Alone...?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Alone...?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashkit*
Member
Alone...? DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Alone...?   Alone...? Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 21:23

Ashkit stond op van haar plaats in de nursery. Ze sloop voorzichtig naar de uitgang zonder een kit te raken. Hehe, ze was er. Ashkit staarde over heel het kamp uit. Ze begon zachtjes te rennen. Een kat moest hele goede oren hebben als hij haar nu zo horen. Ze kwam aan de uitgang van het kamp. Behoedzaam zette ze een poot buiten het kamp. Ashkit verwachtte grote rampen en onweer en branden maar er gebeurde niets. De queens hadden haar maar iets wijsgemaakt. Algauw volgde haar tweede, derde en vierde poot.Nu stond ze helemaal buiten het kamp.Ashkit begon van het kamp weg te lopen. Eerst aarzelend en dan sneller en sneller. Op het laatste moment spurtte ze gewoon, zonder reden. Plotseling stopte ze. Zonder het te weten had ze al een eind gelopen. Ze was al helemaal tot de zonnerotsen gelopen. Nu ze hier toch was zou ze even op verkenning gaan. Behoedzaam sprong ze van rotsblok naar rotsblok."Wow" Ashkit staarde over bijna heel het territorium. Plotseling hoorde ze een geluid. Nerveus sprong ze op en riep tegen het geluid. "Ik ben Ashkit, van de Thunderclan, kom maar op als je durft!"

Open voor elke kat
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
Alone...? DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Alone...?   Alone...? Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 16:00

Wolfwhisper lag in de den zichzelf te wassen. Ze was net wakker, en zou zo gaan jagen. Ze stak haar kop naar buiten. Het was zonnig buiten. Vrolijk trippelde ze naar buiten. Ze zocht een grote dikke muis uit. Eerst even goed eten, voordat ze op jacht gaat. Ze ging liggen, en at de muis op, terwijl ze van de heerlijke warme zon genoot. Haar korte vacht schitterde in het zon licht. Ze trippelde het kamp uit. Ze rook vreemd genoeg buiten het kamp de lucht van Ashkit. Ze zuchtte. Waarom zijn kittens zo eigenwijs? Ze volgde het spoor van Ashkit. Kittens mochten niet buiten het kamp, en Ashkit was zomaar even naar de Zonnerotsen gelopen! Waarom zijn kittens zo naïef? Ze zag Ashkit in de verte rennen. Wolfwhisper trippelde er achteraan. "Wow" Zei Ahskit terwijl ze van rotsblok naar rotsblok sprong. Wolfwhisper wou wat zeggen, maar Ashkit was eerder. "Ik ben Ashkit, van de Thunderclan, kom maar op als je durft!"Sprak Ashkit. 'Ashkit' Zuchten Wolfwhisper terwijl ze naar haar toe liep. 'Wat doe je hier, je weet dat je niet uit het kamp mag, waarom doe je het dan toch? weet je hoe gevaarlijk het is?! Je had indringers tegen kunnen komen!' Sprak Wolfwhisper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
Alone...? DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: Alone...?   Alone...? Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 10:57

'Ashkit' Hoe kende die kat haar naam? Plots rook ze Thunderclan geur. 'Oef' zuchtte de kleine kit opgelucht. Even later verdween haar opluchting als sneeuw voor de zon toen ze Wolfwhisper tevoorschijn zag komen.'Wat doe je hier, je weet dat je niet uit het kamp mag, waarom doe je het dan toch? weet je hoe gevaarlijk het is?! Je had indringers tegen kunnen komen!' Ashkit zuchtte diep maar zei dan brutaal: " Ik was naar hier gegaan om indringers weg te jagen, de apprentices zeiden dat ik niet uit het kamp durfde, maar ik durfde wel, maar niemand durfde mee en je hebt geluk dat ik je rook want anders dacht ik dat je een indringer was...' Ashkit pauzeerde even om adem te halen 'En dan had je een krab over je neus!' vervolgde ze. Plotseling besefte ze dat ze wellicht iets te brutaal was tegen de bruine poes. "Mag ik nog blijven? Ik heb nog noooooit van mijn leven iets gevangen." Ze keek smekend naar de bruine poes. Plotseling rook ze een geur. Wat was dat? Ze had dat al eerder geroken maar dit rook ietsjes anders. Zonder het antwoord van Wolfwhisper af te wachten was ze al in sluiphouding gesprongen en besloop haar prooi die zich achter een rotsblok verschool. Ze had dit in het kamp al zoveel geoefend met mosballetjes en stukjes hout maar dit was de enige keer dat ze iets levend besloop. De kleine kit zette haar poten klaar om te springen. "Wow" mompelde ze toen ze over een takje struikelde. De veldmuis had haar gehoord. Ashkit begon er achteraan te rennen. Ze zou het nooit halen als ze niet struikelde .... over de staart van Wolfwhisper. Met een soort val, gecombineerd met een sprong had de kleine kit haar eerste prooi gevangen. Met een rake beet was het muisje vermoord. Ashkit keek triomfantelijk de bruine kat aan. Haar eerste prooi aller tijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
Alone...? DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Alone...?   Alone...? Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 14:10


'Oef' Zuchte Ashkit van opluchting, maar dat verdween toen ze haar zag. " Ik was naar hier gegaan om indringers weg te jagen, de apprentices zeiden dat ik niet uit het kamp durfde, maar ik durfde wel, maar niemand durfde mee en je hebt geluk dat ik je rook want anders dacht ik dat je een indringer was...' Ze keek Ashkit strak aan toen ze kort zweeg. 'En dan had je een krab over je neus!' Sprak Ashkit. Ze wist maar al te goed dat Ashkit blufte, maar goed. 'Je kan mij niet aan, je hebt nog geen enige training gehad, en indringers kan je zeker niet aan, en als de apprentices zeggen dat je niet durf hoef je niet te laten zien dat je het wel kan' Sprak Wolfwhisper. Ze zweeg erover dat ze niet geloofde dat de leerlingen hier niet heen durfde. "Mag ik nog blijven? Ik heb nog noooooit van mijn leven iets gevangen." Vroeg Ashkit smekend. 'Nou vooruit dan maar je zegt tegen niemand iets Lachte ze. "Wow" mompelde Ashikt toen ze over een takje viel. Wolfwhisper glimlachte. ZE deed haar best om haar lach in te houden, maar het was zo schattig. De veldmuis rende weg, en Ashkit rende er achteraan. Ashkit viel over Wolfwhispers staart, maar maakte van de val een sprong, en doden de veldmuis. 'Goedzo Ashkit, gefeliciteerd met je eerste prooi' Sprak Wolfwhisper met een glimlach.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
Alone...? DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: Alone...?   Alone...? Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 18:22

'Goedzo Ashkit, gefeliciteerd met je eerste prooi' Ashkit glunderde van trots.Ze kreeg zowaar een compliment van een warrior. Voorzichtig legde ze het muisje neer. Ze aarzelde even maar schoof dan haar eerste prooi die ze ooit had gevangen naar Wolfwhisper. "Deze is voor jou, als ik niet struikelde over jou staart, had ik hem nooit gevangen." Ashkit was trots op zichzelf. Ze had een muis gevangen en die weggegeven. Natuurlijk zou ze zelf graag haar prooi opeten maar Wofwhisper had haar -weliswaar onbewust- geholpen met het vangen ervan. Plotseling kreeg de kleine kit een idee. "Wil jij mijn mentor zijn als ik een apprentice ben?" vroeg ze terwijl ze een sprongetje maakte bij het goede idee. "Kun je het niet aan Bluestar vragen?" ze tilde haar hoofd op om in de ogen van de warrior te kijken. "Jij wilt toch wel...?"

-kort-
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
Alone...? DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Alone...?   Alone...? Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 21:51



Ze genoot ervan om te zien hoe Ashkit glunderde omdat ze haar eerste prooi had gevangen. Ashkit schoof de prooi naar haar "Deze is voor jou, als ik niet struikelde over jou staart, had ik hem nooit gevangen." Sprak Ashkit. 'Nee, eet jij hem maar, jij ving hem, dus aan jou de eer' Lachte ze. "Wil jij mijn mentor zijn als ik een apprentice ben?" Vroeg Ashkit, terwijl ze een sprongetje maakte. Wolfwhisper lachte, voor ze antwoord kon geven vroeg Ashkit nog wat. "Kun je het niet aan Bluestar vragen?" Vroeg Ashkit. Wolfwhisper wilde weer antwoordde, maar Ashkit vroeg weer wat. "Jij wilt toch wel...?" Vroeg Ashkit. 'Ik zou heel graag jou mentor willen worden, ik zou het met Bluestar overleggen' Sprak ze met een lach.

-inspi loos-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
Alone...? DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: Alone...?   Alone...? Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 13:05

'Ik zou heel graag jou mentor willen worden, ik zou het met Bluestar overleggen' zei Wolfwhisper met een lachje." Jaaaaaah" Ashkit maakte een rare sprong van blijdschap. Ze vond dit zo leuk. "Als ik apprentice ben, mag ik hier dan elke dag komen jagen?" vroeg ze met ogen vol plezier. "en dan leer ik ook al de geuren herkennen..." ratelde ze maar door. "Ik weet al hoe muis ruikt, hoe konijn ruikt ,hoe duif ruikt...." somde ze op. Plotseling hield Ashkit haar hoofd schuin. "He? wat is dat?" mompelde ze. Er stroomde een compleet nieuwe geur haar neus binnen. "Jakkie het stinkt!" Ashkit wreef met haar poot over haar neus, in de hoop de geur weg te wrijven. De kleine kit keek naar Wolfwhisper. "Wolfhisper? Wat is dit?" vroeg ze met een vies gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alone...?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: