Tell me the truth.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me the truth.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Morning •
Member
Tell me the truth.  DPKsfdL
Freedje
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Morning •
BerichtOnderwerp: Tell me the truth.    Tell me the truth.  Icon_minitimezo 10 nov 2019 - 16:10

Een geïrriteerde blik was er op het gelaat van Morning te zien toen één van de kittens te hevig was en tegen haar aan botste tijdens een wild spelletje. “Ga weg!” snauwde ze boos toen hun blikken elkaar ontmoetten. De kitten week geschrokken zijnde een stukje terug, maar keek haar vervolgens boos aan en snoof. Morning besteedde er al geen aandacht meer aan en zonderde zich af door naar het andere einde van de nusery te lopen. Ze had echter genoeg van al dat geluid en ging naar buiten, waar het geluid van het vallende water haar aandacht trok. Ze kon niet wachten eer dat ze eindelijk oud genoeg zou zijn om To-be te worden. Ze was eerder in de week al een kijkje gaan nemen in haar nieuwe den, waar ze Cougar had ontmoet. De ontmoeting was nog vrij soepel verlopen voor Morning’s doen en hoewel ze er nog niet helemaal zeker van was, dacht ze wel dat ze hem eventueel als een potentiële nieuwe vriend kon zien. Voor de rest had ze nog niet echt vrienden gemaakt, maar dat hoefde voor haar ook niet. Ze zonderde zich liever af en observeerde haar omgeving dan dat ze haar muur te vaak liet zakken. Over muren zakken besloten… Ze trok kort met haar oortje toen ze haar moeder spotte. Die vroeg zich zeker of waarom Morning niet in de nursery lag. Hun blikken kruisten elkaar en Morning hief haar kopje hoog op. Als haar moeder haar niet ging vertellen wie haar vader was, dan ging zij zich niet verantwoorden. “Denk maar niet dat ik terug naar binnen ga,” antwoordde ze kribbig. “Ik word gek van dat irritante gepeupel daarbinnen.”


+ Eerste post voor Echo •
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me the truth.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water-
Ga naar: