You've got a friend in me!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You've got a friend in me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mountainpaw
Member
Mark
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: 4ever Apprentice
Mountainpaw
BerichtOnderwerp: You've got a friend in me!   You've got a friend in me! Icon_minitimeza 23 nov 2019 - 13:31

Mountainkit keek met grote honingkleurige ogen rond. Hij was uit de nursury gehuppeld om de zonnige dag te begroeten. Een waterig zonnetje scheen neer op het Riverclan kamp en verwarmde zijn creme kleurige pels. Ondertussen vlogen enkele watervogels boven zijn kop waardoor de kitten dromerig meekeek hoe de vogels met hun vleugels sloegen. Wauw! Zou hij ook kunnen vliegen? De tom keek naar zijn voorpoten maar er waren geen veren.. stom! Hij wou dat ook kunnen! Mountainkit schudde zijn mollige kopje en vergat al gauw weer het gene waar hij zonet over aan het dromen was want zijn oog viel al snel op iets anders. Een beestje vloog voor zijn neus voorbij en landde ergens in de rietenwanden van het kamp. Enthousiast volgde de kitten met zijn korte poten het diertje dat zijn volle aandacht getrokken had. Het was een lieveheersbeestje wat best bijzonders was om te vinden rond deze tijd van het jaar. Het was al leaf fall maar het weer voelde nog altijd alsof het heerlijke lente was. Mountainkit knipperde nieuwsgierig met zijn ogen en duwde zijn platte snuit in de rietenwand waar het beestje zich in bevond. Wow! Het was helemaal rood! En het zwarte vlekjes! Had hij dat ook? Mountainkit keek op zijn rug maar daar was niks anders te vinden dan zijn eentonige zandkleurige vacht. Jammer weer. Hij wou ook van die coole vlekken! De kitten duwde zijn snuit tegen het diertje aan die meteen op zijn neus kroop. Aaa! De tom liet een blije piep klinken en kroop weer vanuit de riet. Zijn ogen stonden gekruist toen de insect over zijn neus wandelde. hihihi, dat was erg grappig en kietelde! Mountainkit keek op toen pootstappen vanuit het kamp klonken. Nieuwsgierig keek de jonge kitten naar het kampingang waar al gauw zijn vader in de opening tevoorschijn kwam. "Papa!" Mauwde de kitten terwijl hij met zijn nieuwe insecten vriendje naar zijn vader toe waggelde. "Kijk! Kijk!" Piepte hij toen hij eenmaal in de buurt stond van zijn grote vader. De tom rekte zijn nek en stak zijn neus in de lucht waar het lieveheersbeestje op zat. "Dit is mijn vriendje!' Zijn aller eerste vriendje zelfs! Dat moest gevierd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
You've got a friend in me! Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: You've got a friend in me!   You've got a friend in me! Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 23:41


kings & crowns



De grote deputy kwam terug van patrouille. Het was wat later op de dag, en een heel goed moment voor een middagdutje. Hij zou de laatste herfst-zonnestralen meepakken en daar even in weg dutten voor hij vanavond weer aan het werk moest. Zelfs sterke katten als hem hadden rust nodig, geloof het of niet. En vannacht was hij op een grens patrol geweest, wat betekende dat hij toen ook niet veel geslapen had. Echter had hij nog maar een paar stappen het kamp in gezet, toen hij aangesproken werd door een kittenstemmetje. De kater sloeg zijn ogen op naar de hemel. StarClan, laat het er alsjeblieft niet een van mij zijn. Toen hij naar beneden naar het wuppie keek herkende hij deze gelijk als Mountainkit, wel één van hem, en bijna rolde er een zucht over zijn lippen. Want als Mountainkit hier was betekende dat twee dingen. Één hij zou zijn velwerdiende middagrust niet krijgen en twee. Mountain was een regel aan het overtreden. Panther werd er moe van dat niemand van zijn kinderen zijn regels serieus leek te nemen. Was hij nu echt alleen maar een oude man geworden, wiens woorden lacherig de wind ingeslagen werden? Misschien moest hij maar is strenger worden voor zijn kids; de laatste tijd werd hij ook wat softer als het om RiverClan ging. Zijn hard werd te gesteld op zijn clan of zo. In ieder geval, hij moest Mountainkit echt goed terecht wijzen.

.. Nadat hij met hem zou kijken naar een lieveheersbeestje. "Wat heb je daar, zoon?" vroeg hij met zijn lage bromstem, waarbij hij naar de neus van zijn kind keek, waar het insect duidelijk op zat. "Je vriendje hm? En waar heb je die gevonden dan?"


You've got a friend in me! EHnbxOu        0        You've got a friend in me! 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You've got a friend in me!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: