{Med. cat event} Inloop uurtje.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Med. cat event} Inloop uurtje.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Routnose
Catministrator
{Med. cat event} Inloop uurtje. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: {Med. cat event} Inloop uurtje.   {Med. cat event} Inloop uurtje. Icon_minitimedo 4 apr 2019 - 8:02

{Med. cat event} Inloop uurtje. D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Kort niesde de poes, waardoor ze ook meteen weer wakker schrok. Wat slaperig geeuwde ze nog en veegde met moeite de slaap uit haar ogen. Net nu het weer iets aangenamer begon te worden, had zij het voor elkaar gekregen om een verkoudheidje op te lopen. Bah. Het liefst zou ze de hele dag in haar nest liggen snotteren, maar helaas, duty calls. Daarom likte de jonge poes haar vacht plat en liet Lizardpath, die de laatste tijd nog veel meer rust nodig had dan zij dat had, lekker in haar nest liggen. De poes werkte altijd hard, haar een ochtendje vrij gunnen was het minste dat Routnose kon doen. De jonge poes liet haar ogen van de slapende medicine cat naar de kruiden voorraad gaan, alles was nog keurig op orde. Met een vriendelijke glimlach op haar gelaat zette ze zich neer en keek naar de uitgang, wetend dat spoedig wel katten langs zouden komen. Ding ding, we're open for business.

[Windclan event! In dit inloop topic kan iedere warrior, apprentice of kitten even langs komen voor een korte check-up, herhaalrecept of gewoon een gezellig babbeltje :>]



It is both a blessing and a curse
{Med. cat event} Inloop uurtje. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
{Med. cat event} Inloop uurtje. 19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: {Med. cat event} Inloop uurtje.   {Med. cat event} Inloop uurtje. Icon_minitimedo 4 apr 2019 - 13:37

Hij was vroeg op geweest om mee te gaan op een patrouille langs de Shadowclan grens. De clan was langzaamaan weer bijgekomen van het vossendrama maar sommigen zouden hun littekens altijd bij zich dragen. Toen hij in het kamp terug was kwam de zon op tussen de rood en geel gekleurde wolken. Een mooi aanzicht, en het teken dat iedereen zo'n beetje wakker aan het worden was. Hij spotte zijn zus Routnose bij de medicine cat den. Rustig trippelde hij naar haar toe. "Goedemorgen." Miauwde hij met een beleefd knikje. Hij was af en toe iets te formeel.


{Med. cat event} Inloop uurtje. Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
Horsescoff
Member
{Med. cat event} Inloop uurtje. Bojack10
M
33
Actief
“Shut up.”

CAT'S PROFILE
Age: 100 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Horsescoff
BerichtOnderwerp: Re: {Med. cat event} Inloop uurtje.   {Med. cat event} Inloop uurtje. Icon_minitimedo 4 apr 2019 - 19:31


De pijn in zijn achterpoot werd met de dag erger maar de oudere warrior sprak er niet over. Hij verging liever van de pijn dan dat hij straks gezien werd als een oude vervelende stroeve elder en dat zag hij echt niet zitten. Hij was al geen vrolijke kat maar zodra het labeltje elder op hem geplakt werd dan leek zijn leven voorbij te zijn. Dan mocht hij klagen want hij was dan met 'pensioen'. Dan kan hij in zijn nest liggen tot hij stierf, een lijdensweg als je het hem vroeg. En oh nee, daar zat de Tunneler dus echt niet op te wachten. Hij leed nu al genoeg- om zichzelf nog meer naar de klote te brengen door zijn eigen piekeren kop ging mooi niet door. Wat de med cats zeiden of wat Oceanstar hem opdroeg, hij zal doorgaan. Elke beetje afleiding die hij kon krijgen nam hij aan, als elder zijnde kon hij niks meer dan enkel denken en denken voor hem als driemaal achter elkaar overgereden te worden. Dus nee. Hij zal gaan op die manier die hij wou en dat was niet door gek van zichzelf te worden in een mosnest. Hij was al gek genoeg in zijn kop maar dat betekende niet dat hij het nog meer hoefde te worden. Horsescoff klom de tunnel uit met mopperende woorden en pijnlijke gesis. Hij voelde zich verrot, lamlendig, slecht gehumeurd maarja wanneer was hij dat niet? De tom liep het kamp weer in waar het leven begon op te starten. Horse was vroeg op geweest op een controle ronde te doen in de tunnels. Voor als je het wil weten: alles was goed onder de donkere stinkende grond. Tijd voor pauze dus. De oudere warrior liep veder het kamp in en zag in zijn ooghoek dat het inloopuur van de medicine cats begonnen was. Zijn hart klopte even duidelijk in zijn borstkas, er lagen spullen in de den wat hielpen voor zijn pijn.. Maar de bruine tom had de laatste tijd al van die heerlijke zaadjes mogen genieten, zou het nou niet opvallend worden als hij nog meer kwam vragen? Tenslotte wou hij niet dat er bellen gingen rinkelen. Toch kon hij zichzelf niet tegen te houden en nam zijn lichaam al snel over van zijn gezond verstand. Ondertussen was er een jongere warrior ook naar Routnose gelopen. Hij negeerde de ander volkomen. Hij kwam hier voor één ding en dat was geen gezellig praatje. "Hey hallo, Routnose." Slikte de tom. "Ik heb je ergens voor nodig, kun je me helpen? In privé aub." De bruine tom dat al redelijk aan het verouderen was kwa uiterlijk keek naar Tomtitgaze. Rot op kind, ik heb je zus nodig voor belangrijkere dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
{Med. cat event} Inloop uurtje. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: {Med. cat event} Inloop uurtje.   {Med. cat event} Inloop uurtje. Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 16:42

{Med. cat event} Inloop uurtje. D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Haar eerste bezoeker was altijd meer dan welkom, haar broer! De poes scjoot meteen overeind en stapte op hem af, zijn veel te nette 'goedemorgen' negerend en hem meteen omhelsend. Tomtitgaze kon soms overdreven formeel zijn, iets waar zij vaak wat moeite mee had. Erg was het niet, want Routnose plaagde hem er altijd mee terug. "Hoi Tommy!" miauwde ze vrolijk, waarna ze even afstand nam en hem goed in zich opnam. De kater leek gezond en nog redelijk fit ondanks de schaarste. "Kan ik je helpen, of kom je gezellig even op bezoek?" liever het laatste, natuurlijk, maar ze moest het toch zeker weten. Hun sibling bonding time werd echter al veel te snel weer verstoord. Toen Horsescoff de den in kwam lopen trok ze haar oortjes ietwat naar achteren. Niet omdat ze hem niet mocht, eerder omdat ze al wist wat hij kwam vragen. "Hey hallo, Routnose." ze knikte hem met een wat ongemakkelijke glimlach toe ter begroeting. "Ik heb je ergens voor nodig, kun je me helpen? In privé aub." duidelijke hint naar Tomtitgaze en niet al te beleefd, maarde poes wilde geen ruzie. Daarom gaf ze haar broer nog even een dikke kus op zijn wang - sorry Tom -. "Ik ben zo vast weer terug, eet anders was? Tot zo Tom!" voordat hij eventueel in kon gaan op Horseshoff wenkte ze de oudere kater al mee dieper de den in, waarna ze hem wat ongemakkelijk aan keek. Ze vond het maar lastig nee te zeggen tegen hem, laat staan het nieuws te brengen dat hij eigenlijk moest weten. "E-ehm, waarmee kan ik helpen, H-Horsescoff?" miauwde ze ietwat nerveus.


It is both a blessing and a curse
{Med. cat event} Inloop uurtje. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
{Med. cat event} Inloop uurtje. 19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: {Med. cat event} Inloop uurtje.   {Med. cat event} Inloop uurtje. Icon_minitimedi 9 apr 2019 - 17:14

"Hoi Tommy!" Klonk de stem van de jonge medicine cat opgewekt terwijl ze hem knuffelde. Als katten konden blozen deed hij dat nu. Hij keek snel om zich heen of niemand anders het gezien had. "Niet zo luid je zet me voor schut." Miauwde hij met een zenuwachtig lachje. "Kan ik je helpen, of kom je gezellig even op bezoek?" Hij ontspande weer en dacht na over die vraag. "Nouja, ik kwam even checken of het goed met je gaat. Dat is alles." Een wat oudere warrior kwam binnen. Zijn vacht was onverzorgd en stoffig. Tomtit wilde hem begroeten maar de kater leek hem te negeren. "Ik heb je ergens voor nodig, kun je me helpen? In privé aub." Tomtitgaze keek hem ietwat verbaasd aan en trok zijn mond open om iets te zeggen maar zijn zus was hem al voor. "Ik ben zo vast weer terug, eet anders wat? Tot zo Tom." Miauwde ze na hem een kus op zijn wang gegeven te hebben. "Oke. Tot later dan." Miauwde hij dan ook maar, waarna hij zich weer omdraaide. Dat werd weer een patrol lopen waarschijnlijk.


{Med. cat event} Inloop uurtje. Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Med. cat event} Inloop uurtje.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: