Vraag RPG plaatsen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vraag RPG plaatsen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flamefall
Member
Vraag RPG plaatsen DPKsfdL
Ryan
59
Afwezig
A ship in harbor is safe, but that is not what ships are build for.

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamefall
BerichtOnderwerp: Vraag RPG plaatsen   Vraag RPG plaatsen Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 19:30

Hai admins,

Mijn karakter is op dit moment een Kittypet, en ik wou weten waar ik mn RPG berichten kon plaatsen. Het leek me niet logisch ze in de RPG van de clans te zetten.

Alvast bedankt en vriendelijke groet, Ryan. happy cool happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Vraag RPG plaatsen Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen   Vraag RPG plaatsen Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 19:57

hey,
welkom at first :3
je kan posten bij: two-leg place (tweebeen plaats)
daar vinden zich 3 aparte kopjes, bloodclan kam, dieranarts en het park
je kan ook gewoon onder algemeen tweenbeenplaats posten.

als je een topic wilt roep maar dan heb ik nog een bloodclanner :3


Vraag RPG plaatsen RYrDupw
A journey of a thousand
miles starts with a
single step
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamefall
Member
Vraag RPG plaatsen DPKsfdL
Ryan
59
Afwezig
A ship in harbor is safe, but that is not what ships are build for.

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamefall
BerichtOnderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen   Vraag RPG plaatsen Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 20:26

Hai, k wil wel een rpg met jouw bloodclan kat.

Backstory achter mijn kittypet: Zn moeder was een kittypet (stierf bij geboorte)en zn vader een halfclan die deputy van de thunderclan was. Hij ging twoleg eten eten en is uit de clan gezet. Zijn grootste droom is om ooit weer terug in het woud te komen.

Even belangrijk, ik ben totaal niet bekend met RPG, dus misschien stel ik wel wat domme vraagjes.

Groetjes, Ryan AKA Flamefall




My life.
My choices.
My mistakes.
My lessons.
Non of your business.

________________________________________________________________________________________________________

Springpaw - Flamefall - Smokey - Woodpaw - Bramblekit - Bluekit

________________________________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
Vraag RPG plaatsen Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen   Vraag RPG plaatsen Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 20:35

ik ben de zelfde persoon btw, maar heb meerdere accounts.

dat is goed, ik zal een topic maken en dan kan jij daar in reageren!

ik weet trouwens niet of dat deputy ding een goed idee is, aangezien er al een deputy wordt gespeelt. en ik weet niet alles er van. maar je kan die niet zomaar als vader claimen :3
maar ik ben geen moderator dus dat is niet aan mij om te bepalen, enkel een tip

is helemaal niet erg, we moeten allemaal ergens beginnen!


Vraag RPG plaatsen Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamefall
Member
Vraag RPG plaatsen DPKsfdL
Ryan
59
Afwezig
A ship in harbor is safe, but that is not what ships are build for.

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamefall
BerichtOnderwerp: Thx   Vraag RPG plaatsen Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 20:49

Thanx voor de tip, zal het aanpassen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamefall
Member
Vraag RPG plaatsen DPKsfdL
Ryan
59
Afwezig
A ship in harbor is safe, but that is not what ships are build for.

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamefall
BerichtOnderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen   Vraag RPG plaatsen Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 20:55

Onder welk kopje staat ie? dunno angry dunno
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
Vraag RPG plaatsen Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen   Vraag RPG plaatsen Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 21:31

Vraag RPG plaatsen ZTyISS6

hierzo ^

ik ga hem zo maken, nog niet gedaan ben bezig met wat andere dingen,
maar ik zal je een prive bericht sturen als ik dat gedaan heb


Vraag RPG plaatsen Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Vraag RPG plaatsen 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen   Vraag RPG plaatsen Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 16:21

Eerst en vooral: Welkom op Warrior Cats! Very Happy

Ik zie dat Boukje je al wat op weg heeft geholpen, dus ik zal van daaruit nog wat toevoegen:
Als Kittypet kan en mag je gewoon posten in Twoleg Place, Boundaries en Rogue Territory. Deze gebieden zijn neutraal, dus een goede plek voor jouw kat om Clankatten en Rogues tegen het lijf te lopen. Als je een Clangrens over gaat kan jouw personage natuurlijk wel in de problemen komen in de RPG Wink

Een beetje feedback op je backstory: Op dit forum hebben we de algemene regel dat een kitten altijd in de Clan van de moeder belandt. Als je dus wil dat jouw kat oorspronkelijk uit ThunderClan komt, moet de moeder ook uit ThunderClan komen. De vader zou bijvoorbeeld wel een Kittypet kunnen zijn, maar dan zou de Clan daar waarschijnlijk niet van af weten. Zoals Boukje ook al aangaf kan je kat geen familie zijn van een Deputy (of andere rang) zijn zonder dat eerst te hebben gevraagd aan diens speler, maar ik zie dat je dat al had aangepast Wink Je zou bijvoorbeeld wel kunnen doen dat de ouder van je kat erg trots is en hem alsnog uit de Clan heeft weggejaagd zonder dit aan de Leader te melden.

Het is een lap tekst geworden, maar laat dat je niet afschrikken! We zijn allemaal ergens begonnen met RPGen en we hebben het allemaal moeten leren. Als je nog vragen hebt mag je ze gerust stellen, domme vragen bestaan niet Wink


Vraag RPG plaatsen PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
Vraag RPG plaatsen DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen   Vraag RPG plaatsen Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 16:34



Vraag RPG plaatsen 2gxnp75 Vraag RPG plaatsen 10pvxmw Vraag RPG plaatsen Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0Vraag RPG plaatsen 34nodx3Vraag RPG plaatsen 2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraag RPG plaatsen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Questions-
Ga naar: