You haunt me everyday

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, -5°C - 12°C
De wind begint ineens te draaien en met een gure bries is het nu dan echt Leaf-fall. Dieren beginnen zich te verschuilen en de kachels worden weer opgestookt bij de Twolegs. Bomen verliezen razendsnel blad, waardoor het een groot kleurenpalet is in het woud.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

You haunt me everyday

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Longear
Member
You haunt me everyday Milo_a10
Bo~
167
Actief
I lost my way inside the truth

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Longear
BerichtOnderwerp: You haunt me everyday   You haunt me everyday Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 20:38

Hij kon niet geloven dat hij zowaar verder dan ThunderClan territorium was gegaan. Zijn moeder keek vast ongerust op hem neer op het feit dat hij het veilige territorium had verlaten. Hij wist zelf ook niet precies wat hem bezielde. Iedere gathering had hij niet mee gehoeven puur uit angst dat er WindClanners waren, maar daardoor had hij ook geen contact meer gehad met katten uit andere clans. Vele katten zouden zeggen dat dat juist een goed ding was, maar nieuwe katten ontmoeten vond hij.. ook belangrijk om het maar goed te verwoorden. Het was belangrijk dat niet iedere keer dezelfde katten te zien die hij iedere keer in het kamp zag of op het territorium. Daarom had hij besloten om naar de Fourtrees te gaan, een veilig gebied leek hem wel een goede plek, hij had geen idee of er andere katten zouden zijn en anders was het een goed iets om te zien, een keer wat anders dan iedere dag hetzelfde territorium afstruinen. Toch was hij overduidelijk wel op zijn hoede, met zijn staart lichtjes heen en weer zwiepend en zijn oren alert overeind. Klaar om elke kat die in de buurt was op te gaan vangen.
Ɓσ

+ Frostfall

You haunt me everyday Longea14
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Frostfall
Member
You haunt me everyday CEvwkFZ
Renske
49
Actief
You're every move you make
So the story goes

CAT'S PROFILE
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: You haunt me everyday   You haunt me everyday Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 22:59

Het was dat een verdwaalde prooigeur hem had doen verleiden om zo dichtbij de grenzen te komen. Maar de wijsheid in hem had hem op tijd genoeg doen stoppen, niet zichzelf over de grenzen te jagen. Hij was al ouder dan zulke simpele fouten te maken. Hij zuchtte, in een ooghoek zag hij de toppen van de bomen van Fourtrees. Hij stond stil, keek een paar seconden. Joh, waarom ook niet? Hij kon wel even weer eens een kijkje nemen om te zien welke jeugd daar nu weer eens rondhing. Misschien kon hij wel een paar stiekeme apprentices betrappen, dat zou wel geinig zijn. Niets was leuker dan je vacht ophouden en een paar jongelingen de stuipen op het lijf te jagen. En voor hij het wist brachten zijn poten hem de helling naar Fourtrees op, keek hij naar de open plek tussen de vier eiken. Hij daalde af, waarna hij naar de plotseling zo enorme plek zag. Tijdens gatherings was dit stampevol katten van iedere clans. Een top moment om eventjes in vrede te roddelen met de anderen, goede momenten op te doen van tijden lang geleden. Al had Frostfall nooit echt de drang gehad om vrienden in veschillende clans te hebben, een woordje met de senior warriors wisselen was altijd vermakelijk. Hij liep tussen de vier bomen en hij merkte na even zijn zintuigen te gebruiken dat hij niet alleen was. ThunderClan.. Het duurde niet lang voordat hij de oorzaak van de geur vond, een zenuwachtig uitziende tabby kater. Hij kantelde zijn kop en vernauwde zijn ogen even kort. ‘Pas maar op, ik eet je op,’ miauwde hij met een kleine snor van gelach in zijn stem. Kom op zeg, je hoefde niet zo nerveus te doen? Hij deed alsof hij elk moment aangevallen kon worden. Fourtrees was nog altijd een heilige plek.

F R O S T F A L L

You are the move you make
Take your chances, win or loser

Profiel bekijken
Longear
Member
You haunt me everyday Milo_a10
Bo~
167
Actief
I lost my way inside the truth

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Longear
BerichtOnderwerp: Re: You haunt me everyday   You haunt me everyday Icon_minitimedi 3 dec 2019 - 0:48

Hij moest zijn angsten overwinnen. Dit was de reden waarom hij niet naar gatherings wilde, waarom hij blij was dat er geen border was met WindClan. Het was al zo lang geleden en toch zag hij de kater soms nog in zijn dromen. Of, naja, dromen... Eerder nachtmerries. Hij zag hem in zijn nachtmerries en iedere keer was het weer anders. Dan was het de kater die hem weer ging verwonden, dan was het zijn moeder, zijn broertjes en zusjes, de clan.. Hij haatte het. Hij kwam er maar niet van af en hij wilde er ook met niemand mee over gaan praten. Hij haatte WindClan gewoon. Ze waren sluw, gemeen. Gemener dan Bloodclan onderhand. Hij sloeg een keer met zijn staart en sloot zijn ogen even. Het was misschien maar beter dat hij nu naar huis zou gaan, het was wel weer genoeg stress voor vandaag geweest als hij heel erg eerlijk was. Het was een goede, productieve dag voor hem geweest, morgen was er weer een nieuwe dag. 'Pas maar op, ik eet je op,' en het waren niet eens zozeer de woorden zelf waar hij bang voor was, maar de geur. Hij sprong terug, zodat er goed gat tussen hem en de Windclanner was. Nu pas zag hij dat het een witte kater was, ouder dan dat hij was, maar dat betekende niet dat hij hem kon vertrouwen. Het zou zo weer kunnen gebeuren, dat hij aangevallen werd door een windclanner en deze keer zou hij niet gaan verliezen. Dus zijn lichaam had hij ook aangespannen, zodat hij klaar was om terug de aanval in te gaan mocht dat nodig zijn. "Dat raad ik ten zeerste af." sprak hij terwijl hij zijn ogen wat vernauwde. Nee, hij was nu verre van op zijn gemak. Hij wilde gewoon terug naar zijn clan, waar het veilig en wel was. Maar zomaar wegrennen hier terwijl er een kater voor zijn neus stond die vele sneller was dan dat hij was en hem zo kon inhalen.. Nee, dat was geen optie. Dus hij moest blijven.
Ɓσ

You haunt me everyday Longea14
Profiel bekijken
Frostfall
Member
You haunt me everyday CEvwkFZ
Renske
49
Actief
You're every move you make
So the story goes

CAT'S PROFILE
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: You haunt me everyday   You haunt me everyday Icon_minitimewo 4 dec 2019 - 0:21

Frostfall grinnikte zachtjes. Hij had hem echt laten schrikken. Hihi. Hij snapte niet waarom de kater zo angstig was. Was hij gewoon nerveus van zichzelf? Eigenlijk kon het hem ook geen muizenstaart schelen. Hij kon nu gewoon van dit moment genieten. Frostfall stond er echter rustig bij, wetende dat hij nu niets kon uithalen. ThunderClan en WindClan hadden geen strijd, ze hadden al seizoenen lang de strijdbijl gegraven. Ze hadden vaker naast elkaar gestreden in zijn leven dan tegen elkaar. Hij keek dan ook met verbazing naar de vreemde kater die zijn spieren aanspande alsof hij hem echt zo ging aanvallen. Zijn opmerking maakte hem het nog minder grappig vinden. Nu was de lol er wel een beetje van af. Frostfall rolde met zijn ogen. ‘Relax, knul,’ bromde hij dan toch lichtjes geïrriteerd. Hij ging er dan ook kalm bij zitten, alsof er niets aan de hand was. ‘Ik maakte een grapje. Het was grappig. Ha-ha,’ sprak hij, nu toch weer een grijnsje op zijn lippen krijgend, nu hij terugdacht aan het moment dat de kater als een konijn omhoog was gesprongen. En dan zeiden ze dat WindClan katten nerveus waren. Lollig.

F R O S T F A L L

You are the move you make
Take your chances, win or loser

Profiel bekijken

You haunt me everyday
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: