Het dank-je-wel-topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 15° - 28° C
Greenleaf brengt hitte met zich mee en hierdoor is de koele bergwind een fijne afwisseling. Prooi is in overvloed en het leven, hoewel ver weg van thuis, lijkt op te klaren voor vele.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Mod
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Oceanbreeze
Clanleader

~Butter(fly)~
2047
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   vr 23 jun 2017 - 16:21

Ik hoop iedereen te bedanken voor de gezellige tijden hier. Zelfs als iemand chagrijnig is kan diegene hier altijd weer vrolijk worden.
In speciaal wil ik de mensen bedanken waarmee ik mooie storylines heb gehad zoals Daan, bedankt voor het compliment en ons lopende storyline is echt geweldig. Tiger en Ocean moeten nog vele Moons samen zijn. Bunny, eerst met Whitelion en toen met Neverland heb je altijd een grote taak gehad in mijn groei in de rpg maar ook in de verhaallijn van Oceanbreeze. Ze is hoe ze is onder andere door jou! Floriske voor de rust en vriendelijkheid die je uit straald in elk korte berichtje en de prettige communicatie die je hebt. Ook jouw posts zijn vaak kort maar prachtig. De relatie tussen Ocean en Ever is geweldig en ik hoop nog vaak met je te kunnen posten. Bo van Burnetkit etc. Bedankt voor de gezelligheid en het meedenken in verband met de gezondheid van onze kat. Hij is veranderd in een vrolijke drukke stalker maar eet nog niet geweldig. In ieder geval lijkt hij op te knappen. En nog veel meer mensen bedankt, zoals Waz, Mimi, Emma en Julia. En iedereen die ik niet opgeschreven heb :")

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Kip
126
Actief
➳Out of my head
Of my heart and my mind
'Cause I can feel how your flesh now
Is crying out for more

CAT'S PROFILE
Rank: To-be
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   ma 7 aug 2017 - 0:11

Alright ik ben ziek en het is laat dus tijd om cheesy te zijn B)
Ik wil even een grote shout-out geven naar Freedje, Beer en Daan. Jullie zijn allemaal echt onwijs lieve mensen met wie ik super graag RPG. Alle topics zijn origineel en blijven lekker lopen, maar afgezien van dat is het ook buiten de RPG om gewoon super leuk met jullie. Ik heb echt heel lang niet echt aansluiting kunnen vinden op dit forum, maar met jullie praat ik ook buiten de RPG om en ik voel me gewoon zoveel meer betrokken en blij dat ik met jullie kan praten, niet alleen als RPG buddies maar ook gewoon als internet vrienden <3

En dan vooral nog even een hele erg bedankje naar Bo2. Mjan ik heb het ook wel persoonlijk tegen je gezegd, maar ik ben nooit zo goed in dit soort dingen typen lmao. Maar toch ga ik het doen want!! Dat moet. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe we van technisch gezien strangers naar wat we nu zijn, zijn gegaan. Hoe?? Ik heb geen idee maar oh boi ben ik blij dat dat is gebeurd. Ik kan uren met je praten zonder moe te worden en het is gewoon altijd gezellig. Als me iets dwarszit, dan weet ik dat ik dat bij je kwijt kan en jij luistert ook gewoon geduldig naar mijn gezeur ondanks dat je ook je eigen shit hebt om mee te dealen en ik apprecieer dat echt, echt heel erg. Ik ben niet altijd even goed in dat te laten zien, maar i really do ;w; Je bent echt een gewleidg persoon en sdhafsdh ik kan niet wachten om je eens in het echt te gaan meeten. Jij maakt RPG'en gewoon leuk als ik geen zin heb en zelfs als ik me niet lekker voel en in niemand zin heb kan ik alsnog blij worden van een berichtje van jou in mn inbox. Ik weet dat je jezelf niet altijd op dezelfde manier ziet, maar je bent zo onwijs getalenteerd, lief en vastberaden. Dat moet je maar goed in je oren knopen, en het is best oké om af en toe gewoon even wat tijd voor jezelf vrij te maken en jezelf eens at leuks te gunnen, ipv altijd er voor anderen zijn!! I love you man you dont even know.

Als laatste ook nog een shout-out naar Hannah, Bunny, Loïs, Linn, Butter, Anouk, Nynke, Yanthe en nog een hele hoop andere mensen ook; ik ken jullie persoonlijk allemaal niet zo geweldig goed, maar posten met jullie maakt me altijd blij!!

oké dat was het hahah

The sky is so tragically beautyfull,

a graveyard of stars
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: