Het dank-je-wel-topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Strawberry
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 20:35

Nou, ik vond dat we dit topic wel konden gebruiken. Als je dankbaar voor iets bent, kun je dat hier plaatsen. Het mag iemand van warrior cats zijn, iemand in real, desnoods een voorwerp of iets helemaal anders. Spread the love! Je mag hier iedereen bedanken, in dit topic wil ik dus geen enkel negatief iets zien!

--------

Oke, laat ik beginnen

Ik wil Fireheart, Kittyheart, Night, Bluestar, Crookedstar en Littlepaw bedanken dat ze zulke goede vrienden zijn.
Ik wil mijn familie bedanken omdat ze er voor me zijn.
Ik wil mijn real life vrienden bedanken dat ze zo gezellig en lief zijn.
Ik wil de Sint bedanken voor de uberlekkere chocoladeletter die ik nu eet.
Ik wil mijn laptop bedanken voor het mede mogelijk maken van dit topic~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Het dank-je-wel-topic 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 20:44

-krakt vingers-


ik wil Moonstripe, Silentpaw, Snowcrystal, Dawnkit en Hollystar bedanken omdat ze er toch altijd voor mij zijn al hun steun als ik ze nodig had.
Ik wil ook de mense die mij jarenlang gepest hebben bedanken zonder hen.. was ik niet het meisje wie ik nu ben en waar ik trots op ben
ik wil elk familielid bedanken voor helemaal niets.. al hou ik toch wel van ze :3
Ik wil Sanne, Babs en Waz bedanken voor zown epic rpg als Warrior cats <33 zonder deze site zat ik nog only lonly op habbo en had ik nooit mn bff ontmoed
Ik wil elk mensje waarmee ik een topic hier heb (gehad) bedanken omdat jullie epic posten :3
Ook nog mijn stereo voor zo hard kunnen als ik het even niet meer zag zitten.
Alle mensjes in mijn msn lijst bedankt voor de vage, grappige en geniale gesprekken die ik het afgelopen jaar met jullie heb gevoerd :3

En als laatste wil ik Crookedstar bedanken. Zonder hem, zijn steun zijn liefde en gekheid. Zonder hem als mn bff, was ik hier nietmeer.. I love ya so much >:3


Laatst aangepast door Dreamheart op di 6 dec 2011 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 20:47

emh oke..

Ik wil laat me denken....... emh.. ieder uber persoontje hier bendaken.. dus.. WarriorcatsIk wil speciaal nog Strawberry bedanken voor zo'n gaaf topic idee
Ik wil internet bedanken
Ik wil Chuck Norris bedanken
Ik wil Chuck Norris roundhouse kick bedanken
Ik wil de hele leiding/ex-leiding van Wcats nog speciaal bedanken
Ik wil in het speciaal ieder uberawesome persoontje bedanken dat ervoor me was
-sorry weet niet de acc namen O.o *poor me*- Zsa-zsa, Tessa, Gaby, Michelle, Moon, Babs, Wazoula, Suzanne en Justine.
Ik wil hierbij een speciaal persoontje bedanken zij weet wie zij is... hoop ik voor haar -.-
Ik wil mezelf bedanken voor nu al 9x de zin te beginnen met Ik wil zonder dat het egoistisch bedoeld is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 21:04

Ik wil Warrior cats graag bedanken voor het reageren op dit topic en voor het helpen beslissen met Galekit en Icekit dilemma.
Ik wil Erin Hunter graag bedanken voor het schrijven van Warrior Cats.
Ik wil die ene jongen bedanken omdat hij me vrolijk maakt~
Ik wil iedereen in mijn msn-lijst bedanken voor de gezellige gesprekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderpaw.
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Herbert
439

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Tinderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 21:10

ik bedank eum... al mijn familie mensen want ze zijn gezellig
ik bedank mijn vrienden omdat ze de beste persoonachtige wezens zijn die je je kunt indenken
ik wil alle mensen waarmee ik ooit een topic heb gehad bedanken omdat ze gaaf RPG'en XD en in het speciaal dan: Moonstripe, Bloodspill, Thunderstrike, minnowpaw, silverpool, darkfire en nog veel andere mensjees, ook gewoon omdat ze tof zijn ;D
ik wil de Erin hunters (alle 4) bedanken omdat zonder hen Warior cats nooit had bestaan, dus dit forum ook niet, dus ik nooit had geweten dat jullie allemaal bestonden
Ook de uitvind(st)er van Kerst omdat kerst gezellig is
ook mijn ouders en zus
en stiekem ook de makers van schoo omdat ik anders veel leuke mensen nooit ontmoet had

meer volgt waarschijnlijk nog XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 21:12

Poeeef, waar moet ik beginnen?

Ik wil~
Gab, Tessa, Mimi en Angelo bedanken gwn voor alles, leuke tijd, steun, blablabla xD~ ;d
Een paar andere mensjes die hun naam er niet toe doet
ook Goldenmoon, Longtail, het Team ofcourse, Darkfire, Brightpaw
Mijn fantastische vrienden op school die me nooit laten vallen om wie ik ben<3

Mijn kind of sister Elitsa<3 en mijn geweldige halfbroer waarmee ik elke dag ruzie heb ^^

En ook Aline, Willemien, Sarah, Nele, Rebecca, Lucie, Max, Lou, Myriam, Elena en again Eliss,


Love you all guys : 3
<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 21:45

Okee ik maar ook, omdat ik mijn naam zo vaak al heb zien staan wil ook graag een aantal mensen bedanken

Ik wil Hollystar, Dreamheart, Moonstripe, Crookedstar en Silentdinges Graag bedanken voor hun goede vriendschap en hun steun in barre tijden =3
ook wil ik het team bedanken voor het maken van een geweldige site waar ik me thuisvoel.
Maar ook wil ik Stormtail, Goldenmoon, Falconpaw, en alle andere mensen met wie ik een topic heb gehad, nu nog heb en diegene die mentoren van mijn kitties waren en zij die apprentices zijn van mijn poekies. voor het lief zijn voor mijn katjes =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefrost
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
sas & tess
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✖ 12 moons ✖
Gender:
Rank:
Thistlefrost
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 21:48

whaaaajoooooohhhhhhhhhhh! ben al 4x bedankt 8voelt zich speciaal*

en gaby ik ben geen SILENTDINGES

iig, Bedankt WC-team voor deze awesome en gezellige site.
Bedankt mensen die dicht bij me staan maar toch zo verweg zijn: Dreamheart, Crookedstar & Moonstripe, Jullie zijn er altijd voor me <3

en het allermeeste bedankt Gaby, je bent de beste vriendin die iemand zich kan wensen -huggzz-
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 22:02

Ik wil graag mijn beste vrienden in real bedanken, omdat ze er altijd voor me zijn geweest.
Ik wil ook mijn ouders bedanken voor het goede leven dat ze me hebben gegeven.
Ik wil graag mijn broertje bedanken, omdat hij toch een luisterend oor voor me is.
Ik wil graag alle mensjes bedanken die ooit iets met één van mijn katten hebben gedaan.
Ik wil Erin Hunter bedanken voor het feit dat Warrior Cats bestaat en daardoor ook dit forum.
Ik wil het team bedanken, omdat ze een geweldig forum van Warrior Cats hebben gemaakt.
Ik wil Sinterklaas bedanken voor de cadeautjes van vanavond.

Kan niks meer bedenken op het moment. Waarschijnlijk komt dat nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 22:26

Ik wil graag Fireheart, Bluestar en Strawberry(toen nog Honeyfeather) graag bedanken voor het oprichten van deze site. Zonder jullie was ik nooit in de Rpg-wereld beland <3
Ik bedank Crookedstar, Stormtail, Kittyheart, Night en Hollystar, met jullie was ik "meegegroeit" op Warrior Cats. (Eigenlijk ook Shadowrose, maar dat telt niet meer o.O )
Ik bedankt Despairheart, zij is een vriendin in real die nu jammer genoeg op een andere school zit.
M'n familie, die me altijd heeft gesteund.
Anime/Manga, hierdoor heb ik mijn "drawing skills" verbeterd. xD
Katja en Thessa, mijn twee beste vriendinnen in real <3 (niet op deze site)

En natuurlijk iedereen die me hier een leuke tijd heeft bezorgt!! Luv ya all. x

Lief topicjeh :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Het dank-je-wel-topic Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimema 5 dec 2011 - 22:33

Ik wil Sharon bedanken, omdat zij door het maken en onderhouden van WolfStory, mij een onderkomen bood toen mijn andere RPG eraan ging. Hoewel ik haar maar half snap en veel mensen momenteel iets tegen haar hebben, door de geweldig moeilijke beslissing die je hebt moeten maken, je bent een super gaaf persoon en ik ben bij en vereerd je te kennen!
Ik wil ook Babzel bedanken, omdat ze er altijd voor me is als ik me rot voel. Ook als ze zelf echt heel verdrietig is weet ze nog geweldige dingen neer te zetten en zich uit te sloven om mij op te beuren. Je betekend zo kei veel voor me, serieus meid!
Daarbij wil ik ook al mijn lieve Warrior Cats leedjes bedanken voor de steun en de lieve berichtjes in mijn pauze topic. Ik waardeer het echt dat jullie achter me staan. Weet dat alleen dat al me een stuk beter laat voelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathstrike
StarClan
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
788

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 8:00

Ik wil graag net als Waz Sharon bedanken voor het onderhouden van Wolf Story, zonder het zou ik waarschijnlijk niet eens hier zitten. Ze heeft het geweldig gedaan, en ik wil haar daar speciaal voor bedanken. Ook al was ik in het begin door de schok en de stress heel wat minder vriendelijk over het alles.
Ook wil ik Quinty, Marit, Kiki, Nini, Kayleigh, Lies, Juul, Juliette, Demi wil bedanken omdat ik die via Wolf Story heb ontmoet en die één van de speciaalste voor me zijn. Natuurlijk is iedereen dat wel daar <3
Al klinkt het stom, ik wil ook mijn muziek bedanken want als ik die op zet kan ik mijn gevoelens er lekker in kwijt. En zonder muziek zou ik de verwensingen van mijn klasgenoten moeten aanhoren. En dat willen we niet.

Oe, dit is nog niet af maar ik heb geen tijd meer.
Een editje volgt nog c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 8:11

Ik wil mijn dromenland bedanken, want ik werd helemaal vrolijk wakker door wat ik droomde x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 9:05

Ik wil Gaby aka Flameclaw bedanken aangezien ze me vannacht in slaap had gepraat, -daar gaat me beltegoed- XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Het dank-je-wel-topic FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 13:14

Ik wil firerain bedanken, dat zij op deze site is gekomen, en mijn bff is Very Happy
Ik wil de Mediatheek bedanken omdat wij daar nu achter de computer zitten Very Happy
Ik wil Redeye bedanken dat zij hier nog dor gaat, met alles wat ze meemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firerain
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Firerain
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 13:14

owkeeee

ten eerste wil ik blacksoul bedanken omdat ze mij heeft overgehaald hier ook te gaan rpgen (ik ben hier pas 20 minuten en ik vind het nu al awsome!)
ik wil mijn zus en mijn moeder bedanken omdat ze mij schandalig hebben verwend met sinterklaas
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Het dank-je-wel-topic 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 13:21

ik wil graag Gabsel bedanken omdat ze er voor heeft gezorgd dat Angelo als hij in londen zit mij niet meer kan pesten xD
ik wil mijn nederlands docente bedanken voor dat ze ziek is en dus les uitval
ik wil mijn aadrijkskunde docent bedanken voor zo epic te zijn om het uur naar maandag te verplaatsen zodat moi nu uit is inplaats van tussenuur :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Het dank-je-wel-topic LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 16:51

Ik wil de muziek bedanken voor het vullen van mijn leven.
Mijn familie, omdat ze er zijn en me steunen.
Mijn vrienden, omdat ik het zonder hun niet had gered, en er zonder hun niks anders is dan saaiheid.
De rotmensen, omdat ze me sterk hebben gemaakt. Zonder hen was ik inderdaad niet wie ik nu ben, zij zijn de reden dat ik het kan negeren.
Mijn dieren voor steun en toeverlaat, en ze willen niks anders dan je vrolijk houden.
Mijn allerbeste vriendin spreekt denk ik voor zich?

Er komt vast meer bij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderpaw.
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Herbert
439

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Tinderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 19:45

Ik wil de makers van "Dag Sinterklaas" bedanken omdat ze mij heel veel nostalgie hebben gegeven ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Het dank-je-wel-topic DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 20:02

Ik wil dank je zeggen tegen,

Iedereen uit me vorig topic : 3
Mijn real vrienden, Aline, Nele, Elena, Elits, Sarah, Willemien, Myriam : 3
That special guy over there, want dan kan ik stiekem hem cute vinden <3
Onze titularis, omdat hij ons nog steeds les geeft : D
Heel Wc omdat mensjes hier epic zijn~
Mim again, omdat ze heel FL heeft uitgedacht + ze is epic *hugz girl*

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 11Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: