Isn't it lovely



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Isn't it lovely

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oceanpaw.
Member
Isn't it lovely E3a2ae822630d36aa32d6b63403e5e6e
Amyyy
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ༄ 11 moons ༄
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanpaw.
BerichtOnderwerp: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimezo 8 sep 2019 - 13:34

Het was weer één van die dagen dat ze even ademnood had en ze was ontsnapt van de drukte uit het camp. Ze had pas een mentor toegewezen gekregen, Tigerclaw. Maar hun training was nog niet begonnen. Er waren dan ook momenten dat ze zich stierlijk verveelde of dat de taken die steeds naar haar hoofd gesmeten werden gewoon too much waren. En zo was ze hier aan Little Creek beland. Het geluid van het stromend water gaf haar rust. De ironie met haar naam. Ze stapte naar de waterkant en ging zitten. Haar kopje boog en haar blauwe oogjes staarde naar de reflectie dat terug naar haar staarde. Totdat er plots een paar nieuwe ogen naar haar staarde. Niet de hare in iedergeval. Ze fronste e
boog haar kopje. Turend naar de kat die ook het water in tuurde.

+ Seaweedpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Isn't it lovely Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimezo 8 sep 2019 - 18:08

Some princes don't become kings
Even at the best times I'm out of my mind
Weer eens een dag waar hij niets te doen had. Eerst had het leuk geweest, zoveel vrije tijd, maar nu werd het toch wel vervelend, vooral omdat het betekende dat zijn training nu op stop stond. Ja, hij had voor een nieuwe mentor gevraagd, maar het was maar afwachten of hij die ook zou krijgen. Maar hij wilde nou ook weer niet echt continu in het kamp zitten, want dat betekende dat hij met alle rotklusjes zou worden opgezadeld waarvoor alle andere apprentices te druk voor waren en dat ging hij mooi niet doen. Dus was hij maar naar zijn go-to plek in het territorium gegaan; een rustig plekje bij de Little Creek waar hij normaal geen clangenoten tegenkwam. Maar vandaag was blijkbaar niet normaal. Daar zag hij een van zijn mede apprentices, Oceanpaw, in zíjn plek zitten. Maar dat pikte hij niet. Hij liep er alles behalve stilletjes op af en stopte toen hij naast haar stond. "Wat doe jij in mijn plek?" eiste hij op lichtelijk geirriteerde toon.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanpaw.
Member
Isn't it lovely E3a2ae822630d36aa32d6b63403e5e6e
Amyyy
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ༄ 11 moons ༄
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimezo 8 sep 2019 - 18:18

Haar oren gingen naar haar nek bij de geïrriteerde woorden van de zwarte kater, wie de naam Seaweedpaw droeg. Haar blauwe ogen werden op hem gericht. Kopje schuin en een verwarde blik in haar ogen. "Dit is toch Clanterrein? En jij draagt geen "star" achter je naam dus is hij niet van jou?" Miauwde ze, verward. "Maar waarom zou je terrein willen opeisen als dit al bij je Clan hoort?" Haar frons werd wat dieper en ze keek daarbij de kat aan. Ze begreep nooit waarom katten, en dan voornamelijk katers, zo territoriaal konden zijn over plekken die van hun eigen Clan waren. Ze schudde haar kopje en stond op. "Katers.." Was hetgene dat ze mompelde en ze stapte aan de kant. Niet dat ze zo maar weg zou gaan, maar de kater leek gewoon nogal erg gefixeerd op uitgerekend dat plekje dat ze toch maar liever een paar stappen opzij zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Isn't it lovely Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimezo 8 sep 2019 - 18:39

Some princes don't become kings
Even at the best times I'm out of my mind
Nou leek ze het ook nog geen eens te begrijpen ook. Geweldig. Ze staarde hem aan met een schuin getild kopje alsof hij het meest gestoorde ding in de wereld had gezegd, maar nog voor hij daar een opmerking over kon maken begon ze een hele stroom worden naar buiten te brengen. Toch stapte ze uiteindelijk een paar stappen achteruit en hij nam er gelijk een naar voren. "Het is mijn plek om alleen te zijn. Als jij hier bent, ben ik hier niet alleen. Kun je dat wel begrijpen?" Vroeg hij haar op een toon alsof hij tegen een nietswetende kitten aan het praten was. Toch, soms leek het alsof heel de clan een pasgeboren kitten was die niets bleek te snappen. Alhoewel hij nou ook niet de beste was in sociaal zijn, kon hij tenminste wel zien wanneer iets sarcastisch was bedoeld en wanneer iemand echt gewoon dom was. Oceanpaw viel dus onder die laatste categorie.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanpaw.
Member
Isn't it lovely E3a2ae822630d36aa32d6b63403e5e6e
Amyyy
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ༄ 11 moons ༄
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimezo 8 sep 2019 - 18:51

Haar blauwe ogen kregen een donkere tint bij de woorden van de kater. Ze zette een grote stap naar voren, zodat er maar een paar millimeter tussen hun neusjes zaten. "Luister eens, jij zwarte aap. Zolang jij geen leader bent van deze Clan of een lid van StarClan is dit niet van jou. Of je nu alleen wilt zijn of niet. Ik mag staan en gaan waar ik wil, wanneer ik wil en ik wil het nu." Sprak ze met een vaste toon, vastberaden om niet zomaar uit het veld te slaan. En ze dacht ook niet echt bij haar impulsieve move na. Maar opgeven? Nee, dat bestond voor haar niet. "En het kan mij niks schelen hoe katers zoals jij graag kattinnen rond commanderen, maar dan heb je de verkeerde kat uitgekozen." Haar blauwe oogjes waren onderhand, door haar groeiende woede, donkerder geworden dan dat ze normaal waren. Ze vriendelijke en liefelijke blik was dan ook verdwenen en een boze, koude blik had deze plek genomen. Hij mocht dan hier rondlopen, denken wat voor een kat hij was, maar zij ging dit niet pikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Isn't it lovely Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimezo 8 sep 2019 - 19:34

Some princes don't become kings
Even at the best times I'm out of my mind
En nu was ze boos. Moodswings, fijn. Hij luisterde maar met een half oor, het was toch niet echt belangrijk om te horen. Ze vond hem niet leuk, ze was boos, yada yada yada. Het boeide hem niet. Echter trokken haar laatste woorden zijn aandacht wel en hij moest lachen. "Oh wauw, voel je niet vereerd hoor. Ik doe alleen zo tegen iedereen die zich dom gedraagd." Zijn woorden kwamen er droogjes uit, wat best wel knap was, omdat hij het nog steeds hilarisch vond wat voor een beeld ze van hem dacht te hebben. Alsof hij dacht dat hij beter was dan kattinnen. Nee, er waren er toch zeker een hoop beter als hem. Alleen zij niet. "Dus, Oceanpaw, waarom hoepel je niet lekker gewoon op en dan is iedereen blij." Zij wilde hem niet zien en hij had nou ook geen behoefte om haar te zien met hoe zij tegen hem aan het spreken was.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanpaw.
Member
Isn't it lovely E3a2ae822630d36aa32d6b63403e5e6e
Amyyy
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ༄ 11 moons ༄
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimeza 14 sep 2019 - 18:45

"Oh wauw, voel je niet vereerd hoor. Ik doe alleen zo tegen iedereen die zich dom gedraagd." Haar ogen knepen samen, duidelijk niet geamuseerd met de manier waarop de kater haar behandelde. Tuurlijk, ze verwachtte geen gebtlemen, maar op z'n minste een beetje respect. Maar daar was de kater duidelijk niet mee opgevoed. Zijn volgende woorden waren de ontsteker tot haar brandstof. "Dus, Oceanpaw, waarom hoepel je niet lekker gewoon op en dan is iedereen blij." Doordat dit de druppel was gaf de kattin, de zwarte kater een ferme klap met haar klauw. Nagels ingetrokken dankzij het ienieminie respect dat ze nog had voor de kat. "Luister eens, stuk vossenstront." Sprak ze koutjes de kater toe. "Het kan mij geen fluit schelen dat je deze plek claimt, maar jij, jij hebt absoluut geen recht om mij te gaan rond commanderen! Ik beslis zelf waar ik ga en sta. En nu, op dit moment wil ik hier blijven en hier zijn. Als jou zielege kont dit niet kan accepteren, dan sleur je deze maar ergens anders naar toe." Siste ze. Haar blauwe ogen stonden koud. Neen, als deze kat het normaal had gevraagd, dan was ze vertrokken. Maar niet zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Isn't it lovely Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimezo 15 sep 2019 - 22:21

Some princes don't become kings
Even at the best times I'm out of my mind
Oh nu kwamen dus de beledigingen. Markeer hem maar als geintimideerd hoor. "Het kan mij geen fluit schelen dat je deze plek claimt, maar jij, jij hebt absoluut geen recht om mij te gaan rond commanderen! Ik beslis zelf waar ik ga en sta. En nu, op dit moment wil ik hier blijven en hier zijn. Als jou zielege kont dit niet kan accepteren, dan sleur je deze maar ergens anders naar toe." siste Oceanpaw hem daarna toe en hij snoof even. Maar een idee had zich gevorm tijdens haar tirade. Eentje die haar van zijn plek af kreeg en die haar niet blij zou maken. Een win win situatie voor hem dus. Zijn ogen stonden nog steeds boos, maar een sluw grijnsje had zich op zijn gelaat gevormd en met een snelle, sterke beweging duwde hij haar de Little Creek in. Een triomfantelijke blik verscheen op zijn gezicht voor hij in een schaterlach uitbarste. Misschien zou dat die stomme apprentice dan iets leren.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanpaw.
Member
Isn't it lovely E3a2ae822630d36aa32d6b63403e5e6e
Amyyy
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ༄ 11 moons ༄
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimeza 21 sep 2019 - 9:30

Druppels vlogen in het rond. Twee blauwe ogen vlamde, en haar pels was doorweekt en kleefde. De schaterlach van de kater vulde de omgeving en haar borstkas ging hard op en neer. Ze snoof en haalde uit. De zwarte kater meevoerend in het stroom van water. Wie weet hield hij dan toch even op. Ze spatte uit het water en ging terug op de plek staan waar ze voorheen had gestaan. Druppels gleden van haar vachtje en een plas begon haar te omringen. Haar ogen zeiden niks, net zoals haar attitude. Ze schudde even haar vachtje uit en ging weer zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Isn't it lovely Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimezo 22 sep 2019 - 14:43

Some princes don't become kings
Even at the best times I'm out of my mind
Oceanpaw was niet blij, dat was overduidelijk en het bracht hem zeker wel plezier. Had ze hem maar niet zo'n attitude moeten geven, doen alsof hij degene was met een groot ego. Hij had gewoon even rust op zijn eigen plek willen zoeken en het was niet zijn schuld dat zij hier had gezeten en niet weg had willen gaan. Hij had de situatie immers uitgelegd. Het kwam een beetje als een schok toen twee poten hem om zijn nek grepen en hem mee het water introkken. Gelukkig was het water aan de rand van de oever niet zo diep, dus kon hij nog staan, maar zijn vacht was nu natter dan dat hij normaal leuk vond. De zwarte apprentice krabbelde echter niet de little creak uit net zoals de kattin voor hem. "Dus, het is maar water," vertelde hij haar in monotone stem. Hij zou haar geen plezier geven hiermee. Daarbij was hij op de warmste dagen van Green Leaf ook zelf wel eens het water ingelopen voor afkoeling.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanpaw.
Member
Isn't it lovely E3a2ae822630d36aa32d6b63403e5e6e
Amyyy
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ༄ 11 moons ༄
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimema 14 okt 2019 - 21:46

Ze rolde met haar blauwe ogen bij zijn woorden. "Dat weet ik toch ook? Als ik het erg vond was ik wel weggegaan hoor, vis." Miauwde ze. Haar neusje koppig in de lucht. De koude die haar vachtje binnen drong negerend. Het deed gelukkig al iets dat de zon scheen en wat warmte mee bracht. Maar ze wist dat ze eerst door de kou heen moest voor ze kon opwarmen en ze ging mooi niet tonen dat ze het koud had. Ondanks ze toch langzaam begon te rillen. Puur omdat haar spieren haar lichaam weer warmte wou geven en de onbewuste, zachte trillingen waren daar het resultaat van.

- Kort en flut maar dan kunnen we hier weer mee verder haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Isn't it lovely Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Isn't it lovely   Isn't it lovely Icon_minitimevr 20 dec 2019 - 21:37

Ugh, moest ze echt overal een stom weerwoord op geven? Hij ging geen eens meer woorden aan haar vuil maken. Zij was degene die hem hier liep te irriteren niet andersom, hij wilde alleen maar zijn plek terug en wat voor beledeging was vis nou weer. Ze stak haar neus in ieder geval lekker arrogant in de lucht. Toch ze was aan het rillen en hij kon het niet helpen om te grinniken. Zo koud was het nou ook weer niet, of hij moest er gewoon gewend aan zijn. Seaweedpaw ging haar in ieder geval geen plezier geven omdat zij hem terug had geduwd de rivier in. Nee, met een valse grijns shudde hij recht naast haar zijn vacht uit dat ze nog wat natter werd, om daarna slim een paar staartlengtes naar achteren te zetten zodat ze niet wéér hetzelde terug kon doen. Praat over onorigineel.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Isn't it lovely
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: