, gevolgd door de woorden dat hij zijn vader niet was. Ze wilde eerst Cobra als voorbeeld aanhalen, maar dat leek haar een slecht idee. Cobra was ook niet zijn vader geweest en dat was ook de verkeerde richting opgegaan. Ja, hij was nu leader van de Elite, maar werd hij echt zo gerespecteerd zoals Claw en zoals haar vader? Misschien wilde hij zijn leaderspositie nog verdienen, bedacht hij verschillende manieren waarop hij dat kon doen. En ergens vroeg ze zich af of Shark geen spijt had van het feit dat hij Thora had benoemd als commander vlak na Claw’s dood. Misschien was het helemaal anders gelopen als hij iemand anders had benoemd. En aangezien Chawl dan te weinig ervaring had gehad, dan had hij gemakkelijk voor iemand van de meer ervaren members kunnen kiezen. Niet dat ze buiten Chawl en zichzelf ook maar iemand op dit moment op de troon vertrouwde binnen de Elite, maar dat terzijde. “Je hoeft ook niet zoals hem te zijn om de Elite goed te kunnen leiden,” antwoordde ze koeltjes. “Shark was ook niet zoals Claw, maar hij heeft het wel goed gedaan. Ze hadden respect voor hem. Ik weet zeker dat ze ook respect voor jou zouden hebben.” Ze trok kort met haar oortje. Het was vervelend om zichzelf constant de vraag te moeten stellen hoe alles was gelopen of dit en dit en dat anders was gegaan, maar ze wist ook wel dat ze daar niets mee bereikte. En ze wist ook dat ze hier niets mee bereikte, maar misschien kon ze Chawl in bepaalde mate overtuigen dat hij toch actie ging ondernemen. Op de één of andere manier dan. “Chawl…” Haar stem klonk bedenkelijk. “Ik kan je niet te veel vertellen over wat ik van plan ben omdat de waarheid is dat ik dat zelf nog niet volledig weet, maar hoe ver zou ik mogen gaan?” Ze keek de zwarte tom nu recht aan met haar blik. De vraag leek haar duidelijk te zijn. Mocht ze Cobra vermoorden om haar doel te bereiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
I hate that I feel this way. - Pagina 2 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: I hate that I feel this way.   I hate that I feel this way. - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 19:35

Ze begon er over dat hij ook niet zoals zijn vader hoefde te zijn om de Elite goed te kunnen leiden. De blik in zijn tweegekleurde ogen richtte zich op Agate. “Nee ik hoef dan misschien niet zoals hen te zijn, maar ik zou het wel in me moeten hebben om de Elite goed te kunnen leiden. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.” Nee, dat wist hij echt niet. Hij zag het zichzelf niet doen, hij vond zichzelf te zwak op bepaalde punten. Hij dacht niet dat hij het zou kunnen en daarnaast hadden Cobra en Thora de macht nu. Hij zou niet weten wat hij daar aan zou moeten doen, hij wilde ook niet zoals hun worden. Hij zou Cobra niet aanvallen zoals zijn broer dat bij Shark had gedaan. Hij verafschuwde hem daarom en zo laag wilde hij niet zinken. “Respect moet je winnen Agate, dat is er niet zomaar.” Zeker in de Elite niet. Je moest jezelf bewijzen en pas dan zou er respect ontstaan. Ja, misschien zou hij dat nog wel kunnen bereiken, maar of hij het leiderschap aan zou kunnen. Nee, dat verwachtte hij niet. Toen vroeg ze plots hoe ver ze zou mogen gaan met haar plan. Even trok er een frons in zijn voorhoofd terwijl hij haar onderzoekend bekeek. Na een tijdje schudde hij langzaam zijn kop. “Het blijft mijn broer.” Miauwde hij toen rustig. Hoe erg hij hem ook zou haten, het bleef zijn bloed. Op een vreemde manier had hij nog steeds de drang om hem te beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Agate
Member
I hate that I feel this way. - Pagina 2 DPKsfdL
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Agate
BerichtOnderwerp: Re: I hate that I feel this way.   I hate that I feel this way. - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2019 - 16:44

Het leek erop dat Chawl dacht het zich niet in te hebben om leader te worden en Agate had niet zo’n zin om daar de hele tijd op door te blijven gaan. Misschien zou hij uiteindelijk zelf wel de kracht vinden om te geloven dat hij het wel kon, maar Agate ging hem niet als één of andere wanhopige Clan cat aansporen om zijn dromen te volgen en te doen wat hij dacht dat goed was. Ze had haar zegje gedaan, ze had duidelijk weergeven dat ze hem zou steunen als hij het zou proberen en dat was dat. “Vertel dat maar tegen je broer,” murmelde ze toen hij zei dat ze respect moest winnen en dat dat er niet zomaar was. Op de één of andere manier had Cobra ook op zijn eigen, rare manier het respect van sommige Elite cats weten te winnen. Shark had zo onoverwinnelijk geleken en niemand had het in zich gehad om hem uit te dagen, tot die dag dat Cobra daar opeens stond. Misschien vereiste dat wel een bepaald respect bij die dwazen? Ze had geen idee. Ze vond het nog altijd meer imponerend als iemand zijn twaalf hondentanden wist te verdienen dan als ze iemand een verzwakte kat aanviel om het leaderschap over te nemen. “En diezelfde broer zou Shark vermoord hebben als jij er niet tussen was gesprongen en heeft een kat die níet zijn bloed was opgedrongen om jou te verwonden,” bromde ze, maar de boodschap was duidelijk. Chawl zou het niet accepteren als ze Cobra zou vermoorden om wat hij had gedaan. “Maar ik respecteer je wens,” murmelde ze, al was het niet van harte en deed het zelfs pijn om het te zeggen. Ze wendde haar blik dan ook af van hem omdat ze het moeilijk vond hem aan te blijven kijken terwijl ze toegaf dat ze niet tot die verre lengtes zou gaan, dat ze toegaf dat ze Shark niet op die manier zou wreken, al schreeuwde alles in haar lichaam om dat wel te doen. “Ik begrijp je op veel vlakken, Chawl. En ik denk dat we zeker de potentie hebben om goede vrienden te worden. Maar ik zal nooit jouw toewijding naar je bloed begrijpen, niet na alles wat ze gedaan hebben.” Nee, niet nadat zij zich juist zo makkelijk van haar eigen bloed had af kunnen keren. En zij hadden Shark helemaal niets gedaan. Helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
I hate that I feel this way. - Pagina 2 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: I hate that I feel this way.   I hate that I feel this way. - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2019 - 11:58

Ze begon allemaal argumenten te benoemen. Was dat om hem van gedachten te doen veranderen? Want dat ging niet gebeuren. Hoe erg zijn broers en zussen het ook mochten verpesten, dan nog was het zijn familie. Hij was woest op Cobra en hij was zijn vertrouwen in hem verloren, maar dan nog zou hij het niet toe staan dat iemand hem vermoordde. Dan zou hij er alsnog tussen springen zoals hij dat bij Shark had gedaan. Simpelweg omdat hij diep in zijn hart nog steeds om hem gaf. Hun bloedband was een feit, die zou voor altijd blijven bestaan. Hoe hij zijn oudere broer ook verafschuwde. Hij ging dus ook niet op haar argumenten in, zijn punt was duidelijk en hij had geen zin in ruzie met Agate. Hij voelde trouwens ook niet de drang om zichzelf te verdedigen, ergens zou ze het uiteindelijk wel begrijpen dat wist hij zeker. Alleen nu nog niet, dat werd duidelijk uit haar volgende woorden. Zijn tweegekleurde ogen keken haar koel aan en hij haalde even zijn schouders op. “Dat zul je moeten accepteren als je een vriendschap aan wilt gaan.” Zei hij toen simpel, want dat was iets wat hij niet ging veranderen. Zo zat hij nu eenmaal in elkaar en hij ging zich niet aanpassen om haar daar dan beter door te laten voelen. Het was zoals het was, hij was zoals hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Agate
Member
I hate that I feel this way. - Pagina 2 DPKsfdL
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Agate
BerichtOnderwerp: Re: I hate that I feel this way.   I hate that I feel this way. - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 mei 2019 - 16:20

Ze klemde haar kaken op elkaar toen Chawl zijn woorden sprak. Het voelde letterlijk alsof ze nu tussen haar vader moest kiezen en tussen Chawl. Chawl, die na alles wat er gebeurd was nog altijd voor zijn familie zou kiezen. Ze was er dan ook vrij zeker van dat als haar ooit iets zou overkomen en ze closer zouden zijn, hij nog altijd voor zijn familie zou kiezen. Hij zou haar verdedigen, ja, maar daar hield het dan ook bij op. Aan de andere kant… wat voor keuze had ze? Ze was door haar afkomst een schietschijf geworden in de Elite en Chawl was eigenlijk de enige met wie ze het op dit moment zag zitten om vrienden te worden. En dan had ze nog dat bepaalde gevoel van respect dat ze voor hem had omdat hij ondanks alles toch zichzelf bleef. Hij liet zich niet opdringen door de Elite, hij liet zich niet beïnvloeden door andermans argumenten en hij stelde zichzelf open voor potentiële vriendschappen, maar bleef daarbij wel aanhouden dat hij zichzelf zou blijven en dat hij niet zou veranderen voor haar idealen. Ze kon niet anders dan respect daarvoor hebben, al frustreerde het haar tot geen einde. De argumenten waarom ze er wel op in moest gaan en waarom niet zorgden voor een conflict in haar hoofd. Het was te groot om nu al een beslissing te maken en hoewel Agate hem dankbaar was voor zijn plekje in de barn wilde ze niet zomaar toegeven. Ja, ze wilde vrienden met hem worden, maar ze wist nog niet zeker of dat was tegen deze prijs. “Daar zal ik dan eerst toch nog goed over na moeten denken,” bromde ze, waarna ze opstond en van hem wegliep. Ze had even geen zin meer om hierover na te denken, niet nu hij haar bijna letterlijk had gedwongen om tussen hem en tussen haar vader te kiezen. En al haar plannen die ze voor Cobra had achter zich te laten als ze voor hem zou kiezen. Wel, bijna al haar plannen.


OOC: Agate topic uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate that I feel this way.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Linwood Park-
Ga naar: