Move over, Littlestar in the house



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Move over, Littlestar in the house

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlepaw
Member
Move over, Littlestar in the house Tumblr_pc6r57so0N1xzxmkmo1_500
Kip
86
Actief
Tiny but mighty!

CAT'S PROFILE
Age: ❧ 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlepaw
BerichtOnderwerp: Move over, Littlestar in the house   Move over, Littlestar in the house Icon_minitimeza 29 jun 2019 - 19:19

Target located, tijd voor actie. Zoals wel vaker was ze met een ondeugende blik in haar helder blauwe oogjes de nursery uitgesneakt. Meestal hadden de queens het wel door en hielden van een afstand een oogje op haar, maar het was leuker om dit alles te zien als een geweldige daad van resistance. Viva la revolution! Oké, oké, maar terug naar haar doelwit. Wat Tallstar ook aan het doen was, het zou nu verstoord worden. Met een vrolijke tred stapte ze op de leader, en vriend van haar moeder, af, waarna ze vlak voor zijn neus ging zitten. De ondeugende twinkeling in haar ogen zij al genoeg. "Hoi Tall... Er... Tallsnor! Ik ben Littlestar, Acorndust heeft mij samen met Starclan leader gemaakt," verkondigde ze rustig, dit was een coup! "Kan je me vertellen wat ik moet doen?"

&Tallstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Move over, Littlestar in the house 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Move over, Littlestar in the house   Move over, Littlestar in the house Icon_minitimewo 10 jul 2019 - 17:31

Het ene moment maakte je met prooi, eikeltjes en mos een tactiek voor van alles en nog wat, het andere ging er een mini-Slate recht op zitten en moest je je best je grote ogen niet over te laten stromen met tranen. "...Hi," Wist Tall verstikt uit te brengen, poot voor zijn mond om het verdriet geen uitlaat te geven. Al bracht de kleine wel goed nieuws op zich, dus dat maakte alles een stuk beter en deed hem snel de poot weer op de grond zetten terwijl zijn grijns terugkwam. "Yup!" Mauwde hij vrolijk, dat kon hij, en dan zou hij op een welverdiende vakantie gaan. Heck yes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw
Member
Move over, Littlestar in the house Tumblr_pc6r57so0N1xzxmkmo1_500
Kip
86
Actief
Tiny but mighty!

CAT'S PROFILE
Age: ❧ 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Move over, Littlestar in the house   Move over, Littlestar in the house Icon_minitimevr 19 jul 2019 - 20:15

Even leek hij verdrietig, wat ze dan wel weer stom vond, maar goed, soms moest je opofferingen maken. Ze zou hem wel... Mini leader maken ofzo! Dan was hij misschien niet verdrietig. Al leek dat niet meer nodig, want snel genoeg grijnsde hij alweer. Het mocht! Yay! Ze giechelde en sprong vrolijk op. "Oké! Hmm, wat moet ik als eerste doen?" ze bracht haar koppie iets dichterbij en fluisterde stiekem in zijn oor. "Jij mag wel mijn patter in kriem zijn!" patter in kriem, partner in crime... Close enough. Littlestar zag dit helemaal zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Move over, Littlestar in the house 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Move over, Littlestar in the house   Move over, Littlestar in the house Icon_minitimeza 5 okt 2019 - 1:34

De ander leek een beetje verbaasd over het feit dat de kater het ook eigenlijk goed vond - het was dat Acorn het niet goed zou keuren anders was deze kitten vanaf vandaag leider - maar dat maakte het spel des te leuker. Meteen al ging ze erin op, en werd hij benoemd tot partner in kriem. Een hele eer, en hij keek dan ook zwaar onder de indruk naar de poes. "Nou, als eerste moeten we natuurlijk kijken of er geen indringers op uw territorium zijn oh grote littlestar," Hielp hij haar een beetje op weg. Want wat had je aan een partner in kriem die niets deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw
Member
Move over, Littlestar in the house Tumblr_pc6r57so0N1xzxmkmo1_500
Kip
86
Actief
Tiny but mighty!

CAT'S PROFILE
Age: ❧ 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Move over, Littlestar in the house   Move over, Littlestar in the house Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 17:02

Wow! Ze voelde nu al de last van verantwoordelijkheid op haar schouders drukken! Maar Littleki-, uh, Littlestar was vastberaden om Shadowclan de beste clan ooit te maken! "Nou, als eerste moeten we natuurlijk kijken of er geen indringers op uw territorium zijn oh grote littlestar," ze keek hem strak aan en schudde resoluut niet. "Nee nee! Dat komt later pas, ik weet al wat eerst moet!" piepte ze alsof ze het licht had gezien. De poes ging zitten en zette haar borst mooi naar voren. "Als eerst ga ik, Littlestar, instellen dat iedereen verplicht mee moet doen met mijn theekransjes," verklaarde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Move over, Littlestar in the house 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Move over, Littlestar in the house   Move over, Littlestar in the house Icon_minitimema 18 nov 2019 - 17:05

Oh. Deze poes had, anders dan hij, een idee over wat ze met het leiderschap aan moest. Sterker nog, zijn idee werd aan de kant gezet in ruil voor een veel beter plan. Tall moest toegeven, hier kon weinig tegenop. Vandaar dat hij al bijna met zijn kont op de grond geploft was, voor hij zijn naam hoorde en alweer omhoog moest komen - wat een training voor de bovenbenen - en achterom keek naar een zeer boos uitziende kat. Een beetje angsig keek hij Little..star aan en grinnikte vervolgens. "Ik zou graag willen, maar zoals je hoort roept de plicht oh grote Littlestar," Terwijl hij voorzichtig al in beweging kwam. "Als jij die nou eens afhandelt, doen we vanavond theekransje," En met een knipoog stoof de kater weg om de boze kat niet onder ogen te komen. Hij was geen leider vandaag. Dat was Little.

#Tall topic uit #subtiliteit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Move over, Littlestar in the house
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: