[Training 1] Be free



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Training 1] Be free

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nettleroot
Member
[Training 1] Be free D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: [Training 1] Be free   [Training 1] Be free Icon_minitimema 15 jul 2019 - 11:12


[Training 1] Be free EZCTNRm

Nettlepaw ontwaakte die ochtend van een fijne slaap. Haar eerste nacht in de apprentice den.. het voelde heerlijk. Niet langer had ze het koud als ze wakker werd maar warm, aangenaam warm. Het nest waar ze in lag was precies haar maat en de geluiden van alle slapende leerlingen om haar heen werkte alleen maar kalmerend. Een herinnering dat ze niet langer alleen was. Haar zusjes en broertje lagen verspreid door de hele den heen en ze kon zichzelf gelukkig prijzen dat Dogpaw en Rabbitpaw allebei niet bij haar in de buurt lagen. Nettlepaw had het nest uitgekozen die het verste weg van hen verwijderd was.

Nu dat haar ogen open waren was ze ook vrijwel meteen wakker. Vandaag zou ze voor het eerst het kamp uit mogen! Samen met haar mentor! Haastig stond Nettlepaw op en schudde ze de losse takjes en mos van haar vachtje af voordat ze zich een weg naar buiten baande. Haar ogen zochten meteen de uitgang van het kamp op. Nu was ze Nettlepaw, besefte ze, nu mocht ze naar buiten. Ze wilde niet haar training fout beginnen en besloot om dus maar diplomatiek te zijn. Ze zou naar buiten gaan maar netjes bij de ingang wachten op Swallowflight. Ja.. daar was niets verkeerds aan toch? En dus baande Nettlepaw zich een weg door de doorntunnel, zoals ze vele manen geleden had gedaan, en verscheen ze aan de andere kant. Met een gelukzalig gevoel in haar buik nam ze plaats naast de ingang. Haar poten jeukte om meteen weg te rennen en het gebied te gaan verkennen, maar nu moest ze even sterk zijn. Ze moest dit juist doen. Iedereen laten zien wat ze kon. Vooral Swallowflight en Thornstar laten zien, nee, bewijzen, dat ze goed kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[Training 1] Be free Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Be free   [Training 1] Be free Icon_minitimedi 16 jul 2019 - 18:43


Swallowflight lag eindelijk weer in de warrior den. Eindelijk. Een gewicht duwde zich tegen haar aan, en zachtjes spinnend keek ze op. Waar ze even had verwacht de witte vacht van Herondulcet te zien, was de vacht van een young warrior die ze niet zo goed kende. De harde realiteit vloeide weer over haar heen. Haar grote liefde was niet meer hier. Ze slikte de tranen weg en schudde even haar kop. Ze moest hier weg. Ze klom iet wat onhandig over de nog slapende lichamen heen, waarna ze ze zo snel mogelijk naar buiten stapte. Swallow schudde haar zwarte vacht even uit waarna ze nog even haar vacht weer op de goeie plek likte. Alert keek ze om zich heen, tot haar blik viel op de prooistapel. Die was verrassend goed gevuld. Haar blik gleed verder, naar de apprentice's den. Oh snap, ze zou vandaag de eerste training geven aan Nettlepaw. Vlug liep de senior warrior richting de den waarna ze haar kop naar binnen stak. "Is Nettlepaw hier?" dreunde ze, mogelijk wat apprentice's wakker makende. Eén van de al wakkere apprentices schudde van niet, waarna Swallow weer naar buiten ging en nog eens het kamp scande. Misschien al bij de Sandy Hollow dan. Ze trippelde naar de doorntunnel, kroop daar soepeltjes doorheen en trof daar de grijze apprentice aan. "Gevonden!" miauwde ze geamuseerd, waarna ze naast Nettlepaw ging zitten. "Heb je er zin in, Nettlepaw?" ging Swallowflight verder. Ze zouden vandaag een grote wandeling door het territorium maken, en als er nog tijd over was zou ze de jonge poes alvast wat jaagtechnieken leren. Nu nog hopen dat Nettlepaw van haar vroegere fouten had geleerd en nu wat beter zou luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
[Training 1] Be free D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Be free   [Training 1] Be free Icon_minitimedi 16 jul 2019 - 19:44

De zonsopgang was mooi om te zien. Rode en oranje kleuren verlichtte de hemel die aan zijn toppen al in blauw begon te veranderen. Nettlepaw kon haarzelf niet helpen. Mijn eerste zonsopgang als apprentice. Ze begon te glimlachen als een dwaas. Op dit moment kon dat haar weinig schelen. Ze had eindelijk weer een moment dat ze niet verdrietig hoefde te zijn. Ze had vrienden, ze was leerling, ze was vrij. Ze keerde haar kop om toen ze geritsel hoorde en keek recht in de blauwe ogen van haar zwarte mentor die naast haar opdook. "Goedemorgen," snorde ze, ogen blinkend van enthousiasme. "Ja! Heel erg! Kunnen we meteen gaan? Ik kan niet wachten!" Riep ze uit terwijl ze omhoog rees met haar staart vrolijk in de lucht. "Ik beloof dat ik goed zal luisteren en stil zal zijn als dat moet." Verzekerde ze Swallowflight vastbesloten om geen misverstanden te creëren .
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[Training 1] Be free Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Be free   [Training 1] Be free Icon_minitimema 5 aug 2019 - 18:29


Swallow kreeg een enthousiaste begroeting als antwoord, wat haar goed deed. Nettlepaw -toen nog een kitten- en zij waren met een ruige start begonnen, maar enkele manen verstreken en nu was het volgens haar weer helemaal prima tussen die twee. Ze zag potentie in Nettlepaw, en wist wel zeker dat ze ooit een sterke, loyale warrior kon worden waar Thunderclan trots op kon zijn. De enthousiasme van de grijze poes was erg aanstekelijk, en Swallow kon het niet laten om even te grinniken. Apprentices weer trainen zou haar goed doen, en haar zoveel bezig houden dat ze haar gedachten niet hoefde af te dwalen naar Herondulcet. Toen Nettlepaw uitgerateld was, knikte Swallow nog een goedkeurend op diens laatste woorden. ”Goed om te horen.” sprak ze, waarna ze even ging zitten. ”We beginnen vandaag met een tour door het territorium. Ik ga proberen jou zoveel mogelijk plekken te laten zien, waaronder de grenzen. Onderweg zal ik jou ook wat dingen vertellen over de Clans, warrior code en vast nog wel wat andere dingen. Je zal vast wel wat weten over de Clans en de warrior code, maar ik ga het met je toch nog eens doornemen, voor de zekerheid. Als je vragen hebt, wees dan niet bang om ze te stellen.” vertelde de zwarte warrior, waarna ze even naar Nettlepaw keek om te checken of ze het begreep. ”Verder zullen we vandaag vast wat interessante geuren ruiken, al helemaal langs onze grenzen, en dus lijkt het mij ook een goede les om vandaag ook te starten met geuren onderscheiden.” Het zou een stevige les worden, maar Nettlepaw was al wat ouder en Swallow had er alle vertrouwen in dat de apprentice het wel aankon. Bovendien hadden ze een hele dag voor de boeg, en zat het weer mee. Ze fronste even, was ze nog wat vergeten? Toen dacht ze aan haar maag, die redelijk leeg aanvoelde. Nu kon Swallow prima met een lege maag op stap, ze had dat veel vaker gedaan, maar als Nettlepaw nog niks had gegeten zou dat mogelijk niet heel handig zijn. ”Heb je al ontbeten?” vroeg ze dus. Zo niet, dan gingen ze weer terug naar het kamp en zou Swallow tijdens het ontbijt alvast wat vertellen over de warrior code.

“Even alles op een rijtje”:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
[Training 1] Be free D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Be free   [Training 1] Be free Icon_minitimedi 6 aug 2019 - 15:32

Nettlepaw volgde Swallowflight haar voorbeeld en ging zitten, oren gespitst ten teken dat ze een en al oor was. Ze kon zichzelf bijna niet inhouden van enhtousiasme toen Swallowflight haar plan begon uit te leggen. Het liefste wilde ze gewoon om keren en de vrijheid tegemoet rennen. Zien wat er te zien viel en ruiken wat er maar te ruiken was. Haar hartje begon sneller te kloppen toen het bleek dat ze mee langs alle punten in het territorium ging én ook nog eens een les kreeg over de warrior code. Nettlepaw vond het fantastisch. "Oké!" Murmelde ze tussendoor voordat Swalliwflight haar laatste instructies nog bijvoegde. ”Verder zullen we vandaag vast wat interessante geuren ruiken, al helemaal langs onze grenzen, en dus lijkt het mij ook een goede les om vandaag ook te starten met geuren onderscheiden.” Nettlepaw pufte een beetje op en knikte enthousiast. Dat klonk goed! Kom op laten we beginnen! ”Heb je al ontbeten?” Nettlepaw schudde haar hoofd. "Nee maar ik vind het niet erg om te wachten hoor, Swallowflight!" Miauwde ze vlug. "Ik kan ook al wat gaan vangen?" Stelde ze daarna voor. Want zeg nou zelf, katten joegen al generaties lang. Het zat in je bloed. En daarbij had ze geoefend op blaadjes in het kamp. En wat onwillige participanten in de nursery toen ze nog jonger was. Dan moest jagen op een echte prooi toch ook een eitje zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[Training 1] Be free Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Be free   [Training 1] Be free Icon_minitimedo 8 aug 2019 - 14:24


Swallowflight waardeerde het enthousiasme van de poes zeer. Maar toen het meisje voorstelde om niet te ontbijten en maar wat te gaan vangen, schudde ze haar kop. "Geen sprake van, Nettlepaw." miauwde ze op strenge toon. "Ontbijt zit er dan maar in, wat betekend dat ik je tijdens het omtbijten alvast wat ga vertellen over de warriorcode." sprak ze, na een korte pauze. Nettle had zeker nog wel even een herhaling nodig van de warriorcode, nu ze had voorgesteld om zelf wat te gaan vangen om wat op te eten. Dat was niet echt helemaal hoe het Clanleven in elkaar zat. "Jagen gaan we bij de volgende training doen, goed?" stelde ze vervolgens voor. Ze snapte de apprentice wel, zij overschatte zichzelf vroeger ook heel erg. "Kom," besloot Swallow vervolgens, waarna ze opstond en weer richting het kamp liep. Ze ging ervan uit dat Nettlepaw wel meeging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
[Training 1] Be free D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Be free   [Training 1] Be free Icon_minitimevr 9 aug 2019 - 12:19

De glimlach van Nettlepaw verstomde lichtelijk bij Swallowflight's strenge toon. Ze trok wat ongemakkelijk met haar oortjes maar hield haar mond dicht. Ze kon er nog steeds niet echt mee om gaan als katten haar een standje gaven, al leek Swallowflight gelukkig niet al te boos. Het klonk immers niet slecht om alles te leren over de warrior code. Ze knikte dan dus ook toen haar mentor voorstelde bij de volgende training te gaan jagen. Met opgetogen stappen volgde de grijze apprentice haar mentor weer terug naar binnen. Ze wachtte geduldig tot Swallowflight een prooi item had uitgekozen voordat Nettlepaw een kleine muis pakte en zich naast haar mentor parkeerde. "Vertel mij alles, ik ben er klaar voor!" Snorde ze met glimmende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Training 1] Be free
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: