Het dank-je-wel-topic - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Mothwing
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
Be lazy, call me Aim.
163

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Mothwing
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 22:36

Ik wil Juul bedanken voor het geven van mijn bijnaam.

Ik wil Waz bedanken voor het oplossen van alles hier.

Ik wil Iedereen bedanken voor het luisteren naar mij en niet meer over iets beginnen, waar ik wel bang voor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adams
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 9:13

Ik wil Tanya bedanken voor het begrip die ze opbracht op mijn PM. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 9:28

IK WIL IEDEREEN HIER BEDANKEN VOOR DE LEUKE TIJDEN DIE HIER ZIJN ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jellybean
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
Axe girl~
120

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Jellybean
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimema 24 sep 2012 - 10:01

Ik wil Babs bedanken, omdat ik altijd gezelig met haar kan kletsen op MSN, en ze gewoon een hartstikke lieve meid is.
Ik wil Linn bedanken, omdat we de laatste maanden echt een veel sterkere band hebben dan eerst. We kunnen ons hart gewoon bij elkaar luchten, wt erg fijn is.
Ik wil Iro bedanken, omdat ze.. Tja, gewoon een van de awsomste leedjes van WC is! En ze super gezelig is.
Ik wil Rosa bedanken, omdat ze mn epic BFF twin is en dan altijd zal blijven. Ook omdat ze als ik weer eens depri ben, ze naar mijn huis komt en me weer opvrolijkt.

Love U all! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 sep 2012 - 17:01

Ik wil graag Mim bedanken omdat we samen een awesome team zijn ♥
Ik wil graag Soof bedanken omdat ze een ontzettend lieve schat is en er al vanaf het moment dat ik als noobje begon er voor mij was, zodat we samen van noobies tot whatever-we-nu-zijn zij gekomen ♥
Ik wil graag iedereen van WC die ik op What's App spreek bedanken omdat ondanks dat jullie af en toe mijn YouTube filmpjes verstoren er altijd voor me zijn ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithmind
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
178

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Faithmind
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 sep 2012 - 18:01

Ik wil;

- Naja, Nien & Caro bedanken. Omdat ze er toch voor me zijn. Smile
- Dianta, omdat ik d'r gisteren nog lastig mocht vallen op WA met eigenlijk random dingen. :DD
- Sanne, Waz, Maartje, Maaike & Joows, Idunno why, omdat we een goed team zijn? ;D #zelfego (a)
- Het groepje, waar ik nu ook bijna elke vrijdag iets mee doe.
- You :'D, Laura, Lianne, Quinty, Iro, Juul, Mimi, Babs, Her, Soof, Joos, en alle anderen die ik ongetwijfelt vergeten ben toch wel bedanken, omdat ik er de laatste drie maanden wel leuke gesprekken mee gehad/steun aan heb gehad/random heb gedaan, of omdat ze gewoon awesome lads zijn die ik heb leren kennen. c:
- Dan nog M'non, Nath, Puck, Chi, Tessa, en nog mensen die ik niet ken, bedanken omdat ze me toch wel een goed gevoel hebben bezorgt, en omdat het zeer leuk was met hun. =)
- Bovendien even WC, omdat het meestal wel ne goede ambiance is, en dak hun toch wel mag, zoals we 't op z'n vlaams zoude zeggen. :p
- Ook nog alle mensen van WS, omdat ik me heel erg ben gaan thuisvoelen daar, en ik hoop dat het nog een tijdje door blijft gaan. =D
- And last but not least, mijn moeder, vader & m'n broers. Mijn moeder omdat ze er toch is, hoewel we vaak ruzie maken, mijn vader omdat afgelopen vrijdag we samen iets hebben gedaan en dat zeer leuk was voor het eerst in zoveel jaar, mijn ene broer, omdat hij toch altijd weet hoe ik me voel als ik weer eens ruzie heb met mijn moeder, en we daar dan over kunnen praten, en m'n andere broer, omdat hoewel ik 'm al lang niet meer gezien heb, en onze band redelijk zwak is, hij toch wel aardig is. =)

Zo, dat waren veel mensen. xD
Yeah =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 sep 2012 - 18:14

Ik wil graag Marjolein (uit mijn klas) Bedanken dat ze altijd voor me klaar staat. Marjolein je bent awesome <3 vergeet dat niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 23:13

Ik zou graag Cees bedanken voor alle leuke tijden en grappige momenten die we al samen hebben beleefd! ;D
Dan ook nog; Laura, Zsa, Soof, Tessa, Quinty, Danii, Lianne, Iro, Nath, en al die andere awesome mensjes voor de leuke tijden op msn. Jullie zijn degene die me altijd weer aan het lachen krijgen<3 Pfoe, I love u all ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicvibe
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Age: 38
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 23:28

Mimi
Gabs
Juul
Rosa
Cato
Tiny
Andere Tiny oftewel Blubje
Moon
Waz
Sanne
Linn
Chi
Danii
Nath
Cees
Soof
Laura Omgshe'sminebitchehfuckers<3
Babs
Meerz
Gail
Lyan
Zsa
Q



Het spijt me zo als ik iemand vergeten ben, but i love them the most <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 7:39

Ik wil Iro & Juul bedanken, zij er voor me waren toen ik me even down voelde.
Zij laten mij weer aan het lachen, en dat is wat echte vrienden doen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovekit
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Dovekit
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 12:50

Ik wil Iro, Juul en Rosa bedanken omdat zij me opvrolijken
De rest van jullie, guys I love you, but you don't really seem to care about me.

EDIT: oh my god ik herinner me ineens dat ik laatst nog tegen Cees had mogen zeuren dus bij deze bedankt Ceesje <'33
Terug naar boven Ga naar beneden
Wavecrash
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Wavecrash
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 13:37

-ditisvooreenheelspeciaaliemand-

Ik wil heel graag Cato bedanken, voor alles wat ze me heeft heeft gegeven. Je bent altijd lief, vrolijk en maakt me echt heel blij. Ons gesprek aan de telefoon was echt awesome, en dat zal ik nooit vergeten, echt niet <3 Je moet weten dat ik me nu heel rot voel, en jij verschijnlijk ook. Maar dit is speciaal voor jou, omdat je het zó hard verdient. Je bent een geweldige meid, en ik wil dat je dat goed onthoud. En vergeet nooit, ik ben er altijd voor je, echt altijd. Al is het midden in de nacht, dan zal ik er nog voor je staan. Je bent echt belangrijk voor me, en nee, dit typ ik niet omdat het moet. Dit doe ik uit de grond van mijn hart, en ik hoop dat het aankomt..

<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovekit
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Dovekit
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 13:39

Danii
Ik zit hier nu gewoon te janken
Dankjewel meid, I love you <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfeel
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
-
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Thunderfeel
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 20:03

Dit hier zet ik toch ff neer, Na wat Joows in het AOT heeft gezet <3 Het heeft me aan het denken gezet =D

Ik wil Waz, Maaike en Sanne erg bedanken <3 Jullie doen ZO erg jullie best voor ons. En nu, wil ik julllie bedanken voor dit harde werk <3 Ik zelf zou dit nooit volhouden en heb erg veel respect voor jullie. Heel erg bedankt voor jullie harde werk <3 WE LOVE YOU ALL <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 21:30

I want to thank all those who have pulled me up when i was on my way down <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 21:33

Babs, Sanne, Wazzeh, Maaike, Zsa, Joos en Maartje wil ik bedanken<3
Je ziet echt dat alles is gemaakt met geduld en respect<'33
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 21:33

I want to thank Babs for all her hard work, even though she's not an official member of our team anymore, I'll never stop seeing her as one of us <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 23:07

Ik wil Waz bedanken; Om dat ze de beste Catmin is die ik me kan voorstellen, ondanks dat ze het druk heeft besteedt ze toch heel veel aandacht aan warrior cats, en daar geef ik haar een hoop respect voor. En ze is gewoon super aardig, en dat laat mij haar mogen, ik wil je bedanken voor het zijn van een super toffe admin <3

Ik wil Sanne bedanken; voor het zijn van ook een super goede Catmin. Het is wel algemeen bekend dat ze het heel druk heeft, en toch weet ze WC goed te onderhouden met behulp van de rest van het team, heel veel respect daar voor <3

Maaike wil ik ook bedanken voor het maken van zo'n mooie Lay-out samen met de rest van het team. Gewoon respect daar voor!

Zsa-zsa, Joos, en Maartje wil ik ook bedanken voor het zijn van zulke goede mods <3

Jullie maken voor mij en vele anderen gewoon een super toffe thuis van WC <3
Just thx for everything <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 13:14

Ik wil Sas bedanken voor het zeggen hoe WotF terug gehaald kan worden C=

*giant thank you hug*
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 20:03

Ik wil graag Babsflapsie bedanken, omdat ze gewoon geweldig is en ik altijd bij haar terecht kan <3
Ik wil graag Iro bedanken, ik kan altijd m'n hartje bij je luchten en je bent gewoon freaking epic en amg je bent m'n kiddoooo~
Ik wil graag Chi bedanken, voor de gesprekken op msn en gewoon echt alles like Ily <3
MIMIIIII, I want to thank you also. I love you, ik kan zeggen wat ik denk bij jou en ja I love you moet ik er echt redenen bij bedenken x'D En JAF, like echt ik vind het superleuk om met je te werken eraan en als je ideeën hebt of zin hebt om iets te doen dan echt tell me we'll work it out <3 :d
Quintynator, you're epic <3 (; Thank you voor al je werk, de leuke gesprekken, BC & de kittens like echt. het betekend superveel voor me
Linn, I want to thank you for je supergroot enthousiasme en je superlange geduld (geld ook voor alle andere mensen van de kittens) en voor Cethin en echt, ik zal proberen het niet te lang nog te laten duren.
&Zsazsieee; jij bent gewoon super liefje, super. gimmeahugggg

En all derest ook like echt people jullie zijn geweldig
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: