Het dank-je-wel-topic - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Howl
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 9:10

Er is zo'n waslijst met mensen op WC die me zo vaak uit de shit hebben geholpen en m'n dag beter hebben gemaakt. Ik hou van jullie allemaal. Maar in het bijzonder toch ook even...

Babs, je bent zo'n lief kind en ik vind het altijd super geweldig als je kittenfotos voor me maakt! :') Ook kan je zo super goed tekenen en ben je gewoon een super iemand om tijd mee door te brengen. Ik kan op Telegram en meetings altijd met je lachen en zelfs als ik serieuzere problemen (lees: Boyfriend problems) heb kan ik bij je terecht! Dankje dat je er altijd voor me bent <3
Julia, jou ken ik al sinds WS! We hebben ook nog een paar keer gemeet volgens mij? (Mijn geheugen laat me grandioos in de steek) En dan natuurlijk Claw x Howl. God ik hoop dat dat goed uitdraait met die twee dorks. Je bent echt een super geweldig persoon en hands down, ik heb veel bewondering voor hoe jij je huis, boompje, beestje al voor elkaar hebt. Moet ik nog maar is voor elkaar zien te krijgen :')
Waz, ik was vroeger zo bang omdat jij de 'grote Wazoula met Alice' van WS was. Maar ik vond uit dat je helemaal niet zo eng was als mensen je lieten lijken. Je bent hartstikke aardig en lief en ookal praten we niet elke dag, weet ik zeker dat jij mij zou helpen en ik andersom ook!
Maaike, zelfde verhaal als Waz denk ik wel? Grote enge Maaike. Pfft. :') Ook jij bent super aardig en ik kan me nog zo goed herinneren dat we toen met z'n allen Serigala opgezet hadden. Man dat waren goeie tijden! c:
Nath, we moeten echt meer afspreken man! Het is jammer dat je nu zo druk bent op school, maar ik ben hoe dan ook supertrots op je! Je bent zo ver gekomen en je gaat er toch maar wel voor! Ondanks de bergen huiswerk ga je dat diploma halen, ik voel het!
Er zijn nog zoveel meer mensen die ik allemaal moet bedanken voor alles. Maar ik hou van jullie allemaal even veel!! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 13:58

Dit topic maakt me echt blij. <33
Ik hou van iedereen hier, maar wou even wat aparte mensjes opnoemen. ^^

Lolo: Lolootje wij hebben altijd de leukste gesprekken in het AOT en we hebben altijd leuke topics. We hebben nu Heave en Crescent, Zira en Pyre & Vixen en Panther en dat is zoo leuk allemaal. Ik hoop dat we nog lang kunnen praten en dat we nog veel leuke topicjes zullen hebben. <3
Oh en Lolootje jij hebt me weer in de setjes wereld gekregen. Ik was lang niet meer bezig met gimp en door jou kreeg ik weer inspi om te beginnen en daar ben ik je dankbaar voor!
Daan: Ook wij hebben echt leuke topics en praatjes samen. We hebben leuke topics tussen Fawn en Crescent en dan later ook nog topics met Cole en Sand(#Sale) die topics maken me erg blij. c:
Ik hoop dat ik je nog lang zal kunnen spreken hier!
Soof: Toen ik hier weer terug actief werd was jij één van diegene die me weer kwam opvangen. En daar was ik meer dan blij mee. Je was er ook voor me toen ik me alleen voelde op school en het was heel fijn om te lezen allemaal. <3
Onze gesprekken in het AOT zijn altijd super gezellig en onze topics ook. c; #creed
Julia: De verhaallijnen tussen onze chars zijn echt geweldig en ik krijg er altijd veel inspi van. Ook zijn onze ochtend gesprekken altijd super gezellig. <3
Laura: Onze chars hebben de leukste topics en wij hebben ook geweldige gesprekken buiten WC. Ik hoop je hier nog veel te zien!
Mimi: Jij en Juul hebben me samen de rpg wereld in gebracht en daar ben ik jullie super dankbaar voor. Ook zijn jouw chars echt heel leuk! In het echt ben je ook echt een geweldige meid.
Juul: Jij hebt mij in de rpg wereld gebracht met Mimi en zoals ik net al zei ben ik je daar erg dankbaar voor. Helaas praat ik nu minder met je, maar ik kan me nog herinneren hoe we in groep 8 soms op WC zaten met zijn tweeën en dat jij me toen alles aan het leren was. Dankje!
Nynke: Oh ik vind de topics Swallow en Cole zo geweldig! <3
Ik kan ook niet wachten tot we drama topics tussen ze kunnen hebben en hetzelfde geld voor Pyre en Muta. Je bent echt een super gezellige meid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 17:10

Omg jongens jullie zijn veel te lief voor mij. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen <3 . Dan zal ik er ook aan moeten geloven.

Mimi: Mims dankjewel dat jij mij meteen weer zo heb opgenomen. Het leek alsof ik nooit was weggeweest. Je bent aardig en staat altijd klaar als ik weer iets in mijn hoofd heb gehaald.
Gaby: Voor jou geldt hetzelfde Gabs. Ik vind het jammer dat WC voor jou niet meer zo vertrouwd voelt. Toch wil ik jou bedanken voor alles. Je hebt mij heel goed geholpen om weer te wennen aan het posten en het ook echt weer leuk te gaan vinden.
Kiki: Ach ja Kiek wat moet ik over jou zeggen. Je bent een geweldige persoonlijkheid. Je staat altijd klaar voor iedereen en je vind niets vreemd. Bij jou durf ik altijd alles te zeggen.
Quinty: Q, wij komen elkaar altijd overal weer tegen. Een RPG zonder Q bestaat voor mij eigenlijk niet, haha. Al jouw karakters zijn goed uitgedacht en ook onze karakters komen elkaar steeds weer tegen. Je bent aardig en ik kan altijd met vragen bij jou terecht.
Lore: Zo snel ik Claw overgenomen had wilde jij al topics met mij en gaf me ook echt de kans om te laten zien dat ik hem net zo kan bespelen als Freedje dat kon. Ik ben echt blij dat jij jij bent. Je bespeeld Yu echt heel goed en geeft mij net zo veel inspiratie als ik jou geef, al heb je dat misschien niet echt door.
Wazoula: Ja Waz ik mag jou heel graag. We praten niet zo vaak, maar als we dat wel doen is het ontspannen en oprecht.
Loïs: Je doet het super als commander met Zira. Je bent heel aardig en we kunnen altijd goed overleggen. Ik vind jou enthousiasme heerlijk en ga daar altijd graag in mee.
Dani: Jij bent altijd gezellig en jij fleurt mijn dag elke keer weer op ’s morgens. Ik zit altijd een beetje te wachten totdat je reageert, gheghe (a).   En Cole is gewoon super!
Endria: Jij bent aardig en ik vind het knap hoe jij Graywing zo’n eigen karakter kan laten behouden. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt meid.
Derpje: Ik moet altijd weer lachen om onze pm’s. Die zijn grappig en gezellig. Ik vind het fijn om te weten dat iemand het belangrijk vind hoe het met me gaat.
San: San! Ook al spreken wij elkaar niet meer zo vaak. Ik wil je toch bedanken voor alles. Hoe jij het onzin topic zo levendig maakt.
Chrissy: Jij bent aardig en lief. Ik praat graag met jou en posten met jouw karakters doe ik ook heel graag.
Demi: Ik ben zo blij dat jij Quietkit bespeeld, dat doe jij echt super. Daarnaast ben je altijd enthousiast en vrolijk.
Yanthe: Yanthe meid ik vind jou heel aardig. Jij wilt altijd wel luisteren naar mijn gezeur XD .
Max: Last but not least, papa Max haha. Ik kan altijd met jou lachen en ik hoop dat je nog eens terug komt op WC.

En ik ben vast mensen vergeten, don’t blame me please. Jullie zijn gewoon allemaal geweldig. Bedankt dat jullie er zijn en deze plek zo fijn maken om te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 17:21

*ziet dit topic pas voor de eerste keer*

Ik wil graag Lore bedanken voor de leuke topicjes die we hadden tussen Clouddust x Yu, broer en zus liefdee <3 Ik heb superveel zin in onze meeting xD verder ben je gewoon super awesome dus ja xD ly <3
Ik wil graag Laura (van Cyber) bedanken, en dan ook echt meer dan bedanken. Jij was er altijd voor me en ik ben er altijd voor jou ^^ Ik weet welke sh*t je allemaal hebt meegemaakt en ik zal er altijd voor je zijn <33 Verder ben je gewoon een cool kind met geweldige kleren omg xD 
Ik wil graag Nynke bedanken, want wow meid ik ken jou al sinds ik 10 jaar ben en ik heb je altijd awesome gevonden xD Jammer genoeg werd je niet mn mentorkindje in groep 8 maar ik heb heel veel herinneringen en koorschoolflashbacks met je en ik koester ze allemaal en je bent super awesome en ik hou zoveel van je xD ik hoop dat we eens weer pokémon uit kunnen wisselen hahaha cx ik zie je nog wel op de fiets eh!
Ik wil graag Bunny bedanken, guess you didn't see that coming xD maar jij hebt mij een beetje rondgeleid toen ik op dit forum kwam (januari 2014 toen ik zo ziek als een hond maar eens een account aanmaakte) en dat apprecieer ik echt c: dank je wel!! Oja je was super gezellig op de meeting in april xD


En als laatste wil ik mijn lieve lieve lieve Jojo bedanken. Jou ken ik via hyves en ik ben je meteen gaan vertrouwen, we hebben elkaar nu al een aantal keer gezien en jij bent nu al bijna 4 jaar mijn beste vriendin <33 Ik spreek elke dag met je en je bent er 24/7 voor me, ik kan altijd mijn rantbuien bij je uitstorten en we begrijpen elkaar gewoon xD man dat alles klonk zo cliché maar het is zo waar cx jij bent een van de mensen die me heeft gemaakt zoals ik nu ben, mijn eigen trotse zelf, en daar ben ik je heel erg dankbaar voor <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 21:00

Ik wil Iró bedanken, want ze is een schat van een meid en is er voor me en dat vind ik lief <3 Dus dankjewel <3
Dan wil ik Soof betalen want Soof is er like always... en altijd weer lachen. En dat is fijn. Want lachen is goed voor je.
Over lachen gesproken, Daan, daarnet ging ik echt even stuk. Ik ben ziek, en ik straal volgens mij echt zo'n duivelse ziekheid uit. En toen kwam jij random aanzetten met Fever - Adam Lambert... En dat is like... grappig. Dus ik moest lachen. So thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 20:21

Emma, gewoon omdat ze zo'n goede vriendin is en ze awesome is. Je doet het super goed als mod en je gaat het vast net zo goed doen als dep! Little en Tall zijn gewoon de katten waar ik het liefst mee rpg. Zonder jou zou WC echt een stuk saaier zijn geweest <'3 Keep up the good work! ;D

Waz, Mimi, Juul & Nath, Omdat jullie me hebben geholpen & gesteund toen ik het ff moeilijk had. Nog eens bedankt guys<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimedo 28 jan 2016 - 19:55

No problem, dearie! ♥
Dan wil ik op mijn plaats Chi even bedanken voor haar lieve reminder op facebook net. ;v; Ily.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimedo 28 jan 2016 - 20:35

Ik heb ook stiekem nog wat mensjes die ik moet bedanken <3
Dani voor het zijn van een super goede vriendin waar ik alles bij kwijt kan and someone who doesn't judge me (A)
Lolo vanwege de super cute Mouse x Tiger topics en ofcourse ook voor het zijn van een persoon die ik echt niet meer kan missen!
Soof because Soof is queen bae <3 Ook voor alle awesome topics die we gehad hebben en natuurlijk de leuke chats (A)
Chrissy omdat niemand zonder haar kan en ze bestaat <3
Tessa ook al wil die stiekem niet bedankt worden maar ze toch een geweldige vriendin is waarvan ik blij ben dat ik d'r heb leren kennen :'D
Yanthe voor haar geweldige Belgische humor en prachtige zang tijdens de skypegesprekken terwijl ik huiswerk probeer te maken huehue
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimedo 28 jan 2016 - 22:06

Ik ga ook op de thank train hihi <3

Als eerste wil ik Daantje bedanken, want deze post hierboven deed mij toch wel even heel erg glimlachen hihi n____n <3 Maar Daan is super lief en aaaaah, mede glambert o3o en indd leuke gesprekjes hihi <3
Dan ga wil ik Dani bedanken wat zij is de tru cinnamon roll (je zodiac was right hihi) en aah de topics van Crescent en Reed zijn zo leuk <3 Ik vind 't super gezellig om te kletsen over ?? van alles en onze topics ook ja ja <3
Tessa is ook mentionworthy <3 tja... gewoon bedankt voor de opvrolijkingen als ik t nodig had en ja <3
Chwiss is gewoon bean <3 Nee maar ik vind het nog altijd heel leuk om met je te praten en aaaaaah onze future wedding met de Bender twins komt nog c:
En ofc Lolo is ook speciaal en ook v funny hihi, thanks voor de leuke gesprekjes en onze sporadische topics <3
Ik thank Endria ook voor haar hilarische droge opmerkingen en voor de geweldige tijd toen me cards against humanity speelden haha! (niet zo veel meer winnen jij)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 3:13


Ik wil Soofje bedanken voor het zijn van een toffe beste vriendin waar ik super leuk mee kan praten en fangirlen. Maar het kan ook serieus zijn, wat ook enorm fijn is en vertrouwd. Ik kan mijn hart bij je luchten, of het nou over erge shizz gaat of gezeur, waar ik je ook voor wil bedanken. Ik wil je ook bedanken omdat ik bij je welkom ben, wat ook super fijn is en ik wil je bedanken omdat je eerlijk en open naar me bent. <3

Verder wil ik Waz bedanken omdat ook jij een geweldige vriendin bent waar ik goed mee kan praten, het gezellig mee kan hebben en me vertrouwd bij kan voelen. Jij bent iemand die naar me toe komt als je vermoed dat er iets is, wat enorm fijn is, omdat het niet altijd lukt om zelf te kome. Daar wil ik je voor bedanken, want dat vind ik echt een geweldige eigenschap van je <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimema 1 feb 2016 - 19:38

Ik wil Mimi bedanken. Gewoon, omdat ze er is : )
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 9 feb 2016 - 15:35

Ik wil zoveel mensen bedanken, dat ik gewoon iedereen hier bedank! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 19:27

Aw jullie maken me glimlachen haha <33

Ik wil Daan, Dani en Soof bedanken omdat zij gewoon een speciaal plekje in mijn hart hebben veroverd <33. Gewoon de leuke gesprekken, het lachen met jullie en alles gaah ik hou van jullie hihi. Da's alles wil jullie gewoon even bedanken voor het bestaan en yay <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimevr 12 feb 2016 - 11:14

Ik word hier heel blij van. C: Jullie zijn zo lief

Chwiss, De gesprekken die wij hebben zijn altijd leuk en gezellig. Je weet altijd wel iets van advies en je bent een super lieve geweldige meid. Tonijnsaladeclub <3 Dankjewel
Lolo(beest), Bij jou kan ik serieus alles kwijt al klinkt het soms gewoon zo stom, maar jij vind helemaal niks erg en ziet alles gewoon super normaal. Onze gesprekken en topics zijn geweldig leuk en ik hoop dat ik je nog een keer in het echt kan zien want je bent super lief. <'3
Daan, Wij praten best wel veel en dat is echt heel gezellig altijd. We maken leuke plannen voor accounts en we zeuren bij elkaar over school. Klinkt raar, maar dat is super leuk om te doen. <33 Je bent een super lieve meid die geweldig kan rpg'en. c:
Soof, Bedankt voor het zijn van een lief kind - met je zodiacs xD - en met geweldige grappen die mij echt aan het lachen maken. We hebben leuke gesprekken en we hebben onze topics (vooral Creed <3), en die zijn geweldig en ik post er super graag.  <'3
Endria, Ook jij bent een heel lieve meid die mij altijd aan het lachen kan maken met je mooie opmerkingen. Rpg'en met jou is geweldig om te doen en ook OOC praten is altijd super gezellig. Heb het gevoel dat ik veel bij je kwijt kan. <3

'<3' kan je nooit teveel gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimema 15 feb 2016 - 20:31

Alle mensjes hier zijn een voor een bijzonder voor me, maar toch wat bepaalde mensen bedanken:

Nynke, je bent echt een super meid en je staat klaar voor me. ik heb je hier leren kennen, en algauw vond ik je een superleuk persoontje! <3 we moeten eens een topic c:
Laura (Cyber), je staat altijd voor me klaar en ik ken je bijna 2 jaar xD Cyber is een coole kater en je post leuk ^^ bedankt dat je er bent <3
Jeltje, bedankt voor het bestaan jij meisie <3

^^

Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 17 feb 2016 - 17:26

Juul komt haar opgekropte liefde verspreiden, hou je vast.

Ik wil Kiki bedanken voor de prachtige nachtmerries flowey edits. Jk, ik wil je gewoon even bedanken omdat we de laatste tijd vet veel kletsen en ik dat super gezellig vind. B) Love you dork. ♥

En ik wil Mimi even heel erg bedanken voor het dealen met mijn frustraties de laatste tijd en het zijn van een van mijn liefste vriendinnen binnen en buiten de site. Het is gewoon super fijn iemand te hebben waar je alles eruit kan gooien waarvan je weet dat ze je niet zullen judgen en er naar zullen luisteren. ♥ Gosh I love you so much. ;v;

Maaike verdiend een prachtig bedankje voor het zijn van een geweldige vriendin met mooie humor, ik plas en het met mij mee gaan naar anime con dit jaar! I'm p excited and we're gonna have loads of fun! 8D Muchos Luvos! ♥

Natuurlijk hebben we ook Nath nog! Iemand waar je lol mee kunt hebben ik heb onze late night abunai snap chat story nog, lmao maar ook gewoon je dagelijkse dosis troubles bij kwijt kunt! U rock, Ily. ♥

Aims & San wil ik bedanken voor de leuke topics! Rose en Fair zijn super cute samen, en ze is Lynxfang nog steeds super dankbaar voor het helpen met het leerlingen hol! en de race op het ijs, ghehe. ♥

Emma krijgt van mij een bedankje voor het dealen met mijn valentijn-spam. :'D En natuurlijk omdat ze altijd zo gezellig is om mee te kleppen in het AOT! ♥

Chi kunnen we natuurlijk ook niet vergeten. Heel vaak spreken we elkaar niet, maar in mijn ogen ben je wel echt een vriendin van me! Ik weet dat als er iets is ik bij je kwijt kan, en dat waardeer ik. ♥

Iro'tje, als ik alles zou moeten opschrijven waarvoor ik jou wil bedanken zitten we hier nog wel eventjes. Die preek geef ik je ooit wel in real life. B) Nee, serieus, je bent gewoon zo'n leuk kind en een lieve vriendin. Al die hilarische herinneringen die ik met jou heb zijn er gewoon te veel om op te noemen. maka sprong, rip legs

Last but not least, mijn chicken-duck-woman-thing Wazziewoe! We zijn inmiddels alweer een paar jaar getrouwd en nog steeds gelukkig. 8D Hetzelfde wat bij Iro stond geldt eigenlijk ook voor jou. Als ik alles zou moeten opnoemen waarvoor ik je bedanken wil kan ik wel een novel gaan schrijven of zo. In het kort samengevat: je bent gewoon een geweldige, hardwerkende vriendin die ik nog lang niet kwijt wil. ♥ see you in the bushes of love

Natuurlijk zijn er nog zoveel mensen die ik in het zonnetje zou willen zetten, maar inmiddels zijn mijn vingers moe van het typen en merk ik dat ik mijn posts en huiswerk alweer aan het uitstellen ben, hehe. Iig, deze mensen wilde ik nu even laten zien hoeveel ze voor me betekenen! ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 18:52

Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 4c44e20cefe76cf5337439a47e1130cf
A special thanks to Mimi, because she simply always knows when something is up & them she'll come  to me (as far as possible) and be there for me <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 19:22

Ik kom ff hier om mn waifu Bootje te bedanken <3
Ik kan niet beschrijven hoe belangrijk je voor mij bent geworden de afgelopen paar jaar, ik kan altijd met alles bij je terecht en je maakt me altijd wel aan het lachen. Je bent een geweldige meid, laat niemand je anders vertellen <3
Ik wil je echt bedanken voor alles, want zonder jou was ik niet de persoon die ik nu ben.
Ik ben zo trots op alles wat je nu aan het doen bent en ik... ik heb er gewoon geen woorden voor :")
Ik hou zoveel van je meis, ik ga er alles aan doen om in de zomer naar jou toe te komen <3

Echt, bedankt voor alles meid <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimema 27 jun 2016 - 22:31

Ik wil dankje zeggen tegen Emma omdat ze gewoon de allerbeste is en ik haar nooit meer kwijt wil als vriendin <3 Serieus meid, de wereld zou een stuk minder leuk zijn zonder jou! Als er ooit iets is, ik pak m'n koffers en kom naar jou toe. Zolang je weet dat ik je nooit in de steek zal laten <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterflypaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 DPKsfdL
Beau
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterflypaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 9 Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 8:54

Ik wil dankjewel zeggen tegen:
- Warriorqueen omdat ze me heeft geholpen zodat ik een start kon maken. Ze heeft me alles uitgelegt. Ik ben daar haar heel erg dankbaar voor
- Firedance omdat toen ik een probleempje had ik het aan haar vroeg hielp ze me. Zonder haar was ik nu geen Thunderclan poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: