Today I will teach you how to swim, Devilpaw!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Today I will teach you how to swim, Devilpaw!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skywalker
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimevr 9 dec 2011 - 18:54

Skywalker liep naar Devilpaw, zijn tijdelijke apprentice omdathaar mentor, Lostvoice, zwanger was. Hij liep naar de apprentices den. Hij zag het kleurrijke, gevlekte vachtje van Devilpaw. Hij liep tussen de anderen door naar Devilpaw. Hij tikte aar met zijn poot aan. "Devilpaw, wakerworden. Vandaag moet je trainen." fluistarde hij tegen haar om de andere iet wakker te maken. Hij liep de sen weer uit. Hij lie het kamp uit. Hij keek achteromomte kijken of Devilpaw hem wel volgde. Vandaag zou hijhar leren zwemmen. Bij de kleine stroom. Niet bij de rivier die was iets te groot voor de eerste keer. Daar aangekomen ging hij zitten. "Nou, heb je alwat geleerd? Ik wil je vandaag namlijk leren zwemmen. Kijk, ik doe het even voor." Hij gleed soepel het water in. De RiverClankatten stonden erom bekend dat ze heel goed konden zwemmen. In het water trappelde hij rustig met zijn poten. Met krachtige slagn bereikte hij de overkat. Hij draaide zich omen zwom rustig terug. Hij klom opde oever en schudde zich uit. De druppels vlogen in hetrond. "Nou, zo zwem je dus. Probeer jijhet eens."

Sorry, voor de spelfouten. Ik ben ergens anders en het toetsenbord is raar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildance
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
91

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Devildance
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimevr 9 dec 2011 - 20:59

Devilpaw, wakerworden. Vandaag moet je trainen." fluistarde Skywalker tegen Devilpaw om de andere iet wakker te maken. Hij liep de sen weer uit. Hij lie het kamp uit. Hij keek achteromomte kijken of Devilpaw hem wel volgde. Vandaag zou hijhar leren zwemmen. Voorzichtig en nog steeds slaperig liep hij achter hem aan. Ze kwamen aan bij de kleine stroom, waar Skywalker zei:"Nou, heb je alwat geleerd? Ik wil je vandaag namlijk leren zwemmen. Kijk, ik doe het even voor." Hij gleed soepel het water in. De RiverClankatten stonden erom bekend dat ze heel goed konden zwemmen. In het water trappelde hij rustig met zijn poten. Met krachtige slagn bereikte hij de overkat. Hij draaide zich omen zwom rustig terug. Hij klom opde oever en schudde zich uit. De druppels vlogen in hetrond. "Nou, zo zwem je dus. Probeer jijhet eens."zei hij. Net zoals Skywalker Gleed hij voorzichtig het water in. Zijn poten probeerde hij heen en weer te werken, maar het ging zo moeilijk. Het water voelde koud aan, en elke keer als ze het bewoog werd het kouder. En als ik nu stop met begen is het minder koud dacht ze. Dus stopte ze met bewegen. De kou was inderdaad weg, maar voorzichtig maar snel zakte ze naar beneden.


Devil x Lion:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimema 12 dec 2011 - 16:54

Devilpaw gleed voorzichtig het water in. Ze bewoog nogal onhandig met haar poten. Nouja. Dacht hij. Het is tenslotte ook de eerste keer dat ze zwemt. Opeens stopte ze met bewegen. Langzaam zakte ze naar beneden. Doe dan iets! Trappelen of zo! Dacht hij. Hij sprong het water in en pakte haar bij haar nekvel. Hij sleepte haar mee naar de oever. Daar krabbelde hij de kant op en slaapte Devilpaw mee. Hij liet haar los. "Waarom bewoog je niet meer!?" Zei hij nog een beetje na hijgend tegen haar. Hij was nogal geschrokken van die actie van haar. "Nou, we proberen het gewoon nog een keer! Maar deze keer zwem ik naast je!" Het klonk nogal wat zelfverzekerder dan dat hij zich voelde. Hij stond aan de rand van de stroom. "Kom dan."


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Rainbowdashx

Today I will teach you how to swim, Devilpaw! 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildance
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
91

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Devildance
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimema 12 dec 2011 - 19:17

"Waarom bewoog je niet meer!?" Zei Skywalker nog een beetje na hijgend tegen haar. Hij was nogal geschrokken van die actie van haar. "Nou, we proberen het gewoon nog een keer! Maar deze keer zwem ik naast je!" Het klonk nogal wat zelfverzekerder dan dat hij zich voelde. Hij stond aan de rand van de stroom. "Kom dan." Devilpaw liep naar hem toe, maar durfde niet in zijn ogen te kijken. Wat had ze fout gedaan? Dacht ze. Als ik dat niet weet doe ik het zo weer dacht ze. "Maar Skywalker wat had ik foit gedaan straks doe ik het weer en gaat het fout!" zei ze. Wachtend op antwoord liep ze voorzichtig het ondiepe stuk van het water in. Dat nu veel minder koud aan voelde. Nu zou ze gaan proberen om hier te zwemmen. Ze tilden haar voeten van de grond en deed wat ze net deed. Maar weer stopte ze, maar ze zakte steeds meer naar bendeden."Ik snap het!" gilde ze. "Ik moet blijven bewegen!" Met een opgeheven hoofd keek ze entoustiast naar skywalker. Weer tilde ze haar voeten op en zwom richting het diep gedilte. "Ik kan zwemmen. Moet je zien. Kijk Skywalker ik kan het!!" riep ze. Midden op het meer keek ze in de richting van skywalker. "Kom je!" riep ze entousiast.


Devil x Lion:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimedo 15 dec 2011 - 12:47

Devilpaw liep naar hem toe. "Maar Skywalker wat had ik foit gedaan straks doe ik het weer en gaat het fout!" zei ze. Ze liep voorzichtig het ondiepe stuk van het water in. Ze tilde haar pootjes van de grond. "Ik snap het!" gilde ze. "Ik moet blijven bewegen!" Met een opgeheven hoofd keek ze entoustiast naar hem. Weer tilde ze haar voeten op en zwom richting het diep gedilte. "Ik kan zwemmen. Moet je zien. Kijk Skywalker ik kan het!!" riep ze. Midden op het meer keek ze in de richting van hem. "Kom je!" riep ze entousiast. Hij keek naar haar. Ze kon het! "Ja! Ik kom hoor!" hij rende naar haar toe en sprong het water in.

Flut! Moet nu weer naar school maar ik heb in iedergeval gereageerd!


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Rainbowdashx

Today I will teach you how to swim, Devilpaw! 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildance
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
91

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Devildance
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimezo 18 dec 2011 - 10:25

"Kom je!" riep ze entousiast. Hij keek naar haar. Ze kon het! "Ja! Ik kom hoor!" Skywalker rende naar haar toe en sprong het water in. Devilpaw zwom in zijn richting en zei omdat ze opgewondenn was heel snel:En nu? Ik bedoel wat moet ik nog meer leren? Een vis vangen, of mischien duiken? Opgewonden keek ze naar Skywalker die waarschijnlijk ook best blij zou zijn voor haar. Devilpaw`s blik wijkte een beeetje af naar het water waar ze een zilvere flits zag. En daarna nog 1 en nog 1."Ehh Skywalker kijk achter je. Daar zwemt iets heel snels en heel kleins die je vast wil gaan bijten"ze ze bang. De zilveren lichtflits kwam op haar af en zwom tegenhaar aan. Geschrokken zwom ze in de richting van Skywalker, maar daar waren ze ook al. "Skywalker kijk uit!'' zei ze luid. Eenmaal bij Skywalker pakte ze hem bij zijn nekvel en probeerde hem naar de kant te krijgen. Maar hij was te zwaar, en een stuk groter. Meter bij meter kwamen ze dichterbij de kant, nog een staartlenget verder. Devilpaw klom op de kant met Skywalker nog steeeds in haar bek geklemt. HArd trok ze aan hem en kreeg hem na een tijdje ook de kant op. "Skywalker wat was dat?"


Devil x Lion:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimezo 18 dec 2011 - 18:17

"En nu? Ik bedoel wat moet ik nog meer leren? Een vis vangen, of mischien duiken?" Zei ze opgewonden tegen hem. Hij glimlachte. "Ehh Skywalker kijk achter je. Daar zwemt iets heel snels en heel kleins die je vast wil gaan bijten" Zei ze bang. Hij keek achter zich maar zag niks bijzonders. Geschrokken zwom ze in zijn richting. "Skywalker kijk uit!'' zei ze luid. Eenmaal bij hem pakte ze hem bij zijn nekvel en probeerde hem naar de kant te krijgen. Hij vond het wel grappig, hij wist niet eens waarom ze zo bang was. Hij besloot zich maar even te laten meetrekkken. Hij was natuurlijk wel zwaarder en wat groter. Hij was ook niet echt groot, maar wel groter. Ze kwamen steeds dichter bij de kant. Nog maar een staartlengte. Devilpaw klom op de kant met hem nog steeeds in haar bek geklemt. Hard trok ze aan hem en kreeg hem na een tijdje ook de kant op. "Skywalker wat was dat?" Vroeg ze. Hij keek naar het water. Hij zag niks bijzonders of engs. Toen snapte hij wat ze bedoelde. Hij begon te lachen. "Devilpaw toch!" Zei hij tussen het lachen door. "Dat zijn maar vissen! Die eten wij!" Hij lachte nog steeds. "Maar met je spieren is niks mis!" Zei hij tegen haar. Hij liep naar haar toe. "Nou, dan help ik je nu wel even van je angst af!" Zei hij en duwde haar in het water. hij sprong er zelf achter aan. "Kijk maar, het zijn gewoon vissen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimema 19 dec 2011 - 12:33

Rustig liep de stevig gebouwde kater door de natte bladeren die van de bomen afgedwareld waren. Af en toe streken ee wat bladeren over zijn lange vacht. Hij had zijn vriend Skywalker beloofd hem te helpen met het trainen van het nichtje van zijn ancere vriend Stormtail. Hij zag zijn vrienden als broers. Hij zou Skywalker altijd beschermen tegdn wat dan ook. Aks hem iets zou overkomen zou hij het zichzelf nooit vergeven. Even dacht hij aan wat zijn moeder aktijd tegen hem zei; "iedereen heeft iemand nodig Lionkit, ook jij." Lionkit sprong op zijn moeder en duwde haar speels naar beneden. "Nietes, ik heb geen domme liefde van een of andere poes nodig!" hij wierp een blik op Dreamkit, hij was stiekem wel een beetje verliefd op haar. lionclaw schudde zijn kop en liep door. Bij de rivier zag hij Devilpaw en Skywalker. "Dag Devilpaw, dag Skywalker!" Hij liep naar de doorweekte Devilpaw toe en probeerde haar een beetje droog te likken."Pas maar op met die kou, ik wil je oom straks niet verassen met een verkouden nichtje!" Daarna liep hij naar Skywalker en gaf hem ook een lik over zijn kop. "Dat geldt ook voor jou! Niet verkouden worden he!" Hij ging aan de waterkant ziten wachtend todat Skywalker verder ging met trainen. "Nou, komt er nog wat van?" zei de krijger lachend. *sorry voor de spelfouten zit op i pad*



Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Nyg0h1

Today I will teach you how to swim, Devilpaw! M9EKCDX  Today I will teach you how to swim, Devilpaw! MKN7vHE  Today I will teach you how to swim, Devilpaw! PgKKyjM  Today I will teach you how to swim, Devilpaw! EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildance
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
91

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Devildance
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimema 19 dec 2011 - 12:52

"Dag Devilpaw, dag Skywalker!" Hij liep naar de doorweekte Devilpaw toe en probeerde haar een beetje droog te likken."Pas maar op met die kou, ik wil je oom straks niet verassen met een verkouden nichtje!" Daarna liep hij naar Skywalker en gaf hem ook een lik over zijn kop. "Dat geldt ook voor jou! Niet verkouden worden he!" Hij ging aan de waterkant ziten wachtend todat Skywalker verder ging met trainen. "Nou, komt er nog wat van?" zei de krijger lachend. "Nou ik heb net leren zwemmen, maar nu durf ik niet meer want er zitten vissen in het water. Ik Durf nu niet meer"zei ze verlegen tegen Lionclaw. De kater keek hun aan, maar geen haar op haar lijf dacht eraaan weer het water ij te gaan. Ze was erg bang voor de vissen. Haar nachtmerri van grote zilveren dingen die katten aten kon uitkomen! Ze zuchte en keek Skywalker hoopvol aan. Misschi kon hij met een oolossing komen.

Sorry moest weg D;


Devil x Lion:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimema 19 dec 2011 - 19:13

"Dag Devilpaw, dag Skywalker!" Hij liep naar de doorweekte Devilpaw toe en probeerde haar een beetje droog te likken. "Pas maar op met die kou, ik wil je oom straks niet verassen met een verkouden nichtje!" Daarna liep hij naar Skywalker en gaf hem ook een lik over zijn kop. "Dat geldt ook voor jou! Niet verkouden worden he!" Hij ging aan de waterkant ziten. "Nou, komt er nog wat van?" zei de krijger lachend. "Nou ik heb net leren zwemmen, maar nu durf ik niet meer want er zitten vissen in het water. Ik Durf nu niet meer" Zei ze verlegen tegen Lionclaw. Ze zuchte en keek hem hoopvol aan. Hij liep naar Lionclaw toe. "He, ik ben geen kitten meer!" Zei hij tegen zijn vriend. "Ik let heus wel op hoor!" Hij richtte zich op Devilpaw. "Je hoeft echt niet bang te zijn voor die vissen hoor. Ben je ook bang voor muizen en vogels dan?" Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. "Weet jij misschien iets om haar van haar angst af te brengen, Lionclaw?" Hij vond het fijn dat zijn vriend hier was. Hij voelde als een broer voor hem. Hij had gevraagd om te helpen met de training en hij was gekomen.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Rainbowdashx

Today I will teach you how to swim, Devilpaw! 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildance
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
91

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Devildance
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 12:41

"He, ik ben geen kitten meer!" Zei hij tegen zijn vriend. "Ik let heus wel op hoor!" Hij richtte zich op Devilpaw. "Je hoeft echt niet bang te zijn voor die vissen hoor. Ben je ook bang voor muizen en vogels dan?" Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. "Weet jij misschien iets om haar van haar angst af te brengen, Lionclaw?" Devilpaw keek hoopvol naar Lionclaw en zei:"Kan je alsjeblieft helpen, andrs word ik nooit. En Skywalker ik ben helemal niet bang voor vogels en muizen hoor!" Plagend gaf ze hem een duw tegen zijn zij. " Ik wil mischien wel het water in hoor, maar dan blijven jullie dichtbij oke?" Voorzichtig stapte ze het water in, maar naast haar kwam weer zo'n zilveren flits langs. Ze sprong het water meteen weer uit tegen Lionclaw aan.

Flut pardoneke


Devil x Lion:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 12:45

"He, ik ben geen kitten meer!" Zei hij tegen zijn vriend. "Ik let heus wel op hoor!" Hij richtte zich op Devilpaw. "Je hoeft echt niet bang te zijn voor die vissen hoor. Ben je ook bang voor muizen en vogels dan?" Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. "Weet jij misschien iets om haar van haar angst af te brengen, Lionclaw?" Lionclaw knikte. Hij trippelde naar de rivier en zoht een dikke, vette vis uit. ZIjn gele ogen strak op de vis rihtende maakte hij zijn poot klaar voor de aanval. Toen hij er eentje zag zette hij zich af met zijn achterpoeten. Hij belandde in de water, griste de vis uit de groep, zette zijn vlijmsherpe tanden erin en zwom naar boven. Hij liet de vis voor haar neer ploffen en ging er naast zitten. " Neem maar een hapje, normaal moet je eerst voor de clan jagen maar Starclan maakt vast wel een uitzondering voor zo een mooie apprentice. Maar doe dit niet nog een keer. Ik neem straks wel wat prooit mee. Jullie kunnen helpen?" Hij liep naar SKywalker toe en duwde hem speels in het water. Daarna sprong hij boven op hem. "Stoeien broertje?" Zei hij plagerig tegen zijn vriend.



Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Nyg0h1

Today I will teach you how to swim, Devilpaw! M9EKCDX  Today I will teach you how to swim, Devilpaw! MKN7vHE  Today I will teach you how to swim, Devilpaw! PgKKyjM  Today I will teach you how to swim, Devilpaw! EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 16:49

Lionclaw knikte. Hij trippelde naar de rivier. Hij zette zich af met zijn achterpoten. Hij belandde in de water, griste de vis uit de groep, zette zijn vlijmsherpe tanden erin en zwom naar boven. Hij liet de vis voor haar neer ploffen en ging er naast zitten. "Neem maar een hapje, normaal moet je eerst voor de clan jagen maar Starclan maakt vast wel een uitzondering voor zo een mooie apprentice. Maar doe dit niet nog een keer. Ik neem straks wel wat prooit mee. Jullie kunnen helpen?" Hij liep naar hem toe en duwde hem speels in het water. Daarna sprong hij boven op hem. "Stoeien broertje?" Zei hij plagerig tegen hem. "Wacht maar! Ik ben dan wel jonger maar niet zo lomp en dik als jij dikzak!" Zei hij tegen zijn grote vriend. Hij duwde hem speels van zich af. Hij sprong op de kant. Hij zette zich af en kwam volop Lionclaw terecht. "Ha!" Riep hij. Hij beet hem speels.

OMG FLUT o.0 Maar ik moest van mezelf reageren...


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Rainbowdashx

Today I will teach you how to swim, Devilpaw! 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildance
Member
Today I will teach you how to swim, Devilpaw! DPKsfdL
91

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Devildance
BerichtOnderwerp: Re: Today I will teach you how to swim, Devilpaw!   Today I will teach you how to swim, Devilpaw! Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 19:09

"Neem maar een hapje, normaal moet je eerst voor de clan jagen maar Starclan maakt vast wel een uitzondering voor zo een mooie apprentice. Maar doe dit niet nog een keer. Ik neem straks wel wat prooit mee. Jullie kunnen helpen?" Hij liep naar hem toe en duwde hem speels in het water. Daarna sprong hij boven op hem. "Stoeien broertje?" Zei hij plagerig tegen hem. "Wacht maar! Ik ben dan wel jonger maar niet zo lomp en dik als jij dikzak!" Zei hij tegen zijn grote vriend. Hij duwde hem speels van zich af. Hij sprong op de kant. Hij zette zich af en kwam volop Lionclaw terecht. "Ha!" Riep hij. Hij beet hem speels. Devilpaw had de hele tijd verlegen staan kijken en hoopte dat zij ook mee zou doen. Maar zij moest eerst een hap nemen van de vis die haar nogsteeds eng aankeek, maar meespelen had ze toch wel het liefst. Ze keek heen en weer van de vis en de stoeiende katers. Nadat ze eventjes had nagedacht nam ze een snell hap van de vis slikt het door en sprong daar bovenop de stoeiende kater."Ik ben dan wel klein en een poes maar vechten......dat kan ik wel!" riep ze.


Devil x Lion:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Today I will teach you how to swim, Devilpaw!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: