Not to disappear



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Not to disappear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistdove
Member
Not to disappear Tumblr10
Kip
149
Actief
Warning; Fragile
Please handle with care

CAT'S PROFILE
Age: ⚜20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistdove
BerichtOnderwerp: Not to disappear   Not to disappear Icon_minitimevr 21 jun 2019 - 1:50

Not to disappear Roses_by_thispoisonedone-dbk3eit



Haar poten hadden haar hier al eens eerder gedragen, naar deze koude poel waarin de sterren normaal zo helder weerspiegeld werden. Toen had haar vader haar terug getrokken naar de werkelijkheid, nu had ze haar uiterste best gedaan om niet gevolgd te worden en hem meer zorgen aan te doen. Er was iets dat haar hier telkens terug trok, dat aan haar knaagde om weer met haar poten door het water te waden. Hoe heet de dag ook was geweest, de poel leek altijd ijskoud. Een Riverclanner zou troost in zwemmen vinden, voor haar was het water aan haar tenen en de reflectie van de sterren al genoeg. Deze plek deed haar denken aan de bergen, waar ze was opgegroeid. Ook daar was een poel waarin de nachtelijke vuurvliegjes aan de hemel zo helder te zien waren, waar ze toen ook gedwaald had. Het was altijd haar vader die haar terug moest halen, het was altijd haar moeder die ze tussen die fonkelende puntjes in de nachtelijke hemel zocht. Vandaag zou zij niet gevonden worden, en vandaag zou ze de sterren ook niet vinden. Met een getergde blik keek ze naar het stille oppervlak, waar nu niets behalve duisternis in te vinden was; de wolken hadden haar het zicht nog verder ontnomen. Oh, ze had het ook moeten weten, oh ze had het al eerder aan moeten voelen. De nacht bracht haar nachtblindheid, enkel de wanneer de maan en de sterren schenen kon ze nog een beetje zien, maar zonder dat licht was ze zo verdwaald. Eerder was de hemel nog helder geweest, ze trok er alleen opuit wanneer ze zeker wist dat het helder was. Alleen nu leek Starclan te huiveren, want uit het niets was de hele hemel zwart getrokken. Paniek en angst grepen haar naar het hart terwijl alles uit slechts heel vage vormen begon te bestaan. "P-pap? Help!" bracht ze paniekerig uit, maar het bleef griezelig stil. Huiverend dook ze in een en verborg haar kop onder haar poten, te bang om deze weg in het duister alleen te bewandelen. Oh, waarom die wolken?

& Voor nu alleen Lethal & Zahida!

Not to disappear Db3he8d-453d2e76-70ba-41dc-81e4-2e94bc371a45



Well I have brittle bones it seems
I bite my tongue and I torch my dreams
Not to disappear Crow1_by_chickenofthevalley-dcdm9rv Not to disappear MistyosNot to disappear Crow2_by_chickenofthevalley-dcdma3g
Have a little voice to speak with
And a mind of thoughts and secrets

Terug naar boven Ga naar beneden
Zahida
Member
Not to disappear 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
302
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Not to disappear   Not to disappear Icon_minitimevr 28 jun 2019 - 20:51

Nu zij en Lethal wat closer naar elkaar groeiden, was het vanzelfsprekend dat ze er ook samen op uit zouden trekken. Vannacht hadden ze plannen gemaakt om een wat romantisch en afgelegen plekje uit te zoeken zodat ze geen last zouden hebben van pottenkijkers. Echter bleek dat nog langer zoeken dan verwacht, wat dan toch wel weer een lichte moodkiller was. Angstig geroep maakte duidelijk dat ze nog steeds niet alleen waren. Met een schuine blik op de she-cat naast haar focuste Za zich op het geluid. Het was overduidelijk een kat, eentje in paniek ook. Hoewel het eerdere plan tussen de twee BloodClanners naar Zahida's mening toch wel leuker geweest was, konden ze moeilijk zo'n zielig katje alleen in paniek laten, toch? Met een lichte grijns en opgetrokken wenkbrauw richting Lethal stapte ze op het zielige lammetje af, die verdwaald om zich heen liep te turen waarna ze opeens haar kop verstopte. Wat was dat nou voor geks? Had dat ding echt 0 ballen? Muisstil sloop Za dichterbij waarna ze zich plots tegen de ander drukte en die een geruststellende lik over haar oor gaf. "Ach en wee, wat een problemen! Wat is er poes, ben je de weg kwijt?"


Not to disappear 10pvxmwNot to disappear 2gxnp75Not to disappear 2hqc5lxNot to disappear 2iha58wNot to disappear 34nodx3Not to disappear VmwrhyNot to disappear 89lmSOJNot to disappear 23mrb6wNot to disappear COxUkZtNot to disappear Okd2lwNot to disappear 10pvxmwNot to disappear 10pvxmw
Not to disappear Zahida10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Not to disappear Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Not to disappear   Not to disappear Icon_minitimevr 28 jun 2019 - 21:56

Een grijns lag op de lippen van de verminkte member toen ze met haar stevige borstkas Zahida mee duwde naar hun romantische afspraak plek. Toch, eenmaal door aangekomen was het duidelijk dat der nul privé zou zijn voor de twee katten waarop ze beide besloten om het een plekje veder op te proberen. Desondanks bij elke plek waar ze kwamen leek hun de rust niet gekund te worden om samen van elkaars gezelschap te kunnen genieten. Geïrriteerd sjokte de massieve ex Windclanner door en stemde maar mee met het idee van Za om anders hun geluk bij de Wastelands te zoeken. Voor even leek het dat eindelijk de twee she-cat een momentje voor hun alleen hadden tot een paniekerige gegil haar oren vulde. De Bloodclan member stopte met lopen terwijl ze haar flank tegen die van Zahida drukte, hun blikken ontmoette elkaar voor kort en direct reageerde Lethal met een knik toen ze het plan van de knappe she-cat al in haar blik zag. Ze volgde de wat kleinere gebouwde member met een sadiste grimas op haar lippen, vooral toen ze een zielig grijs wit katje verslagen op de grond lag liggen. Het was een bekende, natuurlijk. het arme poesje kwam uit de zelfde clan waar zij geboren was. “He-he, rustig maar Mistpaw,” sprak ze de Windclanner sussend toe. Waarschijnlijk had ze haar warrior naam al gekregen, ze was benieuwd welke idioten naam Oceanstar haar gegeven had. Ondertussen had de verbrande she-cat haar klauwen ontbloot en liet ze deze zachtjes over de ruggengraat van de kleine windclanner glijden. “Als deze lieve kind de weg kwijt is kunnen wij haar wel terug naar huis ‘begeleiden’ toch, Zahida?”



Not to disappear Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistdove
Member
Not to disappear Tumblr10
Kip
149
Actief
Warning; Fragile
Please handle with care

CAT'S PROFILE
Age: ⚜20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistdove
BerichtOnderwerp: Re: Not to disappear   Not to disappear Icon_minitimedi 9 jul 2019 - 20:06

Not to disappear Roses_by_thispoisonedone-dbk3eit



Haar ademhaling ging steeds sneller, totdat het het enige geluid leek te zijn dat haar oren vulde. Vaker wanneer ze in de paniek schoot begon ze te hyperventileren, een gebruik dat noch praktisch noch logisch was. Zachtjes jammerend probeerde ze zichzelf tot rust te brengen. Drie tellen in, 6 tellen uit, drie tellen in... De onverwachte aanraking van een vreemdeling liet haar een kreet uitslaan. Een haast rustellende lik werd over haar pluizige oor gegeven, wat een akelige huivering door haar lichaam liet gaan. De poes sprong in de lucht, verwoed met haar kop schuddend om haar belager in vizier te krijgen, maar waar ze in haar rust allicht de gevlekte gestalte had kunnen onderscheiden, zorgde haar paniekerige bewegingen er enkel voor dat duisternis haar blikveld vulde. "Ach en wee, wat een problemen! Wat is er poes, ben je de weg kwijt?" Mistpaw haar oren lagen in haar nek en haar lichaam had ze onderdanig tegen de grond gedrukt. "I-ik, " ze hapte piepend naar lucht, nu al op de rand van een paniek aanval. Waarom waren haar woorden zo zoet? Haar aanrakingen zo troostend? En toch rook ze naar rot, verderf... Naar bloed. Oh Starclan, dit was een bloodclanner. En ze was niet alleen. “He-he, rustig maar Mistpaw,” die stem liet tranen in haar bewolkte ogen schieten, omdat het herkenning in haar opbracht. "Sweetheart, Sweetheart, ik-" hakkelde ze door, de opluchting droop van haar stem af. Door haar nachtblindheid zag ze niet eens de halsband die om haar nek hing, de brandwonden die haar gezicht hadden verminkt. Mistpaw haar hele leven bestond uit het vertrouwde kamp en de weinige delen van het territorium die haar veilig en bekend voor kwamen. Hier was alles haar onbekend, en al dat onbekend was bracht de schichtige Mistpaw angst aan. Behalve zij, behalve Sweetheart. Die was haar bekend, die zou haar komen redden, niet? Naïef gooide ze zich dan ook tegen de pluizige kat aan, bescherming zoekend in haar aanraking. “Als deze lieve kind de weg kwijt is kunnen wij haar wel terug naar huis ‘begeleiden’ toch, Zahida?” in haar opluchting had ze de rode vlaggen voor lief genomen. Alleen, nu ze zich zo dicht bij de vacht van de enorme poes bevond, walmde de geur van Bloodclan haar gevoelige neus in. Geschrokken deed ze een stap achteruit, angst in haar wazige ogen. "Bloodclan," huiverde ze. "M-maar, S-s-Sweetheart," stamelde ze, zichzelf vervloekend om het feit dat ze niet kon spreken, niet kon vechten, niet kon vluchten. "I-ik wil alleen naar huis, het spijt me,"

Not to disappear Db3he8d-453d2e76-70ba-41dc-81e4-2e94bc371a45



Well I have brittle bones it seems
I bite my tongue and I torch my dreams
Not to disappear Crow1_by_chickenofthevalley-dcdm9rv Not to disappear MistyosNot to disappear Crow2_by_chickenofthevalley-dcdma3g
Have a little voice to speak with
And a mind of thoughts and secrets

Terug naar boven Ga naar beneden
Zahida
Member
Not to disappear 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
302
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Not to disappear   Not to disappear Icon_minitimema 23 sep 2019 - 16:04

Met Lethal aan haar zijde liepen ze naar het jammerende katje toe, een katje dat de andere member leek te herkennen. Het was nog altijd gek voor Za, dat Lethal uit een clan kwam, immers had zij dat leven nooit gekend en dit was de eerste keer dat ze wat closer groeide naar iemand die wél zo'n verleden had. Het idee was wennen maar veel merkte ze er niet van, dit was de eerste keer dat ze werkelijk zag dat Lethal praatte over haar vorige clanleven. Ze versmalde lichtjes haar ogen, maar deed al snel lol op uit de reactie van het poesje dat blijkbaar Mistpaw heette. Toen deze opsprong door haar plotse aanraking was het leuk, dan. De pure angst en het happen naar lucht was minder grappig. Het was pathetic. Wie liet zo'n onbekwaam kind nou weer alleen aan hun mercy over? Lethal's oude clannaam werd herhaald door het katje. Sweetheart, sweetheart... Wat een naam ook. Ironisch. Zahida keek toe hoe Mistpaw zich tegen haar vlam aangooide, het was raar om aan te zien. Wat een dom wicht. Die duidelijk nog niet geleerd had hoe de wereld in elkaar stak. Gevaarlijk was dat, voor je het wist kwam je katten tegen als hen en dan was het gedaan. Maar zij zouden het ding wel een lesje leren. Zahida was geen monster. Ze was geen breinloze BloodClanner die als sadist voor de lol anderen pijn deed. Ze was wel opgegroeid met deze katten though, en had hierdoor geen goed gevoel voor goed en kwaad. Naïeve katten moesten geholpen worden en dat was wat zij nu aan het doen was. In deze wereld kon je niemand vertrouwen en moest je sterk genoeg zijn om voor jezelf op te komen. Mistpaw hier was dat duidelijk niet en dus zou ze daarvoor boeten. Alleen sterken overleeften, dat was er altijd al bij haar ingestampt en ook keer op keer was het weer bewezen. Dat was het leven en het was, in haar kapotte beschadigde brein, haar taak als moeder om dit erin te stampen bij iedereen die dit nog niet wist. "Ga naar huis dan, kind," miauwde ze met duidelijke uitdaging in d'r stem. Laat maar is zien wat je hebt. Vecht jezelf vrij.


Not to disappear 10pvxmwNot to disappear 2gxnp75Not to disappear 2hqc5lxNot to disappear 2iha58wNot to disappear 34nodx3Not to disappear VmwrhyNot to disappear 89lmSOJNot to disappear 23mrb6wNot to disappear COxUkZtNot to disappear Okd2lwNot to disappear 10pvxmwNot to disappear 10pvxmw
Not to disappear Zahida10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Not to disappear Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Not to disappear   Not to disappear Icon_minitimezo 17 nov 2019 - 12:34

Lethal gniffelde zachtjes onder haar diepe ademhaling toen Mistpaw opgelucht adem hield toen ze merkte dat haar oud clangenoot zich naast haar bevond. De kleine grijze she-cat sprak meermaals haar clannaam uit en duwde haar lichaam tegen haar verminkte lijf aan, zoekend naar bescherming- dom, want Lethal was een doorgeslagen ex Windclanner die maar al te graag dit kippen nekje breken wou om haar oude clan te raken. Al was het altijd wel leuk om eerst te spelen met je eten voor je deze op at. De Bloodclan member krulde haar pluizen staart dan ook beschermend om Mistpaw heen als een moeder die haar kind troosten kwam maar toen de grijze apprentice uit eindelijk haar rotte geur in haar neus kreeg schoten haar glazige ogen groot van angst. "Hey he, niet weg kruipen jij.. Blijf veilig bij tante Sweetheart zitten," Sprak ze ruw terwijl ze Mistpaw, die zonet een sprongetje naar achteren had gezet na haar besef, weer tegen haar aantrok. Haar staart krulde weer om haar heen maar dit keer strakker zodat ze niet zomaar weg kon. "Oh had je het niet gehoord dan mijn kind? Ja.. Bloodclan is mijn nieuwe thuis. Weet je wel hoe dat gebeurd is? Laat het me je anders eens piekfijn uitleggen." Haar stem was zachtjes maar niet fijn. Het klonk naar de haat die al moons lang in haar lijf borrelde en het vuur die haar lichaam verneukt had flikkerde in haar twee verschillend gekleurde ogen. "Oceanstar.. ze is niet zo lief als ze voordoet. Iedereen weet toch wel wat voorn goeie, sterke, warrior ik was voor Windclan? Hoe ik altijd alles deed voor onze thuis.. Ocean was echter bang voor me. Altijd al geweest. Ze was bang dat ik haar positie stelen wou, dat de clan mij liever had dan haar.. Ze is te zwak, dat is het probleem, en weet je wat zwakkelingen doen? Hun angst word hen te veel en dan doen ze verschrikkelijke dingen.. Ze gooide me in het vuur toen we de laatste grenspatrouille deden. Er waren twolegs, ze vielen ons aan en Ocean-" Haar stem brak, alsof het haar oprecht pijn deed en alsof dit verhaal echt gebeurd was. Natuurlijk niet, maar wat was er mis mee om kleine Mistpaw te laten geloven dat lief tante Sweet de goederik was en niet Ocean? "Ze duwde me in de struiken die branden. Kijk naar me kind, kijk naar de wonden die me lijf versieren." Ze pakte met haar klauwen ruw haar gezicht vast en gaf er een harde ruk aan zodat haar ogen vol gericht werd op haar verminkte gezicht. Lethal keek haar diep aan en duwde haar nagels dieper in de kaak/wang van Mistpaw, hopend dat ze hier een lelijke wond van zou overhouden. "Dit is allemaal de schuld van Oceanstar. Bloodclan heeft me een kans gegeven om te overleven. Shark, de ex-leader, heeft me gered want Oceanstar liet me achter om te sterven." Haar stem droop ijzig koud. "Weet je zeker dat je terug wilt naar 'huis'?" Ze liet de she-cat los en keek naar Zahida die duidelijk klaar stond en Mistpaw uitdaging toesprak. Ze knipoogde naar Za, hopelijk snapte ze haar plan van aanpak en dat het verhaal die ze net verteld had een Furball verhaal geweest was.



Not to disappear Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistdove
Member
Not to disappear Tumblr10
Kip
149
Actief
Warning; Fragile
Please handle with care

CAT'S PROFILE
Age: ⚜20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistdove
BerichtOnderwerp: Re: Not to disappear   Not to disappear Icon_minitimevr 22 nov 2019 - 23:50

Not to disappear Roses_by_thispoisonedone-dbk3eit



"Ga naar huis dan, kind,"  werd haar kant op gesnauwd. Mistpaw draaide haar kop met een ruk naar de bron van het geluid, maar kon enkel twee glimmende groene ogen en een vage schim van kleuren herkennen. Ze wilde haar zeggen dat ze dat niet kon, dat de weg haar onbekend was hier en alles zo, zo donker was. Alleen haar keel werd dicht geknepen van angst, waardoor de woorden op haar tong snel vervlogen waren. De poes slikte en wilde wegkomen van Sweetheart, wiens geur lang zo zoet niet meer was. "Hey he, niet weg kruipen jij.. Blijf veilig bij tante Sweetheart zitten," Mistpaw huiverde toen ze plots zo ruw weer teruggetrokken werd, maar stribbelde niet tegen. "Sorry, sorry, ik-"stamelde ze, niet begrijpend waarom ze opeens zo vreemd deed, waarom haar stem plots zo koud leek. Waarom Bloodclan? Wel, daar werd haar een antwoord bij voorgelegd. De enorme poes sprak, maar er was niets verwelkomends meer terug te vinden in haar stem, niets warm meer in de manier waarop ze zo strak haar staart om de windclan apprentice heen sloeg. Mistpaw haar oortjes lagen diep in haar nek en haar poten trilden lichtelijk van angst, als een geslagen puppy - niet in staat om ook maar iets terug te doen. Ze luisterde naar alles dat haar verteld werd, over hoe haar pleegmoeder dit Sweetheart had aangedaan. De woorden kwamen amper binnen, omdat het luide kloppen van haar hart alles leek te overstemmen. Ze snapte het niet, ze snapte niets van deze situatie en dit gruwelijke verhaal. De poes hield zich stil, immers, als ze enkel zou knikken en mee zou werken, dan zou het goed komen, toch? Dan zou Sweetheart haar wel naar huis brengen, toch? Toch? "Ze duwde me in de struiken die branden. Kijk naar me kind, kijk naar de wonden die me lijf versieren." ruw werd haar kop vastgegrepen en Mistpaw snakte naar adem, tranen welden op in haar ogen toen ze de nagels van Sweetheart diep in haar kin voelde boren. Kleine druppeltjes rood bloed liepen van de wond af, maar Mistpaw bleef waar ze was. "I-ik, ik, ik kan niet zien," bracht ze wanhopig uit. De nacht maakte haar blind, nog meer dan dat ze overdag al was. Een jammerend geluidje steeg op uit haar keel. "Sweetheart, a-alsjeblieft, je doet me pijn," kwam er klein uit en ze durfde eindelijk een beetje weg te schuifelen van de greep van de ander, want die nagels deden pijn en ondanks dat ze zich wanhopig vast wilde blijven houden aan het feit dat Sweetheart goed was en bij haar hoorde, begon een stemmetje in haar oor te zingen dat de waarheid anders was. "Dit is allemaal de schuld van Oceanstar. Bloodclan heeft me een kans gegeven om te overleven. Shark, de ex-leader, heeft me gered want Oceanstar liet me achter om te sterven." haar stiefmoeder? Haar oude leader..? Maar hoe? Als deze woorden haar niet al genoeg angst aan joegen, was het wel de manier waarop de enorme poes het zei; haar stem was kouder dan de guurste winter nacht. "Weet je zeker dat je terug wilt naar 'huis'?" Haar ademhaling kwam steeds sneller naar buiten en Mistpaw moest alle moeite doen om niet over te schieten op hyperventileren, wat haar wel vaker gebeurde wanneer ze een paniekaanval had. "Alsjeblieft, Sweetheart, het spijt me zo. Mijn stiefmoeder-" wanhopig zocht ze naar woorden om te spreken, maar kon de leidraad van haar verhaal niet meer oppakken. "... Ik heb nergens anders om heen te gaan,"

Not to disappear Db3he8d-453d2e76-70ba-41dc-81e4-2e94bc371a45



Well I have brittle bones it seems
I bite my tongue and I torch my dreams
Not to disappear Crow1_by_chickenofthevalley-dcdm9rv Not to disappear MistyosNot to disappear Crow2_by_chickenofthevalley-dcdma3g
Have a little voice to speak with
And a mind of thoughts and secrets

Terug naar boven Ga naar beneden
Zahida
Member
Not to disappear 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
302
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Not to disappear   Not to disappear Icon_minitimeza 25 jan 2020 - 19:51

Het katje was doodsbang, duidelijk te zien en ruiken aan de angstgeur die de Windclan geur van zogenoemde Mistpaw sierde. Het werd toen plots duidelijk dat ze een blinde kat aan hun poten hadden. Kort versmalde Za haar ogen. God, een blinde, daar was toch ook geen uitdaging aan? Katje pesten was leuk, onweerbaar katje pesten was laag. Met strakke ogen hield ze Lethal in de gaten, om te kijken of die nog iets van morele code had om te stoppen met haar plagerijtjes. Blijkbaar niet, en Zahida haalde mentaal haar schouders op. Prima, dan niet. Dan waren ze vanavond maar twee lage Bloodclanners zonder eer. Alsof ze daar al niet om bekend stonden bij de boskatjes. Geen regels, geen structuur, geen eer. Ach krijg toch wat. Zahida wist wie ze was en hoefde geen verantwoording af te leggen, bij niemand niet. "Ach schat als je geen plek hebt om thuis te noemen ben je altijd welkom bij ons," suste Zahida met een grijnsje. Eerlijk? Mistpaw hier zo vermoord worden de eerste seconde dat ze het Elite kamp in kwam. Ze was blind en dus niks waard. Misschien nog als moederpoes maar in een blinde kat zaten slechte genen dus daarvoor zou ze vast ook niet heel geliefd zijn.
- sorry voor de ontzettend late post ;w;


Not to disappear 10pvxmwNot to disappear 2gxnp75Not to disappear 2hqc5lxNot to disappear 2iha58wNot to disappear 34nodx3Not to disappear VmwrhyNot to disappear 89lmSOJNot to disappear 23mrb6wNot to disappear COxUkZtNot to disappear Okd2lwNot to disappear 10pvxmwNot to disappear 10pvxmw
Not to disappear Zahida10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not to disappear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: