{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Silverpaw} Killjoy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimema 3 jun 2019 - 13:30


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw zuchtte opgelucht toen haar opmerking hout leek te snijden. Silverpaw knikte kort en leek zelf ook na te denken. Voor een moment bleef het stil, maar toen kwam een bevestiging. Pepperpaw snorde tevreden toen ze door had dat Silverpaw het met haar eens was. Wat fijn! "Ik ga het ze in ieder geval niet vragen," miauwde Pepperpaw, zachtjes lachend. Ze zag zichzelf al voor een monster staan en vragen hoe het allemaal zat. Straks deed het monster nog hetzelfde als de muis met haar. Daar had ze niet heel erg veel zin in om eerlijk te zijn. Maar het nam de misselijkheid niet weg die zich in haar maag verspreidde toen ze aan honden dacht. Ze voelde zichzelf wat wit wegtrekken en schudde haar kop bij de woorden van Silverpaw. "Nee, gaat prima," reageerde ze, de emoties diep weg stoppend. Dat ging ze niet delen met Thunderclan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 jun 2019 - 14:33


  'Ik ga het ze in ieder geval niet vragen,' miauwde Pepperpaw, zachtjes lachend.
  Silver lachte ook even. 'Nee, dat lijkt me geen goed idee.' Je kon het best maar een flink eind van ze vandaan zijn, bedacht ze. Zo dichtbij het donderpad was wel dichtbij genoeg.
  Pepper schudde haar kop bij haar vraag of het ging. 'Nee, gaat prima,' reageerde ze.
  Hmm.. Silver vond nog steeds dat ze er niet helemaal goed uitzag. Ze kon er vrij weinig aan doen ook, hier aan de andere kant van het donderpad. Die zou ze zeker weten nooit over durven steken. En dat mocht natuurlijk ook niet, omdat ze dan in ShadowClan territorium was.
  'Oké, als jij het zegt,' mauwde ze dan maar. 'Anders moet je maar je Medicine Cat op zoeken,' stelde ze toch nog voor. Die had vast wel iets tegen wat Pepperpaw ook mocht hebben.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 jun 2019 - 11:05


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw keek terug naar de kritische blik van Silverpaw en trok een gezicht. Heus! Ze was oké! De gezilverde kattin noemde dat ze misschien een keertje naar de medicine cat moest als het toch niet goed was. Hierop schudde Pepperpaw wild haar kop. "Neeeee, mijn grote broer Bloodpaw let al zoveel op me, ik denk niet dat ik iets kan hebben zonder dat hij het door heeft," miauwde Pepperpaw snel. Ze wilde niet weer een maan opgesloten zitten in de medicine cat den! Daar had ze de laatste keer al tabak van gekregen. Toen was ze ook wel echt ziek, maar alsnog!

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 jun 2019 - 19:45


  Pepper schudde wild haar kop bij haar voorstel. 'Neeeee, mijn grote broer Bloodpaw let al zoveel op me, ik denk niet dat ik iets kan hebben zonder dat hij het door heeft,' miauwde ze snel.
  'Oké, oké, ik stelde het alleen maar voor,' reageerde Silver met een zachte grinnik. Ze dacht even na over Pepperpaws woorden. 'Is Bloodpaw een Medicine Cat Apprentice?' vroeg ze toen. Dat moest wel gaaf zijn! 'Hoe is dat om te hebben?' Misschien was het niet haar plek om die vragen te stellen, maar ze was best nieuwsgierig. Ze had zelf nooit echt tijd gespendeerd in de Medicine Cats den, alleen toen haar voormalige mentor daar was. Die ging ze af en toe even bezoeken.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 jun 2019 - 23:37


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw keek even verontwaardigd naar Silverpaw toen deze begon te grinniken. Dit waren hele serieuze zaken hoor! Ze had al een keertje in de medicine cat den moeten rotten en smerige kruiden moeten eten. Dat was niet voor herhaling vatbaar! Maar vervolgens begon Silverpaw te vragen over Bloodpaw en smolt Pepperpaw's verontwaardiging weg. "Bloodpaw is super slim en weet heel erg veel van kruiden! Hij is ook heel erg verantwoordelijk." Of nou ja.. Soort van, bedacht Pepperpaw zich terwijl ze terugdacht aan de situatie met Dewpaw. Hij mocht geen prooien stelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jun 2019 - 14:15


  'Bloodpaw is super slim en weet heel erg veel van kruiden! Hij is ook heel erg verantwoordelijk,' antwoordde Pepper.
  Een Medicine Cat Apprentice dus, dacht Silver. 'Zijn die kruiden niet super vies?' vroeg ze toen. Zelf had ze nooit wat gehad, en ze hoopte dat ze natuurlijk ook niet hoefde. Zeker niet omdat de meeste katten die kruiden al super vies vonden. 'Ik zou niet graag vieze dingen willen eten,' mauwde ze dus ook, terwijl ze een vies gezicht trok.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jun 2019 - 17:19


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw trok een ontzettend vies gezicht bij het horen van de woorden van Silverpaw. En of kruiden vies waren! Kruiden waren een intense verschrikking. Bloodpaw had ze praktisch door haar strot geduwd met hoe graag hij wilde dat ze die groene verschrikkingen ging eten. "Kruiden zijn heel heel vies," beloofde ze Silverpaw dan ook met een rilling. "Wordt nooit ziek, dan krijg je ze hopelijk ook nooit." Ze was toch geen konijn? Ze deed niet aan groen. Bah.

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jun 2019 - 20:09


  Pepperpaw trok een vies gezicht toen ze over kruiden begon. 'Kruiden zijn heel heel vies,' beloofde ze. 'Wordt nooit ziek, dan krijg je ze hopelijk ook nooit.'
  Silver knikte. 'Ik ga mijn best doen, in ieder geval,' mauwde ze. Net op dat moment kwam er weer zo'n eng monster voorbij razen. 'En zoiezo ook ver weg blijven van die monsters. Moet er niet aan denken als ik een poot breek, of erger,' mauwde ze met een rilling. Automatisch deed ze weer een stapje achteruit. Tot nu toe had ze wel gezien dat de monsters alleen op het pad bleven, maar deze was toch iets te dichtbij gekomen voor Silverpaw.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jun 2019 - 23:03


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw kromp lichtjes ineen toen er weer een monster voorbij raasde. Het was dat het gezellig was om te kletsen met Silverpaw, anders was ze allang weer in de bosjes verdwenen. De kattin leek haar waarschuwing in achting te nemen waarop Pepper tevreden knikte. Ziek zijn was geen lolletje en daar moest je niet mee sollen. Silverpaw noemde vervolgens de monsters die over het donderpad raasden. "Met hoe hard ze rennen vrees ik voor erger," miauwde Pepper met een zachte rilling.


Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jun 2019 - 15:36


  'Met hoe hard ze rennen vrees ik voor erger,' miauwde Pepperpaw. Silver zag haar ook zachtjes rillen.
  Ze knikte. 'Ja, daar heb je denk ik wel gelijk in,' gaf ze toe. 'Ze hebben ook hele rare poten,' mauwde ze. 'Als ze überhaupt poten hebben, maar dat denk ik wel. Hoe anders kunnen ze zo snel gaan?' vroeg ze zich af. Ze had ze nooit zien rennen zoals katten, met vier poten heen en weer bewegend. Ze hadden rare ronde dingen aan de zijkanten, maar of ze die ook gebruikten om te rennen wist ze niet. De monsters gingen ook zo hard voorbij, je had nauwelijks tijd om ze nader te bestuderen.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jun 2019 - 20:46



Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw trok haar gezicht in een nadenkende plooi bij het horen van de kattin haar woorden. Of monsters überhaupt poten hadden.. "Nou ja.. Slakken hebben ook geen poten? En slangen ook niet?" opperde Pepperpaw met een zwiep van haar gevlamde staart. Maar tegelijkertijd.. Haar oren draaiden zich wat naar achteren toen het besef inzonk. Er was hier een beduidend verschil. "Maar die zijn niet zo snel," gaf de kattin toe met een lachje. Waren dan die rare ronde dingen onder het monster dan de poten? Die waren wel het enige wat in contact stonden met het donderpad.. En zweven konden ze toch ook niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 jun 2019 - 15:13


  'Nou ja.. Slakken hebben ook geen poten? En slangen ook niet?' opperde Pepperpaw met een zwiep van haar staart. 'Maar die zijn niet zo snel,' gaf ze even later toe met een lachje.
  Silver schonk haar een korte glimlach en knikte. 'Slangen kunnen wel opeens heel snel zijn, maar zo snel als een monster niet. En die zijn ook veel wendbaarder. Monsters kunnen alleen met rechtdoor,' mauwde ze. 'Denk je dat ze ooit zullen stoppen? Of zullen ze nooit moe worden?' vroeg ze zich toen af. Het donderpad werd continue gebruikt, al was het 's nachts volgens haar wel minder dan overdag. Maar toch. Het was lastig te tellen hoeveel monsters er waren. Misschien loste ze elkaar af, of gingen ze inderdaad dag en nacht steeds maar weer het pad af.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 jun 2019 - 16:50


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw haar gelach verdween al snel toen Silverpaw noemde dat slangen ook best wel snel konden zijn. Konden ze dat? Misschien had Silverpaw wel gelijk, maar Pepper vond het idee helemaal niet leuk. Ze had nog nooit echt een slang gezien. "Zijn slangen snel?" bracht Pepper geschrokken uit. Dat was gevaarlijk! Gelukkig konden ze al gauw door filosoferen over de zin en onzin van monsters. Pepper draaide kort met haar oor terwijl er een monster voorbij raasde. Ze raakte er al bijna aan gewend. "Er heeft een keer een monster bij ons op het territorium gestaan, die was stil en sliep," miauwde de kattin.

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 jun 2019 - 18:09


  Pepperpaw vroeg nog of slangen snel waren. Silverpaw knikte van ja als antwoord. Zij hadden natuurlijk de Snakerocks in hun territorium, die vol slangen zitten. Ze is er een keer langs geweest tijdens een tour door het territorium, een paar manen geleden. Ze was benieuwd of haar nieuwe mentor Pinemarten dat weer zou doen.
  'Er heeft een keer een monster bij ons op het territorium gestaan, die was stil en sliep,' miauwde Pepperpaw.
  Een slapend monster? Dus ze sliepen wel. 'Waarom stond hij in jullie territorium dan? Zijn er meer donderpaden daar?' vroeg ze haar. Ze had natuurlijk geen idee hoe het territorium van de andere Clans eruit zag, behalve dan van de meest karakteristieke dingen natuurlijk.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 21:26


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw huiverde eventjes kort toen Silverpaw haar vertelde dat slangen snel waren. Dat was nachtmerrie materiaal, straks werd ze nog een keertje achterna gezeten door een slang. Dat hoefde absoluut niet op de bucketlist in ieder geval. "Brr.." bracht Pep uit, zich spontaan niet heel lekker voelende. Eventjes keek ze over haar schouder, nee, geen slangen, gelukkig maar.
Over monsters kon ze wat meer vertellen, maar ook lang niet alles. Pep wiebelde kort met haar oren toen Silverpaw de waarom vraag stelde en haalde haar schouders vervolgens op. "Zeg jij het maar, waarom doen monsters wat ze doen?" reageerde Pep met een vertwijfelde lach. Ze had werkelijkwaar geen idee.

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 22:59


  Pepperpaw keek terug naar haar nadat ze over haar schouder gekeken had, alsof daar opeens een slang zou zijn, en haalde haar schouders op. 'Zeg jij het maar, waarom doen monsters wat ze doen?'
  Silverpaw grinnikte even. 'Ja, ik heb geen idee,' gaf ze toe met een lachje. Hoe moest zij dat nou weten? De enige monsters die ze ooit gezien had waren die op het donderpad. Maar Pepperpaw wist natuurlijk ook niet alles. 'Ik denk dat de Kittypets het wel zullen weten,' mauwde ze toen met een knikje. 'Ik bedoel... Er zijn toch monsters in de stad? Kittypets leven daar. Ze zullen vast wel veel meer weten over monsters.'




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 jun 2019 - 14:53


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw's hele gezicht lichtte op bij het horen van de woorden van Silverpaw. Ooh! Kittypets zouden dat heel erg goed kunnen weten! Wat een fantastisch idee! Misschien dat ze het wel aan kittypets kon gaan vragen.. En toen doemde Acorndust in haar hoofd op, neerkijkende op haar met een boze blik, ineens van een tweebeennest afvallende of zo en het leek spontaan geen goed idee meer. Hij zou haar villen en ophangen voor de kraaien. "Is Thunderclan gebied niet in de buurt van de twolegplace? Misschien kun je daar een kittypet vragen?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 0:16


  'Is Thunderclan gebied niet in de buurt van de twolegplace? Misschien kun je daar een kittypet vragen?'
  Op Silver's gezicht verscheen een brede glimlach. 'Ja, dat is een goed idee! Dat ga ik zeker doen!' miauwde ze enthousiast. Die Kittypets wist vast álles van die monsters. Misschien wisten ze ook wel hoe ze ermee om moesten gaan! Misschien waren die monsters wel heel aardig maar waren ze gewoon blind of zo, of hadden geen neus en oren, zodat ze de overstekende katten niet konden waarnemen!
  'Oh, misschien kan je meegaan? Dan weet jij het ook allemaal gelijk en dan hoef ik je niet weer helemaal op te zoeken om je erover te vertellen!' opperde ze enthousiast. Het mocht misschien niet, maar Ardentpaw was met een WindClanner ook de territoriums uitgeglipt. En het zou ook veiliger en veel gezelliger zijn als ze Pepperpaw bij zich had. Ze had er al helemaal zin in. Het was tenslotte ook voor het goede doel; misschien konden ze zo wel alle Clans helpen als ze exclusieve informatie over die monsters wisten te verschaffen!




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 19:36



Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw grijnsde breed toen Silverpaw meteen voorstelde dat ze het wel aan een kittypet kon vragen. Kijk! Dat was goed nieuws, precies waar Pepper op gehoopt had! Haar grijns werd echter wat ongemakkelijker toen de kattin aan haar vroeg of zij niet mee kon. Uhm.. Nou grappig verhaal. Pepperpaw draaide één van haar oren haar nek in en lachte wat ongemakkelijk. "Nou uhm.. Mijn mentor wilde me geloof ik al villen toen ik met een clangenoot van je sprak bij fourtrees, dus ik weet niet of het verstandig is dat ik mee ga. "

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
{Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: {Silverpaw} Killjoy   {Silverpaw} Killjoy - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 20:03


  Ze zag Pepperpaw wat ongemakkelijk worden en een nerveus lachje bevestigde dat. 'Nou uhm.. Mijn mentor wilde me geloof ik al villen toen ik met een clangenoot van je sprak bij fourtrees, dus ik weet niet of het verstandig is dat ik mee ga.'
  Ze knikte. Dat begreep ze wel. Het was natuurlijk niet verstandig om dingen te doen die je mentor geen goed idee zouden vinden. Haar eigen mentor was nog druk en kon dus niet erg goed opletten op de zilveren poes, maar ze zorgde wel dat ze uitkeek. 'Oké, is goed. Misschien kunnen we een dag afspreken dat we elkaar weer ontmoeten of zo... Ook al is dat de laatste keer met je mentor niet zo goed gelopen, blijkbaar,' miauwde ze met een kleine glimlach. 'Maar ik zou je wel graag de dingen willen vertellen over de monsters die ik te weten ben gekomen!'




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Silverpaw} Killjoy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: