Evergreen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Evergreen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glazeheart
Member
Evergreen 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Evergreen   Evergreen Icon_minitimedi 16 apr 2019 - 9:20

Het was al weer een tijdje geleden dat Eveningglow tot Deputy was gekozen. Ondertussen was het langzaam aan Newleaf geworden, al was het nog steeds vrij koud. Niet echt ideaal voor de magen van hem en zijn soortgenoten. Hij had de dikke vacht van zijn vader helaas niet geërfd. De Tallpines waren nooit kaal. Zij bleven het hele jaar groen en gaven altijd een heerlijke geur af. Daarom had Glazeheart besloten om hier even lekker in zijn eentje te gaan jagen.

Firedance+open
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Evergreen Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Evergreen   Evergreen Icon_minitimedo 25 apr 2019 - 18:52

What do we say to the god of death? Not today.
Ze was het kamp uit gelopen in een van haar vele wandelingen. Traditioneel Queen zijn was niet haar ding. Dat had ze vantevoren ook wel kunnen bedenken, maar het was enkel bevestigd. Niet dat de drie tekort kwamen, maar de hele dag in dat muffe nest liggen, nee bedankt. De rode kattin stapte door het Tallpines gebied, zich af en toe even kort strekkend. Ergens kon ze niet wachten tot ze al haar warrior taken weer op zich kon nemen. Aangezien er hier weinig begroeiing aan de grond stond en al minder na Leafbare, spotte ze de gevlekte vacht van haar broertje al van ver af. Met een snelle pas stapte Firedance op hem af. ”Hey, Glazeheart,” begroette ze hem met een glimlach. Hij was van het nest van Whifflepaw, maar Claw had hen nooit zo kunnen betoveren als hij dat met hun zusje had gedaan.
F I R E D A N C E
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Evergreen 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Evergreen   Evergreen Icon_minitimevr 26 apr 2019 - 9:19

"Hey, Glazeheart," Klonk de bekende stem van zijn oudere zus Firedance vanaf een afstandje. Haar vuurrode vacht schitterde in de bleke lentezon en ze had een glimlach op haar snoet. "Hey Firedance." Begroette hij haar opgewekt. Zijn lach veranderde even in een frons. "Moet jij niet bij de kits zijn?" Hij draaide met zijn oortjes en keek naar zijn zus. "Nouja, het is ook niks voor jou om de hele dag tussen al die muffe oude queens te liggen." Grinnikte de kater denkend aan hoeveel zij van vrijheid hield en hoe weinig geduld zij had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Evergreen Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Evergreen   Evergreen Icon_minitimezo 5 mei 2019 - 23:09

What do we say to the god of death? Not today.
Hij begroette haar met evenveel vrolijkheid als zij hem en even vroeg ze zich af hoe het zou zijn als haar familie gewoon zo simpel was als de band tussen haar en Glazeheart. Soms had ze hem nodig om haar eraan te herinneren hoe het ook kon. De kater vroeg haar of ze niet bij haar kittens moest zijn, maar voor ze hem kon antwoorden corrigeerde hij zichzelf al door op te merken dat ze toch niet het type was om in de nursery weg te kwijnen. "Dacht ik toch heel even dat je me niet zo goed kende, Glaze. Je hebt gelijk, ik word gek als ik daar te lang ben. Het is net alsof de muren van de braamstruik alsmaar dichter groeien."
F I R E D A N C E
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Evergreen 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Evergreen   Evergreen Icon_minitimema 6 mei 2019 - 13:00

"Dacht ik toch heel even dat je me niet zo goed kende, Glaze. Je hebt gelijk, ik word gek als ik daar te lang ben. Het is net alsof de muren van de braamstruik alsmaar dichter groeien." Miauwde de vuurrode she-cat. Glazeheart grinnikte. "Mij lijkt het wel leuk om queen te zijn." Toen hij besefte wat hij zei moest hij lachen. "Niet dat ik dat kan worden natuurlijk! Maar lekker lui de hele dag spelen en knuffelen met kittens, heerlijk!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Evergreen Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Evergreen   Evergreen Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 18:37

What do we say to the god of death? Not today.
Ze lachte met hem mee om zijn opmerking dat het hem wel leuk leek om een queen te zijn. Zonder alle echte verantwoordelijkheden was het dat ook wel, misschien. Lui de hele dag spelen en knuffelen met kittens, dat leek hem wel wat. Ze kon het zich ook wel voorstellen. Glazeheart als vader. ”Heyhey moet ik mijn broertje nu aangeven bij Thornstar, omdat hij liever op zn luie kont zit? Vergis je niet Glaze, het is meer dan spelen en knuffelen. Ze houden je de hele nacht wakker, ze huilen veel. Ik heb nog minder slaap dan toen ik gewoon warrior was,” vertelde ze hem.
F I R E D A N C E
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Evergreen 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Evergreen   Evergreen Icon_minitimewo 15 mei 2019 - 8:57

"Heyhey moet ik mijn broertje nu aangeven bij Thornstar, omdat hij liever op zn luie kont zit?" Lachte Firedance. De kater schudde zijn hoofd met een glimlach. "Nee nee! Ik werk hard genoeg hoor." Grinnikte de slanke bengaal. "Vergis je niet Glaze, het is meer dan spelen en knuffelen. Ze houden je de hele nacht wakker, ze huilen veel. Ik heb nog minder slaap dan toen ik gewoon warrior was." Hij draaide met zijn oren bij wat ze zei. Ze had een punt natuurlijk. "Nouja dan word ik wel gewoon vader. Dan hoef ik alleen maar de leuke dingen te doen en mijn mate doet dan het zware werk." Hij knipoogde. "Als je er zo over denkt is het best oneerlijk, het verschil tussen she en tom-cats."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Evergreen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: