Frozen trees [Family search / storyline]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Frozen trees [Family search / storyline]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostbite
Member
Frozen trees [Family search / storyline] DPKsfdL
Dorian
20
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostbite
BerichtOnderwerp: Frozen trees [Family search / storyline]   Frozen trees [Family search / storyline] Icon_minitimezo 28 apr 2019 - 15:16


Hey all,

Ik ben op zoek naar familie voor Frostbite. Broers, zussen, ouders: alles is welkom!

Echter leek het me interessant als er in de familie een kleine storyline is. Frostbite is qua karakter namelijk zeer hard en prestatie gericht. Maar dat is niet altijd het geval geweest. Een rede hiervoor zou kunnen zijn dat er zich in de familie een tragedie heeft afgespeeld waardoor pride, achievements en family bonds hoog in het vaandel staan en er weinig ruimte is voor persoonlijke moeilijkheden en emoties.
Alle ideeën zijn welkom! c: Ik wil met name even brainstormen hierover in dit topic.


Frozen trees [Family search / storyline] Dvj2tx
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonmouth
Member
Frozen trees [Family search / storyline] 16544405_7UlOWtLSJkAUoD0
James
22
Actief
”I wanted the sky to mourn me"


CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cottonmouth
BerichtOnderwerp: Re: Frozen trees [Family search / storyline]   Frozen trees [Family search / storyline] Icon_minitimezo 28 apr 2019 - 15:20

Ik heb Warhound voor je B) Frostbite mag de Sköll tot zijn Hati zijn <3 Zijn achtergrond verhaal is hier hetzelfde als normaal, alleen dan veranderd naar kattennamen. Dus de broers zouden opgegroeid zijn met een strenge en harde vader maar liefdevolle moeder die vroeg overleed dankzij de geboorte van Warhound. Natuurlijk kunnen we wel wat verschillen in hun dynamiek doen zodat het niet een precieze situatie is als met mijn broers, maar daar komen we wel uit samen als je het ziet zitten >3



COTTONMOUTH
"If I cannot move heaven, I will raise hell"

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frozen trees [Family search / storyline]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: