Het dank-je-wel-topic - Pagina 10



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Ravenpaw*
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 0:25

Ik wil lieve Yanthe bedanken voor de gezelligheid <3 We spreken elkaar zowat dagelijks en t is super leuk, over van alles en nogwat en dat waardeer ik. Yanthe, ik zie je nu echt als een vriendin en dat maakte me happy, so thank you <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 0:34

ik heb een klef momentje ;w;

Bootje is mijn waifu en gwn m'n schattiebol <3
Meis ik hou zoveel van je en ik ben je zo dankbaar om zoveel. Van je bezorgdheid tot zelf het aanbieden van alternatieven voor mijn problemen. Je bent mijn hartsvriendin, mijn soulmate, zelfs mijn reddende engel en zoveel meer. Als ik je ooit kwijtraak meid, dan zal ik me dat nooit vergeven.
Echt superbedankt voor de steun, voor de leuke momentjes en voor de bezorgdheid. Je betekend meer voor me dan familie en vrienden <3 je blijft mijn nummer 1 5ever dat zweer ik <3 want jij bent iets speciaals dat ik nie kan loslaten <333

Echt gvd, je weet nie hoeveel geluk je in mijn leven brengt en hoe dankbaar ik je daarvoor ben. Elke seconde van de dag ben je als het ware bij me via alles. Mensen denken soms srs dat we bij elkaar wonen met momenten  :") stiekem wil ik dat ook maar shshs <3
Hou van je, je bent echt een gouden schat gevuld met zoveel meer. Bedankt om er gwn te zijn, altijd, en gwn jezelf te zijn, want dat is de persoon waar ik zoveel om geef <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimema 11 jul 2016 - 1:19

Hey hey het is in het midden van de nacht en hannelore gaat zoetsappig doen c:

Ten eerste wil ik Jeltje bedanken voor al onze gezellige café meets in het beruchte de ontdekking. Het is altijd reuze gezellig met jou! Ik hoop dat wij nog vaak conventies samen zullen bezoeken :3
En natuurlijk verdient Loïs een plekje in de spotlight! Dude. Duuuuuude. Jij bent zo awesome, je karakters zijn geweldig en je post nog beter, Yu en Fox zijn zooo leuk omg. Ik zou nooit zo actief zijn geweest als het niet aan jou lag.
Laura (Derpje) Mag ik natuurlijk niet vergeten. Jij en ik hebben wat geschiedenis samen, en het is nog steeds even leuk. Bedankt voor alle gesprekken, complimenten en hulp, ik zal alles drie keer teruggeven!
Ook wil ik even de Bo hierboven bedanken voor het overnemen van Cobra, je maakt hem actief en ik kan niet wachten om te rpg'en met hem. Welcome to the family Very Happy

En tot slot iemand niet hier op het forum, maar een vriend die heel veel voor mij betekend. Ik heb nog nooit zo'n klik gehad met iemand en vind het gewoon zo geweldig. Als er iets bestaat als platonic soulmates dan weet ik zeker dat ik de mijne heb gevonden. Hij begrijpt me en ik begrijp hem, perfect, zonder iets te zeggen. Stiltes zijn nooit akward, we hebben de beste tijden zonder iets te doen. Ik voel me geëerd om met hem mijn puberjaren te verslijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 23:45

Ik wil even een hele grote schreeuw voor Loïs geven!!
Echt waar je hebt altijd van die heerlijk bijzonder karakters en bent gewoon zo'n onwijs goede RPG'er, ik heb nog nooit een topic met een van je accounts gehad waar ik niet heel veel inspiratie voor heb gehad. En niet te spreken hoe je het met Zira als commander was!

Maar ook buiten de RPG om ben je altijd zo onwijs aardig tegen me, omg. Nee, tegen iedereen! Je bent altijd zo opmerkzaam en lief en daar wil ik je even onwijs voor bedanken <3
Er zijn een hele hoop factoren die Warrior cats leuk voor mij maken, maar jij maakt daar zeker weten een groot deel van uit!!<3

Oke, dat moest er even uit nu ga ik slapen hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Azola
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 GF9l1zr
Loïs
282
Actief
I'll be going back to these streets, this is all I could be

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Azola
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 15:16

Omg Lore en Kip ik zie dit nu pas??? schatjes die jullie zijn even serieus <3

Lore want Yufox is geweldig, en jij bent serieus echt een heel goeie RPG-er! Ik enjoy de topicjes met jou altijd echt heel erg!
Kip want jij bent gewoon zo amazing really, je bent altijd superleuk om mee te RPG-en maar in het AOT is het ook SUPER gezellig met jou!! en jij kan echt megagoed tekenen manman <33
Beertje want wij hebben echt precies dezelfde interesses, en jouw charries zijn altijd zo ontzettend leuk!??! en de namen van jouw chars omg zo mooi <3 en jouw setjes HAHAH alles is mooi bij jou !! en pm-en met jou is altijd nice Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 3439736193 en gewoon!! alles yes
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimedi 1 nov 2016 - 23:33

Bedankt Dieuw en Mimi, jullie zijn beide geweldig en bedankt gewoon voor de kleine woorden, ondanks dat het niet veel is... Het helpt me wel echt bedankt (: jullie zijn top!
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 20:31

Even een klein momentje nemen om Waz, Juul, Maaike en Tutu (al zit die hier niet dan) te bedanken. Jullie zijn geweldige meiden die met me mee kunnen lachen maar me tegelijk ook met beide benen op de grond weten te houden. I love you guys stuk voor stuk. En jullie zitten voorlopig nog wel met me opgescheept.


Daarnaast Kiki, Lolo, Bo, Beer, Yanthe, Dani, Freedje, Emma, Julia Iro, Chi en Nath. Met jullie ga ik hier denk ik wel het meeste om en god ik hou van jullie. Dankje voor bij nemen hoe ik ben (met flink wat zout ook nog) en me niet in de steek laten. That's what friends are for <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 20:20

Even een Shout Out van mijn part voor Nynke, Cynthia en Freedje! c:
Jullie zijn allemaal altijd onwijs vriendelijk en onwijs goede RPG'ers. Ieder topic dat ik met (onderanderen) jullie heb is altijd leuk dus super bedankt daarvoor! <3 Keep it up!!

En ook even naar het team, want ik heb in de +/- 5 jaar dat ik RPG nog nooit een forum gezien dat zo netjes en goed geregeld is. Daarbij is ook ieder teamlid onwijs vriendelijk en dat is super fijn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimema 15 mei 2017 - 22:14

Kip is bae en verdomd funny
LOve ya omg ik heb in eeuwen nie meer zoveel gelachen damn kindje, wat ben ik happy dat ik tegen je ben beginnen chatten. Routmeme 4 laif amg. Kind ik ga je meeten en tgaat epic worden handss down dan gooi ik wel belgische wafels in je gezicht, hou van je gvd want gvd je maakt me zo happy take the compliment en the thank you amg :v
But still tho, yer awesome aaah omg
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 18 mei 2017 - 19:31

Eventjes wat mensen waar ik gewoon even iets over moet zeggen hoor <3

Bo2 om te beginnen dan maar. Hell, we hebben best wel wat meegemaakt in de laatste paar jaar. Leuke en minder leuke dingen, but here we are xD Ik wil je bedanken voor het zijn van een goede vriendin ondanks de ruzies komt het uiteindelijk altijd weer goed, well that proves something right waar ik echt enorm veel waarde aan hecht <3

Butter <3 Laat ik er maar mee beginnen dat ik jou ook steeds beter heb leren kennen en dat ik je echt ben gaan zien als een goede vriendin. Onze hele verhaallijn tussen Tiger en Ocean is awesome en ik ben echt dol op ze <3 Je bent een sterk persoon die veel heeft meegemaakt en daar heb ik enorm respect voor! Ook voor het feit dat je een actieve deputy bent met Ocean <3 Keep on the good work girl!

Beertje yeahs. Like oh my gawd de laatste tijd zijn we steeds meer gaan praten en je bent echt een geweldig persoon. Je setjes zijn prachtig sorry dat ik je er altijd voor stalk hehe en je bent een goede vriendin van mij geworden waarvan ik hoop dat er nog een lange tijd gaat zijn dat we friends zijn <3

Nynke gor gor Yes, you are also in here! Je bent een awesome iemand die ik nog niet eens zo enorm lang ken, maar ik hecht nu al waarde aan onze vriendschap. Je bent altijd vrolijk in de chats, actief op het forum en ik houd echt van je accounts <3

xxx there will be a part two soon
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 10 jun 2017 - 16:37

Misschien ben ik vandaag even in een emotionele bui, maar dat maakt niet uit, want vandaag besef ik gewoon even hoe erg ik gehecht ben aan Mimi & Waz, dus wil ik hun bedanken voor het zijn van twee de geweldige vriendinnen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimema 12 jun 2017 - 20:09

Thanks Emma om me niet in de steek te laten na de moeilijke periode. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimedi 13 jun 2017 - 21:51

!!!
Kippie
!!!
Omfg ik hou zoveel van je damn son wth??? WHY U SO NICE TO ME WHY U SO AWESOME WHY U SO OMFG
just oml thank u idk im ded but i love you omfg
!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimedi 13 jun 2017 - 23:23

Oke hier komt even een kort ding omdat ik in de mood ben. Kort omdat t op mn mobiel getypt wordt dus ik maak geen lange stukken. Toch even snel wat mensen bedanken hehe~

Als eerste Nath voor het geweldige topic met Smokegaze waar ik zeer dankbaar voor ben. like really tho

Emma voor dat geinige gesprek over jongens, that made my day xD

Bo(2) yesss kort maar krachtig (ofzoiets). Je weet dat ik nooit zo goed ben in deze teksten schrijven maar oh well :") we hebben wat ups and downs gehad de afgelopen tijd, maar weet dat je echt mn best friend bent. Door school en drukte wordt t steeds lastiger om af te spreken (rip) maar we vinden wel iets hehe. We zijn nu al best wel lang close en alhoewel t de laatste tijd wat minder is wil ik je toch nog even zeggen dat ik t al knap vind dat je t zo lang met me uithoud xD like i can be a pain in the freaking ass dus bedankt daarvoor :"). Ik kan altijd dingen bij je kwijt, de minder leuke en leuke dingen, en jij ook bij mij (als t goed is xD). Love you <3

En even snel iedereen bedanken voor al die jaren dat ik hier zit (met fases though... but still xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimewo 14 jun 2017 - 23:09

Ik wil iedereen hier bedanken om het hier zo geweldig te maken! Zonder jullie was het hier helemaal anders! In het bijzonder wil ik ook degene bedanken waarmee ik zo'n leuke verhaallijnen heb opgebouwd door de jaren heen. <3

En natuurlijk bedank ik ook Nath, Daan, Lolo, Beertje, Bunny, Waz, Mims, Kip,... (enzovoort!) Voor al de gezellige gesprekken buiten Warrior Cats. Jullie kunnen niet geloven hoe zulke gesprekken mijn dag opfleuren. Niet dat ik altijd met een lang gezicht rondloop, maar jullie geven me toch altijd een glimlach op mijn gezicht! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimema 19 jun 2017 - 20:06

Ik ben slecht in tekstjes schrijven c: maar ik wil graag even iedereen bedanken voor de super duper leuke sfeer op warrior cats. Dit vult bijna mijn hele dagelijkse leven en ik ben er trots op!

Dan wil ik even nog speciaal Daan en Nynke bedanken voor de funny gesprekken op Discord and becoming good fwiends <333 en ook nog Bunny, Hannah, Kip, Loïs (long time no see <3) Yanthe en Bo2

xxxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 16:32

Dankjewel Mimi voor het zijn van de eerlijke en open vriendin die je bent. Met jou kan ik praten, op jou kan ik bouwen en ik weet altijd, ongeacht wat dat jij er voor mij zult zijn. Grote of kleine dingen, het maakt niet uit. Je reageert en laat weten wat je luistert/het leest en dat is fijn. Bij jou hoef ik niet te twijfelen, want ook als jij ergens mee zit en daardoor niet zo happy bent, weet ik dat het niet aan mij hoeft te liggen door jouw openheid, dankjewel hier voor <3

Waz wil ik ook bedanken, omdat ik toen jij in Balk was naar je toe mocht komen om toch even een gezellig middagje te prikken. Dit laat zien dat jij ook een echte vriendin bent en dat doet me goed en ook jij bent iemand waar ik bij terecht kan, of het nou grote of kleine dingen zijn, dankjewel <3

Verder wil ik Daan, Yanthe, Bunny, Bo2 en Hannah bedanken omdat jullie ook geweldige gesprekspartners zijn. Serieuze, niet serieuze, plottende gesprekken, ze komen allemaal voor en dat vind ik zo leuk. <3

En de rest van de site wil ik bedanken, want zonder jullie zou de site niet eens actief zijn, dus dank jullie wel hier voor. Verder zijn jullie gezellig en weet ik dat met zulke leuke mensen hier nog vele vriendschappen op de loer liggen. De site is echt geweldig en dat doen de mensen die er op zitten <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 21:15


Well, als eerst gewoon iedereen omdat ik mezelf goed genoeg ken dat ik sowieso iemand vergeet xD en gewoon omdat iedereen hier geweldige mensen zijn, maar jullie zijn met zoveel dat ik niet iedereen ga opnoemen hahaha.

En dan nog speciaal een gooi naar Daan, Beertje en Bo2 want onze gesprekken op discord zijn zo geweldig en yes jullie zijn gewoon goede friends van me geworden hahaha. <3 En verder moet ik natuurlijk ook nog Bunny en Jacqy bedanken bcs jullie gewoon super coole mensen zijn die ook nog eens geweldig rpg'en c:
ly all <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 21:16

Dankjewel Joy, Lisa, Brenthe, Karo, Anne en Busra om mee in een doos te gaan wonen onder een brug als we allemaal blijven zitten dit jaar lol <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Badland
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 O8vqdOU
your special someone
106
Actief
My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Badland
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 22 jun 2017 - 19:12

My turn uwu
Eerst wil ik Julia, Marlie, Beertje, Nath, Kip, Freedje en Rebecca bedanken omdat ze hele goede roleplaymaatjes zijn en je altijd random, maar leuke gesprekken mee kan voeren.
Ik heb altijd lol met hun gehad, en het is altijd gezellig met jullie hier. Dus ik hoop nog vele jaren de boel hier op stelten te zetten XD <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: