Bat Orchid [Valon]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bat Orchid [Valon]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flower
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimema 11 nov 2019 - 14:48

Ja! Hij was haar kwijt.. Hijgend kwam Flower tot stilstand in een smal steegje. Ze was op de vlucht geweest voor een hond die zich van zijn mens had losgerukt en een lange achtervolging was gestart. Haar pootkussentjes deden pijn van de harde ondergrond en haar longen voelden alsof ze in brand stonden. Maar tegelijkertijd voelde ze een vlaag van euforie: Ze was aan een hond ontsnapt en had het er zonder verwondingen vanaf gebracht. Dat blije gevoel verdween echter al gauw toen de bruine kattin besefte dat ze geen idee had waar ze was. Ze was blindelings straten en tuinen ingerend, niet oplettend waar ze heen ging. En nu was ze in een heel ander deel van het dorp beland dan wat ze gewend was. Toen ze al haar moed bij elkaar had gezocht, liep Flower het steegje uit en keek om zich heen. Niks kwam haar bekend voor, behalve die geur... De geur van een Bloodclankat.


Bat Orchid [Valon] Apimc811
Terug naar boven Ga naar beneden
Vallon
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vallon
BerichtOnderwerp: Re: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimezo 17 nov 2019 - 13:40

Opeens waren alle remmen losgegaan. Cobra had een enorme bom gedropt en de reacties waren op zijn zachtst gezegd verontwaardigd geweest. Sinclaw, die hij maar al te goed kende van toen hij apprentice en warrior was geweest in ShadowClan, was opeens deputy geworden. Vallon wilde eigenlijk niks meer met zijn Clan te maken hebben, maar hij kon wel appreciëren dat ze de Clan haar rug toe had gekeerd. Hij vond het alleen vreemd dat ze haar eigen naam behield. Waarom zou ze dat doen? Het wekte wantrouwen in hem op. Wat als ze een spion was voor ShadowClan? Hij zou het niet buiten beschouwing van Tallstar laten dat hij één van zijn warriors expres over liet gaan naar ShadowClan puur om de spion uit te hangen. Dan nog vroeg hij zich af hoe dom Cobra kon zijn om Sinclaw meteen te verkondigen als deputy terwijl hij nog zo veel andere katten met meer ervaring in de Elite rondliepen die een leiderspositie makkelijk op zich konden nemen. Zijn gedachten gingen kort naar Brat. Hij schudde zijn kopje. Hij zou wel zien wat het zou geven. Ondertussen moest hij nog wat zaken regelen voor zijn hondentanden. Hij keek kort op toen hij een geur rook, gevaarlijk dicht in de buurt van de BloodClanborder. Hij grijnsde. Wat een dwaas. Hij deed een paar stappen naar voren en zag algauw van wie de geur afkomstig was. “Zo, zo,” gromde hij. “Zijn we niet een beetje ver afgedwaald van ons nest, kittypet?” Hij keek haar met minachting aan in zijn ogen, zijn nagels uit zijn klauwen laten komend en diep in de grond stekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 19:32

Haar neus had haar niet bedrogen, een ogenblik nadat ze de geur had opgepikt hoorde ze de minachtende stem naast zich. Flower draaide zich om om de bloodclankat aan te kijken en zag een grijze tabby terug staren. Hij was heel wat ouder dan zij en ze zag hoe hij sneetjes in de zachte ondergrond maakte met zijn klauwen. Aangezien Flower nooit goed geleerd had dat er situaties waren waarin je beter je mond kon houden en weg kon lopen, bleef ze de kater strak aankijken en knikte kort. "Niet dat dat jou uit zou moeten maken. Tenzij je verwacht dat ik een bedreiging vorm" Sneerde ze veel te brutaal.


Bat Orchid [Valon] Apimc811
Terug naar boven Ga naar beneden
Vallon
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vallon
BerichtOnderwerp: Re: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 13:36

Vallon had verwacht dat hij angst zou zien in de blik van de she-cat, maar lichte verbazing schoot door hem heen toen de nog vrij jonge she-cat – hij schatte dat ze in een Clan net wel of net geen warrior zou zijn geweest – brutaal haar bek tegen hem opende. Hij hield die verbazing achter verborgen achter een neutrale blik, maar hij moest toegeven dat ze wel pit had. Helaas zou die pit haar niet veel goeds opleveren als ze zo door zou gaan. Hij liet een vreugdeloze lach horen toen ze haar woorden sprak. “Een bedreiging, jij?” Hij deed een paar stappen dichterbij en keek haar dreigend aan. “Zie je die halsband die om mijn nek hangt? Dat was ook van een kittypet die dacht dat hij een bedreiging voor me vormde. Als je een beetje bekend bent met onze leefstijl, dan weet je hoe dat voor hem geëindigd is.” Hij deed weer een stapje terug. Hij ging haar niet vermoorden. Nog niet. Ze had eigenlijk wel zijn interesse gewekt, zeker met die brutale houding van haar. “Mag ik vragen waarom je zo’n dringende doodswens hebt?” Hij knikte naar de omgeving om hun heen. “Het barst hier van de wilde katten. Waarom sluit je je net als al je andere domme soortgenoten niet gewoon op in je nest, lekker warm en knus bij je Twolegs?” Zijn stem droop van het sarcasme en de minachting. Dit was een levensstijl die hij verachtte tot in het diepste van zijn botten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 19:52

Natuurlijk was het een domme opmerking geweest, maar ze wilde simpelweg niet laf overkomen. De kater vertelde waar zijn traditionele Bloodclan-halsband vandaan kwam. Flower slikte even en dacht maar niet na over wat er met de arme stadskat was gebeurt die dat ding vroeger om had gehad. Gelukkig nam hij daarna een stapje terug en slaagde ze er in om op een normale manier haar ingehouden adem uit te blazen. Hij leek serieus geïnteresseerd in haar reden om zo brutaal terug te spreken. "Ik woon hier niet... Ik ben gewoon op onderzoek uit. En ik heb géén doodswens. Ik sta gewoon iets steviger op mijn poten dan de meesten hier." Vertelde ze hem met een strak gezicht.


Bat Orchid [Valon] Apimc811
Terug naar boven Ga naar beneden
Vallon
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vallon
BerichtOnderwerp: Re: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 22:48

Vallon trok kort met zijn oortje toen ze aangaf dat ze hier woonde. Ongemerkt opende hij zijn bek heel lichtjes zodat hij kon ruiken waar ze vandaan kwam, maar buiten een Twoleggeur en de geur die hier rondhing, merkte hij niet veel bijzonders op. In elk geval geen geuren van rogue of Clan cats. Ze leek ook niet echt op een Clan cat, maar ze leek ook niet op een heel erg dikke kittypet. Vallon had niet echt een idee in welke categorie hij haar moest plaatsen. “Waar woon je dan wel?” gromde hij. “Als je niet bij Twolegs woont, dan vraag ik me af hoe je jezelf onderhoudt.” Hij trok met zijn oortje. “Je gaat me toch niet vertellen dat je kunt jagen, hè?” Ze zou eigenlijk zo in de Elite kunnen komen als dat zo was. Hij had vage geruchten gehoord dat Shark daar ook vandaan was gekomen en hij had het tot leader geschopt. Natuurlijk was dat maar een roddel geweest en was niemand er zeker van waar de vorige BloodClan leader daadwerkelijk vandaan was. Waarschijnlijk waren die verhalen dik opgeblazen en was hij gewoon een rogue geweest. Maar goed, eerst maar eens kijken wat het werd met deze kittypet voordat hij belachelijke voorstellen ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimedi 3 dec 2019 - 18:51

Ze had hem duidelijk verrast met haar uitspraak. En hoewel die op zich niet onwaar was, zou hij waarschijnlijk een stuk minder onder de indruk zijn van meer toelichting. Want voor de meeste katten hier was een kat die bij mensen woonde gewoon een kittypet. "Ik woon buiten het dorp... Op een boerderij." Miauwde ze, hopend dat ze niet heel beschaamd klonk. "En ja, ik kan jagen. Dat is hoe ik mezelf onderhoud." Vervolgde ze vlug, hopend dat dat nog iets van waardigheid toevoegde. Ze liet maar weg dat ze een bijna eindeloze bron aan prooi had met de schuur en eigenlijk alleen buiten jaagde wanneer ze iets anders dan muis wilde proeven.


Bat Orchid [Valon] Apimc811
Terug naar boven Ga naar beneden
Vallon
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vallon
BerichtOnderwerp: Re: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimewo 4 dec 2019 - 22:38

Vallon gaf een langzame knik toen Flower aangaf dat ze buiten het dorp woonde, op een boerderij. Dat was al beter dan in een Twolegnest. Vallon wist dat katten die op boerderijen woonden meer op zichzelf aangewezen waren omdat Twolegs zich ontfermden over andere beesten en zich niet specifiek met katten bezighielden, al waren er natuurlijk wel voorzieningen voor katten binnen hun voedselassortiment. Zou Flower daar gebruik van maken? Als hij haar verhaal mocht geloven, dan joeg ze voor zichzelf en verzorgde ze zichzelf ook. Ze was zelfs een tikkeltje beschaamd om toe te geven dat ze op boerderij woonde. Schaamde ze zich voor haar kittypet afkomst? Vallon zou dat wel doen in haar geval. Hij keek haar kort peilend aan en trok toen met zijn oortje. “En je schaamt je daarvoor omdat…?” Hij grijnsde vals. “Begrijp me niet verkeerd. Ik snap waarom je je zou schamen omdat je leeft bij Twolegs, maar ik dacht dat kittypets zich daar niet veel van aantrokken?” Hij kneep zijn ogen kort samen. “Of het moet zijn dat je opzoek bent naar een andere leefstijl?” En nu eens zien hoe ver hij kon gaan en wat ze prijs zou geven. En of ze eventueel materiaal zou zijn voor de Elite, al schatte hij de kans vrij klein in dat ze daarmee zou instemmen. Kittypet bloed had het niet in zich om te doden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimema 9 dec 2019 - 20:52

Hmmf, blijkbaar was haar toon toch te onthullend geweest. De kater had door dat ze zich een beetje voor haar afkomst schaamde en vroeg op een valse toon waardoor dat kwam. Flower trok geagiteerd met haar oortjes en zette haar meest hooghartige blik op. Ze ging deze stomme tom echt niet laten winnen. Het was haar al duidelijk dat hij niet zonder aanleiding zou aanvallen, dus ze kon wel weer een beetje brutaal doen. "Omdat velen hier onwetend genoeg zijn om te denken dat een boerderij en een mensen huis hetzelfde zijn." Miauwde ze. Flower verbaasde zich toen hij vroeg of ze opzoek was naar iets anders. Probeerde hij haar nou te ronselen voor Bloodclan? "Ik ben wel tevreden zoals ik er nu voor sta. Ik kan gaan en staan waar ik wil en hoef aan niemand trouw af te leggen." Reageerde ze.


Bat Orchid [Valon] Apimc811
Terug naar boven Ga naar beneden
Vallon
Member
Bat Orchid [Valon] DPKsfdL
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vallon
BerichtOnderwerp: Re: Bat Orchid [Valon]   Bat Orchid [Valon] Icon_minitimedi 10 dec 2019 - 16:17

“In een boerderij wordt er toch ook gewoon voor de dieren gezorgd door Twolegs? Of heb ik dat verkeerd?” bromde hij. Je ging hem niet vertellen dat er geen warme kattenmand en wat voedsel voor haar klaar zou staan. Het was niet dat als ze er geen gebruik van maakte, het er niet was. Aan de andere kant kon hij het wel appreciëren als ze echt zélf op haar prooi joeg en gebruik maakte van een eigen nest, het liefst een beetje in de wildernis gelegen. Het toonde moed aan, moed dat niet veel kittypets hadden. Het was vreemd. Aan de ene kant was ze wel een kittypet, maar aan de andere kant had ze ook enkele kenmeren die alleen aan een rogue kon voldoen. Als hij haar op haar woorden moest geloven, dan zorgde ze dus voornamelijk voor zichzelf. Maar wellicht kon ze niet hard genoeg vechten om een plekje in het rogue territorium te bemachtigen. Hij lachte een vreugdeloze lach toen ze een verkeerde opvatting maakte over de Elite. “Schatje, ik geloof dat je geen idee hebt waar je over spreekt,” bromde hij. “In onze groep kun je nog steeds staan en gaan waar je wilt. Je bent zodanig op jezelf aangewezen dat je voor niemand verantwoording af hoeft te leggen en of andere katten je het loodje laten leggen, ligt aan jezelf. Je hoeft in de winterse periode echt op geen steun van anderen te rekenen. En ja, we hebben een leader en een deputy en we moeten doen wat zij zeggen, maar zelfs hun kan het geen barst schelen wat je doet, zo lang je maar voor de Elite werkt.” Hij trok met zijn oortje. “Het is jammer dat ik je nog niet zo snel een andere kat zie doden, anders was je misschien wel interessant materiaal geweest om aan Cobra te laten zien.”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bat Orchid [Valon]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: