Het dank-je-wel-topic - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Strugglebug
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 14:45

Oke, ik ook c:
Thank you, Chi, Voor onze vage gesprekken die nergens op slaan, samen met onze vage sms berichten welke mijn laatste half uur in de les en het wachten op mijn bus behoorlijk minder saai maken en omdat ik je gewoon een super vriendin kan noemen <3

Thank you, Juultje, Voor alles eigenlijk, Je bent een ontzettend aardige en leuke meid en ik hoop je nog lang mijn vriendin te mogen noemen <3

Thank you, Danii, voor Earthpaw en Firepaw, voor Honeykit/-paw, welke door jou nu een goed baasje heeft en gewoon voor mijn vriend te zijn! I love you <3

Thank you, Cato, De laatste tijd spreken we elkaar niet veel D: Maar jij blijft een super vriendin, en een superaardige meid. Je weet dat je altijd op me terug kan vallen <3

Thank you, Tessa (Fallentear), voor de gesprekken om alles en niets en natuurlijk voor Silversnow en Fallentear, They are so cute together ;3; Je bent en blijft en geweldige vriendin, welke ik niet meer kwijt wil <3

Thank you, Tessa (Foxface), mijn Fairy Tail maatje :3 Jij gaf me raad en steun toen Paprika's einde naderde, ik ben je nog steeds ontzettend dankbaar, ook nog steeds bedankt voor de adviezen, of Paprika er nu nog is of niet, you stay my friend, forever! <3

Thank you, Iro, COLOOOOOOR, tja, jij bent gewoon soms een licht gestoorde gek, maar dat is misschien ook wel wat ik leuk aan je vind, jij blijft voor altijd een super vriendin c; <3

und Thank you, Lizle, Je zal het misschien vreemd vinden dat je er tussen staat, maar ja, ook jij bent gewoon een geweldige vriend, thanks for all <3

En natuurlijk ook al de rest c':
Als ik iemand vergeten ben, I'm soooo sorry, maar dit waren diegene die als eerste in me opkwamen D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 1:35

Ik wil iedereen van het hele forum bedanken Very Happy

Op al die andere forums, en zo waar ik me registreede waren ze best gemeen met reacties Sad

Op warrior cats is dat nog NOOIT gebeurt, nog nooit tegen mij, thanks <3

bedankt voor het lief zijn tegen mij <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 8:40

Ik denk dat ik ook maar eens moet beginnen met bedanken, want ik heb verschrikkelijk veel mensen die ik voor ontzettend veel dingen zou willen bedanken. Dus hier;

Ik wil heel Warrior Cats bedanken voor de leuke tijd die ik hier heb gehad en die ik hier nog steeds wens te hebben. Toen ik weer terug kwam en ik dapplepaw kreeg was ik zo blij en tevens werd ik toen als Bravetear meteen opgenomen in de groep. Ik was zo blij dat iedereen zo aardig deed, want ik was het niet meer gewend. Toen kwamen ook al die leuke msn gesprekken, met babs, met waz, met maaike, met quinty, met sofie, met iro, met moon, met mim, met sharon en waarschijnlijk vergeet ik er nog een heleboel. Echt mensen, iedereen die ik op msn heb, iedereen die hier op Wc zit, ik wil jullie allemaal bedanken voor deze leuke dagen, want Warrior Cats is dé site die me kan opvrolijken wanneer ik sad ben, waar ik me echt thuis voel en me waarschijnlijk ook altijd thuis zal blijven voelen. Ik ben jullie echt heel dankbaar hiervoor.

Waarschijnlijk komen er ook nog aparte dingetjes, maar ik ben bang dat ik dan mensen ga kwetsen dus ik moet het echt even goed uitpluizen wie ik allemaal bedanken moet, want dat zijn er véél.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 11:00

Bedankt mensen dat jullie me accepteren zoals ik ben ;u;"
Ik bedoel, ik heb eigenlijk met niemand hier een slechte band, sterker nog voor mijn gevoel heb ik veel leuke gesprekken met veel mensen en het deel dat ik niet zo goed ken doet ook niet gemeen tegen me, dus thank you <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 14:37

Ik wil Haribo en Marieke bedanken en alle anderen die echt goede vrienden zijn hier en op andere plekken online.

En heel WC omdat het bestaat en het me op de gewone RPG heeft gebracht
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 14:40

Ik wil even de mensen bedanken die me momenteel steunen dat gaat dan vooral over Marieke, Alex, Merel, Tanya, Chi, Bo etc..

Maar in het bijzonder zou ik even Cato willen bedanken, omdat ze er altijd voor me is wanneer ik haar nodig heb, en omdat ze gewoon topmeid is <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarsoul
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender:
Rank:
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 17:58

Ik wil ook nog even een aantal kinderen in mijn klas ook bedanken omdat ik me door hun wat zekerder voel en nu ook gewoon bij een groepje kinderen in de pauze durf te zitten zonder dat ik bang ben dat ze me weer weg sturen. Ze geven me ook complimentjes voor mijn tekeningen wat mijn klasgenoten op de basisschool juist niet deden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Niall
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Black Soul
330

CAT'S PROFILE
Age: Forever young~
Gender:
Rank:
Niall
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 19:31

DIT ZIJN ZE LANG NIET ALLEMAAL ! x


Dankje, Babs. Je bent gewoon Babs, daarom >.>

Ik wil Lizle bedanken. Ik mag fangirlen over wat ik wil ookal snapt ze 't niet ofzo, en ze luistert heel goed >D >D

Ik wil Juuliette ;w; < ikmoestwel Bedanken, ik ken d'r al een tijd en ze heeft me ook door heel de wc getrokken >D >D Ik moest het typen okey. Ze is gewoon altijd vrolijk, en ER^R%^&R^& dit is moeilijk :c


Ik wil Kees bedanken, omdat ze ook heel goed luistert >3


Ik wil Cato bedanken. Ze is gewoon zo'n lieve meid and i lovee her :3


Ik wil Gaby bedanken, gezien idunno i love her to en ik kan gewoon altijd op haar rekenen.

Ik wil allebei de Tessa's bedanken. Ik kan op beide rekenen en ze zijn lekker gek [hou ik van had je nie tdoor hea >D]

Ik wil Meerz bedanken. Let's go crazy girl ~

Ik wil Waz bedanken. She's so nicee :3

Ik wil Sanne bedanken she niceee :3

Ik wil me zus nu haten omdat ik moet gaan .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanpaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Her
395
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 18:03

Ik wil de oerknal bedanken omdat we bestaan. :3

Ik wil ook heel WC bedanken omdat:
Het één van de meest actieve RPGs is van ze allemaal, en de leukste van hen allen.
Iedereen hier goed meewerkt, probeert de site fijn te maken, steeds nieuwe en leuke ideeën heeft en gewoon omdat alle leden bijna altijd vriendelijk tegen elkaar zijn.
Ook hebben we een geweldig team met Catministrators en Moderators die steeds proberen de sfeer goed te houden, fouten op te lossen en alles naar onze zin te maken. DANKJEWEL.
Ook de oudere leden die nu langzaamaan verdwijnen D: wil ik bedanken omdat ze de site hebben gemaakt tot wat ze is. (:
GEWOON IEDEREEN 8D
Sorry ik laat me een beetje gaan, want het is lente. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:06

Ik wil Babs graag bedanken voor haar prachtige Essays <3
Ten eerste vind ik het dapper van je, ik zelf zou het nooit durven. Daarbij weet ik dat je telkens weer bang bent voor welke reacties je krijgt, maar toch elke keer weer je mening durft zeggen. In ieder geval weet ik zeker dat heel Wc hier iets van leert, telkens weer wordt men met hun neus op de feiten gedrukt en het draagt toch iets mee aan de sfeer en het gedrag van mensen op Wc. Het... Tja, Well, Let's say this, Thanks Babs voor die prachtige Essays die jij schrijft <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:13

Ik wil Mimi graag bedanken dat ze zo aardig tegen me was toen ik een noob was <'3 En omdat ze Butterbell aan me gaf, Mimi ik ga je echt missen hiero meissie <3

Ik wil Babs bedanken voor die Essay's van haar. Ik zou het echt niet durven...

Ik wil Soepsas bedanken voor al die leuke tijd op skype en al, TyxDemeter is gonna be epic Girl <3

Ik wil Marieksel bedanken voor de leuke tijd op WOTF en dat ik daar uiteindelijk zelfs toen je terug kwam nog Admin mocht zijn <3

Ik wil Soof bedanken, omdat zij awesum is <3

Ik wil Cristina bedanken, voor de leuke SPAM tijd op MSN :'3

Ik wil Robin bedanken, omdat jij ook Awesum bent <3

EN DE REST VAN DE SITE BEDANK IK OOK <'3 Zonder jullie was ik levenloos, vooral toen Howrse begon te vervelen, toen werd ik levenloos en had ik eigenlijk nooit zin meer om iets te gaan doen, nu ik jullie heb ben ik weer levend <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 16:47

Zo lang geleden zeg D:
Ik wil graag Babs, Chi & Linn, omdat zij het kunnen ophouden met mij als ik een vreselijk vervelende bui heb. Thanks you guys :C <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 23:48

So many people I have to thank, but one in particular <3

Sten, lieve, lieve Sten. Ik zou echt niet weten waar ik terecht zou komen als ik een vriend als jou niet had momenteel. Als een van de weinige zie jij hoe ik werkelijk ben en dat ik zeker niet alles meen wat ik zeg en doe, met jou kan ik vrijuit over alles praten, ik vertrouw je meer dan dat ik ooit mezelf kan wijsmaken. Thanks for being my friend and I really hope that our friendship will survive, even after graduation <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 17:22

Ik wil Chi nog eventjes van gisteren bedanken<3 Je bent een echte steun en n-e-v-e-r leave :C
Thanks hun <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 18:50

Ik ga ook eens wat mensen bedanken, dus verheug je maar alvast op vele "^^" smilies ^^

Ik wil het groepje uit het eerste (bij mij op school) bedanken omdat ze me toelaten in hun groepje ^^
Ik wil Babs bedanken omdat ze zo'n goede admin is en me hielp om een sheet goed te maken, en omdat ze altijd zo vriendelijk is ^^
Ik wil ook Waz bedanken, omdat ze zo'n goede admin is en vriendelijk persoon, en omdat jij en Maaike dat interview in de 7-days gegeven hebben en gezorgd hebben dat Warriorcats erin stond ^^
Ik wil Sanne bedanken omdat ze deze keicoole site opgericht heeft ^^
Ik wil Floriske bedanken omdat ze zo'n goede leader is van Windclan en zo'n awesome karaktertjes heeft ^^
Ik wil Kip bedanken voor de topicjes met Poison X Golden ^^
Ik wil Alle moderators/admins/clanleaders & andere hoge rangen bedanken omdat ze het zo goed doen en nog niet eraan onderdoor gegaan zijn ^^
Ik wil alle mensen met wie ik ooit een topicje had bedanken omdat ze me zo'n vervelingsbestendige hobby geschonken hebben.
Ik wil De wereld bedanken voor al het positieve!

Mijn vingers doen pijn nu... Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 13:05

Nou, ik wil uhm,
Ik wil mijn allerbeste vriendin bedanken omdat ik zonder haar nu bijna geen zelfvertrouwen had gehad.
Ik wil de jury voor de gouden kalveren bedanken want zonder hen hadden mijn vader en zijn vriend nu geen gouden kalf voor beste filmmuziek 2011 of 2012 (dat weet ik niet meer) gehad.
Ik wil mijn ouders, mijn broer en de rest van mijn familie bedanken omdat ze mijn familie zijn.
Ik wil alvast iedereen bedanken met wie ik een topic ga doen (want ik ben best nieuw en dat heb ik nog niet gedaan, alleen in de rpg training).

Volgens mij was dat het.

Oja, en mijn allereerste leuke klas en goede mentor. Door er voor me te zijn als ik ze nodig heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 16:01

Ik wil even zeggen dat ik het geweldig vind dat Bunny en Mattijn me helpen met mijn forum en dat ik ze daarvoor wil bedanken ^w^
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpetal
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 23:24

Well, here I go *knakt vingers*

Ik wil Heel warrior Cats bedanken, zonder jullie was ik niet wie ik nu ben, en daar ben ik jullie heel dankbaar voor.

But in special(dont be mad if you're not in here:c)

Soof
Soof, ik kan altijd bij je terecht. Je tovert een glimlach op mn gezicht als ik verdrietig ben. Ik wil je echt niet kwijt <3

Saskia
ook jij bent er altijd voor me. Ik kan altijd troost bij je vinden, en ik hoop echt dat onze vriendschap nog voor een lange tijd zal blijven <3

Babs
Babs. we praten nog eigenlijk niet zo lang samen op skype, maar je voelt toch als een goede vriendin. Je bent bijna altijd wel online, en ik kan dan ook vaak met je chatten. Ik verveel me nooit <3

Isa
My soulsister ♥ ik hoop echt dat we een meeting kunnen krijgen, want dan wil ik je knuffelen. Ik wil jou ook bedanken omdat ik ook alles tegen je kan zeggen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallentear
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 0:37

shall I go too then?

Ik wil graag Nana bedanken omdat ze al een behoorlijke tijd mijn twin is en ze heeft me door een aantal moeilijke tijden geholpen. Ook rpg ik gewoon heerlijk met haar en worden m'n karakters gewoon leuk. Fallen en Inner blijven voor mij altijd the best ook als mijn plannen zijn uitgevoerd. Net als dat je mijn beste en enige Twin blijft <3

Ook wil ik Isa bedanken. Gewoon omdat ze nu al weer een tijdje mijn Appa is en ik gewoon leuke doelloze gesprekken met haar kan hebben. Maar ook omdat ik gewoon alles bij je kwijt kan. Ook kan ik met jou makkelijk overreen komen met plannen in de rpg en vind ik het leuk om met je te posten. You will always be my flying bison <3

En Jara. Schepper van Owyn brenger van Rai. I can say it now >3 I love you girlie. We hebben de meest zinloze gesprekken van real life tot rpg. Ik hou ervan hoe vaak wij dezelfde ideeën hebben over onze karakters en je kan me altijd aan het lachen maken <3

And Iro Iroootje... well, thank you. Vooral voor het scheppen van Snow. Ze is een van de leukste poesjes die ik mocht spelen en Glow maakt haar alleen maar leuker, zo daarvoor dank je <3

Cees voor alle tijden die we hadden... Helaas zijn die er een tijdje niet meer geweest maar toen ik terug kwam was je er voor me. Een jaar geleden hadden we de meest geweldige gesprekken en topics. Ik mis Silversnow geweldig. Maar ik mis de gesprekken die wij hadden meer.

het team voor het maken en onderhouden van WC.

Alle mensjes hier jullie geven me de beste tijd van mijn leven en die zal ik niet zomaar vergeten. Ik hou van jullie, stuk voor stuk ookal heb ik met de meeste nooit gepraat <333

Maar heel erg speciaal bedankt naar Romy. Je bent nu 2 jaar mijn beste vriendin, de tijden dat we online zaten te praten waren geweldig leuk en de eerste meeting vond ik meteen geweldig. En tuurlijk ook wij hadden ruzie (vaak dankzij mij) maar dat duurde nooit langer dan een uur. We hebben zware tijden meegemaakt. We hebben elkaar pijn gedaan en wegen die niemand zou kunnen maar toch staan we hier nog beide, recht overeind met ons hoofd omhoog. Ik ben gewoon super blij dat ik je nogsteeds en voor altijd als beste vriendin bij me mag dragen want ik weet dat ik op je kan rekenen en je me niet zomaar achterlaat. <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 5 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 0:38

Just wanna thank all of my friends, 'cause without them i would be a whole diffrent person.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: