[designshopje] Gotta look good



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [designshopje] Gotta look good

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Acefray
Dorpsslet
[designshopje] Gotta look good 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 19:27

Whoeh~
Aangezien we hier de laatste tijd super creatief bezig zijn is het natuurlijk leuk om een snazzy uiterlijk voor je character te hebben. Mocht je nu een beetje vastzitten met designen of gewoon een andere versie van je kat willen zien, zit je hier op de goede plek. Ik heb de laatste tijd namelijk een liefde gevonden voor designen en doe dit ook graag wanneer ik uitstel om huiswerk te maken~ Dus tja, vandaar maar een shopje. Hieronder kan je wat voorbeeldjes zien van designs die ik heb gemaakt (de flamepoint en de eerste tortie hebben nog geen eigenaar en kunnen nog geclaimd worden!). Alle designs worden ook op deze base gemaakt. Mocht je een design uiteindelijk niet willen gebruiken hoor ik het ook graag, want dan kan ik er misschien een paar dingetjes aan veranderen en iemand anders er blij mee maken~

[designshopje] Gotta look good 6oghp6Z
(https://i.imgur.com/6oghp6Z.png link voor het geval hij niet werkt)

Als je een designtje wilt drop even de naam van het karakter en het uiterlijk wat je in gedachte had. Voor nu zijn er 4 slotjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
[designshopje] Gotta look good DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 19:28

Ahh, yes <3

Zou je Flintkit willen maken? c: Zijn design kan je zien aan de rest van de art op z'n profiel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillypepper
Member
[designshopje] Gotta look good BBTakD
Bunny
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillypepper
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 19:29

oh oh doe south <3
[designshopje] Gotta look good BBWxXY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[designshopje] Gotta look good BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 19:30

Oeh oeh mag ik de flame voor Icepaw alleen dan met blauwe oogjes (a) ?
En zou je een Eveningglow willen maken wanneer je zin hebt :3 ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewpaw.
Member
[designshopje] Gotta look good 5ErKaGd
Daan
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shrewpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 19:30

Zou je mss eentje voor Shrew kunnen maken? Langharige tortie met ijsblauwe oogjes, zie dr setje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[designshopje] Gotta look good 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 19:56

Here you go Julia!

Daan, kan ik je toevallig verblijden met de tortie die er al is? Of heb je liever een andere? Anders maak ik wel een nieuwe maar vragen kan geen kwaad B)

Aangezien ik met templates van 8 ga werken zijn er nog 4 slotjes open B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelip
Member
[designshopje] Gotta look good Tenor
↯ LOIS ↯
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ↯ 18 Moons ↯
Gender: Tomcat ♂
Rank: ↯ Elder ↯
Whitelip
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 20:03

Wil je er eentje voor Whitekit/Whitelip maken?
Hij is zwart/donkergrijs, en heeft witte vlekken op zijn snuit en poten!
https://500px.com/photo/118002209/cat-i-by-sinde
https://500px.com/photo/118166023/cat-ii-by-sinde

hij heeft ongeveer deze vlekken maar dan lopen ze niet door op zijn kin/buik (zoals je op het huidige setje van hem kan zien)

als het niet duidelijk is let me know dan stuur ik je een pm B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewpaw.
Member
[designshopje] Gotta look good 5ErKaGd
Daan
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shrewpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 20:09

Het zou in principe wel kunnen (ik neem aan dat je het tweede design bedoeld?), maar Shrew heeft iets minder rood op dr gezichtje (een minder grote vlek rond dr ene oog) en wss wat meer over dr lichaam verspreid
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherkit"
StarClan
[designshopje] Gotta look good 44b8ce4153a1fce677a01d34d1c61694
Bob
62
Actief
let's feast on his success

CAT'S PROFILE
Age: Dead
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Featherkit
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 20:12

Hmmm

Ik kon niet kiezen, dus uhm, kan je een van mn karakters doen pls? Mss om wat te helpen: Featherkit, Brittlekit, Driftingkit, Outrage, Mazelock... Help me
sla me dood op discord fight me
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightkit,
Member
[designshopje] Gotta look good DPKsfdL
Butter
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightkit,
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 20:46

Zou je er een voor Brightkit willen doen? Op dr profiel staat haar beschrijving.. ze is wel lastig tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
Fuzzypaw
Member
[designshopje] Gotta look good 257476_T9cbCALn
Bo~
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fuzzypaw
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 20:52

Kan je of Fuzzykit, of Swallowflight, of Coyotepaw designen? <3 Ze zijn alledrie niet super moeilijk en voor meer omschrijving kan je op hun profielen kijken hehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Foal •
Member
[designshopje] Gotta look good DPKsfdL
Rebecca
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5/6 Moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foal •
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimema 8 apr 2019 - 14:05

Zou je Foal willen maken ? <3

Hier staan meer foto's van haar : https://nl.pinterest.com/rebeccabuijs199/foal-that-dashes-through-medows/
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[designshopje] Gotta look good BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimema 8 apr 2019 - 19:29

Acefray schreef:
Here you go Julia!

Daan, kan ik je toevallig verblijden met de tortie die er al is? Of heb je liever een andere? Anders maak ik wel een nieuwe maar vragen kan geen kwaad B)

Aangezien ik met templates van 8 ga werken zijn er nog 4 slotjes open B)

Dankjewel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldpaw
Member
[designshopje] Gotta look good DPKsfdL
Goldpaw
3
Actief
Looking inside yourself, isn't always the way, to find, what you were looking for.
Goldpaw
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimedi 9 apr 2019 - 12:53

Ooohhh AMAZING!
(ik weet niet of er in de tussentijd al slotjes van de 4 bezet zijn..)
Maarr.. Zou je er 1 van Goldpaw willen maken? Heb nog geen geschikte ava enz. dus let daar maar niet op..
uitelijk
vacht: rossig rood/goud, long fur https://vignette.wikia.nocookie.net/warrior-cat-clans/images/5/55/Beetail.jpg/revision/latest?cb=20140527223159
oogkleur: ijsblauw/grijs blauw/ licht blauw -achtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[designshopje] Gotta look good 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimedi 9 apr 2019 - 15:08

En done met de laatste batch~ Even voor future notice, als mensen buiten de slotjes een request sturen negeer ik ze gewoon, dus Rebecca en Goldpaw als je het design wilt even de volgende keer opnieuw aanvragen!

[designshopje] Gotta look good YyE3bXD

En hier zijn ze los. Nogmaals, mocht je je design niet willen gebruiken, gewoon even aangeven! Voor nu zijn de slotjes even dicht~

Southernpaw:

Flintkit:

Shrewkit:

Eveningglow:

Whitekit:

Mazelock:

Brightkit:

Coyotepaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldpaw
Member
[designshopje] Gotta look good DPKsfdL
Goldpaw
3
Actief
Looking inside yourself, isn't always the way, to find, what you were looking for.
Goldpaw
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimewo 10 apr 2019 - 11:45

ohw, sorry Acefray. Het leek me al sterk dat er nog 4 slotjes open stonden aangezien er zoveel aanvraag was, maar t stond nog zo in dit forum, waarschijnlijk was hij op mijn laptop nog niet aangepast ofzoiets..
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[designshopje] Gotta look good 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimewo 17 apr 2019 - 1:33

Ik gooi weer 8 slotjes open, fist come first serve!
Terug naar boven Ga naar beneden
Starteller
Endless Hunting
[designshopje] Gotta look good DPKsfdL
Babs
353
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Starteller
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimewo 17 apr 2019 - 7:27

Zou je Shroud willen doen? ;o Ik zal je zo via discord nog wat extra foto's sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
[designshopje] Gotta look good 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimewo 17 apr 2019 - 8:40

Jaaammmm!! Zou je iets voor Ravenkit (Ravensoul) willen proberen? Geef ik je volledige vrijheid mee c:
https://www.warriorcatsnl.com/u7553
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[designshopje] Gotta look good Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [designshopje] Gotta look good   [designshopje] Gotta look good Icon_minitimewo 17 apr 2019 - 9:02

Yes! Deze zijn zo schattig! Zou je eentje van Settled willen maken? Stuur je later nog wel even wat info door Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[designshopje] Gotta look good
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: