Hey little furbal!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey little furbal!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitepool
Member
Hey little furbal! DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Hey little furbal!   Hey little furbal! Icon_minitimewo 16 okt 2019 - 23:34

Whitepaw trippelde de doorntunnel uit met de eerste lading vuil bedmos van de kraamkamer en bracht deze naar de plek waar alle vuile mosbedding naar toe gebracht werd. Daarna trippelde hij door naar waar het beste mos te vinden was. De witte leerling met zijn vreemd gekleurde ogen schudden zijn pels even uit om de kou van bladval uit zijn vacht te krijgen, maar zijn vacht zou nog wel dikker worden naar mate het kouder zou worden. Aangekomen bij een groot mosveld begon de witte leerling mos bij elkaar te harken en zo veel mogelijk vocht uit de mosbal te schudden die hij gemaakt had. Waterdruppels spetterde in het rond en vielen op de grond of op het mos in de buurt. Nadat Whitepaw geen water meer uit de mosbal zag weg vliegen draaide hij zich om naar het donderclan kamp toe. De reis heen en terug was niet lang, maar nieuw bedmos meenemen was net iets zwaarder omdat er altijd wat vocht achterbleef dat later eruit zou verdampen. Zijn tocht was dan ook snel ten einde toen hij de doorntunnel weer in liep. Er ging na hem een patrouille van Zonhoog naar buiten en Whitepaw knikte hen even gedag voor hij naar de kraamkamer toe trippelde. De moederkat wiens bedmos hij weg gehaald had zat met haar jongen buiten die vrolijk aan het spelen waren. White drong de kraamkamer in en begon het mos uit te spreiden tot het een nest vormde. De rest zou de moederkat zelf doen. Whitepaw liep naar het tweede nest en zag dat er nog een kitten in lag te slapen. Een zucht verliet zijn lippen en Whitepaw duwde ruw tegen het nest. 'Hey kleine haarbal kom je nog uit het nest of moet ik je naar buiten dragen?' vroeg Whitepaw scherp. Hij was hier nu met zijn leerlingen taak bezig en dan wilde de witte leerling niet opgehouden worden door een kitten! Zijn ongelijke oog kleurige ogen bleven op het kitten gericht in afwachting. Als het jong niet snel op schoot zou hij hem bij de hoop verse prooi leggen!

(Leef je uit) hihihi
@Ghostkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostkit
Member
Hey little furbal! NINTCHDBPICT000556913256
Blake
66
Actief
Don't wait for a good day, make one your self

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ghostkit
BerichtOnderwerp: Re: Hey little furbal!   Hey little furbal! Icon_minitimema 21 okt 2019 - 23:12

Ghostkit kroelde een beetje in haar slaap, in haar dromen, ver van de echte wereld jaagde ze achter een prachtige witte vlinder aan. De kleine kitten rende vooruit en dartelde achter het sierelijke wezen aan, haar pootjes maaide af en toe in de lucht. Bijna had ze het betoverende dier. Ze sloop verder door het woud, ondanks dat ze er nog nooit geweest was leek alles heel echt. Hoge bomen, overal waar je kijken kon. Hier en daar struiken en plantjes die roken naar allerei geurtjes ookal kon de kit niet echt ruiken in de droom. Ghostkit focuste haar helder blauwe oogjes op de witte vlinder die op een bloemetje lande om de zoete nectar te drinken. Ze stak haar achterhand hoog in de lucht en zwiepte met haar pluizge staartje, ze maakte zich klaar voor de sprong en,
Het nest wiebelde en snel opende de jonge kit haar ogen, waar was ze? Waar was de vlinder? Ze draaide haar koppie en keek recht in de ogen van een witte kat met heel bijzondere ogen. De kat miauwde wat woorden maar de slaperige Ghost begreep de helft niet, "Vlinder?" miauwde ze en ze keek de witte apprentice aan. Ja, hij had wel wat weg van een vlinder, DE vlinder in haar droom was ook wit geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepool
Member
Hey little furbal! DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Re: Hey little furbal!   Hey little furbal! Icon_minitimedi 22 okt 2019 - 20:06

Die kleine haarbal bleef nog even in dromenland, maar toen deze haar ogen opende keek die hem niet begrijpend aan en noemde hem 'Vlinder?' Whitepaw schudden zijn kop en gromde boos. 'Ik ben Geen Vlinder!' gromde hij en porde het kitten in een poging haar uit haar nest te duwen. Dit was het enige nest nog die hij moest weg halen om te verversen dus moest het grijs/witte kitten eruit en wel Nu!

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostkit
Member
Hey little furbal! NINTCHDBPICT000556913256
Blake
66
Actief
Don't wait for a good day, make one your self

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ghostkit
BerichtOnderwerp: Re: Hey little furbal!   Hey little furbal! Icon_minitimevr 25 okt 2019 - 23:44


De witte vlinder kat schudde zijn kop en gromde boos, "Ik ben geen vlinder." hij gaf haar een gemene por die veel harder aankwam dan waarschijnlijk de bedoeling was geweest, Ghostkit deinsde terug. Tranen prikte achter haar blauwe oogjes. Dat deed pijn! Haar onderlip trilde zielig en ze dook nog verder weg achter in haar mos bedje. "Gemene vlinder!" piepte ze boos en verdrietig tegelijkertijd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepool
Member
Hey little furbal! DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Re: Hey little furbal!   Hey little furbal! Icon_minitimeza 26 okt 2019 - 19:58

Grr het kitten beef hem vlinder noemen?! 'Ga buiten spelen tot ik terug ben met nieuw bed mos.' miauwde Whitepaw geirriteerd, maar hij wilde enkel zijn taak tot een goed einde brengen. Whitepaw was het zat en begon het mosbed bijeen te schrapen en het in elkaar te drukken tot het een grove bal werd, maar het laatste stuk zou hij toch onder het jong uit moeten trekken. Hoewel hij zijn lange witte nagels uitstrekte was het natuurlijk niet zijn bedoeling om het kitten te raken wanneer White zijn klauwen in het resterende mos zetten en het naar zich toe trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostkit
Member
Hey little furbal! NINTCHDBPICT000556913256
Blake
66
Actief
Don't wait for a good day, make one your self

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ghostkit
BerichtOnderwerp: Re: Hey little furbal!   Hey little furbal! Icon_minitimedi 29 okt 2019 - 10:22

"Ga buiten spelen tot ik terug ben met nieuw bed mos." gromde Whitepaw. Zonder te wachten begon hij al het mosbed op te ruimen waar Ghostkit niet lag. Hij stak zijn grote klauw uit, met uitgestrekte nagels. Hij gaat me krabben dacht Ghost angstig. Ze piepte bang en dook nog verder in een tot tegen de wand van de Nursery, maar nog steeds op het mosbed. Vervolgens haakte hij zijn nagels niet in haar maar in het mosbed. Zijn trok het naar zich toe, en toen paw realiseerde Ghost zich dat hij haar staart per ongeluk ook vast had. "Laat me los!" krijste ze zo hard ze kon. En ze kronkelde in het rond om haar staart weer los te krijgen. "Mijn staart!" piepte ze hard. Kon hij niet uitkijken met die grote witte poten van hem? Jeetje wat een flauwe apprentice zeg vond ze.

I'm sorry :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepool
Member
Hey little furbal! DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Re: Hey little furbal!   Hey little furbal! Icon_minitimezo 3 nov 2019 - 20:26

Whitepaw harkte het laatste beetje mos bijeen en hoopte dat de kit wel van het mos af zou gaan, maar per ongeluk haakte hij in het kleine staartje van de kleine wit/grijze pluizebol die hard begon te piepen. Geschrokken trok Whitepaw zijn klauwen terug en schudden zijn kop. Daarna duwde hij het kitten met zijn neus in een poging opzij. 'Ga er dan ook vanaf! Ik kan zo mijn werk toch ook niet doen?! gromde Whitepaw en probeerde nogmaals met zijn snuit het kitten van het laatste stukje mos af te duwen. Wat was dit voor ongein? Waarom moesten kittens toch zo lastig zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostkit
Member
Hey little furbal! NINTCHDBPICT000556913256
Blake
66
Actief
Don't wait for a good day, make one your self

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ghostkit
BerichtOnderwerp: Re: Hey little furbal!   Hey little furbal! Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 21:52


"Ga er dan ook vanaf! Ik kan zo mijn werk toch ook niet doen?!" gromde de witte vlinder kat toen hij zijn nagels terug getrokken had. Ghostkit drukte haar staart geschrokken tegen zich aan. Toen begon Whitepaw tegen haar aan te duwen met zijn snuit, ze rolde van het mosbed af. Niet zo hard gelukkig. Starclan knows wat er dan was gebeurt. Ghostkit lag op de grond en keek met haar grote blauwe ogen waar nog traantjes in stonden de witte kat aan, "Waarom gemeen!?" piepte ze half vragend, half boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepool
Member
Hey little furbal! DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Re: Hey little furbal!   Hey little furbal! Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 20:08

Gelukkig rolde het kitten van het bedmos af en kon hij de rest naar zich toe harken. De woorden van Ghostkit lieten hem even vragend naar het jong kijken. Hij gemeen? Nee daar begreep het jong toch even de bedoeling verkeerd. Een zucht verliet zijn bek en hij stapte naar het kitten toe en gaf het een troostende lik. 'Ik wil niet gemeen overkomen, maar ik kan je bedmos niet vervangen als je erop blijft rond hokken.' miauwde Whitepaw en hij keerde zich weer naar het oude mos om er een bal van te maken. Hij hoopte toch dat het kitten nu begreep wat hij aan het doen was...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey little furbal!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: