Het dank-je-wel-topic - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Darkened
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 19:49

Ik wil Tessa die jullie niet kennen bedanken omdat ze me steunt in deze periode van mijn leven. Zonder haar wad ik nog minder dan nu. Zij praat mij vertrouwen in. Zij gelooft dat ik nog een zin heb in dit gezeik. Niemand kan me zo steunen van al mijn vriendinnen. Zonder haar zat ik nu niet merr hier. Nee dan zat ik eenzaam in mijn kamer te janken, niet wetend wat ik doe. Bedankt :]

En ik wil Lizle bedanken. Zij is nog bijna de enige die van mijn pp vrienden tegen mij praat. Ikkan haar vertrouwen, en ik zal altijd klaar staan voor je. Dag of nacht, -10 of 50 graden boven 0. Van hier aar Australië. Ik hoop je niet te verliezen, nooit meer.

En dan nog Lyra en Danii omdat hun vroeger mijn beste vrienden waren, samen met andere uiterraard. Zij waren gwn alles voor mij. Maar ik en zij zijn uit elkaar gegroeid. Ik mis jullie fck hard!

En Tanya, Bo, Soof, Mim omdat zij mij ook steunde en ik veel leuke gesprekjes met hun heb.

En de oprichters en mods omdat zij dit zo goed doen.

En de rest natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Age: 1 year 6 moons
Gender:
Rank:
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:06

dankje wel gaby als jij er niet was geweest weet ik niet wat ik in dit afgelopen jaar had gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 11:17

ik wil graag iedereen bedanken voor het actieven van warriorcats en graag steve jobs voor dat ik nu deze awesome comp heb om op wc te zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 31 dec 2012 - 18:43

Thanks Danii and Laura for being such awesome friends.<'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cometlight
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Laura, the mythology freak >:3
147

CAT'S PROFILE
Age: I'm young but I'm an elder
Gender:
Rank:
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 31 dec 2012 - 19:27

@Chi: d'awwww <3 (: Too, too <3

----

Thx everyone voor het geweldige jaar! (: <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malfoy
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 31 dec 2012 - 19:58

Ik wil Juul even bedanken omdat wij twee uberepische Megurine's zijn =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimema 31 dec 2012 - 20:26

Ik wil graag Tanya, Esmee, Natasja, Lein, Bo, Juul en alle andere mensen op wc bedanken voor de geweldige tijd die ik tot nu toe hier heb gehad <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 20:55

Ik wou even Juul bedanken omdat ze het me vergeven heeft <3

En ook Cato, want die steunt me heel erg hard en ze is gewoon awesome <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivyleaf
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Chiii~
364
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:: 14 Moons ::.
Gender:
Rank:
Ivyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 22:38

Ik zou graag mijn broer bedanken, aangezien hij toch redelijk goed naar me luistert, haha. Hij is er altijd voor me, en ook al hebben we beide onze minpunten af en toe, we maken het altijd weer terug goed. Dan ook nog Liese, mijn beste vriendin bedanken. Vorig jaar, en die jaren ervoor heeft ze me sterk gehouden. En dan al die pesters van vroeger, ze hebben me sterk gemaakt. And I can't wait to take my sweet revenge. *Grins*

En dan van WarriorCats, Strawberry, Cindersmoke, Articlight en Thrushkit. Hun wil ik graag bedanken omdat ze leuk zijn om mee te praten, en te Rpg'en.

Zo, dat was het dan eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Batpaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 23:06

Eh,
Ik wil het persoon die RPG heeft bedacht bedanken, zonder dat persoon zat ik me nu te vervelen.
Ik wil het TV progamma NCIS bedanken, door dat progamma weet ik nu gedeeltelijk wat ik later wil worden C:
Ik wil Indi van Dogsstory bedanken omdat zij mij bij hondentycoon bracht en mij hielp
Ik wil het irritante meisje in mijn buurt bedanken, door haar hoefde ik me noooooit in de zomer te vervelen, ik kon haar altijd pesten >D
Ik wil mijn klasgenootjes bedanken, aangezien ze mij niet zomaar in de steek laten en nu ook veel met mij omgaan
Ik wil mijn moeder bedanken voor alle goede zorg die zij mij geeft <3

Dit is nog lang niet alles maar de rest komt nog wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Berrypaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
The Crazy Nana Person
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven Moons
Gender:
Rank:
Berrypaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 19:23

Ik wil graag Babs bedanken omdat zij WarriorCats zo goed helpt, en iedereen er om heen. Maar ook om dat ze zo leuk is om mee te praten <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 19:26

Ik wil Babs bedanken omdat ze net dat supper goede idee de lucht in heeft gekregen waarmee ik een nieuwe vlam voor WarriorCats heb gekregen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 19:27

Malfoy schreef:
Ik wil Juul even bedanken omdat wij twee uberepische Megurine's zijn =3

Bitch please, we are fabulous. C:
---
Ik wil Waz bedanken, omdat ze ondanks haar moeilijke tijden een super lieve vriendin is waar ik altijd mijn hart kan luchten, bedankt, Wazzie! <3
Ik wil mijn allerbeste vriendin Rosa bedanken, omdat ik altijd met haar kan lachen en alle nare dingen vergeet als wij samen zijn. Voor problemen weten wij de gekste oplossingen te bedenken en samen met Joos, Cato, Kip & Jolly maken we veel lol, bedankt! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 23:51

Ik wil Quinty bedanken for being such a awesome good friend <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 10:43

Dank je wel iedereen die de moeite heeft genomen mijn essay te lezen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 10:45

Ik wil Quinty, Cato, Ceesje, Danii en Lizle bedanken omdat ze altijd zulke goede vriendinnen zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 10:48

Ik wil Soof en Sas bedanken voor zulke goede vriendinnen te zijn waarbij ik altijd moet lachen <3
Ik wil Danii bedanken voor dit awesum setje + Kader <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 13:59

Ik wil Babs bedanken voor het gesprek op msn ~
Ik wil Lianne bedanken voor Cindersmoke x Honeyspots, aangezien ze zo leuk zijn om te spelen ~
En ik wil Sanne en Joos bedanken voor de kans voor het bespelen van Sassykit ~ #laat
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 20:24

Ik wil Juul bedanken omdat ik zonder haar de Elf Fantasy Fair en Soul Eater niet zou kennen <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 11:38

Quinty, Cato, Nath, Lizle, Haribo, Danii, Ceesje, jullie zijn gewoon mijn beste vrienden hier. Ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: