Nothing can hold me back.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nothing can hold me back.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rainpaw"
Member
Nothing can hold me back.  DPKsfdL
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainpaw
BerichtOnderwerp: Nothing can hold me back.    Nothing can hold me back.  Icon_minitimezo 24 nov 2019 - 14:55

Rainpaw was boos op haar mentor. Boos omdat hij niet gewoon kon accepteren dat zij wel vrienden wilde zijn met katten van andere Clans, ook al was dat van een Clan waar zij nog voor kort oorlog mee hadden gehad. Dat Stallionstar en Butterstar ruzie met elkaar hadden, wilde toch niet zeggen dat zij dat ook moest doen? Bovendien was die ruzie geweest nog voor haar tijd als apprentice geweest, dus waarom zou ze zich erom bekommeren? Waarom konden zij en Woodpaw niet gewoon met elkaar praten? Het was niet alsof ze geheimen van RiverClan doorvertelde! Niet dat er veel door te vertellen viel, maar goed. Ze onderdrukte haar boze gevoelens en speurde het kamp af naar tekenen van haar mentor, maar hij leek het kamp al verlaten te hebben om een taak te gaan doen. Rainpaw snoof. Ook goed. Ze had sowieso niet veel zin om nu met hem te gaan trainen, niet als hij zo deed. En dus liep ze zonder pardon het kamp uit. Als hij haar wilde hebben voor een taak, dan had hij haar maar eerder moeten wekken. Rainpaw probeerde haar gedachten te verdrijven door aan leukere dingen te denken, bijvoorbeeld haar avontuur met Springpaw naar the Wastelands. En andere leuke dingen die ze in de tussentijd had gedaan. Ze glimlachte en rende door haar territorium. Ze stopte enkel om een muis te vangen, die ze pas na twee pogingen had weten te vangen. Zo zou ze tenminste een excuus hebben als ze terug zou gaan naar het kamp. Rainpaw rende een flink stuk verder en pas na een poosje zag ze de grote eiken opdoemen in de verte. Ze glimlachte. Dat was de plek waar de WindClan warrior haar naartoe had gebracht samen met Woodpaw. De kans dat Seahawk haar hier weer zou vinden was groot, maar daar wilde Rainpaw nu niet mee bezig zijn. Het eerste wat ze tot haar verrassing opving, was de geur van WindClan. Woodpaw? Ze draaide haar kopje in de richting van het struikgewas en wachtte geduldig af.


+ Eerste post voor Heatpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Nothing can hold me back.  Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can hold me back.    Nothing can hold me back.  Icon_minitimedi 17 dec 2019 - 21:34

Het was nog een beetje hard nadenken, geuren volgen en maar goede gokken nemen, maar hij kon het territorium eindelijk in zijn eentje navigeren. Het was dan ook een kleine overwinning dat hij op eigen houtje bij fourtrees was aangekomen. Toch, na een maan voelde hij dat hij dit eigenlijk wel hoorde te kunnen, maar hij ging bijna altijd alleen maar met Shadefeather op pad en hij realiseerde zich nu dat hij iets te veel op de kater had vertrouwd om rond te komen. Dat was ook een beetje de aansporing geweest voor dit uitstapje, dat en dat hij zich verveelde en eindelijk het kamp uit mocht. Hij had alleen niet verwacht dat er iemand op fourtrees zou zijn. Met zijn tour door het territorium was dat niet zo geweest en hij kon zich ook niet echt herinneren dat als hij hier langs was gekomen dat het er druk was geweest. Hij duwde zich door het struikgewas heen en stond oog in oog met een paar helderblauwe ogen. Die ogen zaten vast aan een grijs met witte kattin die rond zijn leeftijd leek te zijn. "Uhm hoi?" Groette hij haar wat onzeker. Hij had namelijk de geur van RiverClan opgepikt en het enigste wat hij daar een beetje over had gehoord was dat ze hun territorium hadden ingenomen een tijdje terug, maar Shadefeather had hem ook verteld dat het okay was om met katten van andere clan te praten hier en ze zelfs te bevrienden. Dus hij deed niets fout toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainpaw"
Member
Nothing can hold me back.  DPKsfdL
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can hold me back.    Nothing can hold me back.  Icon_minitimezo 22 dec 2019 - 14:58

Even bleven de twee stil naar elkaar kijken toen er een WindClanner op het toneel verscheen, maar algauw werd de stilte verbroken door de apprentice tegenover haar die haar ietwat onzeker begroette. Haar gedachten gleden kort en onzeker naar de reactie die Seahawk op haar had gegeven toen hij had ontdekt dat ze aan het praten was met de WindClanners in Fourtrees, maar ze verdreef die gedachte. Seahawk zou niet constant haar geurspoor volgen en bovendien deed ze niks verkeerds door tegen ze te praten, ook al wilde haar mentor haar doen geloven van wel. En dus richtte ze haar aandacht op de WindClanner voor haar en glimlachte vriendelijk naar hem. “Hallo!” zei ze opgewekt. “Mijn naam is Rainpaw. Wie ben jij?” Hij had een langharige rood met witte vacht en groene ogen. Hij oogde vriendelijk, dus Rainpaw was benieuwd wat er van deze ontmoeting ging komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Nothing can hold me back.  Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can hold me back.    Nothing can hold me back.  Icon_minitimeza 28 dec 2019 - 20:38


Het was een beetje ongemakkelijk, dat kon de jonge kater wel toegeven. Eerst hadden hun blikken elkaar voor een tijdje gekruist en toen had hij een domme begroetting gestameld naar de kattin toe. Maar hoe moest hij nou eigenlijk weten wat hij in zo'n geval moets doen? Hij was hier alleen nog maar geweest met Shadefeather en toen was er niemand ook maar in de buurt geweest. Heatpaw had dan ook niet door dat hij met ingehouden adem had zitten te wachten op de reactie van de kattin todat ze deze gaf. Hij liet een opgeluchte zucht horen toen ze hem vrolijk begroetten en zich voorstelde als Rainpaw. Okay, ze was dus niet boos op WindClanners of iets, integendeel, ze leek juist erg vriendelijk. Het rood-witte katertje toverde een glimlachje op zijn gezicht als reactie naar haar opgewekte begroeting. "Ik ben Heatpaw...Uhm, leuk je te ontmoeten?" Het kwam er nog steeds wat onzeker uit, maar hoewel ze aardig was, wist hij nog steeds niet wat hij nu moest doen. Hij had alleen nog maar met katten van zijn eigen clan opgetrokken tot nu toe, nog nooit iemand van buiten zijn clan gezien, dus het was allemaal nieuw en een beetje raar. "Sorry, uhm, ik heb nog nooit iemand van een andere clan ontmoet, dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen," vertelde hij haar dan ook met een halfhartige glimlach. Zou Rainpaw dat eigenlijk wel weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nothing can hold me back.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: