{Amberstorm} Every me and every you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Amberstorm} Every me and every you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peppermint
Medicine cat
{Amberstorm} Every me and every you 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: {Amberstorm} Every me and every you   {Amberstorm} Every me and every you Icon_minitimeza 4 mei 2019 - 15:56


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
De heide danste in de wind, heen en weer buigend met elke vlaag die eroverheen trok. Met haar tochtje langs de grenzen vond Pepperpaw het toch heel erg interessant om naar het Windclan gebied te turen. Niet dat ze ooit de grenzen over zou steken. Dan zou Acorndust immers heel erg boos op haar worden. En ze had ook nooit de moed gehad om katten aan te spreken. Toen ze een Windclanner in de verte zag, dook Pepperpaw dan ook weg in de struiken, voorzichtig haar neusje tussen de varens heen stekende om te kijken wie het was. Misschien kende ze diegene nog wel.. Ondanks dat ze verklaarde dat ze nu een Shadowclanner was, was de kleine kattin nog altijd aangetrokken tot het Windclan gebied en haar katten.. Het was toch bekend.

{Eerste post voor Amberstorm}

Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
{Amberstorm} Every me and every you BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: {Amberstorm} Every me and every you   {Amberstorm} Every me and every you Icon_minitimeza 4 mei 2019 - 16:02

Amberstorm liep langs de grenzen, maar niet te dichtbij het Shadowclan gebied. Sommige katten vonden het leuk om net op de grens te lopen, zodat ze in een ander gebied zouden staan als een windvlaag hen uit balans zou brengen; Amberstorm had dat nooit gesnapt. Ergens kon ze zich wel vinden in de rebelsheid; maar rebels tegenover haar clan? Nee, nooit. Ze was trouw en loyaal, ook als ze tegenstribbelde. Ze had steeds het beste voor haar clan voor. Ze mocht dan niet van haar familie houden, ze mocht dan niet goed zijn in alles van sociaal contact, ze mocht dan nog eenzaam zijn en een vreselijke moeder voor haar kittens; de clan was het ene waarvoor ze alles op zou offeren. In tegenstelling tot andere katten, katten die gewoon hun clan verlieten omdat één of andere idioot claimde dat hij haar vader was. Hmpf. Amberstorm had veel liever gehad dat ze haar vader nooit had moeten kennen, dat hij voor altijd geheim gebleven was, want dat was zo veel beter dan steeds bekeken te worden als een fout, tegen Starclan in. Medicine cats mochten geen kittens krijgen, net zoals clanleiders geen buitenclankittens mochten krijgen. Blijkbaar was ze tegenwoordig de enige die nog een zier gaf om de warriorcode die hen vroeger allemaal zo heilig was geweest.


{Amberstorm} Every me and every you WpFgCIB
{Amberstorm} Every me and every you 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Amberstorm} Every me and every you 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Amberstorm} Every me and every you   {Amberstorm} Every me and every you Icon_minitimeza 4 mei 2019 - 16:07


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw hield haar adem eventjes in toen ze de kattin herkende. Het was Amberstorm, een queen die ook in de nursery had gelegen toen zij daar ook was. Amberstorm had haar heel erg graag in Windclan willen houden. Terugkijkend was Pepperpaw helemaal niet oud genoeg geweest om toen te kiezen. Ze had gekozen wat veilig voelde en was toen niet meer terug gegaan. Wie weet hoe ze opgegroeid was in Windclan. In haar stress om de kattin te zien, bewoog Pepperpaw onhandig, de struiken ritselend waar ze zich in verstopt had. Zou Amberstorm boos zijn dat ze hier was? De kattin was altijd knorrig geweest immers.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Amberstorm} Every me and every you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: