{Open} Mindfulness



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Open} Mindfulness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peppermint
Medicine cat
{Open} Mindfulness 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimedi 28 mei 2019 - 19:24


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw drukte de mosbal die ze tussen haar kaken had geklemd voorzichtig in het koele water van de stroom. De flamepoint kattin was op weg gestuurd om water te halen voor de elders. Ook een zeer noodzakelijke taak en Pepperpaw vond het ook totaal niet erg. Ze moesten immers ook voor de zwakkeren in de clan zorgen en Acorndust was aan het trainen met Settledpaw. Ergens achter in haar gedachten vroeg ze zich af of ze nu misschien bezig waren met zijn final assessment. Zo ja, dan zou Pepperpaw voor hem duimen. Maar voor nu had ze een taak. Ze hief haar kopje weer terwijl water langs haar kaken naar beneden droop, om oog in oog met een andere kat te staan.

{Open}

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
{Open} Mindfulness DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimewo 29 mei 2019 - 22:58

De zwarte piekjes aan de punten van haar oren huppelden vrolijk heen en weer. Een koel briesje liet de lange haren op haar flank dansen. Het hielp Blackpaw niet tijdens haar poging onopgemerkt op zoek te gaan naar prooi. Want men, wat had ze honger.

Gelukkig werd ze steeds beter in het jagen. Het was zelfs een van de dingen waar ze best goed in was. Tijdens haar trainingen had ze vaak genoeg te horen gekregen dat ze klein en niet bijzonder sterk was. Maar snel? Dat was ze wel. En behendig. [lol sorry even mn char opnieuw opbouwen hoor]

Focus. Ze gebruikte haar zintuigen zoals ze dat had geleerd, om zo de schaarse prooi te lokaliseren. Maar in plaats daarvan hoorde ze het splatten van water. Het was te groot voor prooi. Het moest een Shadowkat zijn. Ook leuk!

Met een lekkere hup en een nog altijd knorrende maag liep ze richting het water. Zodra ze uit het struikgewas stapte, keek een onbekende, langharige, vet mooie poes haar recht in haar ogen. “Hey hey!” begroette Blackpaw haar opgewekt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Open} Mindfulness 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimewo 29 mei 2019 - 23:03


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw moest eventjes kort haar verbazing wegknipperen, maar vervolgens herkende ze de kattin tegenover haar als Blackpaw, een oudere apprentice uit de den. Opgelucht blies Pepperpaw haar adem uit. Super, er was niks aan de hand. Toen deze beslissing was gemaakt, vonkte er nieuwsgierigheid op in Pepperpaw's blik. Blackpaw had ze immers nog niet echt gesproken! "Oh hey!" reageerde Pepperpaw, haar stem wat gedempt door de mos wat nog in haar bek hing. De flamepoint poes tipte haar koppie wat scheef terwijl ze de donkere, oudere apprentice observeerde. "Aan het jagen?" besloot ze te vragen, haar mos aan de waterkant leggende. Dat zou ze zo meteen wel weer onderdompelen als ze klaar was met praten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
{Open} Mindfulness DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimewo 29 mei 2019 - 23:16

Een vriendelijke, zachte stem zei haar terug gedag. De poes legde een nattig mosballetje aan de kant. Ah, ze was op pad gestuurd om water te halen. Een nobele taak. Niet Black’s favoriete taak. Ze was veel liever out there, rennend en oefenend om een betere warrior te worden.

“Yes, trying to,” antwoordde Black. “Maar nog geen succes.” De poes was jong. Net een apprentice? Dan was ze vast ook al aan het trainen. “Heeft jouw mentor je al eens mee op jacht genomen?” Ze liep zelf inmiddels bijna tegen het einde van haar apprenticeship aan, en vond het altijd heftig boeiend om de vooruitgang van haar mede-leerlingen mee te krijgen. Iedere maan kwam er weer een nieuwe lading guppies - ze rekende zichzelf als senior gup - die het mooie vak mochten leren. “En wie is je mentor?”


Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Open} Mindfulness 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimedo 30 mei 2019 - 20:27


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw liet zichzelf op haar achterwerk zakken, haar staartje rond haar voorpootjes krullend om ze warm te houden in de koele nieuwblad bries. Ze vond het altijd maar interessant om met oudere apprentices te spreken. Ze hadden al zoveel geleerd immers! Settledpaw wist ook al zoveel. Pepperpaw moest juist nog heel erg veel leren. Maar goed, ze had de tijd en was nog net begonnen. Op Blackpaw's volgende vragen trok Pepperpaw wat nerveus met haar oren, om ze vervolgens lichtjes naar achteren te draaien. "Ja, jawel, al een paar keer." En de resultaten waren vrij steady, faal, faal en nog eens faal. Pepperpaw kreeg het maar niet onder de knie. "Mijn mentor is Acorndust, wie trainde jou okalweer?" besloot Pepper vervolgens te vragen, subtiel het onderwerp van haar eigen progress afschuivende. Nothing to see here.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
{Open} Mindfulness DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimevr 31 mei 2019 - 18:30



Blackpaw.

Nice, deze meid had de deputy als mentor gekregen. Daar kon ze vast haar voordeel mee doen. Onwetend dat de poes het gesprek een andere kant op probeerde te sturen, vroeg ze door. “Bevalt het je? Ze kan je vast veel leren.”
De vraag wie haar mentor was, kon ze moeilijk beantwoorden. “Ik heb nu even geen mentor. Het is allemaal een beetje warrig verlopen. De laatste tijd train ik zoveel mogelijk zelf, maar ik heb begrepen dat ik bij de volgende ceremonie wel weer een mentor toegewezen krijg.”
En óf ze daar naar uitkeek. Ze hoefde nog maar één klein maandje te gaan tot ze warrior zou worden. Althans, dat hoopte ze. Ze had er in ieder geval alles aan gedaan om te voorkomen dat ze een achterstand zou oplopen in de maan dat ze geen mentor had. Ze zou liegen als ze niet zo nu en dan een slapeloze nacht had, malend over welke warriornaam ze haar zouden geven. Men, ze was zo benieuwd! “Wat als ik zo’n suffe tuttenaam krijg,” zei ze ongemerkt hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Open} Mindfulness 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimezo 2 jun 2019 - 20:23


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Blackpaw zou vast een goede jager zijn. Waar zij probeerde te ontsnappen aan een bepaald onderwerp, sprong Blackpaw er juist bovenop als een jager bij zijn prooi zou doen. Pepperpaw's glimlach werd even kort iets gespannener, maar ze antwoordde wel. Misschien kon ze het onderwerp alsof een zwiep geven. "Ja, hij is heel slim, maar hij is ook echt overal? Altijd als ik op onderzoek uit ben dan is hij er ineens. Ook echt ineens. Laatst viel hij ineens uit een boom toen ik met een Thunderclan apprentice sprak op fourtrees!" Pepperpaw snoof in ongenoegen. Ze was gek op Acorndust hoor, maar een beetje privacy was wel op z'n plaats geweest.
Nieuwsgierigheid vonkte op in haar blik toen Blackpaw vertelde dat ze een tijdje mentorloos was geweest. Haar papa zou haar toch wel snel een nieuwe mentor geven? Pepper trok kort met haar oortje en glimlachte optimistisch. "Vast wel! En dan ben je binnen no-time een warrior," snorde Pepper vrolijk. Hierop hield ze haar kopje scheef bij het volgende onderwerp dat Blackpaw aansneed. Daar had ze nog helemaal nog over nagedacht joh. "Wat zou een tuttenaam zijn dan?" besloot Pepper te vragen. Ze kon nog niet zoveel verzinnen wat nou echt zó erg was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
{Open} Mindfulness DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimema 3 jun 2019 - 20:24



Blackpaw.

Black begon te grinniken. Het beeld van een lieflijke, fluffy, witte poes, die zonder zich van kwaad bewust te zijn een onderonsje had met een Thunderclanner. En dan, BAM, uit het niks, een deputy op je hoofd. Uit de boom gevallen. "Doet 'ie dat omdat hij niet wil dat je met katten uit andere clans omgaat? Of is hij zo'n overprotective uncle?"

Black kon zich niet herinneren dat zij echt contact had gehad met een een kat van een andere clan. Zouden ze echt anders zijn? Ze had er nooit zo veel gedachten aan geschonken, maar het feit dat zo'n jonge apprentice zomaar dat contact had, en dat dat zomaar kon zonder een staart te verliezen, wakkerde wel een interesse in haar aan.

Ze knikte kort bedankend voor de positieve opmerking dat ze vast snel een warrior zou worden. "Hmm. Blackflower, ofzo. Dat is wel een mooie naam, maar vind ik voor mezelf te meisjesachtig. En ik heb niks met bloemen." Ze krabde even nadenkend achter haar oor. "Of Blackrose, dat is een beetje hetzelfde verhaal. Al zou ik me daar nog wel bij neer kunnen leggen. Blackstripe of Blackstripes zou ik wel tof vinden. Ik ben wel gesteld op m'n zwarte streepies." Om de poes te tonen waar ze het over had, tikte ze beide wangen afwisselend even omhoog. "M'n wangstreepies."

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Open} Mindfulness 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimema 3 jun 2019 - 23:20


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw snifte kort toen Blackpaw begon te grinniken. Dit was helemaal niet grappig hoor! Dit was een serieuze inbreuk op haar privacy! En dat had ze haar mentor laten weten ook! Maar gelukkig bleef het niet alleen bij grinniken en stelde Blackpaw ook nog een vraag over de grote ramp. "Hij zei dat ik vriendelijk om mocht gaan met katten van andere clans," miauwde de kattin op een mokkige toon, "maar hij is helemaal bang en paranoïde sinds een Thunderclan apprentice me gevraagd heeft hem te ontmoeten bij vierboom. En ik had niet eens wat fout gedaan! Hij was de grens overgestoken en ik had hem geslagen!" Drama's.

Gelukkig kon ze wat meer ontspannen tijdens Blackpaw's drama's. De kattin wist te vertellen dat ze al wel meerdere namen had verzonnen voor zichzelf en ook waarom ze weer afgewezen waren. Mhm, Pepperpaw had er zelfs nog niet over nagedacht wat ze zou willen. Maar Blackpaw was natuurlijk wel dicht bij haar warriornaam. Dan werd het misschien allemaal net wat heftiger. "Misschien kan je Tallstar vragen om een naam?" besloot Pepper te vragen, "of hem in ieder geval zeggen dat je geen bloemetjesnaam wil?" Nu lag het wel in de natuur van haar vader om het dan alsnog te doen, maar Pepper had vertrouwen in haar papa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
{Open} Mindfulness DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 9:20



Blackpaw.

“Een Thunderclanner die je vroeg af te spreken?” herhaalde Black verbaasd. “Like.. a date?” Ze hoorde wel eens verhalen dat katten kitties kregen met katten uit andere clans. Dat had haar altijd een enórm gedoe geleken: custody battles, alimentatie, om het weekend een volksverhuizing naar een andere clan omdat ‘je dit weekend bij je vader bent, schat.’ De rillingen liepen over Black’s lijf. Never.

Maar ze liep wel op de zaken vooruit. Misschien was Pepper wel écht alleen vriendelijk met de kater geweest. En was Acorndust echt onterecht paranoia.

Terug naar haar naam. “Misschien..,” antwoordde Black op de suggestie dat ze misschien naar Tallstar kon gaan. “Maar ik vind het ook wel wat hebben, dat Starclan de naam kiest die het best bij jou past. Dat is zo magisch, alsof je voorouderen een pad voor je zien; het soort kat dat jij behoort te worden. Dus ik wil me er niet mee bemoeien. Maar ik hoop dat dat pad een beetje een mooie naam oplevert.” Geen controlere hebben was spannend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Open} Mindfulness 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Mindfulness   {Open} Mindfulness Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 21:20


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Met wijd opengesperde ogen keek Pepperpaw naar de apprentice tegenover haar, die haar vroeg of ze een date had met Waterpaw. Huh? Nee! Hoe maakte Blackpaw dat er nou van? Ze had geen.. date.. met.. Oh. Zou Acorndust daarom zo bezorgd geweest zijn? Had hij gedacht dat ze een date had gehad met Waterpaw? "Ik.. wilde geen date in ieder geval?" miauwde Pepperpaw dan ook maar, "ik.. vond hem gewoon aardig." Oh Starclan, ineens voelde Pepper zich 1000 maal ongemakkelijker. Het was toch niet dat Waterpaw zóiets gedacht had?

Gelukkig schoof het onderwerp naar Blackpaw's naam. Pepperpaw lachte meteen breed bij de woorden die Blackpaw over haar naam uitsprak. "Dat is ook zo!" miauwde de kattin, spontaan spinnend, "ik weet zeker dat papa een hele mooie naam voor je uitkiest! En anders heeft hij nog zeker een paar levens over als je er iets aan gaat doen." Een speelse twinkeling verscheen in haar ogen. Ze meende er niks van. Liet Blackpaw haar vader maar niks aandoen nee.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Mindfulness
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: