[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smoketear
StarClan
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 14:22


Yesh, you saw it good.
Ik zoek twee gewaagde vijanden voor Smoketear.
Gewoon twee katers die hem zijn gaan haten bij voor beeld door dat hij is een soort van vreemd gegaan.
Maar ok.

En ik zoek een maat voor Smoketear. Een kater het liefst.

Wat er allemaal op dit moment gaande is;
Smoketear zit/zat in een dilemma. Hij heeft kittens met Lotusleaf, maar is verliefd op een andere poes; Rainfall. Na heel lang in de knoop gezeten te hebben heeft hij een keuze kunnen maken. Hij heeft gekozen voor Rainfall. Maar Lotusleaf wist nog helemaal niet wat er allemaal gaande was. Lotusleaf en Smoketear hebben nog niet gepraat. (Ik zelf ben al wat veder de toekomst in gegaan, om dat het er ook nooit wat van word).

Maar om dat alles langzamer had voor bij aan het gaan is, lek het me wel leuk als Smoketear wat heeft om zijn klauwe in te steken, en een maat voor Smoketear zou ook wel leuk zijn.

Dus, als je interesse hebt,
vul dit lijstje dan in.


Code:
Naam kat:
Wat wil je zijn?:
Karakter kater:

Maatjes:
-Darkpaw
-Spotlight
-Silverflower

Vijanden:
-Blizzardstorm
-Blackberry


Laatst aangepast door Smoketear op zo 29 apr 2012 - 17:05; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 14:35

Naam kat: Darkpaw >3
Wat wil je zijn?: Een maat of vijand. (Kan allebij bij hem.)
Karakter kater: Hij is op dit moment boos op Magicpaw en Beautypaw. Hij leeft niet meer in het Riverclankamp maar in een hol in het territorium. Hij is wel naar de Gathering gegaan, daar kwam hij te weten dat Beautypaw op een andere kater verliefd was geworden. Hij is toen flink tekeer gegaan tegen Stormstar en hij is niet mee terug naar het kamp gegaan. Hij jaagt voor zichzelf. Hij is een beetje kwaadaardig gestoord. (Als je kiest voor maat kan Smoketear weten waar zijn hol is.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 14:43

Stiekem vind ik maat wel geschikt voor Darkpaw.
Smoketear is namelijk ook niet de liefste van de liefste.

Er kunnen altijd nog wat maatjes bij komen hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadstorm
Member
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimevr 27 apr 2012 - 23:06

Naam kat:Falconheart (ik wil hem weer actief maken)
Wat wil je zijn?: Vijand
Karakter kater: Hij is eigenwijs en een beetje betweterig soms, als je hem als vriend hebt doet hij alles voor je, maar zo niet is hij heel fel. Falconheart beslist meestal te snel, zonder na te denken. Hij beslist bij de eerste keer dat hij je ziet meestal al of ze vrienden zijn of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimevr 27 apr 2012 - 23:12

Naam kat: Spotlight
Wat wil je zijn?: Maatje :3
Karakter kater: Tja, een gemiddelde kater denk ik, hij is erg vrolijk en kan niet tegen verdriet. Toch zijn zijn klauwen scherp. Ook hij heeft een liefdes Dillema omdat hij een Vriendin heeft die kittens van hem verwacht maar verliefd is op een bloodclanner die ook kittens verwacht van hem :3

Naam kat: Thistlepaw (wil hem graag actief maken :3)
Wat wil je zijn?: Maatje
Karakter kater: Erg in zich zelf en een moeders kindje. Hij is stom (kwa: geen geluid kunnen maken) en je kan dus alles bij hem kwijt zonder dat hij je verraad.



Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 11:55

Naam kat: Blizzardstorm
Wat wil je zijn?: Vijand
Karakter kater: Hij is een beetje lui, maar als het om liefde gaat, dan zal hij daar ook alles voor doen. Hij is een beetje solitair, maar dat zegt niet dat hij geen vrienden kan maken/heeft. Het probleem is gewoon dat hij niet van die drukke dingen houdt. Alleen jagen is echt de perfecte bezigheid voor hem om de dag mee door te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 11:58

Naam kat: Blackberry
Wat wil je zijn?: Enemy bby >3
Karakter kater: Blackberry haat het dat bet bos is verdeeld. Hij wilt al het territorium voor zichzelf hebben. Door de kleinste opmekingen kan hij je al in de haren vliegen.

Kunnen wij ook es RPGen Nath ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 12:13

Je vader is uotomatisch je maat Wink XD
dus meer hoef ik niet zeggen.
Maar Storm heeft zowieso al de vader rol.
waarom ik hier dan nog post?
had ik zin ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 13:52

Blackberry en Blizzardstorm; helemaal perfect!
Jullie zijn gekozen als vijanden.

Darkpaw en Spotlight wil ik dan wel als vrienden.

En yeap eventueel wil ik er nog wel een warrior maat bij, gewoon zo dat Smoketear een vrienden groep heeft van ongeveer drie warrior katten ^^ Dus dan kan Spotlight meteen mee beslissen.

En Moon, ja Stormstar is automatisch al maatje (ookal is hij zijn vader)
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 15:25

Als het mag silverflower is wel een poes
Naam kat: Silverflower (wil ik weert actief maken)
Wat wil je zijn?: Maatje :3
Karakter: Silverflower is een lieve poes, ze is heel nieuwschierig. Ze zou haar leven geven voor haar vrienden. Ze is snel, slim en kan goed vechten en jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 16:05

Oh ja, dat vind ik goed, natuurlijk wilt Smoketear vrienden worden met de beste vriendin van Lightpaw/heart toen ze nog leefde 8'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadstorm
Member
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat   [Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 12:28

yay Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gevonden]Twee vijanden binnen de clan + Maat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: