Why make things so complicated - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Why make things so complicated

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Moonvision
Member
Why make things so complicated - Pagina 2 Pa7eBaH
Chi
241
Actief
Make improvements, not excuses. Seek respect, not attention.

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonvision
BerichtOnderwerp: Re: Why make things so complicated   Why make things so complicated - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 jun 2019 - 21:23

Ze merkte op hoe de rogue vijandiger werd, waardoor haar amberkleurige blik zich ietwat vernauwde. "Ik ben dom, maar jij bent van plan mij aan te vallen wanneer er ieder moment een patrouille kan arriveren?" Moonvision trok een wenkbrauw omhoog en wiebelde wat met haar oortjes, duidelijk niet onder de indruk. Eenlingen dachten altijd wat ze wat waren, terwijl dat negen op de tien keer niet zo was. De witte kattin zuchtte luidop en gleed met haar blik over de varens. De wind draaide om en bracht een overduidelijke Windclan geur met zich mee. Haar mondhoeken rezen omhoog. De rogue had het vast ook geroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Why make things so complicated - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Why make things so complicated   Why make things so complicated - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jun 2019 - 19:41

De wind droeg de geur van Windclan met zich mee nog voor ze een antwoord terug kon geven. Het weerhield haar dan ook om ook maar iets te doen. Ze wilde niets liever dan het irritante mormel voor haar recht te zetten op een alles behalve vriendelijke manier, maar dat zou ze zo niet kunnen. Ze zou moeten ingeven op de irritante opmerkingen die ze maakte en ze haatte het, maar het was niet anders wilde ze hier heelhuids vandaan komen. "Als jij niet zo lang tijd had gerekt zodat je vriendjes je konden komen rekken had je hier al lang bloedend op de grond gelegen. Ik ga wel weg, maar maak geen fout. Als ik je ooit nog eens tegenkom, alléén, dan kom je niet heelhuids van mij vandaan," siste ze haar toe. Er stond een vurige en tergelijkertijd ijskoude blik in haar ogen, een van haat, toen ze nog een laatste blik op de Windclanner richtte. Daarna, met een geagiteerde houding, draaide ze haarzelf om richting haar eigen territorium. Een patrouille ging ze zeker niet aan, maar blij was ze nu ook niet.


topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why make things so complicated
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: