[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Hypokits] Als ik kittens had met...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Dyingblack
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 12:28

Ik ga dit ook eens doen >3
(geld voor goldenpaw)
Als ik kittens had met... Poisonpaw:
Male: devilkit-> Devilmoon: Een Donkergoudgekleurde kater met grijze strepen. Hij heeft rode ogen en ziet er erg gemeen uit. Hij is ook erg vijandelijk gericht naa zowat iedereen.
Female: wheatkit-> wheatstripe: een grijze poes met gouden strepen en groene ogen. Ze is net zo fel als haar moeder maar heeft, in tegenstelling tot haar vader, een gouden hart.

(kon het niet laten xd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 20:51

Leafpaw
Als ik kittens had met... Battlepaw! (Family Shipping >:3)
Brokenkit - Brokenfeather Brokenkit is een grijs-wit poesje met blauwe ogen. Ze is erg schuw en schermt zich af van de buitenwereld. click
Darkkit - Darksnow Darksnow is een pikzwarte kater met gelige ogen. Hij is ondeugend, en is vaak haantje de voorste, maar toch heeft hij het lompe gedrag van zijn vader overgenomen. click
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 17:22

*Sorry voor DP D: Tis al een tijdje geleden ;u;*
Leafpaw
Als ik kittens had met... Glowpaw!
Stormkit - Male - Stormshade
Grijze tabby kater met gele ogen, is vernoemd naar haar vader Stormstar. Lieve, zachtaardige kitten die erg van aandacht houd.
Heatkit - Male - Heatwave
Heatkit is een rooie kater met blauwe ogen. Hij is nieuwsgierig, dapper en denkt dat hij de hele wereld aankan.
Nightkit - Female - Nightfire
Nightkit is een rood-witte kitten met blauwe ogen. Nightkit word vooral actief in de nacht, en vind overdag eigenlijk helemaal niets. Wilt het liefste dat het altijd nacht zou zijn.


*boem* Geen namen meer voor kittens in mijn hoofd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimema 13 jul 2015 - 22:46

Oké! This has been a long time too (ik kijk echt niet terug in alle oude topics)

Als Roughpaw...
Kittens had met Tallshadow.
Rosekit {Roseshadow} Een cypers lapjes poes met fel blauwe ogen en een slanke bouw. Ze is eigenwijs en tegendraads. Ze luistert slecht. Naar andere kittens toe is ze vriendelijk en speels, zij is de gene die met alle ideetjes komt, ook de ideetjes die tegen de regels in gaan.
Greykit {Greycloud} Een grijs cypers katertje met fel gele ogen en een grote bouw. Hij is ambitieus en wil de beste zijn in alles. Hij is al snel gefascineerd door trainen en wilt daar zelf ook snel mee beginnen. Hij wilt net zo groot en gerespecteerd worden als zijn vader, Tallshadow.

Oké, dit is super random.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 18:40

Dit is voor Thymewillow
{Ik had geen zin om van account te wisselen, haha}
Als ik kittens had met Cedarflake. Sawry Beertjah (;

{Shecat} Iciclekit{heart} - Lichtgrijs poesje met groene ogen. De naam komt van Iciclespirit, wiens partner vroeger Thymewillow was. Kil poesje op het eerste gezicht, maar heeft een hart van goud. Heeft een erge gevoel voor humor, en als ze iets grappig vindt, twinkelen de ogen.
{Tomcat} Panterkit{roar} - Zwart katertje met gele ogen. Lijkt erg op een panter, wat daarom zijn prefix is. Stoer, brutaal en luisterd nooit naar anderen. Wat hij wil gaat voor en is druk. Onstuimig en rusteloos.

xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 14:11

Is echt niet bezig met het ophalen van oude spelletjes huehue

Dit is voor Tigergaze..
{Als ik kittens had met Mousewish}
Brindlekit ♀ -  Een kortharige, rood met witte, kleinere kattin met ijsblauwe oogjes. Ze is vernoemd naar haar oma, Brindleleaf. Ze is heel erg slim en zorgzaam maar niet goed in vechten en jagen, wat haar best wel onzeker maakt.
Russetkit ♀ - Een volledig rode kattin met een lange vacht en een slanke bouw. Haar ogen hebben een ijsblauwe kleur. Haar naam heeft ze te danken aan de kleur van haar vacht. Is erg gedreven om een goede warrior te worden en is vooral erg snel.
Mothkit ♀ - Net zoals haar vader een bengaal met een korte vacht. Echter heeft ze de helderblauwe ogen van haar moeder. Mothkit is erg gelovig in StarClan en zal niet snel de regels breken. Toch zou ze haar leven geven voor haar familie en clan, onbewust is ze heel dapper.

{Als ik kittens had met Oceanpaw}
Cometkit ♀ - Een kattin die qua uiterlijk meer de strepen en lange vacht van haar moeder heeft. Echter lijkt ze qua karakter meer op haar vader, met een snel omslaand karakter en de drang om de beste te zijn.
Dapplekit ♂ - Een bengaalse kater met helderblauwe ogen en qua bouw precies zijn vader. Echter is hij een stuk zachtaardiger en lijkt hij wat dat betreft meer op zijn moeder. Hij is erg loyaal en stelt de warriorcode altijd voorop.

{Als ik kittens had met Routpaw}
Juniperkit ♀ - Een klein, wit met tabby poesje en goude oogjes. Een vrolijke kitten die zich van geen kwaad bewust is en positief in het leven staat, zelfs een beetje naïef misschien.
Poppykit ♀ - Een normale, bengaals poesje met blauwe oogjes. In tegenstelling tot haar zusje is ze erg negatief en geloofd ze niet in StarClan. Poppykit is snel geïrriteerd en botst dan ook heel erg met haar negatieve zusje.


{Als ik kittens had met Tigerspots}
Icykit ♀ - Heeft haar naam te danken aan haar oma Icyrose. Ze is een redelijk grote bengaal met blauwe ogen en heeft een erg ijzig karakter waardoor ze heel erg op beide ouders lijkt. Ze heeft bindingsangst en een grote hekel aan de andere kittens omdat ze hen maar zwak vind.

{Als ik kittens had met Lizardpaw}
Badgerkit ♂ - Een zwart met wit katertje wat redelijk stevig gebouwd is. Hij heeft blauwe ogen en een korte vacht. Badgerkit is erg stil en houd zich vaak op de achtergrond, maar hij is wel erg intelligent en zeker van zichzelf.
Poisonkit ♀ - Een zwart met wit poesje met een halflange vacht en gele ogen wat erg giftig is qua praten. Ze heeft een grote mond en heeft altijd wel de juiste woorden klaarliggen. Wat dat betreft lijkt ze wel erg op haar vader, maar gebruikt eerder woorden dan dat ze echt wat doet.

Whoops.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 14:40

Snowdrop

x Silverstar
Wishkit ; Een lichtbruine kitten met grijze vlekjes met groene oogjes. Deze she-cat is vrij voorzichtig en is vernoemd naar de grote wens van Snow om een hechte familie te hebben. En natuurlijk kits...
Wolfkit ; Vernoemd naar haar favoriete broertkje. Een licht bruine katertje met gele oogjes. Hij is vrolijk en vrij ambitieus, net zoals zijn oom was.
Faithkit ; Een zilveren poes met goudgele ogen. Vernoemd naar het feit dat ze na al die tijd toch samen konden komen en er vertrouwen in hadden dat ze elkaar zouden vinden. Zo geloofden ze ook diep in elkaar, door dik en dun. Vandaar de naam, Faithkit. Voor hun liefde <3

x M-Butterstar want nu kan het B)
Nightkit ; een donkergrijs katertje met blauwe oogjes. Vernoemd naar de nacht waarop Butter en Snow elkaar hebben ontmoet!
Lightkit ; Een wit-grijze point met gele oogjes. Hij is vernoemd naar het feit dat er altijd licht was in hun relatie en dat ze eindelijk elkaar hebben gevonden.

x Jaytail
Riverkit ; Vernoemd naar het feit dat Jay haar eens uit een bevroren rivier heeft geholpen en toen een hele nacht bij haar is gebleven, om der warm te houden. Zo voelt ze ook de warmte dat hij haar heeft met zijn kits. Dit katertje is een donkerbruine tabby met groene oogjes.

x Claw Heh why not :"D
Sinkt ; Je krijgt geen kits met een bcleader, pft, stout >:c Dit poesje is pikzwart met gele ogen en ze weet best wel dat ze niet gewild is.
Sacrifice ;Een katertje die donkergrijs is van kleur met groene ogen. Deze kater zou geschonken zijn aan Claw, vandaar de naam. Hij wil zich dan ook graag bewijzen op meerdere vlakken.


Lurkingshade!
x Roughie <3
Jaykit ; Ze hebben veel jays samen gezien en zo van die dingen. Deze kat is een bruine tabby met groene oogjes. Hij is vrij energiek en avontuurlijk.
Stormkit ; Vernoemd naar de nacht waarop ze elkaars gevoelens hebben verteld <3 Deze poes is een bruine gevlekte tabby met blauwe oogjes. Ze is vrij zelfzeker en geniet van het leven.
Hopekit ; Vernoemd naar het feit dat er altijd hoop was voor hun liefde. Deze poes is een zwarte kitten met een blauw en groen oog. Ze is net zoals Lurks, een kat die voor geen meter cared <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimedi 28 jun 2016 - 12:17

Brightspots


... met Moonstripe
- Palekit // Tomcat: Een zilveren bengaal met groene ogen. Hij heeft een moedig karakter en probeert de beste te zijn van het nest. Hij vraagt veel om aandacht en aast altijd naar complimenten. Als hij iets gedaan heeft moet hij het direct vertellen en stopt hij pas wanneer het compliment binnen is.
- Cloudkit // Tomcat: Een bijna witte kater met helder blauwe oogjes. Hij heeft lichte cyperse streepjes en een dikke vacht. Cloudkit is net als zijn broertje graag de beste. Hij aast enkel minder op complimenten en probeert alleen de beste te zijn wanneer zijn broertje het weer probeert.

Cloudkit en Palekit zijn geboren rivalen van elkaar.

... met Firestar
- Foxkit // She-cat: Foxkit is een rode tabby net als haar vader. Ze heeft groen-gele ogen net als haar moeder. Ze is is enorm leergierig maar ook heel ondeugend. Ze doet graag dingen die niet mogen en komt daarom ook regelmatig in de probleempjes.
- Ruddykit // She-cat: Rubbykit is een rood/bruine bengaal en lijkt enorm veel op haar moeder. Enkel heeft ze de gifgroene ogen van haar vader. Ze is verlegen en bang voor haar oudere zusje, Foxkit. Ook zij komt vaak in de problemen omdat Foxkit haar er bij betrekt en ze geen nee durft te zeggen.
- Pinekit // Tomcat: Een cyperse bruine kater met helder gele ogen. Hij is rustig en observerend. Hij doet wel graag mee met spelletjes, maar liever niet met zijn zusjes, daar houd hij zich graag buiten. Omdat hij geen behoefte heeft aan ruzie met Foxkit, neemt hij het ook niet op voor Ruddykit. Hij gaat liever om met andere kittens uit de nursery.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 jul 2016 - 23:01

Voor Jaytail
Snowdrop
Gudgeonkit Male. Hij is er geïnteresseerd in rivieren. Hij is bruin met een witte buik en groene ogen. Warrior Name: Gudgeonshade
Gadwellkit Female. Grijze poes met witte vlekken en gele ogen. Erg verlegen en veel op de achtergrond. Warrior Name: Gadwellflight

Flowpetal
Nevermind
Cormorantkit Male. Hele zwarte kitten met Gele ogen. Hij is niet bang om zijn mening uit te spreken en doet er alles aan om zijn sib en Flow te beschermen en zichzelf te bewijzen tegenover de Clan als een halfblood. Warrior Name: Cormorantfeather
Forbiddenkit Male. Zijn naam ontvangen omdat hij eigenlijk nooit geboren had mochten worden. Een zwart-witte kitten met blauwe ogen. Warrior name: Forbiddenchamber

Heathercloud
Bumblebee
Kittykit Female. Heather was niet goed namen. Dus deze poes kreeg deze naam. How unfortunate. Tabby met groene ogen. Warrior Name: Kittybee
Purrkit Male. Heather is echt niet goed met namen. So... Too bad. Better luck next time. Tabby met wat wit op zijn poten en buik met blauwe ogen. Warrior Name: Purrheart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 17:40

Als Smokegaze kittens had met...
...Severlight
- Grizzlekit // Tomcat: Een grote lichtgrijze cyperse kater met een lange vacht. Hij lijkt op Smokegaze, maar is iets lichter. Zijn ogen zullen net zo oranje/vurig worden als die van Smokegaze. Hij heeft een fel karakter en is een echt vechtersbaasje. Wel heeft hij een hart van goud.
- Wolfkit // Tomcat: Een donkergrijze tabby kater met een lange vacht. Ook hij lijkt qua uiterlijk op de vader maar heeft de blauwe ogen van zijn moeder. Hij is rustig en heel slim. Dit is al vanaf het begin aan hem te merken. Hij vind zijn broer vaak maar vervelend en irritant.
- Flakekit // She-cat: Een tabby-point poesje, slank en klein. Ze lijkt veel op haar moeder, maar is alleen niet zo groot en fors als zij is. Ze heeft een fel karaktertje, is slim, maar ook enorm opstandig. Ze is enorm nieuwsgierig en gaat graag op onderzoek uit. Ze lost ook graag dingen op, dus wilt daarom altijd van alles op de hoogte blijven, dit is een blijvende karaktereigenschap.

...Flowpetal
- Frecklekit // She-cat: Een zwart met wit gevlekte poes met blauwe ogen en een korte vacht. Ze is eigenlijk best wel gemeen en plaagt haar siblings graag. Ze is hard en straight-to-the-point. Dit blijft, enkel zal ze iets minder gemeen worden.
- Swarthykit // Tomcat: Een bruin cyperse kater met een lange vacht. Hij heeft amber gekleurde ogen en is fors gebouwd, net als zijn vader. Hij is sterk en dit is al te merken in de spelletjes waarin wordt gestoeid. Hij is heel beschermend naar vooral poezen, wat best wel opmerkelijk is.
- Sablekit // Tomcat: Een langharige zwarte kater met vurige ogen. Hij is net als zijn andere broer fors gebouwd en daagt graag uit. Vooral zijn broer. Van poezen, inclusief zijn zusje, hoeft hij niks te hebben. Hij is een echte leider en speelt daarom ook graag de baas. Uiteindelijk zal hij enorm ambitieus zijn.
[/justify]
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 18:07

Als Winddancer kittens had met...
Hazelnut
Shadowkit: een Zwart-witte kater met groene ogen. Hij is groot gebouwd en heel gespierd. Hij vind zichzelf beter dan andere katten en is heel ambitieus, maar niet bijster slim. Hij denkt wel dat hij slimmer is dan anderen, en verbeterd iedereen de hele tijd ook al is hij bijna nooit juist. Hij word boos als anderen hem niet geloven, hoewel dat wel begrijpelijk is als hij het nooit juist heeft natuurlijk..
Dancingkit: Een kleine, slanke poes. Ze heeft een witte vacht en blauwe ogen en is erg sierlijk. Ze is niet zozeer sterk maar eerder snel en lenig. Ze droomt ervan om Medicine Cat te worden, ergens ook omdat dat een hoge rang is en Deputy of Leader niet echt haar 'stijl' is.
Nutkit: Een bruine tabby kater, gemiddelde grootte. Amberen ogen. Deze kater is vriendelijk op het eerste zicht, maar hij veracht iedereen die anders is dan hem. Hij wil iedereen veranderen zodat ze exacte kopies van hem zijn, waardoor hij vaak omgaat met naïeve en goedgelovige kits om ze te kunnen veranderen. Hij houdt ervan om macht te hebben over andere katten en hen te zeggen wat ze moeten doen, ook omdat hij denkt dat hij het allemaal beter weet en dat hij zo hun leven aangenamer zou maken.
ik ben slecht in 'goede' karakters bedenken denk ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 19:38


Waspsting


- Male!Innerstar
Blackkit - Tomcat: Een kortharig zwart katertje, Blackkit genoemd omdat Wasp en Inner van de traditie zijn. Heeft felblauwe ogen. Hij is echter opstandig, koppig en houdt niet van de regels die zijn ouders van hem verwachten. Toch is hij ook een knuffelbeer die - ondanks de ruzie's - graag bij zijn moeder of vader opkrult om te knuffelen.
Burningkit - Shecat: Een langharig vaalbruine kitten met hier en daar grijze plukken vacht. Het felblauwe ogen. Ze is lief, maar kan als je eenmaal ruzie hebt met haar voor een lange tijd boos op je blijven. Heeft stiekem de droom om queen te worden maar verteld dit tegen niemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spellbound
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 DPKsfdL
Lorelei
36
Actief
Have I been good? Have I been strong?

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons✧
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spellbound
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 22:02

Yu

Met Fox (Shhh it'll work someway or another)

Sunkit- Wit met licht oranje gevlekt poesje. Ze is klein gebouwd en heeft een korte vacht. Ze heeft warm ambere ogen, en is dol op avontuur. Een vrolijke stuiterbal, maar enorm koppig.
Borderkit- Compleet zwarte kater met een wit pootje. Ook hij heeft ambere ogen. Hij is de grootste van het stel. Een echte clown, maakt grapjes en is dol op aandacht.
Racoonkit- Grotendeels witte kater met een zwart maskertje, heeft modderige groene ogen. Hij heeft kleine oortjes, en nog kleinere bouw. Ergert zich vaak aan zijn twee energieke siblings, en is een meester van sarcasme. Weet altijd zijn koel te behouden.
Spunk- Calico poes met groene ogen, langharig. Doet alles niet omdat het moet, maar omdat het kan. Ze is impulsief met een kort lontje, maar is een goede prater. Is trots op haar afkomst en familie, en heeft geen blad voor de mond.

Met Satsui
Call- Zwarte kater met gele ogen, groot hart, groot gebouwd, zwak hart. Erg nerveus, en kan veel meer dan hij zelf denkt
Serpent- Rode tabby poes met gifgroene ogen, smal gebouwd met een spitse snuit en scherpe tanden. Schijnheilig en achterbaks.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cheekykit
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » Stars
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cheekykit
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimema 15 aug 2016 - 18:25

Branchpaw' x Redpaw*


Serpentkit (Serpentgaze) - Een tabby grijze kater met lichtrode vlekken in zijn vacht en groene ogen. Serpentkit is vernoemd naar de plek waar ze het voor het eerst ontmoet hebben Snakerocks en is een een zachtaardige kater. Hij is verlegen en stottert in gênante situaties. Iedereen houd van hem en hij houd van die aandacht.

Stickkit (Sticklight) - Een rode kater met groene ogen. Stickkit is vernoemd naar zijn opa, maar lijkt er helemaal niet op. Hij is sluw en haalt graag kattenkwaad uit. Zijn ouders en grootouders moeten hem vaak terecht wijzen. Hij krijgt veel op zijn donder van warriors door zijn onstuimige en brutale karakter.

Owlkit (Owlroot) - Een tabby bruine kater met amberen ogen. Owlkit is vernoemd naar de Owltree waar de ouders allebei zo graag zijn. Hij is de enige die de ogen van Red heeft geërfd en is een beetje de lieveling van Branch. Owl is een kitten die geen vlieg kwaad doet. Hij is een klein beetje anders. Daarom wordt hij buitengesloten door andere kittens. Hij is stiller en zit meestal aan de kant niets te doen. Ook is hij enorm verlegen, zelfs tegen zijn ouders. Hij zal nooit in je ogen kijken en zal alles doen wat je vraagt.

*looks at Spellbounds hypokit O.o NAAM AFPAKKER*
Branchpaw' x Hazelpaw


Gazellekit (Gazellerack) - Een tabby bruine kater. Gazelle is een stoere bink die alle poezen om zijn poot wind. Maar met een zacht hart.

Ze hebben 1 verwend zoontje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slithercoax
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Giphy
✮ Draco Malfoy
72
Actief
✮ My father will hear about this!

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Slithercoax
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 aug 2016 - 13:49

Branchpaw x Hazelpaw

Quirkykit (Quirkydrift) - Een grijsgekleurde tabby kater met lichtgroene ogen. Hij is een dromertje en houdt stiekem het meeste van zijn papa Branch. Hij is heel eerlijk, en weet niet dat hij anderen met zijn eerlijkheid beledigen kan. Hij is niet bang om zichzelf te zijn, en wordt hierdoor nog wel eens raar aangekeken - hij is nogal apart, en heeft een zachte, dromerige stem die dit alleen nog maar extra versterkt. Echter is hij slim, en weet hij je op je gemak te stellen als je in de put zit. (Luna Lovegood)

Wittykit (Wittytear) - Een bruingekleurde tabby kattin met donkergroene ogen. Hoewel haar naam 'Grappig' betekent, is ze dit niet. Ze is heel emotioneel en kan zichzelf niet goed in de hand houden. Je kan haar vaak zien huilen, om wat voor reden dan ook. Toch heb je een goede vriendin aan haar. Ze is loyaal en zal je nooit in de steek laten, wat je ook doet. Ze is ontzettend lief. Vaak heeft ze tom-cats bij haar hangen, door haar knappe uiterlijk, maar deze schrikt ze af door haar drastische verandering van emoties en het huilen. (Cho Chang)

Haughtykit (Haughtylapse) - Een zilverkleurige tabby kater met donkerblauwe ogen. Hij is een ontzettend eerlijke, vriendelijke, knappe en loyale kater. Alles aan hem lijkt perfect, en ondanks dit alles, blijft hij bescheiden en zou hij nooit anderen onderuit halen. De she-cats vallen als bosjes voor hem, maar hier kijkt hij niet naar, hij is, net zoals zijn vaders, homoseksueel en valt dus op tom-cats. Het enige waar hij heel erg onzeker over is. Hij durft dit niet te uiten en neemt later zelfs een she-cat als partner, zijn beste vriendin, enkel omdat die verliefd op hem is en hij kan het niet uitstaan om te zien dat ze pijn leidt door hem. (Cedric Diggory)
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 17:27

Look at me having fun with random ass topics instead of working and being productive C: I'm so sorry

Acefray x Blackbear
"No idea how this happened, Starclan works in magical ways"

Stagkit (Stagleap) – Vernoemd naar de herten die in het gebied rondlopen, Stag is een donker grijze kitten met een tabby patroon, iets wat enkel zichtbaar is het directe zonlicht. Zijn ogen zijn amber en zijn persoonlijkheid is dood loyaal aan zijn clan, star, afstandelijk en iets wat traag als het gaat om reageren. Hij doet echter wel zijn best. Hij is groter dan de gemiddelde kat, wat verwacht kan worden door zijn ouders.

Blackkit (Blackjack) – Een precies evenbeeld van zijn vader, en vandaar er ook naar vernoemd. Hij krijgt zijn volledige naam door het feit dat hij geweldig kan jagen en soms de trekjes van een haas kan spiegelen. Hij is heel opgewekt en enthousiast, iets wat hem een goed vaderstype zou maken en hem dezelfde kwaliteiten geeft als een. En hoewel hij iedere vorm van echte verantwoordelijkheid ontwijkt speelt hij graag met de kleintjes en houd deze bezig.

Shadowkit (Shadowdancer) – De jongste en enige poes uit dit magische nestje. En met twee bulken van broers is ze het er totaal niet mee eens. Hoe het is gekomen is een raadsel maar dit lijkt de enige van de familie te zijn die weet wat een gezonde hoeveelheid voedsel is. Het jonge diertje is zelfs nog bijzonderder in dit nest door haar witte pels en blauwe ogen, iets wat haar naam bijna tegenspreekt. Maar nee, Ace nam de traditie in eer en vernoemde een kitten naar zijn PIC Tallshadow. Haar warrior naam krijgt ze door haar soepele manier van jagen en doen…. En de manier hoe ze heel soepel haar problemen kan ontwijken en op iemand anders kan laten uitdraaien.

Acefray x Everstar
"Best way to get over a broken heart, get kits with a stranger"

Volekit (Volebrook) – Een verlegen en teruggetrokken kitten die het liefste zou willen dat deze verdomde wereld eens niet op het punt staat om uit elkaar te breken en dat iedere kat zich eens fatsoenlijk zou gedragen en geen drama zou maken. Ja. Dat. Maar wie weet of de kleine kitten dit krijgt. Vernoemd naar Ace zijn eerste liefde en drager van een diep rode pels en groene ogen. Ze kijkt liever de kat uit de boom en probeert zich zo min mogelijk te verwisselen met alle drama queens.

Neverkit (Nevermore) – Een directe kopie van Everstar haar broer en hier ook schaamteloos naar vernoemd. Hij is echter een echte grapjas en heeft plezier in het leven. Regeltjes vind hij maar een suggestie en voor hem is er niks belangrijkers dan een goed verhaal overhouden aan het eind van de dag. Voor hem maakt al dat oorlog enzo niet uit en hij zal dan ook Ace zijn rang als hippypriester zonder problemen overnemen. Hij komt vaak ook wat zweverig over, misschien dat dit ook komt door zijn niet zo geweldige herseninhoud.

Goldkit (Goldfinch) – Als laatste een prachtig lichtgouden poes die sprekend op haar moeder lijkt, enkel zijn haar ogen een helder blauw. Ze is steng in haar doen en houd liever alles ordelijk en geregeld. Dit betekend ook dat ze de hele dag besteed aan haar siblings achterna rennen en hun leven te beteren door ze ergens op te sluiten. Toch bedoeld ze het goed, ze houd van haar familie en doet hier alles voor. Ze geloofd zwaar in Starclan en in het clan leven, iets wat haar lichtelijk wijsneuzig maakt en een pruim om mee om te gaan. Ach je moet het maar van je kinderen hebben.

Acefray x Snowywinter
"Old vriends, new romance"

Arcanekit (Arcanewisp) – Vernoemd naar een vriendin die ze beiden zijn verloren is hun eerste kitten. Spierwit met een groen en een amber oog. Ze is zachtaardig en zorgzaam, al wel wat ondeugend en heeft voor altijd wat kinderlijks in zich. Ze houd van zelfspot en dit is dan ook haar beste kwaliteit. Toch zal ze alles eraan doen om haar familie te beschermen en is ze een puur moederskindje.

Shadekit (Shadewish) – Naar de liefelijke Lurkingshade vernoemd en de tweeling zus van Arcanewiso. Van uiterlijk zijn de twee dus ook precies hetzelfde en hiermaakt Shade graag gebruik van. Ze is wat ondeugender en haalt graag grapjes uit, het regelbreken van tijd tot tijd is voor haar enkel maar een sport. Er is immers zo veel te ontdekken in de wereld. Jammer genoeg is ze ook ontzettend goed gelovig en als iemand haar zou vertellen dat varkens vlogen zou ze deze op hun woord nemen. Ze ziet gewoon altijd het beste in andere.

Acefray x Lionroar
"A semi happy ending. You wanted a happy ending this is one look"

Rosekit (Rosefrost) – Rosefrost heeft haar naam natuurlijk naar Lion zijn lover gekregen, al heeft ze het achtervoegsel zelf verdiend. Ze is wat kouder in haar doen en kijkt er niet van op om in haar ogen het juiste te doen, zelfs al is dit moreel gezien misschien niet zo best. Ze heeft ook neigingen eerst te doen en dan pas te denken, wat haar vaak in lastige situaties kan brengen. Haar pels is een mooi flamepoint zoals haar vader, met de ogen zo groen als die van haar andere vader.

Whitekit (Whitepetal) – Vernoemd naar degene die Lion zijn leven heeft verpest. Want tja, Starclan is a jerk. Maar Whitepetal heeft al deze vooroordelen niet verdiend. De kater is een schatje en zou nooit iemand kwaad doen. Nee, hij zou eerder al het kwaad de wereld uithuggen als hij de kans kreeg. Vandaar dat zijn achtervoegsel ook dit mag reflecteren. Hij is een lilac point, waardoor gelukkig de verdere assosiaties met de Windclan kater weggehaald werden. Hij heeft mooie blauwe ogen en een vacht veel te pluizig voor een beestje zijn formaat.

Acefray x Starclan
"I wasn't involved with all of this crap don't blame me"

Invisablekit (Invisablelove) – Error 404: Kitten not loaded.

Not-existingkit (Not-existingace) – Error 404: Kitten not loaded.

Behavingkit (Behavingfray) – Error 404: Kitten not loaded.

Rulekit (Rulehugger) – Error 404: Kitten not loaded.

Innerkit (Inner'ghost'advise) – Error 404: Kitten not loaded.

Hoe Ace zijn kinderen zou noemen als Starclan het toe liet. Jammer genoeg speelt deze hard to get.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 17:47

Smokegaze x Futuresong
Als eerste wil ik vertellen dat ik deze twee serieus heb geshipt, maar ik plan niet echt dingen uit en laat het altijd lekker aan de RPG over gaan. Ik had oprecht gehoopt dat dit wat ging worden, maar toen kwam mijn inactiviteit en zo, dus ik verwacht het niet meer. Maar als dit is hoe ik hun nestje zou zien:

Cruciankit - Cruciandive: Een stevig gebouwde rode kater met een lange gladde vacht. Zijn ogen zijn helder groen en hij staat hoog op zijn poten. Een prima kruising tussen Smokegaze en Futuresong. Zijn karakter is ambitieus en sociaal, mede door zijn goede opvoeding.
Why: Crucian is een karper, een mooie gladde rode vis. Smokegaze houd van namen die ook wat passen in de clan.

Wavekit - Wavesplash: Een zilveren egale poes. Ze is van middelmatige grote en heeft ook een mooie gladde vacht. Ze valt wat kleiner uit dan de anderen uit het nest. Zowel Futuresong en Smokegaze zijn groot, wat het dus ook wat bijzonder maakt. Ze heeft een zachtaardig en zorgzaam karakter en ook zij is sociaal.
Why: Zelfde reden als bij Crucian, een mooie naam die bij Riverclan past. Verder vonden ze Wave mooi klinken en zijn de golven in het water ook mooi, net als hun babydochter.

Eelkit - Eelswipe: Deze kater is meet grijs dan zilver, en heeft opnieuw een lange gladde vacht. Hij is groot, maar slank en heeft een opvallende lange staart. Hij heeft de ogen van zijn vader, mooi vurig. Zijn karakter is al even vurig, hij is de ruigste van het nestje kittens en soms wat overdreven. Hij zal ook het meeste gecorrigeerd moeten worden door de ouders.
Why: De lange staart heeft er voor gezorgd dat Eelkit zijn voorvoegsel kreeg. En verder, omdat het ook weer mooi bij Riverclan past.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughsand
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 RuqkT5n
»Quinty«
118
Actief
"It wasn't my fault. We had no choice"

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Roughsand
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 17:57

Als dan toch iedereen bezig is, zal ik m'n creatieve uitspattingen ook maar eens laten horen (A)

Roughsand x Sandflower

Sunkit - Sunwave: Een poesje met een zacht rode egale vacht. Ze heeft de heldere ogen van haar vader, maar het karakter van haar moeder. Ze pronkt graag met haar uiterlijk, maar zal niet bang zijn om zichzelf vies te moeten maken voor haar vrienden of geliefde.
Snowkit - Snowgleam: Een katertje vernoemd naar de sibling van Sandflower. Heeft het pittige karakter van zijn vader, maar lijkt een exacte kopie te zijn van zijn moeder.

Roughsand x Firedance screw this

Brightkit - Brightdance: Dit poesje is vernoemd naar Brightspots, de moeder van Firedance. Ze heeft een zacht karakter, maar het vurige uiterlijk van haar moeder. Ze is liefdevol en vriendelijk, maar kortaf als ze kwaad is.
Acidkit - Acidfall: Door de problemen van Roughsand noemde hij de kittens zijn vergif, net zoals zijn gevoelens voor Firedance. Acidkit is hiernaar vernoemd. Hij heeft een koppig karakter en het bengaalse uiterlijk dat bij Fire in de familie runt.

Ik ben zo slecht in deze dingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 18:04

@Q: Acidkit, wow rude! Fire be like u no gonna call my baby Acid xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 18:10

Omg, ik wil een Brightdance!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Hypokits] Als ik kittens had met...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Game Board-
Ga naar: