[plotter] Stars & Satellites



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [plotter] Stars & Satellites

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cardinal •
Member
[plotter] Stars & Satellites DPKsfdL
Floriske
121
Actief
The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cardinal •
BerichtOnderwerp: [plotter] Stars & Satellites   [plotter] Stars & Satellites Icon_minitimevr 23 aug 2019 - 13:41

Aanschouw! Ook mij zijn accountkriebels niet vreemd! Met tribehype in mijn hart, kon ik de roep van een levenslustige jonge kat uit de bergen niet weerstaan, dus zie hier: Cardinal with Scarlet Feathers, een 19-manen oude Cave Guard, groot en sterk, maar bovenal uitgerust met een onweerstaanbare elegantie. Ze is enthousiast, over het algemeen vriendelijk, en neemt het leven niet te serieus, al beschikt ze ook wel over een zeker verantwoordelijkheidsgevoel. Familie betekent veel voor haar en ze zal het fel opnemen voor de katten van wie ze houdt.

In 19 manen levenslust kan heel wat gebeuren en dus ben ik nu opzoek naar vrienden, vijanden, een oud-mentor, katten die ze bewondert, het gebruikelijke spul. Ze is sociaal en maakt makkelijk vrienden, maar heeft het niet zo op stijfkoppen en katten die op haar neerkijken.

Daarnaast zoek ik een aantal ex-geliefden. Cardinal is nogal een flirt en kan de aandacht van zowel poezen als katers wel waarderen (en met haar knappe uiterlijk en finesse... zij de hare over het algemeen ook wel [plotter] Stars & Satellites 3439736193 ). Naar een vaste relatie is ze niet op zoek en dat probeert ze vanaf het begin duidelijk te maken, maar voor een pleziertje is ze altijd wel in. Is jouw kat ooit voor haar charmes bezweken? Zijn ze als vrienden uit elkaar gegaan of verwachtte jouw kat meer dan Cardinal wilde geven?

Andere plotjes en ideeën zijn ook altijd welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[plotter] Stars & Satellites 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [plotter] Stars & Satellites   [plotter] Stars & Satellites Icon_minitimevr 23 aug 2019 - 13:47

Hmm, Jackal en zij hebben natuurlijk al een band, maar Shroud is altijd een vrij elegante, mooie poes geweest. Misschien toch een figuur om naar opgekeken te hebben ooit/of juist nu ze healer to-be is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cardinal •
Member
[plotter] Stars & Satellites DPKsfdL
Floriske
121
Actief
The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cardinal •
BerichtOnderwerp: Re: [plotter] Stars & Satellites   [plotter] Stars & Satellites Icon_minitimevr 23 aug 2019 - 13:58

Shrouds elegante uitstraling kan zeker een inspiratie geweest zijn voor jonge Cardinal! Ik denk dat ze toch wat medelijden met de Healer to-be heeft nu ze zo gebonden is aan haar rang, maar de bewondering is ook wel blijven hangen, zeker op momenten dat Shroud zich van een zelfverzekerdere kant toont. (ook meteen een topicje doen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[plotter] Stars & Satellites 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [plotter] Stars & Satellites   [plotter] Stars & Satellites Icon_minitimevr 23 aug 2019 - 14:11

Had er al 1 aangevraagd ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
[plotter] Stars & Satellites Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: [plotter] Stars & Satellites   [plotter] Stars & Satellites Icon_minitimeza 24 aug 2019 - 23:19

:>
Misschien leuk iets tussen Yote en Cardinal te bedenken? Weet niet of je voorkeur hebt voor iets? hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Cardinal •
Member
[plotter] Stars & Satellites DPKsfdL
Floriske
121
Actief
The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cardinal •
BerichtOnderwerp: Re: [plotter] Stars & Satellites   [plotter] Stars & Satellites Icon_minitimezo 25 aug 2019 - 11:15

Cardinals lieve kleine zusje is niet zo blij met Coyote en Cardi kiest de kant van haar familie, dus ze is waarschijnlijk wat koeltjes naar hem. Ik kan me ook voorstellen dat Cardinal niet helemaal binnen Coyote's traditionele wereldbeeld past en dat misschien al eerder tot conflict is gekomen? Het hangt ook een beetje daarvan af of ze hem ooit onder flirtmateriaal heeft gerekend of al vroeg heeft besloten haar afstand te bewaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[plotter] Stars & Satellites
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: