I'd rather be the hunter than the prey.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'd rather be the hunter than the prey.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vipergaze
Member
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimewo 3 apr 2019 - 14:32

Een grijns was om zijn lippen te zien terwijl hij zich stiekem steeds meer en meer afzonderde van zijn pratende mentor. Normaal gezien was de training nu afgelopen en moest hij zijn tijd nuttig besteden door de elders wat bij te staan en vragen wat ze nodig hadden, maar de middag was voor Viperpaw’s gevoel nog jong en hij had echt geen zin om weer dezelfde taak uit te voeren die hij vorige week ook al had uitgevoerd. Elke dag was een andere apprentice de klos en deze keer was hij het geweest. En hij zou de elders ook wel controleren, maar dan wel nadat hij nog een prooi had gevangen. En dus keerde hij zich weg van zijn mentor en begon weg te sluipen. Hij was met de meeste technieken nog niet zo goed, maar had ontdekt dat hij in sluipen echt een natuurtalent was geworden. Zijn mentor prees hem vaak en liet hem dikwijls ’s nachts oefenen in the Pinewoods om te zien of hij zich geruisloos over de naalden kon bewegen en zijn mentor kon verrassen. En meestal lukte dat ook wel. Zo had hij zijn mentor laatst goed laten schrikken en had hij daar vervolgens een half uur om kunnen lachen. Zijn mentor natuurlijk wat minder, maar ach. Je kon niet alles in het leven hebben wat je wilde, toch? Met een nog bredere grijns om zijn lippen omdat het hem gelukt was te ontsnappen aan de vervelende taak die hem te wachten stond, begon hij hard weg te rennen. Hij begon nog net niet uitbundig te juichen en verloor zijn zicht voor zijn territorium voor een paar momenten terwijl hij uitgelaten probeerde om een zo hoog mogelijke snelheid te halen als hij maar kon. Hij vergat echter dat het in de winter wel eens glad kon zijn en dat the Little Creek daar een voorbeeld van was. Hij schoof uit, belandde vol op zijn neus en schoof een eindje door. Nadat hij bekomen was van de schrik, kwam hij overeind en wreef zuchtend over zijn neusje. “Wat een manier van StarClan om me te straffen, zeg,” bromde hij en wierp een geïrriteerde blik naar boven. Alsof StarClan er namelijk écht iets aan kon doen dat hij op zijn snufferd was gegaan.


+ Eerste post voor Acorndust
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimema 8 apr 2019 - 19:37

Hij hoopte maar dat de kou snel voorbij zou zijn en newleaf er was, want ze konden wel wat meer prooi weer gebruiken en het zou ook vast niet goed gaan met de kruiden. En dan had je natuurlijk ook nog katten die sneller gewond konden raken als ze even niet opletten door eventueel ijs dat ergens kon liggen en dat was dan ook weer nu het geval. Net op het moment dat hij daaraan dacht zag hij voor zijn neus een van de apprentices onderuit glijden. Dit deed hem denken aan de keer met Wolfpaw en hij hoopte dat deze apprentice wat meer respect zou hebben. "Gaat het?" Begon hij dan ook rustig terwijl hij naar Viperpaw toeliep.


If you are strong, you'll find responsibility
I'd rather be the hunter than the prey. 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimedi 9 apr 2019 - 14:22

En alsof StarClan hem nog niet genoeg had vernederd, dook er achter hem opeens een senior warrior op die aan hem vroeg of het ging. En niet zomaar een senior warrior, maar dan ook nog eens de deputy. Wauw. Hij wist niet wat hij misdaan had, maar StarClan was niet blij met hem vandaag. “Ja hoor,” antwoordde hij nonchalant, al deed zijn neusje best wel veel pijn dankzij de klap. Hij hoopte maar dat het niet ging bloeden. Door de kou was het niet goed aan te voelen of het warm werd vanbinnen of niet. Toen er echter wat vocht naar buiten kroop, had hij ook daar al het antwoord op gekregen. Hij likte met zijn tong langs zijn neusgaten en kromp wat in elkaar van de vieze metaalachtige smaak van bloed. Gatver! Hij ging het echter niet op Acorndust afreageren. Acorndust was één van de weinigen waar hij oprecht respect voor had, samen met Tallstar en nog een paar anderen die dat verdienden. En dus likte hij enkel nog een paar keer snel langs zijn neusje en zei er verder voor de rest niet echt veel meer op. “Mama zal vast weer ontzettend trots op me zijn. En mijn lieve mentor.” Hij zei het op een ietwat bittere toon. Hij had het gevoel dat zijn moeder het hem kwalijk nam dat ze zijn vader en de rest van zijn siblings in RiverClan achter hadden moeten laten. En hij had ook het idee dat zijn mentor het maar een bittere pil vond om te slikken dat hij een half-Clanner op moest leiden. “Het is gewoon…” Hij bewoog even kort met zijn oortje. Ging hij dit echt doen? Ging hij echt zijn hart uitstorten? Nou ja, het was in elk geval bij Acorndust en die kon wel zwijgen. “Het is gewoon net als ik mezelf wil bewijzen, écht wil bewijzen, dan gaat het weer mis. En ik heb het altijd gedaan. Alleen maar omdat ik ontstaan ben uit een relatie waar ik niets aan kan doen.” Hij keek Acorndust peilend aan en het leek erop alsof hij nog iets wilde zeggen, maar uiteindelijk schudde hij zijn kopje en keek een tikkeltje beschaamd de andere kant uit. Hij haatte het als het aankwam op zijn gemengde gevoelens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimema 29 apr 2019 - 20:12

Hij was niet zo zeker of hij de apprentice moest geloven op zijn woorden, maar hij had ook niet veel zin om er op aan te dringen. Als er iets goed mis was zou Viperpaw hopelijk verstandig genoeg zijn om niet te koppig te zijn. Hij luisterde naar de woorden die volgden van de apprentice en begon wat te fronsen. Hij had wel gemerkt dat er meer katten waren die wat tegen halfclanners hadden, maar naar zijn mening waren het de kittens niet die fout waren. De ouders hadden een fout begaan, maar dat hoefde niet ten kostte van de kittens te gaan. "Er zijn inderdaad een aantal katten die het niet zo hebben op halfclanners." Sprak hij dan ook rustig. "Toch in mijn ogen hebben de kittens niks verkeerd gedaan, het zijn de ouders die de fout hebben begaan." Wat ook inhield dat Viperpaw's moeder er een was, maar hopelijk zou de apprentice daar niet te erg door geraakt worden.


If you are strong, you'll find responsibility
I'd rather be the hunter than the prey. 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimedo 2 mei 2019 - 21:38

Acorndust leek er geen doekjes om te winden; hij vertelde dat er inderdaad katten waren die het moeilijk hadden met half-Clanners. Daar was Viperpaw al wel achter gekomen. Vooral in zijn kittentijd had hij veel vieze blikken op zich geworpen gekregen, maar uiteindelijk was dat wel iets minder geworden en kon hij er nu een stuk beter mee omgaan. De meesten begonnen hem te accepteren, al leken ze nog steeds niet erg gediend te zijn van zijn rebelse gedrag. Viperpaw trok kort zijn oortje toen Acorndust het over zijn moeder had, maar gaf uiteindelijk wel een knikje. Zijn moeder had het duidelijk moeilijk met de situatie en het was hem ook duidelijk dat ze terug verlangde naar haar andere kittens, maar daardoor werd hij wel verwaarloosd en kreeg hij altijd de vieze blikken op zich geworpen. Zijn moeder nam geen verantwoordelijkheid voor wat ze gedaan had en hij had geen idee hoe hij nog met haar moest communiceren zonder dat het direct dikke ruzie was tussen hun. “Ja, maar soms kan ik het niet helpen dat ik naar mijn vader en mijn siblings verlang, weet je,” murmelde hij. “Zij groeien nu op in RiverClan en ik weet dat er ooit een tijd gaat komen dat we tegenover elkaar moeten staan in een gevecht. Ik weet of ik ze dan aan zou kunnen vallen.” Hij wiebelde wat ongemakkelijk met zijn oortjes, alsof hij het erg lastig vond om zijn gevoelens te delen. Al zeker met een tom. Praatten toms over dat soort dingen met elkaar? Maar hij had het geen vader om het ermee over te hebben en Acorndust leek wel een kat te zijn waar hij dit gesprek mee kon aangaan. “Heb jij geen vrienden of familie in een andere Clan zitten?” vroeg hij hoopvol aan zijn deputy, al wist hij niet of dat misschien wel een te brutale vraag was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimevr 3 mei 2019 - 18:35

Het was normaal om naar familie te verlangen, ook al had hij zelf nooit siblings gehad en waren zijn ouders doodgegaan toen hij nog maar net warrior was. Dus het had lang geduurd voor hij weer iets had gehad dat hij familie kon noemen en dat had Northernfaith hem gegeven. Ondanks dat hun relatie op de klippen was gelopen had hij door haar wel kittens. Ondanks dat een hem absoluut niet leek te mogen betekende dit niet dat hij niet van haar hield. Het liefst zou hij zijn kittens willen beschermen, maar nu ze apprentices waren moest hij dat gedeeltelijk los laten. "Familie moeten aanvallen is lastig. Toch zou je clan boven je familie moeten staan in dit geval." Daar was hij heel eerlijk in. Ze konden geen katten gebruiken die loyaler zouden zijn aan hun familie in een andere clan dan aan Shadowclan. "En nee, geen familie en ook niet echt vrienden in een andere clan." Hij had zijn afstand wel gehouden in de tijd dat de clans samen waren en ja hij kon aardig doen waar nodig, maar katten uit andere clans vrienden noemen was niet iets dat hij kon. Tenslotte zouden ze elkaar ooit tegenkomen in een gevecht en dan kon hij geen onnodige gevoelens gebruiken.


If you are strong, you'll find responsibility
I'd rather be the hunter than the prey. 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 16:11

Viperpaw gaf een snel knikje. Hij besloot om het er maar verder niet meer over te hebben. Hij zou dan wel zien of hij in staat zou zijn om ze aan te vallen, als hij überhaupt al wist wie ze zouden zijn. RiverClan was natuurlijk ook wel groter dan zijn vader en zijn siblings. De kans dat hij tegenover ze zou komen te staan, leek hem erg klein. Maar goed, zelfs dan nog zou hij waarschijnlijk wel voor zijn Clan kiezen als ze tegenover elkaar moesten komen te staan. Hij maakte er dikwijls grapjes over en nam zijn training misschien niet al te serieus op momenten dat hij dat wel moest doen, maar hij was zich weldegelijk bewust van de taken die hij had en hoe hij het beste voor zijn Clan kon zorgen. En hij zou in ernstige tijden ook zeker goed voor ze zijn, maar soms kon hij het niet helpen dat hij hier en daar eens een grapje uithaalde. Viperpaw gaf een knikje toen zijn deputy aangaf zowel geen vrienden als geen familie binnen andere Clans te hebben zitten. “Dat is misschien nog het beste van allemaal,” sprak hij rustig. “Dan kunnen er ook geen ongelukken gebeuren.” En daar had hij het wel over de kittens die geboren werden in twee Clans, al deed het zeer om zichzelf een “ongeluk” te noemen. “Maar zo lang jij en Tallstar niet aan mijn loyaliteit twijfelen, vind ik het goed. Ik kan soms nogal wat grapjes uithalen en ben niet altijd een oprechte regelvolger, maar ik weet wel waar mijn hart zit.” En hij keek zijn deputy op een serieuze manier aan. “Ik zou geen toekomstige leader van ShadowClan kunnen worden als mijn ene poot in ShadowClan en de andere in RiverClan steekt, wel dan?” vroeg hij plagend. “Ik vind je een goede deputy en je zal vast een waardige opvolger van Tallstar zijn, maar je moet natuurlijk de ultieme sidekick naast je hebben staan als je er alleen voor komt te staan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimezo 12 mei 2019 - 17:34

Misschien was hij wat te hard geweest naar de apprentice toe, maar hij had katten nodig op wie hij in een gevecht kon vertrouwen. Vriendschap met katten in andere clans was dan ook alleen maar iets dat in de weg zou zitten. En wat zou een clan wel niet denken als eerst de leider en dan de deputy aan komt zetten met dat hij kittens had met iemand uit een andere clan? Het was al erg genoeg dat Tallstar dat had gedaan. Niet dat hij van plan was om er ooit toe verleid te worden. "Geen ongelukjes zou inderdaad het beste zijn, maar dat kun je nooit allemaal in de gaten houden." Hij kon niet elk van zijn clangenoten in de gaten houden, hij kon alleen hopen dat ze zelf de goede beslissing zouden maken. "Ik hoop dat ik mijn deputy niet zoveel zorgen ga bezorgen als Tallstar bij mij soms doet." Sprak hij. Als hij überhaupt in leven bleef tot het zijn beurt was. Toch zou dat raar zijn om degene aan de leiding te zijn en een deputy te hebben die jou kon helpen. "Ik weet niet hoeveel grijze haren hij me al bezorgd heeft." Hij had werkelijkwaar geen idee, maar vast wel een aantal.


If you are strong, you'll find responsibility
I'd rather be the hunter than the prey. 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimedi 14 mei 2019 - 14:00

Viperpaw knikte enkel kort met zijn kopje op de woorden van Acorndust, maar deed geen moeite om er op door te gaan. Voor hem was het onderwerp dan ook een klein beetje afgedaan. Hij zou zeker niet dezelfde fout maken als zijn ouders, maar hij vond het ook nutteloos om er de hele tijd op door te blijven gaan als hij er toch geen tekening meer bij hoefde te maken hoe Acorndust zich erover voelde. Ze gingen echter onverwachts over na een ander onderwerp, iets waar Viperpaw veel meer interesse in had. Hij had het eigenlijk bedoeld als een grapje, maar opeens gaf Acorndust hem – misschien wel onbewust – de gelegenheid om meer te weten te komen van de band tussen zijn leader en zijn deputy. Hij wist dat Tallstar behoorlijk wispelturig kon zijn en dat hij soms acties ondernam waar zijn Clanmates niet altijd een passend antwoord op hadden, maar hij had niet geweten hoe Acorndust zich daar over voelde. Tot nu dan. Hij twijfelde. Nu moest hij goed nadenken over welke vragen hij ging stellen, want anders zou Acorndust het misschien afwimpelen en dan was de kans dat hij nog iets aan een apprentice toe ging vertrouwen klein. “Je bedoelt wat hij gedaan heeft met Pepperpaw of heeft hij nog vreemdere acties ondernomen?” vroeg Viperpaw met de bedoeling dat het grappend over zou komen, maar zijn toon was serieus en zijn ogen keken nieuwsgierig naar Acorndust, wachtend op meer informatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimedi 14 mei 2019 - 19:56

Misschien had hij niet moeten beginnen over zijn relatie met Tallstar tegen een apprentice. Maar hij ging er niet vanuit dat het echt onbekend was hoe het soms tussen hun twee ging. Toch deed hij het meeste niet waar de rest van de clan bij was en probeerde hij zo goed mogelijk Tallstar te ondersteunen, zodat Shadowclan niet uit elkaar zou vallen. "Niet alleen Pepperpaw." Antwoordde hij rustig. Toch hoefde de apprentice er niet veel meer over te weten. "Maar maak je er niet al te druk over." Hij wilde niet dat de clan zich echt zorgen zou maken over hoe het tussen hem en Tallstar ging. Als het nodig was zou hij het wel laten merken.


If you are strong, you'll find responsibility
I'd rather be the hunter than the prey. 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimeza 18 mei 2019 - 11:43

De enige informatie die hij kreeg, was dat Acorndust’s frustratie zich niet beperkte tot Pepperpaw. Vervolgens werd het hem duidelijk dat hij verder niks te weten zou krijgen. Acorndust leek zich op tijd te beseffen dat hij nog maar een apprentice was en dat hij dit soort dingen misschien beter met zijn senior warriors kon delen. Wat Viperpaw er op dit moment niet voor zou geven om één van die senior warriors te zijn! Hij wilde ShadowClan natuurlijk op zijn sterkst zien, maar het was natuurlijk ook wel gunstig als zowel de leader als de deputy op één lijn zaten met hun meningen. En dat was nu dus duidelijk niet het geval. Het was niet genoeg om Viperpaw zich zorgen te laten maken om de toekomst van ShadowClan – tot nu toe hadden alle acties van Tallstar redelijk onschuldig uitgepakt in zijn ogen – maar daar dacht de deputy duidelijk anders over. En even wilde hij protesteren, maar hij wist dat het vrij weinig ging uithalen. Acorndust ging hem duidelijk niets meer toevertrouwen totdat hij een warrior zou zijn en misschien zou hij dan zelfs nog wachten. Jammer, maar ergens ook wel begrijpelijk. “StarClan zal hem niet voor niets als leader uitgekozen hebben,” sprak hij voor zijn doen ongewoon kalm uit. Hij haalde zijn schouders op. “En ShadowClan is nog niet uiteengevallen, dus ik denk dat het allemaal wel reuze meevalt. Bovendien hebben we dankzij Tallstar er nu weer een potentiële sterke warrior bij en die hazenvreters één minder.” Tja, zo kon je het ook bekijken. Of vond Acorndust het verkeerd om een kitten van een andere Clan mee te nemen, al betekende dat dat ShadowClan wel sterker kon worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimezo 19 mei 2019 - 20:03

Een nieuwe warrior kon nooit kwaad, zolang de kitten maar niet gestolen was. Dat was alleen niet het geval geweest, want anders was Windclan wel lang een keer gekomen om de kitten terug te nemen. "Meer warriors is nooit slecht, als het maar op de juiste manier gebeurd." En dat kon zoveel dingen betekenen, waar hij geen zin in had om verder op in te gaan. Hij maakte ook verder geen opmerking over het feit dat hij twijfelde of Shadowclan nog een ding zou zijn geweest als Tallstar alleen aan de macht was geweest of dat het dan een clan vol met yoga was. Natuurlijk kon ook hij er niet aan ontkennen dat Starclan de kater negen levens had gegeven en daarmee had benoemd tot leider. "Shadowclan zal in ieder geval altijd sterk blijven." Dat was iets waar hij wel voor zou zorgen.


If you are strong, you'll find responsibility
I'd rather be the hunter than the prey. 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimewo 29 mei 2019 - 16:46

Viperpaw kantelde zijn kopje een beetje toen Acorndust zijn opmerking maakte, maar had niet het idee dat het een uitnodigend gebaar was geweest voor Viperpaw om er op door te gaan. Toch schreeuwde alles in hem om er wel op door te gaan, om te vragen wat zijn deputy ermee bedoelde. Het werd hem nu pijnlijk duidelijk dat er, hoewel Acorndust hem gelijk behandelde, toch een grote kloof bestond tussen hun ranks en dat Acorndust er misschien wél op door was gegaan als Viperpaw een senior warrior was geweest. Het leek hem minder waarschijnlijk dat Acorndust de informatie wilde verzwijgen omdat Viperpaw een half-Clanner was. Het was hem vrij duidelijk geworden wat Acorndust over dat onderwerp dacht en het had ervoor gezorgd dat zijn respect voor de deputy nog groter geworden was. Viperpaw had altijd al respect gehad voor iemand met een hoge rank, maar het was natuurlijk nog aangenamer als die high rank je ook accepteerde om wie je was en waar je vandaan kwam. “Natuurlijk,” antwoordde hij op een manier alsof hij daar ook nooit aan getwijfeld had. WindClan verwelkte, RiverClan zou vergaan, maar ShadowClan zou altijd boven ThunderClan blijven staan. “En denk maar niet dat dat minder wordt als jullie generatie zou sterven, hoor. Dan neemt mijn generatie het over en dan zullen we de andere Clans eens laten zien wat ShadowClanners doet met indringers, leugenaars en moordenaars.” Een ambitieuze glans was in zijn ogen verschenen en een grijns sierde zijn lippen. Zijn vastberadenheid was duidelijk te zien in zijn houding en even leek het er bijna op alsof Viperpaw zich al effectief klaar aan het stomen was om leader te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimewo 29 mei 2019 - 21:15

Hij hoopte dat de volgende generatie ervoor zou zorgen dat Shadowclan bleef bestaan. Zelf was hij er tenslotte niet voor altijd, ook al was hij nog lang niet van plan om naar Starclan te gaan. In ieder geval niet voor Tallstar, want hij kon de kater niet alleen laten voor zijn gevoel. "Ik ben nog niet van plan om snel naar Starclan te gaan, maar ik heb er vertrouwen in dat de volgende generatie het wel aan zal kunnen tegen die tijd." En dat er een andere leider dan Tallstar zou zijn, ook al wist je het maar nooit. Straks zou hij eerder dan Tallstar gaan en wie weet wat er dan met Shadowclan zou gebeuren? Tenzij er natuurlijk een nieuwe deputy gekozen zou worden die Tallstar in toom wist te houden.


If you are strong, you'll find responsibility
I'd rather be the hunter than the prey. 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 15:40

Viperpaw keek met een glimlach naar Acorndust toen deze aangaf nog niet klaar te zijn om naar StarClan te gaan. Hoewel Viperpaw zelf wel graag ooit leader wilde worden, was het zeker niet zijn intentie om Tallstar of Acorndust daarvoor sneller naar StarClan te willen zien vertrekken. Nee, hij wilde eerst dat de twee hun tijd zouden uitzitten die ze moesten dienen en dat ze dan pas op een vredige manier heen zouden gaan. Qua leeftijd zou het logischer zijn als Acorndust sneller ging dan Tallstar, maar dat zou hij maar niet hardop zeggen. Bovendien waren er nog genoeg gevechten die gestreden moesten worden en Viperpaw dacht echt niet dat BloodClan nu al klaar met hun was, zeker niet na wat er de laatste tijd allemaal gebeurd was. En een border fight zouden ze vast ook nog wel eens meemaken, al hoopte Viperpaw dat het dan met RiverClan of ThunderClan zou zijn en niet met WindClan. Die katten waren immers veel te makkelijk om te verslaan. “Je kunt natuurlijk tegen die tijd ook nog eens knappe jonge she-cat zoeken, daar een nestje mee krijgen en dat zien als de volgende generatie die ShadowClan gaat leiden,” sprak hij met een knipoogje. “Of misschien heb ik tegen dan al wel een leuk nestje dat het kan overnemen van jullie.” Hij lachte. “Nee, wees maar niet bang. Met zulke dingen ben ik nog lang niet bezig. Ik ben nog te jong om aan de ketting te hangen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 20:52

Ergens was het apart om met een apprentice te praten over het zoeken van een nieuwe partner en daarmee kittens te hebben. Hij had geen idee of hij ooit nog een nestje zou hebben, hij had tenslotte al een aantal kittens en daar was hij blij genoeg mee. Maar wie weet als hij weer voor een ander zou vallen dat het dan nog zou gebeuren. Hij was er tenslotte nog niet te oud voor, dat was zeker, maar de meeste hadden hun eerste nestje ook eerder dan dat hij het had gehad. "Het hoeft niet een kitten van mij te zijn die de clan zal leiden." Sprak hij dan ook. Er waren vast wel die die de ambitie zouden hebben, maar hij zou hun echt niet voortrekken erin. "En wordt eerst maar ouder inderdaad voor je aan die dingen gaat denken." Ook al waren er genoeg die op die leeftijd al wisten wat ze wilden of degene al gevonden hadden.


If you are strong, you'll find responsibility
I'd rather be the hunter than the prey. 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimema 22 jul 2019 - 16:11

“Nee, het kan inderdaad ook een kitten van Tallstar zijn,” sprak hij met een grijns. Stel je voor. Natuurlijk hoefde het niet te betekenen dat als Tallstar kittens zou krijgen dat ze ook automatisch zijn karakter over zouden nemen, maar toch… Één Tallstar was voor ShadowClan al wel genoeg, als hij Acorndust kon geloven. De tom vond Tallstar overduidelijk een blok aan zijn poot, maar Viperpaw durfde het topic niet opnieuw aan te halen om uit te vinden wat dat precies was. Misschien moest hij voor dat eerst deputy worden, maar dat zag hij binnen de kortste keren ook nog niet snel gebeuren. En hoewel het wel een ambitie van hem was, was het ook weer zo dat hij eerst nog een beetje zijn rebelse periode tegemoet wilde gaan. Eerst lol trappen, de rest zou later wel komen. Tallstar bezorgde Acorndust misschien grijze haren, maar Viperpaw was er vrij zeker van dat hij zijn eigen mentor al genoeg grijze haren had bezorgd. “Er zijn nog genoeg andere doelen die ik wel behalen,” zei hij met een ernstig gezicht, want als hij nu begon te lachen, wist Acorndust al automatisch dat hij het niet serieus meende. “Bijvoorbeeld Settledpaw een keer hard op zijn neus laten vallen in de modder, mijn mentor een hoop grijze haren bezorgen door van het ene gebied naar het andere te trekken en een moddergevecht houden met wat kittens van de nursery.” Hij was er niet zeker van dat hij de kittens voor die doelstelling mee mocht nemen buiten het kamp, maar wat niet weet, wat niet deerde, toch? Hij was er vrij zeker van dat hij wel wat kandidaten kon vinden. Hopelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
I'd rather be the hunter than the prey. DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: I'd rather be the hunter than the prey.   I'd rather be the hunter than the prey. Icon_minitimedi 23 jul 2019 - 23:17

Hij kon het niet helpen om een wenkbrauw op te trekken bij de opmerkingen van de ander. Hij hoopte dat hij het niet meende, want er zaten een aantal dingen tussen die hij absoluut niet goed zou keuren. Het gezicht van de ander verraadde niet veel en daardoor moest hij wel een opmerking erover maken. "Ik hoop dat je niet serieus bent." De grijze haren zouden vanzelf bij zijn mentor komen, maar de rest kon hij toch echt beter achterwege laten. Hij had ook geen zin om van meerdere clans te horen dat Shadowclan apprentices in andere clangebieden kwamen.


If you are strong, you'll find responsibility
I'd rather be the hunter than the prey. 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'd rather be the hunter than the prey.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: