FanClan Discussion - Pagina 15



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 FanClan Discussion

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
Snowdot
Member
FanClan Discussion - Pagina 15 DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 10:20

Ik ben al bijna klaar XD
Ik was net bezig hem in een topic te zetten. Maar bedankt voor het aanbod ^^

Edit: Jeej! Moonclan is geopend ^^



FanClan Discussion - Pagina 15 M3fi
FanClan Discussion - Pagina 15 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
FanClan Discussion - Pagina 15 DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimema 24 feb 2014 - 10:28

Mag je al in een clan zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
FanClan Discussion - Pagina 15 X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 16:19

Ik ben blij dat de Community echt van start gaat :') Heb wel een keer zin om weer met Fanclans bezig te zijn <3


FanClan Discussion - Pagina 15 Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Bassdrop
Member
FanClan Discussion - Pagina 15 DPKsfdL
PENTAHOLIC (Marieke)
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Bassdrop
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 21:45

Crookedpaw: *ish hyper and stuff*
Pitchsong: *thinks: stop that cat before things happen*  -.- 


FanClan Discussion - Pagina 15 14mti1i
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
FanClan Discussion - Pagina 15 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 14:42

En wederom is het gedeelte van de Fanclans weer tot leven gewekt.
Thanks Marijn & Bunny ;D


FanClan Discussion - Pagina 15 B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Silentpaw
Member
FanClan Discussion - Pagina 15 DPKsfdL
Marieke
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 14:46

Ik heb dus een idee voor een fanclan, maar ik vroeg me af: Moet je per-se toestemming vragen voor "Clans" zoals The Curse of the Castle? Dus Clans/groepen die iets speciaals of bovennatuurlijks hebben?


FanClan Discussion - Pagina 15 2RneLoM
Terug naar boven Ga naar beneden
Woodpeckerfur
Member
FanClan Discussion - Pagina 15 DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4,1 jaar
Gender:
Rank:
Woodpeckerfur
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 19:22

Leuke clans wink happy cool Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
.Silentpaw
Member
FanClan Discussion - Pagina 15 DPKsfdL
Marieke
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 19:37

mèh, ik heb een FanClan-idee, maar het is een beetje geïnspireerd door ChimeraClan (ik kende het idee voordat het een forum werd) en nu weet ik niet of ik het wel zal doen omdat ChimeraClan nu een forum heeft :/

(ChimeraClan is een fanclan van een ander forum)


FanClan Discussion - Pagina 15 2RneLoM
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
FanClan Discussion - Pagina 15 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 19:56

Ik heb een ideetje voor een Fanclan, en dat kan meerdere kanten opgaan. Dus input zou welkom zijn ;x;

Sowieso zullen de High Ranks de eerst komende tijd NPC zijn en in de RPG vervangen worden als de RPG een tijd actief is, zodat het niet first come first claim is en de high ranks wat actief blijven. Ze mogen dan ook in posts gebruikt worden en de spelleiding zal ze voor grotere events besturen zoals ceremonies, patrols enzo.

Maar nu heb ik een idee op Deviantart gezien waar ook warriors NPCS zijn en iedereen joint als een kitten en dan groeit in de clan zelf. Nu weet ik niet of dat in een fanclan leuk zou zijn, aangezien je met een heel stel mensen 'opgroeit' of dat het juist wat minder zou zijn, namelijk omdat het geduld kost. Ik wil 't sws uitproberen met de NPC high ranks, en heb wel heel wat ideeën voor de fanclan, maar ik wil graag dat het loopt x'D Ik ben vooral bang dat mensen zoiets hebben van nah als er geen High ranks beschikbaar zijn.

High Ranks:


FanClan Discussion - Pagina 15 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
FanClan Discussion - Pagina 15 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: FanClan Discussion   FanClan Discussion - Pagina 15 Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 14:28

Ik vind de hoge rangen al heel leuk Babs :')
Het lijkt me wel een leuk idee om iedereen vanaf kits af aan te laten opgroeien, iets dat ik in de RPG hier altijd leuk vind - zo kun je het karakter helemaal bepalen. Maar ik weet niet of het zo handig is dat élke warrior een NPC is.. In ieder geval lijkt het mij het best dat je dan ook een lijstje maakt met de warriors, hun karakter, uiterlijk en eventueel relaties, zodat de clan ook een beetje samenhangt.
En dan paren maken met de warriors en de mensen zich kunnen laten aanmelden als in een nestjesaanmelding (maar miss minder uitgebreid :'))

In ieder geval, ik zou zeker willen helpen als je hulp nodig hebt ^^


FanClan Discussion - Pagina 15 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
FanClan Discussion
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: