Best friend squad [Gz]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Best friend squad [Gz]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonpaw
Member
Best friend squad [Gz] Original
x
80
Actief
"In my dreams I kill him every night"

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw
BerichtOnderwerp: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimedi 15 okt 2019 - 20:22

Hello!

Zoals de titel al een beetje weggeeft, ben ik opzoek naar een vriendenclubje voor Moonpaw hier!  Haar karakter staat nog heel los omdat ik haar vooral wil laten vormen in de rpg, maar waar het op neer komt is dat ze een jong, nieuwsgierig, beïnvloedbaar meisje is die zich een beetje tegen de autoriteiten begint af te zetten nu ze meer vrijheid krijgt. Ze is opgegroeid met een zeer beschermende vader en broer(Sunpaw) waardoor ze, nu ze als apprentice eindelijk de smaak van vrijheid te pakken heeft gekregen, steeds meer grenzen begint op te zoeken.

En om dit uit te breiden zoek ik dus een vriendenclubje! Mijn idee was een beetje dat ze allemaal jong zijn en wel van wat kattenkwaad houden, wat hen alleen maar hechter maakt als groepje. Ze trainen vaak samen, delen vaak prooi, etc. etc. Denk maar een beetje aan Firepaw, Ravenpaw en Graypaw in de boeken, zo'n soort vriendschap. (:

Eisen heb ik amper, alleen dat de apprentices ongeveer tussen de 6 en 10 moons zijn en wel uit Windclan komen. Het leek me leuk om ze allemaal wel hecht te laten zijn met elkaar, maar er is natuurlijk altijd plaats voor wat spanningen en drama, zoals dat hoort bij tieners. Nieuw of bestaand account maakt natuurlijk helemaal niet uit.

Ik hoop heel erg dat er interesse is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow •
Member
Best friend squad [Gz] DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crow •
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimedi 15 okt 2019 - 20:43

ik heb wel interesseren, maar dan zal ik een nieuw account voor deze leerling moeten aanmaken. Wink Naam nog kleur moet ik dan wel even uit zoeken. hihihi happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw,
Member
Best friend squad [Gz] DPKsfdL
Sans
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimedi 15 okt 2019 - 21:00

Ik heb Mousekit als vriendin. Ze wordt bij de volgende ceremonie apprentice. Vind je het leuk als ze elkaar dan leren kennen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunstalker
Member
Best friend squad [Gz] Tumblr_ozdan63oIu1tt42qzo3_1280
Loïs
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sunstalker
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimedi 15 okt 2019 - 21:35

Als mensen erin geïnteresseerd zijn, kunnen de vrienden van Moonpaw ook een beetje gepest of geïntimideerd worden door Sunpaw, hij is namelijk heel beschermend over zijn zus (niet normaal meer) en moet niemand bij haar in de buurt hebben c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Best friend squad [Gz] Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimedi 15 okt 2019 - 21:37

Ik heb dewpaw misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
Best friend squad [Gz] DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimedi 15 okt 2019 - 21:52

Hier is Amberpaw. Een koppige kleine kat die haar vrienden nooit zal laten vallen. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw
Member
Best friend squad [Gz] Original
x
80
Actief
"In my dreams I kill him every night"

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimedi 15 okt 2019 - 21:56

Wat super leuk dat er interesse is! Ik kijk nog heel even of nog meer mensen willen, maar dan kunnen we altijd een topic met z'n allen doen!

En inderdaad wat Loïs zegt :> De kans dat je een boze Sunpaw op je dak krijgt bestaat, klein nadeel van vrienden zijn met Moonpaw ben ik bang
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
Best friend squad [Gz] DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimedi 15 okt 2019 - 22:02

Daar kan Amber wel tegen hihihi XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw
Member
Best friend squad [Gz] Giphy.gif?cid=790b7611f7eb8cd200f88b6ee4a7f7de34f7506830f66a11&rid=giphy
.
16
Actief
Ahoy Ladies!

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Winterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimedi 15 okt 2019 - 22:52

Ik heb Winterpaw voor je Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw
Member
Best friend squad [Gz] Original
x
80
Actief
"In my dreams I kill him every night"

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimeza 19 okt 2019 - 17:41

Excuus voor de late reactie iedereen! Ik ben door wat anderen benaderd ook waarmee een groepje is gevormd, maar zou het nog wel leuk vinden als Amberpaw, Mousekit en Dewpaw nog vrienden zouden willen zijn! Geef maar een reactie, dan kan een van ons een topic maken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw,
Member
Best friend squad [Gz] DPKsfdL
Sans
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimezo 20 okt 2019 - 12:04

Zodra ze apprentice is krijg je nog wel een pb van me ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Best friend squad [Gz] Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimezo 20 okt 2019 - 13:21

Dewpaw wilt altijd vriendjes zijn met iedereen dus dat is zeker een ja haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverlight
Member
Best friend squad [Gz] DPKsfdL
102

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverlight
BerichtOnderwerp: Re: Best friend squad [Gz]   Best friend squad [Gz] Icon_minitimezo 20 okt 2019 - 13:27

Sure ^,^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Best friend squad [Gz]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: