The silence is the worst



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The silence is the worst

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lovetear
Member
The silence is the worst DPKsfdL
The old one
106

CAT'S PROFILE
Age: 192 Moons
Gender:
Rank:
Lovetear
BerichtOnderwerp: The silence is the worst   The silence is the worst Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 22:59

De dagen leken steeds langzamer voorbij te gaan, ze leken langer dan ooit. En voor een nieuwe dag opende een oudere kater zijn ogen en liet ze wennen aan het licht. Langzaam hees hij zich overeind en rekte zich uit. Het was lang geleden dat hij erop uit was geweest om wat te gaan doen. Maar ja, hoe ouder hij werd hoe minder bewegelijker hij was. Hij liet een korte zucht los en verliet de den even en trippelde met kalme passen naar de prooistapel waar hij een muisje vanaf haalde waarna hij langzaam terugliep naar de den en naast de ingang ging liggen. Terwijl hij een stuk vlees van het lijf van het muisje afscheurde dacht hij na over zijn vroegere tijd. Alles had zo fijn geleken, tot de dag dat hij elder werd. Waar voorheen zijn leven was gevuld met actie en spanning was het nu gevuld met stilte. Maar het was eerder leegte, hij was niks meer vergeleken met wat hij voorheen was. Oud en zwak, dat was alles wat er over was van de eens krachtige krijger. Hij had al de helft van zijn muis op toen hij zijn kop op zijn voorpoten liet zakken en voor zich uit staarde.

-open voor iedereen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpaw
Member
The silence is the worst DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Flowpaw
BerichtOnderwerp: Re: The silence is the worst   The silence is the worst Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 17:08

Flowpaw kwam net uit de apprentice den. Ze keek naar Lovetear, die net zijn prooi was gaan halen. Ze ging zitten en haalde haar poot over haar kop steeds opnieuw. Ze zette haar poot weer neer en keek weer naar Lovetear. Zou ze naar hem toe gaan? Ze twijfelde, misschien, dacht ze. Flow stond op, keek naar de prooi stapel. Haar buik gromde, maar ze had geen zin er heen te gaan. Ze ging naar Lovetear. "Dag Lovetear." miauwde ze zacht, terwijl ze voor hem ging liggen zodat ze recht in zijn ogen keek. Dat deed ze altijd, altijd had ze oogcontact met de kat die met haar praatte. "Good geslapen?" mauwde ze weer. Wat als ze de oudere kater stoorde? Dat wou ze niet, dus onzeker vroeg ze: "Ik stoor je toch niet hee?" Alles wat ze zei was zachtjes, het leek dat ze schrik had dat iemand anders het zou horen. Nee, dat was het niet. ze was niet op haar mondje gevallen, ze was zuiver in der woorden, ze wist alles mooi uit te drukken. Ze knipperde even met haar ogen en keek weer in die van Lovetear. Haar maag gromde weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
The silence is the worst DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: The silence is the worst   The silence is the worst Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 18:15

Blacknight was aan het jagen bij de kraaienplaats. Ze was aan het jagen op kraaien en ratten. Blacknight spitste haar oren en sloot haar ogen om zich beter te concentreren op het geluid van de dieren. Blacknight wachte en wachte tot ze het gepiep hoorde van een rat achter een afvalberg vandaag. Ze deed haar ogen meteen open en keek snel hoe ze snel bij de rat kwam zonder gezien te worden. Blacknight ging in de sluiphouding zigzagent door de de afval bergen naar de plek waar de rat zat. `,Lekker een rat dat zal smaken`,. Blacknight sloop door het afval tot 2 vossen lengtes bij de rat vandaan. Daar Blacknight sprong recht op de rat af. Ze landde op de rat en die maakte zemet 1 beet dood. `,Gelukkig heb ik dit keer wel geluk met het vangen van een prooi`, Blacknight ging terug naar het kamp met de rat in haar mond. Ze kwam terug in het en zag dat Lovetear alleen zat met een muisje zitten. `, Ik ga zomaar even naar hem toe. Hij kan wel wat gezelschap gebruiken`, dacht Blacknight terwel ze de rat op de prooien stapel legde. Voor dat Blacknight de rat op de prooienstapel kon leggen ging Flowpaw naar hem toe. `, Ow mooi dat Flowpaw naar Lovetear toe gaat dan krijgt hij nog meer katten om zich heen`,. Blacknight legde de rat op de prooienstapel en ze liep naar Lovetear en Flowpaw. "Hey Flowpaw en Lovetear"Blacknight ging bij hun zitten. "Hoe gaat het vandaag met jullie?" Blacknight keek rond en hoorde dat Flowpaw's maag knorde. "Flowpaw ga maar wat eten dat zal je wel nodig hebben". Blacknight keek even naar Flowpaw en dan naar Lovetear daarna ging ze even haar poten likken wachtend tot iemand wat zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovetear
Member
The silence is the worst DPKsfdL
The old one
106

CAT'S PROFILE
Age: 192 Moons
Gender:
Rank:
Lovetear
BerichtOnderwerp: Re: The silence is the worst   The silence is the worst Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 22:19

Hij was zich bewust van iedereen in het kamp en keek op toen een jong gestalte naderde. Het was de jonge apprentice Flowpaw. Ze had nog geen officiele mentor gekregen maar hij had vernomen dat dat Tigerwing zou worden. "Dag Lovetear." Miauwde de jonge apprentice zacht en ging voor hem liggen. Hij knipperde even en keek haar aan. "Good geslapen?" mauwde ze weer en Lovetear knikte heel zachtjes. "Ik stoor je toch niet hee?" Het viel hem op dat ze niet luid praatte. Dat vond hij niet erg. Hij hield niet zo van die luidruchtige katten. ''Hallo Flowpaw.'' Miauwde hij rustig en snorde even zacht. ''Je stoort me echt niet hoor. En ik heb lekker geslapen, hoe zit het met jou?'' Hij keek haar even onderzoekend aan en keek weer op toen hij een zwart gestalte zag aankomen. "Hey Flowpaw en Lovetear" Hij herkende de poes als Blacknight, een van de iets oudere warriors. Lovetear knikte even rustig. ''Hallo Blacknight,'' Miauwede hij nu en snorde zacht. Hij hield best van gezelschap, zolang ze maar rustig bleven. "Hoe gaat het vandaag met jullie?" Vroeg Blacknight en Lovetear keek haar aan. ''Het gaat goed met mij, hoe zit het met jou?'' Hij gaf even een korte lik over zijn voorpoot en grinnikte toen hij hoorde dat Flowpaws maag knorde. "Flowpaw ga maar wat eten dat zal je wel nodig hebben.'' Lovetear knikte heel even en keek toen naar zijn eigen muis. Hij schoof hem zachtjes naar de jonge apprentice toe. ''Hier, ik heb toch geen trek meet dus je mag de rest als je wil.'' Miauwde hij vriendelijk en keek naar de jonge poes. Toen draaide hij zijn kop even naar Blacknight. ''Is er nog iets interessants gebeurd in het territorium?'' Vroeg hij. Hij was altijd wel nieuwsgierig naar wat er gebeurde buiten het kamp. Vaak had hij gewenst dat hij ook gewoon weer eens het kamp uit kon. Maar dat zat er nu eenmaal niet meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpaw
Member
The silence is the worst DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Flowpaw
BerichtOnderwerp: Re: The silence is the worst   The silence is the worst Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 12:13

''Hallo Flowpaw.'' Miauwde hij rustig en snorde even zacht. ''Je stoort me echt niet hoor. En ik heb lekker geslapen, hoe zit het met jou?'' Antwoorde Lovetear. "Goed, dankje." snorde ze. Blacknight kwam eraan en ze miauwde hallo. Flowpaw luisterde even naar het gesprek tot haar maag knorde. "Flowpaw ga maar wat eten dat zal je wel nodig hebben.'' zei Blacknight tegen haar. Maar ze had helemaal geen zin om p te staan, waarom zou ze dat dan doen? Ze keek naar Lovetear. ''Hier, ik heb toch geen trek meet dus je mag de rest als je wil.'' Miauwde hij vriendelijk en keek der aan. "Dank u, Lovetear." Zei ze enthousiast en blij. Bijna meteen viel ze aan, ze had inderdaad wel honger, maar als je nou geen zin hebt om op te staan en iets van de prooistapel te halen? Ja, dan bleef je maar honger lijden hee. In een mum van tijd was die muis op en haar honger toch een beetje gestilt. "Heel erg bedankt, Lovetear." zei ze vriendelijk nadat ze haar mond had afgelikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
The silence is the worst DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: The silence is the worst   The silence is the worst Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 22:14

'Hallo Blacknight,' miauwde Lovetear. Blacknight zat nog haar poten te likken. 'Het gaat goed met mij, hoe zit het met jou?'. Blacknight keek op "Met mij gaat het ook goed". Miauwde ze. Blacknight keek rond van Flowpaw naar Lovetear. 'Hier, ik heb toch geen trek meer dus je mag de rest als je wil.' zei Lovetear. `, Dat is aardig van Lovetear zeg zo hoeft Flowpaw niet meer te lopen`, dacht Blacknight. Voor dat Blacknight het wist was Flowpaw aan die muis begonnen. `, Zo die kan snel eten`,. 'Is er nog iets interessants gebeurd in het territorium?' Blacknight draaide haar hoofd om naar Lovetear. "Nee er is niet echt iets gebeurt gewoon het gebruikelijke soms een geur van een andere clan maar dat is bij de grens lijn, soms een vos agh ja wat doe je er aan". Blacknight keek nog even naar lovetear daarna keek ze Flowpaw aan. "En Flowpaw hoe gaat het met je training? Heb je al leuke en nieuwe dingen geleerd?" Blacknight krulde haar staart om haar heen en wachte op antwoord van Flowpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpaw
Member
The silence is the worst DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Flowpaw
BerichtOnderwerp: Re: The silence is the worst   The silence is the worst Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 13:49

Ze luisterde naar het gesprek en was stil zodat ze niets zou storen. Ze had respect voor ouderen zolang die ook respect hadden voor haar. "En Flowpaw hoe gaat het met je training? Heb je al leuke en nieuwe dingen geleerd?" Vroeg Blacknicht Flowpaw ineens. "Eerlijk gezegd ..." fluistere ze. "heb ik nog geen training gehad .." ze keek naar de grond, schaamde zich een beetje. Hoe kon het nou dat ze als apprentice nog geen training zou hebben gehad? Ze draaide haar oren wat onwennig, bleef naar de grond staren. "Ik zit nu dus heel de tijd in het kamp, me te vervelen ..." miauwde ze er zachtjes aantoe. Ze wastte onwennig haar borst, haar poot en haalde die later over haar kop. Ze keek dan wat rond, niet wetend wat te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The silence is the worst
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Elders den-
Ga naar: