Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Konijntje hier, konijntje daar!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 9:11

Bluepaw lag lekker naar Kittypaw te kijken met een grote lach om zijn mond. Hij spendeerde de tijd door naar haar te kijken. Bluepaw snorde als een gek. Zo te zien had Kittypaw ook een lach om haar gezicht en dat maakte Bluepaw gelukkiger. Het was even een tijdje rustiger. Bluepaw keek naar boven en zag dat de zon al haast aan het ondergaan was. Hij wou net aankondigen dat ze misschien maar beter konden gaan naar het kamp, toen Kittypaw dat al vroeg. 'Sorry, maar zouden we nu niet terug moeten?', mauwde de poes verontschuldigend. Bluepaw snorde en knikte. 'Ik wou je net hetzelfde vragen', zei hij lachend. Hij stond op en rekte zijn spieren uit. Hij draaide een rondje en keek haar toen aan met een zachte blik. 'Wilt u mij volgen?', vroeg hij toen met een bekakte stem. Hij hield zijn staart hoog in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:37

Kittypaw zuchtte opgelucht toen Bluepaw zei;'Ik wilde net hetzelfde voorstellen.' Kittypaw snorde en stond op, zichzelf uitgebreid uitrekkend. De dag had veel van hen geëist. Bluepaw draaide een rondje en vroeg haar, bekakt;'Wilt u mij volgen?' Kittypaw onderdrukte een lachbui. 'Maar natuurlijk, mijn beste. Omdat het zulk prachtig weer is,' mauwde ze even bekakt als hij, als een echte dame. Ze stapte parmantig tot naast Bluepaw. 'Laten wij onze tocht voortzetten,' zei ze. Als ze een mens was geweest, veel geld had gehad, of goede vriendinnen waarmee ze zich bekakt voordeed, had ze waarschijnlijk net zo gepraat. Gelukkig was ze een poes, in een geweldige clan met lieve vrienden. En dat is wat telt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:54

Bluepaw leefde zich lekker in zijn bekakte rol. 'Maar natuurlijk, mijn beste. Omdat het zulk prachtig weer is', zei Kittypaw al even bekakt als hij en Bluepaw moest even de andere kant opkijken voor hij losbarstte met lachen. Ze stapte op een prachtige, deftige manier naar hem toe. 'Laten wij onze tocht voortzetten', zei Kittypaw en Bluepaw's tanden kwam tevoorschijn uit zijn mond, maar zijn keel maakte geen geluid. Ze liepen samen verder. Bluepaw zorgde dat zijn poot netjes voor de andere poot kwam en dat hij zo deftig mogelijk stapte. Hij verloor al gauw zijn evenwicht en viel toen lachend op de grond. 'Oké, ik weet nu waarom ik weer blij ben met mijn kat leven', lachte Bluepaw vrolijk en hij stond op. 'Laat mij u geleiden', zei hij toen tegen Kittypaw. Hij sprong over Kittypaw heen, maakte met zijn staart een zachte streling over haar rug en glimlachte naar haar, als een echte gastheer. Ze kwamen langzaam bij het kamp aan en Bluepaw had zijn staart ondertussen gewoon over de rug van Kittypaw gelegd. Hopelijk vond ze het fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:02

Ook Bluepaw probeerde deftig te lopen, maar het lukte hem niet en al gauw lag hij lachend op de grond. Kittypaw deed haar best om niet te grijnzen. 'Wat ben ik toch blij met mijn kattenleven,' meende Bluepaw. Kittypaw knikte, vol overtuiging. 'Laat mij u begeleiden,' mauwde Bluepaw toen, over haar heen springend en zijn staart om haar heen leggend. 'Maar natuurlijk,' mauwde Kittypaw, waarna ze op zijn staart wees. 'En wat vind u van mijn nieuwe bontje?' Ze glimlachte bij de opmerking. Het was gewoon grappig! het kamp kwam te snel dichtbij, te snel was het toneelspelletje afgelopen. Kittypaw schakelde over naar een liefdesdrama, hopend dat Bluepaw dat aan zou voelen. 'O, mijn liefste, hier is het punt gekomen om afscheid te nemen. Laat me u nog éénmaal in de ogen kijken, alvorens ik mijn tocht zonder u voort zal moeten zetten. Mijn hart zal bij iedere pas smeken om mij te wenden en in uw lachende ogen het geluk te vinden..' Dramatisch mauwde Kittypaw het, en even leek het of ze echte tranen in haar ogen zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:17

En wat vindt u van mijn nieuwe bontje?', lachte Kittypaw toen. Bluepaw hield even zijn hoofd schuin om die vraag te begrijpen. Lang tijd om na te denken had hij niet want het kamp verscheen al. 'Prachtig', zei hij toen maar, omdat hij namelijk niks beters wist te zeggen. Opeens schakelde Kittypaw over naar een heel ander genre. 'O, mijn liefste, hier is het punt gekomen om afscheid te nemen. Laat me u nog éénmaal in de ogen kijken, alvorens ik mijn tocht zonder u voort zal moeten zetten. Mijn hart zal bij iedere pas smeken om mij te wenden en in uw lachende ogen het geluk te vinden...', zei de poes dramatisch. Bluepaw proestte het uit en probeerde zich met alle manieren goed te houden. 'O, mijn lieve schat, ik begeleid u, hoe hard mijn hart ook protesteert, naar onze slaapplaats en zal een heerlijk avondmaal voor u meenemen', zei hij. Hij liep het kamp met fier opgeheven hoofd en staart binnen, pakte een muis en een lijster, wenkte Kittypaw en ging haar voor naar haar plaats. Hij keek of er niemand was, wat nu het geval was en legde de prooi neer. 'Gaat u zitten en neem wat', zei hij uitnodigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:22

Kittypaw kon haar lachen maar net inhouden. In een vorig leven was ze vast toneelspeelster geweest. Of filmster. 'O, mijn lieve schat. Ik begeleid u, hoe hard mijn hart ook protesteert, naar onze slaapplaats en zal een heerlijk avondmaal voor u meenemen.' Daarna pakte hij wat prooi en ging haar voor naar de Den. 'Gaat u zitten en neem wat.' Kittypaw boog haar kopje even en ging toen zitten. 'Vanzelfsprekend zal ik uw weldadige verzoek aanvaarden, en mijn hart zal opspringen iedere keer dat u tot mij spreekt.' Kittypaw wachtte tot Bluepaw ook zat. 'Laten wij dan nu deze godenspijzen nuttigen,' sprak ze plechtig, waarna ze erg niet deftig een hap nam van haar muisje. Net zo grijs als zij. Het enige verschil was de jager-prooi verhouding. En dat verschil was groot. Kittypaw lachte naar Bluepaw, terwijl ze besloot wat aan haar eetmanieren te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:30

Bluepaw zag dat Kittypaw haar kopje boog en Bluepaw lachte vriendelijk naar haar. 'Vanzelfsprekend zal ik uw weldadige verzoek aanvaarden en mijn hart zal opspringen iedere keer dat u tot mij spreekt', sprak Kittypaw. Ze wachtte op hem en Bluepaw ging snel voor haar zitten. 'Laten wij dan nu deze godenspijzen nuttigen', sprak ze plechtig en Bluepaw keek naar de prooi. Ze begon op een niet deftige manier te eten. Dan wist Bluepaw ook een leuke. 'Zie hoe deftig ik eet', zei hij met een bekakte stem. Meteen daarna nam hij een grote hap en at met open mond en zei de hele tijd 'ham' bij elke hap. Toen hij het stukje had doorgeslikt kwam hij niet meer bij van het lachen. 'En nu ga ik de mooiste poes even verwennen', zei hij vol gespin. Hij duwde met zijn neusje Kittypaw omver, ging naast haar liggen en begon allemaal likken te geven. Hij spinde en keek haar aan. 'Ik kon het niet laten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:45

'Kijk hoe netjes ik eet,' mauwde Bluepaw, waarna hij met open bek en veel gekauw de lijster naar binnen schrokte. Kittypaw barstte in lachen uit. 'En dan ga ik nu de mooiste poes even verwennen.' Kittypaw zette grote ogen op en keek om zich heen. 'Waar dan?' Ze vroeg het alsof ze het meende. Maar Bluepaw duwde haar al om en likte haar zachtjes. 'Ik kon het niet laten.' Kittypaw mauwde zachtjes. Daarna begon ze hem zo goed en zo kwaad als het ging te kietelen en te likken. 'Multitasken, hé!' lachte ze blij. Het nette gedoe werd achterwege gelaten. Het sloeg ook nergens op. Maar het was zo leuk! Het was lollig en inspireerde haar tot creatieve woordspelingen en zinnen.

(wat vind je van mijn nieuwste gedichtje bij Gedichten? Het gaat niet over jou hoor ^^ maar ik weet nog niet wat ik ervan vind)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 20:24

Bluepaw had Kittypaw net lekker verwend toen zij hem begon te kietelen en te likken. Bluepaw spinde zo hard als hij maar kon. Misschien konden alle katten buiten het al horen, maar dat kon Bluepaw op dit moment niet schelen. 'Multitasken, hè', zei de poes toen en Bluepaw lachte. Hij zorgde ervoor dat hij en Kittypaw over de grond rolden en Bluepaw lachte heel hard. Als Kittypaw een krijger zou zijn zou hij het vragen. Dan zou hij partnerschap mogen aanvragen en dat zou hij zeker gaan doen. Maar nu waren ze allebei nog Apprentice en moesten ze maar genieten van de momenten dat ze samen waren. Bluepaw zag Kittypaw en hem al voor zich met kleine kittens naast hun. Bluepaw schudde die gedachte van zich af, er ging een huivering door hem heen. Hij gaf Kittypaw nog enkele likken en keek toen uitnodigend naar haar. 'Kom lekker liggen, schoonheid', zei hij lachend.

- Heel mooi -
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 16:46

'Kom lekker liggen, schoonheid,' mauwde een charmante Bluepaw. Kittypaw knikte en moest lachen om zijn blik. Hij was ook zo schattig. Kittypaw ging lekker liggen en krulde haar staart om zich heen. Haar kopje werd op haar pootjes te ruste gelegd. Kittypaw sloot haar ogen even. Ze was nog een beetje moe van de honden en het ongeluk met de boom. Gelukkig hadden ze er beide niets aan overgehouden. Kittypaw deed haar ogen open en gaapte. 'Ik denk dat ik maar ga slapen, Bluepaw. Als je het niet erg vind,' vroeg ze half slapend, half wakker. Kittypaw rekte zich uit en gaapte nog een keer. Behalve als Bluepaw nog iets heel leuks te vertellen had zou het moeten wachten tot morgen. Kittypaw bewoog haar oren even heen en weer, wat er best vreemd uit moest zien. Buiten de Den klonken stemmen, maar het werd al laat en meerdere katten maakten zich klaar om te gaan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 17:59

Bluepaw hoorde dat Kittypaw lachte en uiteindelijk ging liggen. Bluepaw spinde en kon zijn ogen niet van haar afhouden. Hij zag dat haar kopje op haar poten rustte, wat er heel schattig uitzag. Bluepaw dwong zichzelf om te blijven liggen. Hij zag dat ze moe was. Kittypaw gaapte en Bluepaw keek geïnteresseerd naar haar. 'Ik denk dat ik maar ga slapen, Bluepaw. Als je het niet erg vindt', zei ze. 'Natuurlijk niet. Een mooie poes moet een lekkere nachtrust hebben', spinde Bluepaw. Kittypaw rekte zich uit en gaapte nogmaals. Ze bewoog haar oren heen en weer en Bluepaw vond dat schattig. Er klonken stemmen buiten. Bluepaw stond op en liep naar Kittypaw toe. Hij ging naast haar liggen en rook haar geur. 'Dadelijk komt er een andere kater hier liggen en dan moet ik daar heel de nacht aan denken', zei hij quasi jaloers. Hij legde zijn kopje op zijn voorpootjes en drukte zijn vacht tegen die van Kittypaw aan. Hij spinde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 18:39

'Natuurlijk niet. Een mooie poes moet een lekkere nachtrust hebben.' Kittypaw snorde even, dat klonk lief. Al vond ze zichzelf ronduit lelijk. Grijze, piekerige vacht, grote ogen.. en een heel klein, smal lichaampje. Bluepaw kwam naast haar liggen. 'Dadelijk komt er een andere kater hier liggen en dan moet ik daar de hele nacht aan denken.' Bluepaw keek half jaloers. Kittypaw grijnsde plagerig. 'Ach, ja, variatie moet er ook zijn, toch?' Ze rolde even heen en weer, om een lekker plekje te vinden. Uiteindelijk vond ze dat, en al snel werd ze lekker warm. Haar ogen vielen dicht. 'Welterusten,' mauwde ze zacht naar Bluepaw naast haar. Kittypaw krulde haar staart om zich heen en liet de slaap over zich heen komen. Morgen was er weer een mooie dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:15

'Ach, ja, variatie moet er ook zijn, toch?', zei ze en Bluepaw keek haar met zijn grote blauwe ogen aan. Hij snoof even jaloers. Ze rolde schattig heen en weer en Bluepaw's aandacht werd gewoon aangetrokken naar Kittypaw. Hij zag haar vacht stilletjes op en neer deinzen. Ze krulde haar staart rond haar heen. Ze had Bluepaw ook nog welterusten gezegd, maar Bluepaw wou stilletjes zijn voor Kittypaw. Hij liep naar haar toe en ging tegen haar aanliggen. Hij zocht een lekkere positie op in zijn lichaam, vond die en viel even later ook in slaap. Hij had weer zin in de dag van morgen. Als de training van Mintwhisker uitviel, kon hij met Kittypaw gaan jagen. Zijn hart bonkte bij dat idee. Bluepaw werd midden in de nacht wakker en keek naar buiten. Hij had geen slaap meer en keek naast zich. Kittypaw sliep blijkbaar nog. Zou zij het niet koud hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:21

Kittypaw voelde nog net voor ze indommelde een zekere warmte tegen zich aanploffen. Het maakte dat ze zich veilig voelde. Kittypaw zakte in een diepe slaap, en haar dromen waren gevuld met zonneschijn en Bluepaw. Overal waar ze keek kwam hij wel aangelopen, met lieve woorden en een geweldig schattige blik in die blauwe ogen van hem. Langzaam vervaagden de dromen, om haar met een warm gevoel van binnen wakker te maken. De seconde erna kon ze haar biologische klok wel vervloeken. Midden in de nacht! Ze moest slapen. S-L-A-P-E-N, begrepen hersenen? riep Kittypaw in zichzelf. Maar die woorden nam ze direct terug toen ze zag dat Bluepaw ook wakker was. De maan scheen zacht naar binnen. 'Ben je ook wakker?' fluisterde Kittypaw zachtjes tegen Bluepaw, met een vragende blik op haar snuitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:30

Het was een hele tijd rustig en Bluepaw rilde even. Maanlicht scheen op zijn vacht, op zijn ogen en op de grond zelf waardoor het eruitzag dat Bluepaw's blauwe ogen glinsterden. 'Ben je ook wakker?', vroeg een stem toen fluisterend, onder hem. Bluepaw keek naar beneden en het werd een stuk warmer. 'Ja. Heb je het koud?', vroeg hij zachtjes. Je kon aan zijn stem horen dat het bezorgd was. In plaats van te wachten op Kittypaw's antwoord legde hij zich neer, streek met zijn staart over haar rugje en ging zo dicht mogelijk tegen haar aan totdat hij zelf de warmte voelde die hij uitstraalde. Hij legde zijn staart met strelende bewegingen met het puntje, steeds heen en weer, op Kittypaw's rugje en keek haar aan. 'Nu warmer?', vroeg hij toen grijnzend, met een tikkeltje bezorgdheid in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 18:12

'Ja. Heb je het koud?' mauwde een bezorgde Bluepaw naast haar. Kittypaw wilde net met haar kopje schudden, toen hij dichter tegen haar aan kwam liggen. Daar kon ze geen nee tegen zeggen. Het was zo lief. Zodra hij tegen haar aanlag merkte ze dat ze het wel degelijk koud had gehad.. alleen ze had het niet gemerkt. 'Nu warmer?' Kittypaw snorde en gaf Bluepaw een lik. 'Bedankt, ja hoor.' Daarna staarde ze naar de maan. Die mooie witte schijf. Ze hield van de maan. Hij liet de wereld er zo anders uit zien, alsof je ergens anders was. Ver weg van het hier en nu. En nog steeds was Bluepaw bij haar. Dat voelde goed, beter dan ze nu al toe kon geven. Het leven was ingewikkeld. Kittypaw kroop wat dichter tegen Bluepaw aan. Dit was zo'n mooi moment. Maar waar bleven de rozenblaadjes? Rozengeur en maneschijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:26

'Bedankt, ja hoor', zei Kittypaw en Bluepaw snorde. 'Daar ben ik erg gelukkig mee', grijnsde hij. Hij keek naar de maan en zag dat Kittypaw hetzelfde deed. Ze observeerde de maan en hij deed hetzelfde. Het was best wel een mooi ding. Kittypaw was mooier. Hij voelde haar dichter kruipen tegen hem en Bluepaw legde zijn staart beschermend rond haar heen. 'Jij bent mooier dan de maan', lachte hij zijn tanden bloot. Dit was een mooi, romantisch moment en daar wou hij gebruik van maken. Zijn staart maakte ronde strelingen over haar rug en legde zich tenslotte neer. Hij gaf haar een lik tussen de oren in en zijn ogen wiebelden heen en weer. Hij snorde zachtjes. Het was erg stil in Apprentice's Den. Alleen de rustige ademhalingen van andere katten stopte deze stilte. Bluepaw keek met glimmende ogen naar de maan, wachtend op een reactie van Kittypaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:30

'Jij bent mooier dan de maan,' mauwde Bluepaw. Kittypaw sloeg haar ogen even neer. 'Wat ben jij dan wel niet?' mauwde ze als antwoord. Hij lag vlak naast haar, en dat maakte dat ze zich warm voelde. Haar hart klopte sneller dan normaal. De maan scheen nog steeds naar binnen, haar vacht badend in het maanlicht. Ze was maar een grijs katje. Kittypaw snorde heel zachtjes even, toen legde ze haar kopje op Bluepaw's rug, hoewel haar ogen op de maan gericht bleven. Het was fijn. De ademhaling van Sparrowpaw en andere apprentices gaf de stilte iets wat het niet zo leeg liet lijken. Niet zo angstaanjagend, maar normaal. Net zoals altijd. Nou ja, niet helemaal. Bluepaw was bij haar. Kittypaw sloot haar ogen weer, maar ze sliep niet. Haar pootjes lagen naast haar kopje, over Bluepaw's rug. Als hij het maar niet erg vond. De maan bescheen haar nog steeds, en het voelde goed om hier te zijn. Als ze de tijd stil had kunnen zetten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:35

Bluepaw voelde vol amuse aan hoe Kittypaw's kopje op zijn rug terecht kwam. Hij snorde vrolijk. Haar pootjes deden hetzelfde en Bluepaw vond het heerlijk. Ook al had hij flinke spierpijn, Kittypaw moest en zou goed blijven liggen, als het aan hem lag. Hij snorde hard. Hij was bang dat hij de andere Apprentice's zou wakker maken, maar hij kon niet anders als er zo'n leuke poes op hem lag. Bluepaw snorde. Hij keek naar de maan die een ronde, witte bol in zijn ogen vervormde en Bluepaw genoot heel even van de stilte. 'Dit moment is perfect. Net zoals jij', fluisterde hij zachtjes, maar met zijn eeuwige, grappige charmes. Bluepaw keek naar de maan, waardoor die woorden er makkelijker uitgespoeld waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Konijntje hier, konijntje daar!   Konijntje hier, konijntje daar! - Pagina 4 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:54

'De maan is perfect, net als jij,' mauwde Bluepaw. Kittypaw snorde. Een snorkoor. Twee katten tegelijk. 'Weet je hoeveel ik van je houd?' Kittypaw dacht aan een verhaaltje, van Grote Kat en Kleine Kat. 'Tot aan de maan en terug!' Ze gaf hem een likje. De tijd leek voorbij te vliegen. De maan begon weer te vervagen, wat Kittypaw melancholiek maakte. Alles ging voorbij.. Maar niet hun liefde, dat zwoer ze. Ze zou van Bluepaw blijven houden. Kittypaw sloot haar ogen nu helemaal en viel in slaap, op Bluepaw's rug.
Kittpaw werd wakker. De maan was vervangen voor een gloeiende bol, ook wel bekend als de zon. Kittypaw snorde zachtjes, nog op stand-by. Ze dacht nog niet echt na, staarde gewoon voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Konijntje hier, konijntje daar!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: