Het Commission Topic

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, -5°C - 12°C
De wind begint ineens te draaien en met een gure bries is het nu dan echt Leaf-fall. Dieren beginnen zich te verschuilen en de kachels worden weer opgestookt bij de Twolegs. Bomen verliezen razendsnel blad, waardoor het een groot kleurenpalet is in het woud.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het Commission Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Het Commission Topic RLA5us.md
Marieke
20
Actief
Endless sky above mountains

CAT'S PROFILE
Rank: Cave Guard
Endless •
BerichtOnderwerp: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 16:59

ik weet niet of dit een goed idee is maar whatever

Ik weet dat er op deze site een hoop artists zijn en dat sommigen van hen commissions doen, dus ik dacht: Laat ik een topic maken om al die commission dingen te verzamelen mocht iemand op zoek zijn naar een coole artist om geld naartoe te gooien :'D

Wat zijn commissions?
Een commission is simpel gezegd een tekening waar iemand (de commissioner) de artist voor betaald heeft. De exacte details van de tekening hangen af van wat de commissioner en de artist willen en kunnen.

Hoe werkt dit topic?
Iedereen die commissions doet mag hun commission info posten, het liefst maar één commission info post per persoon die dan ge-update wordt wanneer er iets aan de info veranderd want anders wordt het misschien wat verwarrend met welke info klopt en welke niet. Verder is het misschien handig om een gewenste contactmethode toe te voegen aan je post, want wie weet wil je niet via PM hier gecontacteerd worden en liever via Discord, of je DeviantArt account of zo.

Het Commission Topic ReuNk8
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Het Commission Topic RLA5us.md
Marieke
20
Actief
Endless sky above mountains

CAT'S PROFILE
Rank: Cave Guard
Endless •
BerichtOnderwerp: Re: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 17:34

Oké, laat ik dan maar beginnen met mijn commission info te delen ^w^

Mijn commission info is ook op Toyhouse te vinden

Regels en dergelijke

- Betalen kan enkel via PayPal
- Ik begin pas met tekenen nadat er betaald is
- Ik heb het recht om je commission af te wijzen
- Ik heb reference plaatjes nodig van het personage dat ik moet tekenen
- References voor poses zijn ook altijd welkom
Wat teken ik wel?
zo'n beetje alle wezens met menselijke anatomie, OCs (inclusief fan characters), gedetailleerde character designs zo lang ik ze iets mag versimpelen als ik dat fijn vind.
Wat teken ik niet?
"Gore" (bloed, ernstige verwondingen, ingewanden, etc), seksuele dingen, fan art, gedetailleerde character designs die ik niet mag versimpelen, echte mensen, dieren (zowel gewoon als anthro), gedetailleerde achtergronden

Het Commission Topic RkqorJ

Colored Sketches

Deze tekeningen hebben een line art die wat schetserig is. Verder zijn ze ingekleurd en hebben ze shading. Deze tekeningen hebben een simpele achtergrond (een enkele kleur, gradient, simpel patroon, of transparant)

Bust - €12
Halfbody - €16
Fullbody - €20
Extra Character - +€8

Lined Art

Deze tekeningen hebben een gladdere line art en zijn wat minder "slordig". Ze zijn ingekleurd en hebben shading. Deze tekeningen hebben een simpele achtergrond (een enkele kleur, gradient, simpel patroon, of transparant)

Bust - €18
Halfbody - €25
Fullbody - €32
Extra Character - +€10

Contact

Wil je art van mij commissionen, stuur me dan een privébericht (hier op WC, op Discord, of ergens op social media) met op z'n minst je PayPal email, een reference van het character, wat voor soort commission je wil (bijvoorbeeld een lined bust of een fullbody sketch), en een beschrijving van hoe jij wil dat het er uit komt te zien (pose van het personage, wat voor achtergrond, etc.)

Het Commission Topic ReuNk8

Laatst aangepast door Endless • op vr 1 nov 2019 - 12:08; in totaal 2 keer bewerkt
Profiel bekijken
Pepperpaw
Catministrator
Het Commission Topic Yx3a1dao_o
Babs
1661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
Pepperpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 17:45

Oh leuk wat een goed idee!

Babs Commissions
De regels
* Ik stuur eerst de schets van de tekening om de details en compositie door te spreken. In deze fase kan ik nog de hele tekening omgooien. Op basis van deze schets bespreek ik de prijs (indien deze variabel is) en vraag ik ook de betaling.
* Indien ik gestart ben met de lineart ligt de tekening vast op kleine details na. Ik ga het dan niet meer omgooien.
* Tenzij ik om persoonlijke redenen de tekening niet kan afmaken heb ik geen geld terug garantie ;-)
* Ik teken geen NSFW, machinespul en ik heb het recht elke commission te weigeren waar ik me niet comfortabel bij voel.

--
Glas in lood werk
€8,-       Headshot (Voorbeeld 1)
€12,-     Fullbody (Met een simpele extra zoals wat blad) (Voorbeeld 2)
€17,-     Fullbody met volledige background (Voorbeeld 3)

--
Schetsen
Headshots/Busts
€2,-       Lines
€3,-       Flat colours
€5,-       Shading
€8,-       Digital watercolor sketch (Voorbeeld 3)

Fullbody
€4,-        Lines (Voorbeeld 1)
€7,-        Flat colours
€10,-       Shading (Voorbeeld 2)
€12,-       Digital watercolor sketch

--
Complete tekeningen
Headshots
€10,-     Lineart
€13,-     Flat colours
€18,-     Headshot/bust met cellshading (Voorbeeld 1)
€22,-     Headshot/bust watercolour shading
€30,-     Bloemen portret met 3 bloemensoorten/takkensoorten (Zonder shading) (Voorbeeld 3)
€35,-     Bloemen portret met 3 bloemensoorten/takkensoorten* (Met shading)

Fullbody
€15,-     Lineart
€20,-     Flat colours
€26,-     Fullbody met cellshading (Voorbeeld 2)
€30,-     Fullbody met watercolour shading

--
Scenes
Op basis van de complexiteit rangeert de prijs van een scene van €40,- tot €70,-. De prijs zal besproken worden met de commissioner op basis van meerdere schetsen met prijsopties.

--
Realism
Op basis van de complexiteit rangeert de prijs van een realistische tekening van €40,- tot €80,-. De prijs zal besproken worden met de commissioner op basis van meerdere schetsen met prijsopties.

-
Chibi's
€3,-       Flat colour chibi oude stijl (Voorbeeld 1)
€5,-       Chibi nieuwe stijl (+2 euro voor bewegend hoofdje en staart) (Voorbeeld 2)

Het Commission Topic 12696350_jks6pUK6ZgJK5On

Het Commission Topic 4O2NRFWk_oHet Commission Topic 3jNOmMte_oHet Commission Topic Uftbuarf_oHet Commission Topic IzvuVcSh_oHet Commission Topic 9kaPH0YL_oHet Commission Topic Cawk7oyy_oHet Commission Topic JbNN7eEu_oHet Commission Topic G3abY7QX_oHet Commission Topic E0SXpyPM_oHet Commission Topic VuXrzViQ_o
Appleblossom - Arcticwolf - Brimpaw - Pepperpaw - Pollenpuff - Rabbitpaw - Rootkit - Shroud - Slatefur - Smokebreath

Laatst aangepast door Pepperpaw op vr 1 nov 2019 - 14:53; in totaal 2 keer bewerkt
Profiel bekijken
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Het Commission Topic Fireda11
WazBeer
12015
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 18:38

Waz' Commissions

Rules
* If I do not feel comfortable in any way with the subject of the commission, I can always deny it.
* I don't do nsfw pieces, don't ask.
* If the commission is something outside my normal comfort zone I cannot guarantee the outcome will have the same quality always.
* My time range can be rather big, depending greatly on the complexity of the commission. Especially when I am busy, expect full scene commissions/very detailed ones to take a few months easily. I am trying to work on how fast I work, but right now this is how it is.
* Please leave me a note or a pm on any other platform I'm on to discuss a commission.

Prices
* If there is a price range the eventual price will depend on the complexity of the piece. You can always ask me how much I would charge for what you have in mind.
* If there is something you want that is not listed here we can discuss the price.
* I only do sales and give discounts as I see fit, do not ask for them!

Payment
* I will expect payment upfront. If we discussed a Paypal commission I will send you an invoice to pay. If they are points I would like to ask you to donate these points to my donation pool unless stated otherwise.
* Exceptions to full payment upfront are the commissions which have a price range. These are fairly expensive and if preferred, I will accept half the price upfront and half after I have finished the commission.
* I will start drawing upon receiving the money. You can ask me for updates from time to time and I will gladly provide them, but please do not spam me about it.
* I will not do refunds if I have passed the sketching phase of the commission. If I have only the sketch and you'd like something changed I can of course do that, but if I have started lining and making backgrounds, I will not refund you your money. If you have paid half of the commission upfront, I will expect the other half paid when I finish, otherwise I will not provide you with the art.
* If I gotten past the sketching phase and am somehow unable to provide you with your commission due to personal circumstances, I will refund you.

Prices updated: 03/04/2018

Het Commission Topic Colour10
SKETCHES

➤ Headshot/Bust
€1,-       Lined
€3,-       Coloured

➤ Fullbody
€3,-        Lined
€5,-        Coloured

Multiple character discounts can be discussed, however please be reasonable as more characters also will take way more time for me to draw.

Het Commission Topic Full_a10
FULL ART

➤ Headshot/Bust
€8,-       Lined
€12,-       Coloured
€22,-       Shaded
€15,-       Human/anthro bust coloured
€25,-       Human/anthro bust shaded

➤ Fullbody
€14,-       Lined
€20,-       Coloured
€30,-       Shaded

Multiple character discounts can be discussed, however please be reasonable as more characters also will take way more time for me to draw.

Het Commission Topic Full_i10
FULL ILLUSTRATION

➤ Price range
€70,- to €100+ - Price will be discussed up front, depending on the complexity of the piece requested. Possible to pay half up front and half after finishing the piece.

Het Commission Topic Realis10
REALISTIC PORTRAIT

➤ Price range
€50,- to €80+ - Price will be discussed up front, depending on the complexity of the piece requested. Possible to pay half up front and half after finishing the piece.

Het Commission Topic Chibi10
CHIBI

➤ Flat coloured
€7,-       Headshot/Bust
€10,-       Fullbody

Het Commission Topic RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:

Laatst aangepast door Firedance op vr 1 nov 2019 - 13:09; in totaal 6 keer bewerkt
Profiel bekijken
Stallionstar
Clanleader
Het Commission Topic D5nj7eb-bb1d2b58-088b-4b15-a019-96d9e6b3f273.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2I3ZWM3ZjM5LTc2NjMtNDQ3Zi05YjU4LTZiNzRlMTQ5MmM4ZVwvZDVuajdlYi1iYjFkMmI1OC0wODhiLTRiMTUtYTAxOS05NmQ5ZTZiM2YyNzMuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Rebecca
2458
Actief
What good is power
If you cannot protect
The ones you love?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Stallionstar
BerichtOnderwerp: Re: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 19:45

Het Commission Topic Commis10

➸ Will draw
- Animals
- OC's
- Furries / Anthro

➸ Won't draw
- Humans / Humanoids
- NSFW
- Extreme gore (small amount is okay)

➸ Notes
- The prices listed above are for 1 character. If you want to add a second one it's %50 off the price {Example: 2 Headshots = $7,50}
- Backgrounds will be either transparant of one single colour, if you want a detailed background send me a PM!
- I take full payment up front

➸ Payment
- If paying with paypal: Send me your PayPal email so i can send an invoice (PM this private)!
- If paying with points: I will make a point commission widget for you, please wait untill I give you an OK {Deviantart}

Code:

Sort of commission: Bust/Halfbody/Fullbody
Reference sheet: Add your reference sheet here
Expression/pose: Tell me what pose you would like or what expression you would like
Payment: Points/Paypal
Extra: Tell me if you want someting extra or special

.: There are far better things ahead than any we leave behind :.
Profiel bekijken
Acefray
Dorpsslet
Het Commission Topic 6rUw8UC
Jamie
4420
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 22:48

JAMIE'S COMMISSIONS
Informatie
✦ Als je geïnteresseerd bent in een commission lees dan eerst de regels en informatie op mijn deviantart, hier zullen ook altijd de meest recente prijzen op staan: https://www.deviantart.com/aldarrok/journal/Commission-Prices-OPEN-800646989
✦ Graag word ik ook gecontacteerd via deviantart of via discord.
✦ Neem contact op om de definitieve prijs te krijgen!

SPRITES - 10/15 USD
✦ Kleine pixel sprites zonder achtergrond met witte omlijning
✦ Simpele poses

Het Commission Topic Ddi5ehp-c4296a50-d94a-4732-b381-5bc0ed4911cd.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2U3MzM3YWQwLTRhNDQtNGRiZi1iZmI3LTIyODUyM2Y0NWI1OFwvZGRpNWVocC1jNDI5NmE1MC1kOTRhLTQ3MzItYjM4MS01YmMwZWQ0OTExY2QucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
CHIBI - 8/10 USD
✦ Voor nu nog niet in mijn standaard prijzen lijst!
✦ Standaard bovenstaande pose, een andere pose in deze stijl op aanvraag

Het Commission Topic Dcouo3q-a6b40f3d-0d5c-40fa-a261-09db9504e81e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2U3MzM3YWQwLTRhNDQtNGRiZi1iZmI3LTIyODUyM2Y0NWI1OFwvZGNvdW8zcS1hNmI0MGYzZC0wZDVjLTQwZmEtYTI2MS0wOWRiOTUwNGU4MWUucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0 Het Commission Topic Corvid_by_aldarrok_dd55rcd-fullview.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9MjUwIiwicGF0aCI6IlwvZlwvZTczMzdhZDAtNGE0NC00ZGJmLWJmYjctMjI4NTIzZjQ1YjU4XC9kZDU1cmNkLTUwZjg4M2FmLWMyNzQtNDllNC04NWJlLTI5MmVkOTNhZDUyNC5wbmciLCJ3aWR0aCI6Ijw9NTAwIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmltYWdlLm9wZXJhdGlvbnMiXX0

Het Commission Topic Clutch_by_aldarrok_dd7yrpc-fullview.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9MzAwIiwicGF0aCI6IlwvZlwvZTczMzdhZDAtNGE0NC00ZGJmLWJmYjctMjI4NTIzZjQ1YjU4XC9kZDd5cnBjLTNhYjI4MDEzLTdhNzktNDlmMS1iN2E1LWUwMzFiMTA1ZjczZi5wbmciLCJ3aWR0aCI6Ijw9MjAwIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmltYWdlLm9wZXJhdGlvbnMiXX0 Het Commission Topic Blind_faith_by_aldarrok_ddaqke1-fullview.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9MzAwIiwicGF0aCI6IlwvZlwvZTczMzdhZDAtNGE0NC00ZGJmLWJmYjctMjI4NTIzZjQ1YjU4XC9kZGFxa2UxLWY4MGQ0YmQ4LTQzMzUtNGM5Mi1hMDg5LWE4NmU4ZmI4MTdlNC5wbmciLCJ3aWR0aCI6Ijw9MjAwIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmltYWdlLm9wZXJhdGlvbnMiXX0
ICONS AND AVATARS - 20/25 USD
✦ Toyhouse Icons zijn 250 x 250
✦ Avatars zijn 200 x 300
✦ Het is mogelijk om icons of avatars te laten linken

Het Commission Topic Ddaqkkd-f0d0896e-427c-4d3e-b6fe-ed019ba1f04b.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2U3MzM3YWQwLTRhNDQtNGRiZi1iZmI3LTIyODUyM2Y0NWI1OFwvZGRhcWtrZC1mMGQwODk2ZS00MjdjLTRkM2UtYjZmZS1lZDAxOWJhMWYwNGIucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0 Het Commission Topic Ddfxmfi-a262e23b-70d2-4906-af83-1aab60246f72.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2U3MzM3YWQwLTRhNDQtNGRiZi1iZmI3LTIyODUyM2Y0NWI1OFwvZGRmeG1maS1hMjYyZTIzYi03MGQyLTQ5MDYtYWY4My0xYWFiNjAyNDZmNzIucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0 Het Commission Topic Dde1fj0-b96573e9-454d-4062-a906-1acf3fb25982.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2U3MzM3YWQwLTRhNDQtNGRiZi1iZmI3LTIyODUyM2Y0NWI1OFwvZGRlMWZqMC1iOTY1NzNlOS00NTRkLTQwNjItYTkwNi0xYWNmM2ZiMjU5ODIucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
SIGNATURE - 25/30 USD
✦ Altijd een character met hierom heen omgeving
✦ Kan meer character-heavy zijn of meer omgeving-heavy

Het Commission Topic Dchv2xf-631df3e6-9146-4b6e-90b2-51d243828f21.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2U3MzM3YWQwLTRhNDQtNGRiZi1iZmI3LTIyODUyM2Y0NWI1OFwvZGNodjJ4Zi02MzFkZjNlNi05MTQ2LTRiNmUtOTBiMi01MWQyNDM4MjhmMjEucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
PAGEDOLL - 25/30 USD
✦ Altijd een character met hierom heen omgeving
✦ Bovenstaande voorbeeld is outdated, nieuwe voorbeelden komen eraan! (op aanvraag kan ik schetsen laten zien van de nieuwe look)
✦ Tijdelijke korting! Nadat ik de nieuwe voorbeelden af heb gaat de prijs omhoog

Het Commission Topic Stay_by_aldarrok_ddbnsbb-fullview.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9MzAxIiwicGF0aCI6IlwvZlwvZTczMzdhZDAtNGE0NC00ZGJmLWJmYjctMjI4NTIzZjQ1YjU4XC9kZGJuc2JiLWUzODEwNzYzLWJjMzctNGU3OC05ZTcyLTgzNDgzZWY0OTk2NC5wbmciLCJ3aWR0aCI6Ijw9NjAwIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmltYWdlLm9wZXJhdGlvbnMiXX0
SMALL SCENE - 40/75 USD
✦ Prijs afhankelijk van de hoeveelheid achtergrond-detail en characters
✦ Het voorbeeld is van mensen maar dieren zijn ook mogelijk

ON BASE DESIGN - 3 USD
✦ Op het moment nog niet beschikbaar op DA!
✦ Voor meer voorbeelden kijk in dit shopje: http://www.warriorcatsnl.com/t37771-designshopje-gotta-look-good
✦ Kan van een bestaand of nieuw karakter zijn

DESIGN - 18 USD
✦ Op het moment nog niet beschikbaar op DA!
✦ Kan alles zijn wat je wilt! Ieder bestaand of niet bestaand dier.
✦ Per extra feral form + 5 USD per extra human form + 10 USD

OTHER - ?? USD
✦ Wil je een variatie op een van de dingen die hier staan, gewoon vragen
✦ Dingen zoals een grote scene, fake screenshot, comic, digital painting etc zijn ook mogelijk

ONCE MORE INTO THE FRAY, INTO THE LAST GOOD FIGHT I'LL EVER KNOW. LIVE AND DIE ON THIS DAY
Profiel bekijken
Butterstar
River Queen
Het Commission Topic XbUUF0W
Michelle
6605
Actief
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Silence ringing inside my head
Please carry me home

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 13:11

Michelle's Photography
De regels
* Gezien ik met camera jouw kant op moet komen of jij mijn kant moet er toestemming van een ouder/verzorger zijn voor deze afspraak indien je jonger bent dan 18 jaar.
* Ik reis doordeweeks gratis en heb twee vrije dagen per week, dit zijn de beste dagen om af te spreken, wil je afspreken in het weekend komt er een reiskostenvergoeding bij, deze kosten zullen trein/bus zijn, na te kijken op 9292ov.nl
* Je krijgt alle -goede- foto's van een shoot. Ik kan niet van tevoren zeggen hoeveel dit er zullen worden. Mocht de shoot nou zo tegenvallen omdat diertje/licht niet wil, is er altijd wel een tweede shoot te regelen. Ik ga je niet laten betalen voor opgeleverd werk : )
* De kostensom is een totaal. Ik lever geen onbewerkte foto's af! De tijden die er naast staan is een ongeveer, het kan altijd wat langer of wat korter duren. Houd hier rekening mee.
* Mijn expertise ligt in dierenfotografie, gefocust op katten en honden. Wil je van jezelf een portret, familiefoto of iets anders specifieks? Dat kan! Stuur me maar een pb voor wat voorbeelden of kijk op mijn Instagram; Alise_photo

-

--

Uurprijzen
€15,-     Photoshoot (Gemiddeld 4 - 5 uur bezig)
€5,-       Fotoselectie (Gemiddeld 0,5 - 1 uur bezig)
€10,-     Editing (gemiddeld 3 - 3,5 uur bezig)

Je kan dus rekenen op een ongeveer €100,- voor een hele shoot. In de meeste gevallen haal ik +- 20 foto's uit een shoot. Dit betekend dus dat jij ongeveer €5,- per foto uiteindelijk betaald

Het Commission Topic CPGrXoR
Profiel bekijken
*Wolfpaw
Member
Het Commission Topic Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
678
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
*Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 15:14

Oei oei oei ik heb heeeel veel moeite met goede commission prijzen bedenken, dus dit is wel een klein beetje onder voorbehoud whahaha

Belangrijke dingen!

• Graag niet te veel in discussie over de prijzen! Als iets je 'duur' overkomt is dat omdat het mij echt ontzettend veel tijd en moeite kost
  • Wat ik voor je kan tekenen: Vrijwel alle dieren (katten en hondachtigen zijn mijn sterkste punt) en eventueel anthro figuren ( hou er rekening mee dat ik moeite heb met menselijke anatomie) en landschappen. Ook ben ik bereid lichte gore te tekenen (denk aan verwondingen, etc.) zolang dit niet te ver wordt doorgetrokken. Ik teken eventueel ook huisdieren, maar hou er rekening mee dat ik ze nooit precies zo kan maken als ze zijn.
  • Wat ik niet teken: Mensen en alles NSFW.
  • Ik heb altijd het recht je commission te weigeren als je me iets vraagt waar ik me niet comfortabel bij voel of als ik geen tijd heb!
  • Betaling mag via paypal of gewoon via een tikkie/betaalverzoek. Ik vraag je in principe om vooraf te betalen.
  • Ik doe mijn best om de commissions zo snel mogelijk af te krijgen! Dit lukt mij niet altijd, voornamelijk met grotere werken. Je mag altijd voor updates vragen, maar houdt er rekening mee dat als je iets groots van mij vraagt dat het soms echt wel een goed tijdje kan duren omdat ik niets wil haasten
  • De prijzen voor extra karakters erbij verschillen, moet je me gewoon even vragen c:
  • Je kan contact met me opnemen via Discord, deviantart of pb!

HEADSHOTS
Heel simpel, alleen de kop van je karakter zonder achtergrond. Kan ik verschillende stijlen waar de prijs dan ook van af hangt.
[Type 1] Semi realistic: €7,-:

[Type 2] Painted: €10,- :

[Type 3] Cartoony: €6,-:

[Type 4] Lineless: €7,- :

FULL BODY
Je volledige karakter, spreekt voor zich!
[Type 1] Semi-realistic unshaded $8,- ::

[Type 2] Semi-realistic shaded $10,-::

[Type 3] Simplified $7,- (shading +$2) ::

[Type 4] Chibi $7,-::

[Type 5] Realistic/painted $15 - $20:

[Type 6] Shaded fullbody + simple background in any shape. $18,-::

MISCELLANEOUS

ICONS
Simpele, flat color icoontjes van 250 bij 250. Ze zijn gemaakt op de grote van een toyhouse icon, maar je kan er mee doen wat je wilt. Leuke actie, als je er er 4 neemt krijg je de 5de er gratis bij!
Icons: 2,50 per piece:

PIXEL ART
Prijzen verschillen hier heel erg voor! Kleine icons zullen iets van 5 zijn, full bodies mag je tegen de 10 schatten. Als je hier meer over wilt weten, bericht me dan even met wat je voor ogen hebt; dan geef ik je een idee van de prijs.
Pixel art, prices vary:

BUSTS
Grote busts met een zeer simpele achtergrond achtergrond, prijs verschilt aan de hand van het design en dergelijke. Zie voorbeeldjes!
Big boy busts $15-20 (prices vary):

SIMPLE SCENES
Zeer simpele scenes met je karakter als bust. Beetje hetzelfde als hierboven, alleen dan kan gooi ik er tekst en een echte achtergrond bij. Kan niet al te ingewikkeld zijn.
Simple (rpg) Scenes: $15-20:

FULL SCENES
Full body met een houding + Achtergrond naar keuze. Mag zo ingewikkeld zijn als je wilt, maar des te meer details/karakters des te duurder.
Full scenes: $20-45(?):

CHARACTER REFERENCE SHEET
Als je al een bestaand design heb, kan ik hier een reference sheet voor maak. In principe design ik het karakter dus NIET zelf. Mocht je dit wel heel graag willen, neem dan even contact met me op om te kijken hoe en wat. Hou er rekening mee dat ik geen held ben in designen!
Character reference sheet: $15:

'Fate whispered to the wolf: 'You cannot withstand the storm'
Het Commission Topic Wolfos12
To which the wolf replied: 'I am the storm'
Slap Count: 06
Het Commission Topic UnknownHet Commission Topic Unknown
Profiel bekijken
Het Commission Topic Bba20rI
Loïs
1801
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Panthergrowl
BerichtOnderwerp: Re: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimeza 2 nov 2019 - 22:46

Geen officiële commission lijst van mij, maar ik sta ervoor open om headshots/busts te tekenen voor mensen die hierin geïnteresseerd zijn? Zou alleen om katten gaan want ik kan niks anders hell ye

voorbeeldjes:

Ik vraag 2,50 euro per stuk, als je shading wilt (zoals bij het tweede voorbeeld, super simpele shading dus) kost 'tie 3,50 euro. Ook als je design super moeilijk is (i'm looking at you, stallion 👀) komt er een euro bij want dan ben ik super lang bezig om het allemaal 100% goed te krijgen! Omdat het om maar zo'n klein bedrag gaat zou ik graag vooraf betaald worden. Maar schiet me een privebericht op panther of op discord als je geïntereseerd bent!
Profiel bekijken
Het Commission Topic Yadav-brothers-ice-cube-worli-mumbai-dry-ice-dealers-ao1vhlvsdy-t
M (again)
224
Actief
"Fly me to the moon and let me play among the stars"

CAT'S PROFILE
Rank: Tunneler
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Het Commission Topic   Het Commission Topic Icon_minitimevr 8 nov 2019 - 21:30

Jo guys!

Ik drop mijzelf hier ook maar eens: all tho niet echt officieel i guess? want ik durf nog geen geld te vragen voor mijn art, but eh als er toch iemand ooit interesse heeft! here yo go:

Belangrijke punten:
- Ik ben nog heel onzeker dus ik vraag niet veel lol, maar maak hier geen misbruik van aub! ik gooi veel liefde en tijd in mijn werk.
- Ik teken eig alleen katten want dat is mijn comfort zone uwu
- Ik heb het recht om dingen af te wijzen als ik me er niet prettig bij voel.
- Details ect word gwn gezellig besproken in prive (best bereikbaar op discord) met betaling kunnen we er ook wel uitkomen yeeyee

dat waren mijn 'regels' wel?

Chibi/cartoonish(?) style: 1,- :

Headshots: 2€,- :

Half body: €2,50/3,- :

full body/ refs / moeilijkere tekening: €4,-/bedrag bespreken:

meer voorbeeldjes komen nog!~

Marlie out x

Het Commission Topic VatHwjL
I like you begging. Do it again.
Profiel bekijken

Het Commission Topic