Sweet 'nd sticky [Search/plotter]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sweet 'nd sticky [Search/plotter]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Carameltwirl
Member
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Carramello
-
73
Actief
She may look innocent, but she knows how to leave her mark.

CAT'S PROFILE
Age: ⤜ 31 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Carameltwirl
BerichtOnderwerp: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimema 11 nov 2019 - 21:53


Hoi allemaal!

Ik stel voor Carameltwirl, een kleine, verlegen Shadowclanner die wel wat vrienden kan gebruiken! Ik zoek dus wat oude, nieuwe en misschien een paar siblings? Nieuwe of bestaande accounts, het maakt allemaal niet uit. Caramel heeft een ruwe geschiedenis, dus het lijkt me wel leuk dat er een paar oude bekenden zijn. Details staan op haar profiel!

- Siblings
Wat ben je zonder familie? Het lijkt me leuk dat Caramel toch een paar siblings heeft. Caramel haar leeftijd staan nog niet vast, maar ga wel uit van rond de 25 maanden.

- Oude vrienden
Carameltwirl stond bekend om een verlegen, beïnvloedbare apprentice. Ze was nogal de meeloper, waardoor ze als apprentice in een paar benarde situaties terecht was gekomen. De ergste daarvan was dat ze met een paar andere apprentices die vroeger haar vrienden waren naar Riverclan was gegaan om de rivier te zien. Daarbij is ze in de rivier gevallen en bijna verdronken. Ze is gered door een Riverclanner, waarna alle apprentices flink in de problemen kwamen. Caramel kreeg hierdoor ook whitecough omdat hij in het einde van leaffall was gebeurd. Daardoor heeft ze lang in de medicine cat den gelegen, een flinke achterstand gekregen en daardoor contact verloren met die vrienden. Misschien leuk om weer eens de draad op te pakken en op vroegere avonturen terug te blikken? Of misschien heeft Caramel wel een hekel aan die katten hierdoor.

- Nieuwe vrienden
Omdat ze contact verloor met haar oude vrienden heeft ze nu wel wat nieuwe vrienden nodig. Misschien pas nadat ze warrior is geworden, of wat jongere katten waarmee ze het einde van haar apprentice tijd mee doorbracht. Caramel is niet graag alleen en is erg afhankelijk van haar vrienden, dus een paar (goede) vrienden zou heel goed voor haar zijn.

- Overige ideeën
Verre familie, oude mentor, misschien een ouder. Ik sta voor alles open!

Hopelijk lijken sommigen dit wel wat!
Liefs
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflight
StarClan
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] DPKsfdL
79
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverflight
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimema 11 nov 2019 - 22:28

Misschien dat Darkpaw een broertje van Carameltriwl kan zijn? of een neefje
Terug naar boven Ga naar beneden
Carameltwirl
Member
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Carramello
-
73
Actief
She may look innocent, but she knows how to leave her mark.

CAT'S PROFILE
Age: ⤜ 31 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Carameltwirl
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimema 11 nov 2019 - 22:37

Misschien een neefje? Hij is wel wat jonger, maar dat lijkt me leuk! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflight
StarClan
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] DPKsfdL
79
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverflight
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimema 11 nov 2019 - 22:58

mooi dat zal ik er morgen erbij zetten. ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Carameltwirl
Member
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Carramello
-
73
Actief
She may look innocent, but she knows how to leave her mark.

CAT'S PROFILE
Age: ⤜ 31 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Carameltwirl
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimema 11 nov 2019 - 23:00

Zullen we dan ook snel een topic doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Seahawk
StarClan
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seahawk
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimema 11 nov 2019 - 23:21

Evt Seahawk als redder van vroeger ? (Dan maak ik hem iets ouder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflight
StarClan
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] DPKsfdL
79
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverflight
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimema 11 nov 2019 - 23:30

Is goed als jij het topic begint en me tagt dan zal ik met Darkpaw reageren. C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 0:05

Amber zou een nieuwe vriendschap kunnen worden? Maar misschien zouden ze kunnen beginnen met een moeilijke start, dat zou waarschijnlijk wel interessante topics opleveren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Talonpaw
Member
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] DPKsfdL
Fré
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 5:02

Misschien Darkvoid als een nieuwe vriend? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carameltwirl
Member
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Carramello
-
73
Actief
She may look innocent, but she knows how to leave her mark.

CAT'S PROFILE
Age: ⤜ 31 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Carameltwirl
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 19:49

@Silverflight Komt goed!

@Rebecca Oh, als je hem ouder wil maken lijkt me dat heel leuk! Caramel kan eventueel nog wel wat jongen om het makkelijker te maken.

@Bo3 Lijkt me leuk! Maar wat had je dan in gedachten voor "slechte" start?

@Fré Ja lijkt me leuk!

Ik wil voor jullie allemaal wel een topic maken? Zal misschien wat tijd over gaan, dus als iemand van jullie vrijwillig wil aanmaken, zeg maar c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening •
Member
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] DPKsfdL
Freedje
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evening •
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 19:51

Carameltwirl schreef:
@Silverflight Komt goed!

@Rebecca Oh, als je hem ouder wil maken lijkt me dat heel leuk! Caramel kan eventueel nog wel wat jongen om het makkelijker te maken.

@Bo3 Lijkt me leuk! Maar wat had je dan in gedachten voor "slechte" start?

@Fré Ja lijkt me leuk!

Ik wil voor jullie allemaal wel een topic maken? Zal misschien wat tijd over gaan, dus als iemand van jullie vrijwillig wil aanmaken, zeg maar c:

Ik maak wel voor Dark & Caramel, joh! Hartstikke leuk yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Sweet 'nd sticky [Search/plotter] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sweet 'nd sticky [Search/plotter]   Sweet 'nd sticky [Search/plotter] Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 21:06

Jonger naken van Carmel lijkt me ook fijn ♡
Stuur maar een DM voor verdere details ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sweet 'nd sticky [Search/plotter]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: