Please don't scratch my ears off my head?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Please don't scratch my ears off my head?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverflight
StarClan
Please don't scratch my ears off my head? DPKsfdL
79
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverflight
BerichtOnderwerp: Please don't scratch my ears off my head?   Please don't scratch my ears off my head? Icon_minitimevr 8 nov 2019 - 21:29

Ze had een enkele kat in vertrouwen genomen, maar als nog had ze een tijdje rond gelopen met wie ze het beste het eerste kon vertellen? De roodzilveren poes voelde dat haar zwijgen haar van binnen weg vrat en de schil werd steeds dunner elke dag die ze nu zweeg voelde aan als een bom die op barsten stond! Dus wilde ze Het eerste het vertellen aan Shatteredice. Ze wist niet hoe de poes hierop zou reageren en hoewel ze al vanaf haar leerling tijd al verliefd op Stallionstar was had ze nooit de moed gehad om het hem te vertellen. Dus nu zat ze met dit probleem op gescheept en het moest er nu uit liever gisteren nog dan morgen. Silverflight kwam het kamp binnen met een redelijk groot konijn tussen haar kaken en haar ogen zochten direct naar Shatteredice. Ze hoopte haar te vinden nog voor ze weg geroepen zou worden. Misschien was ze bij de High rock? Maar opeens zag Silver haar vanuit haar ooghoek verschijnen. Snel legde ze de prooi op de prooi stapel en ze trippelde naar de witte poes met hier en daar rode vlekjes. 'Shatteredice kan ik je even onder vier ogen spreken?' vroeg Silverflight dood serieus en haar snorren trokken zenuwachtig. Wat als ze al afgesproken had met Stallionstar? Dan zou ze nog langer moeten wachten en hoe lang zou dat zijn??? Silverflight schudden die gedachten van zich af en wachten tot de poes zou antwoorden. Dit zou ze het liefst buiten het kamp bespreken.

@Shatterdice
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Please don't scratch my ears off my head? Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Please don't scratch my ears off my head?   Please don't scratch my ears off my head? Icon_minitimevr 8 nov 2019 - 21:44


Please don't scratch my ears off my head? Dbep0o11

Zachtjes was de queen opgestaan vanuit haar nest toen haar kittens allemaal in hun middagdutje gedommeld waren. Ze had haar nestje een verhaaltje verteld over de oude clans van vroeger; de leeuwenclan en de tijgerclan en hoe ze alle afstamde van de grote katten krijgers. Met een liefdevol glimlach keek ze nog kort naar haar kinderen voor ze zich uit de nursury wurmde en verwelkomend werd door het waterige herfstzonnetje. Haar aandacht werd gevangen door een rood zilver gekleurde warrior die het kamp ingewandeld kwam met een vangst waar de hele clan haar mee mocht feliciteren. Met dit koude weer en z'n stevige konijn weten te vangen! Ze vond het altijd erg knap hoe sommige clangenoten zulke goeie jagers waren. Zijzelf was maar een kleine tunneler die niet goed rennen kon maar haar kleine bouw werd echter gebruikt voor andere dingen; zo was zij ook nog een beetje hulpzaam voor haar clan. De queen wou zich net neer nestelen bij het kampwand om haar donzige flame-point vacht te wassen toen dezelfde kat waar haar blauwe blik opgevallen was haar kant op kwam. Shatteredice glimlachte warm naar Silverflight en gaf haar een vriendelijke mrauw als begroeting. Echter leek de ander niet te komen voor een gezellig praatje: ze sprak haar doodserieus aan en trilde zenuwachtig met haar snorharen. Zich afvragend wat er rond speelde in de kop van haar clangenoot knikte ze op haar vraag om samen onder vier ogen te spreken. "Natuurlijk," Sprak ze vriendelijk en nog steeds met dezelfde warme glimlach. "Zullen we anders even buiten het kamp gaan wandelen?" Stelde de queen zachtjes en kalm voor, voor ze weer opstond en Silverflight wenkte richting het kampuitgang.

Please don't scratch my ears off my head? Dbep0o11
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflight
StarClan
Please don't scratch my ears off my head? DPKsfdL
79
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverflight
BerichtOnderwerp: Re: Please don't scratch my ears off my head?   Please don't scratch my ears off my head? Icon_minitimevr 8 nov 2019 - 22:24

Gelukkig had Shatteredice niets anders te doen en haar warme vriendelijke glimlach maakte het haar meteen al moeilijk! Hoe kon ze de partner van Stallionstar nu haar geheim vertellen? Ze was nu zo gelukkig. Maar ze begreep dat Silverflight haar liever buiten het kamp wilde spreken dus knikte de zilverrode poes en volgde Shatteredice meteen naar waar ze net binnen was gekomen. Silverflight probeerde in haar gedachten de juiste woorden te pakken die voorzichtig als zowel waarheid waren, maar hoe kon ze nu haar vertellen wat er al manen op haar hart lag wat ze Stallion al niet had kunnen vertellen? Toch wachten Silver tot ze een heel eind van het kamp af waren voor ze haar oren naar achteren legde. Ze was niet jaloers op Shatteredice, maar misschien ook wel al liet de zilverrode poes het nooit merken voor ze van de spanning het niet meer uit kon houden. 'Shatteredice... ik moet je wat vertellen. Ik... ik loop er al manen mee...' miauwde ze haar woorden zorgvuldig uit kiezend. Haar half afgebroken acties richting Stallionstar zouden de andere clan genoten vast ook wel op gevallen zijn toch???
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Please don't scratch my ears off my head? Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Please don't scratch my ears off my head?   Please don't scratch my ears off my head? Icon_minitimewo 13 nov 2019 - 18:47


Please don't scratch my ears off my head? Dbep0o11

Silverflight leek blij te zijn met haar voorstel en liep samen met haar naar buiten om daarna erg lang haar lippen op elkaar te houden totdat ze beide een redelijk afstand verwijderd waren van het kamp. Shatteredice wiebelde met haar oortjes maar brak niet het ijs als eerste, echter was Silver naar haar toe gekomen met waarschijnlijk iets waarmee ze zat en ze gunde de she-cat de tijd om er over te beginnen. Toen Silverflight dan ook haar oren naar achteren duwde stopte Shatteredice met lopen en keek met een geruststellende blik naar haar clangenoot. 'Shatteredice... ik moet je wat vertellen. Ik... ik loop er al manen mee...' De sproetige flame-point knikte zachtjes en ging rustig zitten. Nog even krulde ze haar veren donzige staart om haar pootjes heen voor ze dan uit eindelijk terug reageerde. "Ga eventjes zitten anders," Sprak ze met een warme stem. "Wat ligt er op je hart Silverflight? Je kan bij mij alles uiten als je dat wil." Moedige ze Silverflight aan met nog steeds dezelfde warmte in haar stem, geen idee hebbend dat Silver wou praten over haar gevoelens voor Stallionstar- haar partner.


Please don't scratch my ears off my head? Dbep0o11
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflight
StarClan
Please don't scratch my ears off my head? DPKsfdL
79
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverflight
BerichtOnderwerp: Re: Please don't scratch my ears off my head?   Please don't scratch my ears off my head? Icon_minitimewo 13 nov 2019 - 22:16

Shatteredice stopte toen Silverflight haar oren naar achteren had gelegd en ging zitten. Har stem was nu nog warm en dat voelde prettig voor de zilverrode poes die haar uitnodiging aan nam. Ze wist niet goed hoe te beginnen, maar ze moest het haar wel vertellen. Beter van haar zelf dan op welke manier dan ook dat de flamepoint er achter zou komen. Silverflight wiebelde constant met haar staart dan lag hij rond haar zilverrode poten en dan sloeg ze hem weer weg of lag haar pluizige staart rond haar flank gekruld en dat ging zo maar door. 'Wel wij kennen elkaar al als kittens en in de eerste periode van onze leerling tijd was er nog niets mis en ging ik gewoon met jullie allemaal om, maar tijdens het tweede gedeelte van onze leerling tijd veranderde iets en viel ik als een blok...' Eerst had ze Shatteredice gewoon aan kunnen kijken, maar toen ze met bibberende stem bij het gevoelige punt kwam haperde ze even. Silver wist natuurlijk niet hoe Shatteredice het op zou nemen? 'Dit was nog in de tijd dat hij nog geen partner had en ik viel voor hem, maar ik was eerst te verlegen om het... Stallion te vertellen. Toen hij met jouw samen ging wist ik dat ik het Stallion nooit meer zou kunnen vertellen.' Toen ze weer vervolgde keek ze de flamepoint weer dapper aan, maar namaten ze vorderde voelde dat haar ogen vol liepen met traan vocht. Nee ze vertelde haar dit niet met bij bedoelingen. Heel even viel ze weer stil maar dwong zichzelf om door te gaan ze wilde niet dat Shatteredice er nu tussen zou komen want dan zou ze haar verhaal nooit af kunnen maken! 'Ik wilde jullie geluk niet in de weg staan en nog steeds niet, maar ik wil dat je het van mij hoort en niet op welke manier dan ook te horen zou krijgen. Shatteredice het spijt me zo. Ik... ik moest het je vertellen.' murmelde Silverflight en voelde hoe haar lichaam zo slap werd dat het leek alsof ze alle energie uit haar gezogen werd en haar voorpoten konden haar niet langer tegen houden en ze zakte er doorheen terwijl de zilverrode poes met dichtgeknepen ogen en tranen die uit haar ogen druppelde eerst in haar vacht verdwenen tot de haren haar verzadigt raakte en dus stroompjes vormde die en op de kale aarde onder haar kop neer plofte. Silverflight was zo onzeker en nerveus voor de reactie van Shatteredice over hoe ze zou reageren op haar bekentenis hopelijk zou ze haar oren niet van haar kop af krabben? Ze had het zo lang verzwegen, maar Silver kon het niet langer meer verbergen voor de twee katten die haar zo na stonden. Ze hoopte dat de flamepoint haar altijd nog als vriendin wilde hebben? Haar spieren trilde van angst voor wat er nu zou gaan gebeuren, maar haar flanken rezen en daalde in een beverige ademhaling. Ze bad in stilte tot Starclan dat ze geen blijvende schade zou aanrichten hier en nu...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Please don't scratch my ears off my head? Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Please don't scratch my ears off my head?   Please don't scratch my ears off my head? Icon_minitimeza 23 nov 2019 - 11:55


Please don't scratch my ears off my head? Dbep0o11

Silverflight begon te spreken en het enige wat de queen eigenlijk kon doen was knipperen met haar ijsblauwe ogen. Het verhaal wat er uit de mond van de zilver rode she-cat kwam was behoorlijk onverwacht waardoor de flame-point niet zo goed wist hoe te reageren. Niet dat ze boos was, helemaal niet zelfs, maar het was wel een beetje moeilijk. Shatteredice wiebelde met haar oren maar luisterde nog steeds met een goed hart naar wat Silverflight haar toe gaf. "Bedankt voor je eerlijkheid Silver," Sprak ze zachtjes maar wel een beetje van haar stuk geslagen- al was de she-cat niet boos. Hoe kon ze daar boos om worden? Het was niet dat Silverflight expres gevoelens had voor haar partner en daarbij had de ander nooit het gevoel gegeven dat ze tussen haar en haar partner wou komen. "Het overvalt me wel een beetje als ik eerlijk mag zijn, maar ik vind het heel dapper dat je het me verteld Silver." Ze gaf haar clangenoot een geruststellende aai over haar schouder met haar rozige staart. "Je hoef je niet te verontschuldigen meis, en wees alsjeblieft niet zo bang voor! kijk mij! ik ben de minst engste kat op deze aardbol." Gniffelde ze zachtjes. Ze hoopte dat Silverflight haar kleine grapje kon waarderen om de ongemakkelijke sfeer wat weg te duwen.

Please don't scratch my ears off my head? Dbep0o11
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflight
StarClan
Please don't scratch my ears off my head? DPKsfdL
79
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverflight
BerichtOnderwerp: Re: Please don't scratch my ears off my head?   Please don't scratch my ears off my head? Icon_minitimeza 23 nov 2019 - 20:33

Wat verwachten ze? Boosheid, schreeuwen van verontwaardiging en misschien zelfs teleurstelling van de Flame point. Maar dat bleef uit. Echter klonk ze helemaal niet naar een van die emoties! Ze vloog haar zelfs niet aan om haar duidelijk te maken dat ze bij Stallionstar weg moest blijven met of zonder haar nagels uit de hulzen te laten schuiven. nee in plaatst daarna kreeg ze een aai over haar schouder. Half verward, maar ook opgelucht opende ze haar ogen die nog vol tranen stonden en ze tilde haar kop ook een beetje meer op. Het grapje kwam net zo onverwachts als haar reactie. 'Nee klopt, maar ik een andere reactie eerder van je verwacht.' murmelde ze zacht en hoorde zelf hoe geknepen haar stem klonk. Nu ze door had dat Shatteredice kalm gereageerd had voelde ze ook wel iets van haar energie weer terug komen en duwde ze zich op en rekte haar nek om haar oude vriendin met haar neus tegen haar wang te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please don't scratch my ears off my head?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: