Liefdes topic - Pagina 13



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 30 ... 47  Volgende
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 13 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 19:02

Roseblade schreef:
AWWWWWWWWW!!! SANNEKE IS VERLIEFD! :3 :3 :3

--

Okéé... Kom ik met m"n rampverhaal ;p

--

Er is dus een heel verlegen jongen. Hij is heel erg verlegen in mijn buurt, lacht nerveus en soms lijkt het gewoon net alsof hij zich niet weet te gedragen. Hij glimlacht soms wel naar me. Toen hij te weten kwam dat ik hem leuk vind, lachte hij ook toen hij met zijn vrienden langs me gelopen kwam. Nu spreek ik hem dagelijks op Skype. Hij antwoordt altijd en stuurt 'Sad' smiley's als ik weg moet gaan. Ik vraag hem ook best veel. Gisteren zei hij dus dat zijn gevoel misschien ietsje negatief is, maar daarna zei hij gauw dat hij het niet zeker wist. Ik snap dus echt niet wat ik hiermee aanmoet. Volgens drie mensen ziet hij me wel zitten. Een daarvan zit bij hem in de klas, maar ze zeggen ook dat ik moet afwachten. De jongen heeft ook gezegd dat hij moest wachten tot na maandag. HIj heeft dit soort dingen nog nooit meegemaakt. Hij is heel verlegen, maar of hij me ook werkelijk leuk vindt..


@Freedje; Jaa :$:$:$ ik denk dat jij gewoon echt moet wachten tot hij voor zichzelf uitzoekt. Deze jongen is duidelijk idd erg verlegen, en nieuw met dit soort dingen. Dat heeft tijd nodig, maar ik zie wel dingetjes die wat kunnen betekenen. Het komt vast goed en ik denk dat hij je wel ziet zitten.


@Leafstorm; waarom? :[


Liefdes topic - Pagina 13 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 13 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blowsoul
Member
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 19:08

#Sanne: Nou, bij jou is het anders ook dikke mik, hoor! :3 Het is ook best wel moeilijk om overzicht te krijgen van zijn doen en laten. Ook zijn vrienden schrikken me af, ondanks dat ik met de helft van ze een goede band heb. Maar toch... Ik moet maandag maar eens goed opletten, maar ik wil ook weer niet als een verliefde gek overkomen en ik wil me al helemaal niet opdringen aan hem, maar volgens mij doe ik dat juist onbewust... x)

#Daniëlle: Als je niet wilt huilen, kijk dan vooral niet hier... Het kan namelijk meer schade aan je brengen dan je lief is. Misschien word je wel chagi als je ziet hoe veel geluk anderen hebben momenteel in de liefde, da's niet onze bedoeling! X


Liefdes topic - Pagina 13 Sig47
[center]With special thank to Babs >3

[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 19:17

AWH SANNE THAT'S JUST SO SAMIJDAOMDIJAPSL?APOSKAPSOJA cute c: c:

@ Free, heeft hij hier al ervaring mee? Dat iemand 'm leuk vind enzo, want ik denk dat hij gewoon in de war is, omdat het nieuw voor 'm is?



Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 19:39

Sanne, aangezien mijn vriendje me gewoon heeft gedumpt...


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 13 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 19:49

Moonstripe schreef:
AWH SANNE THAT'S JUST SO SAMIJDAOMDIJAPSL?APOSKAPSOJA cute c: c:


Maar ook echt gewoon geweldig hoe hij deed en hoe hij was, ik heb het flink te pakken hiero omg.. :$:$

@Danielle: Dat is wel echt heel erg vervelend, verder kun je beter de tips van Freedje opvolgen denkik.. Sterkte ermee :[


Liefdes topic - Pagina 13 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 13 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blowsoul
Member
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 20:14

#Zsa: Ja, hij heeft dit zelfs nog nooit meegemaakt! Ik ben volgens mij het eerste meisje aan wie hij zich openstelt. ;o


Liefdes topic - Pagina 13 Sig47
[center]With special thank to Babs >3

[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 13 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 20:20

Dat is toch juist alleen maar goed? (:



Liefdes topic - Pagina 13 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 13 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blowsoul
Member
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 20:23

Jawel, maar ik ben er ook zo onzeker over. Ik krijg er heel moeilijk hoogte van. Ik weet dat het positieve tekens kan zijn, dat openstellen, snel antwoorden en het jammer vinden als hij moet gaan, maar ik moet er ook rekening meehouden dat het voor hem misschien iets heel anders kan betekenen... XD


Liefdes topic - Pagina 13 Sig47
[center]With special thank to Babs >3

[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 13 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 20:33

Ik ken je dilemma, die had ik niet heel lang geleden nog ook haha. Gister nog, of vandaag nog voor tien over 3.
xD

Ik hoop voor je dat het allemaal werkt zoals je wilt<3 Ik gun iedereen dit gevoel.


Liefdes topic - Pagina 13 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 13 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blowsoul
Member
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 21:07

Phahaha :3


Liefdes topic - Pagina 13 Sig47
[center]With special thank to Babs >3

[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 13 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 21:19

Pff vandaag ook weer alles in men hoofd herhaald haha<3
Had gister alles aan mijn beste vriendin verteld, en vandaag aan mijn andere twee goede vriendinnen. Ik had net verteld wat er was gebeurd, tweet hij; why can't i reset all this.

Ik schrok me te pletter, dus ik vroeg zo aan m van ging dat over mij. Maar het ging over iets van zijn vriendin en hem. En hij had geen spijt van wat er gister was gebeurd, helemaal niet. ;D


Me is so in love<3


Liefdes topic - Pagina 13 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 13 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 12:11

Fireheart schreef:


Waarom faal ik zo hard... Ik haat het om te falen, ik wil niet falen. Kijk als het je niets kan schelen, als je geen vriendje hoeft, maar ik wil er wel een, ik wil hem. -.-'
Ik zit nu al twee jaar aan te horen hoe mijn vriendinnen het zo leuk hebben met hun vriendjes en ik heb gewoon niet de guts om iets te zeggen.

ik heb exactly hetzelfde, met oli4. (een of andere gozer die jullie waarschijnlijk niet kennen)
en op ponykamp, kleeft een of ander kind de hele tijd aan oli4, en ik helemaal gefrustreert. bij de disco gaat er een andere jongen met een meisje vandoor mijn binnenste wadrt HELEMAAL GESTOORD! ik ben jaloers op een meisje die met een jongen waar ik eigenlijk niet verliefd op ben, sereneus! ik kan mezelf wel slaan... *slaat zichzelf*


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Liefdes topic - Pagina 13 Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Liefdes topic - Pagina 13 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 20:53

Waarom kan ik niet gewoon naar school zodat ik hem kan zien... (ja, dat is één van de belangrijkste redenen waarom ik graag naar school wil)


Liefdes topic - Pagina 13 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 13 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 20:54

*Gromt* ik weet het nog STEEDS niet D: Houd ie wel of nit van me *dilemma*


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 13 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 20:55

Ik weet het ook nog steeds niet! Maar volgens een vriend van mij zocht hij met z'n ogen wel de klas af of mij te vinden (hij kwam langs) en bleef zelfs heel even met een verwarde, teleurgestelde uitdrukking staan toen 'm mij niet vond (ik was ergens anders) ;p


Liefdes topic - Pagina 13 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Road
Member
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
Acc Markt!
411
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Two yeαrѕ.
Gender:
Rank:
Road
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 20:56

Bah.. Hoe lang geleden is het alweer.. Hoe lang sinds ik zn lach heb gehoord of zn gezicht heb gezien..
Het maakt me niet uit dat hij zo ver weg is. Ik wil gewoon bij hem zijn..
I wish I didn't had to miss him so badly..


Liefdes topic - Pagina 13 Rvvztt
<3 Made for me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Liefdes topic - Pagina 13 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 20:58

Als ik hem zie lukt het me niet om met hem te praten... Het enige wat ik kan zeggen is: Hoi... of: Hallo... Maar nooit meer dan dat ><
En dat terijwl dat ik voor ik wist dat hij ook op mij is gewoon met hem kon praten...


Liefdes topic - Pagina 13 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 13 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 20:58

Shadowrose schreef:
Ik weet het ook nog steeds niet! Maar volgens een vriend van mij zocht hij met z'n ogen wel de klas af of mij te vinden (hij kwam langs) en bleef zelfs heel even met een verwarde, teleurgestelde uitdrukking staan toen 'm mij niet vond (ik was ergens anders) ;p

Bij mij is ie soms zo... Liefdevol <3 hij doet dan aardig enzo en dan zit ie naar me te staren (dromerig) en de andere keer praat ie niet met mij..... I DONT KNOW IT ANYMORE D:


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 13 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Liefdes topic - Pagina 13 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:01

#Haribo: Neem maar van me aan dat hij je leuk vindt! Sommige jongens doen afstandelijk en soms ook weer niet, dat zijn gewoon jongens, maar eer dat jullie iets hebben, verandert dat wel, hoor Wink


Liefdes topic - Pagina 13 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 13 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:03

Shadowrose schreef:
#Haribo: Neem maar van me aan dat hij je leuk vindt! Sommige jongens doen afstandelijk en soms ook weer niet, dat zijn gewoon jongens, maar eer dat jullie iets hebben, verandert dat wel, hoor Wink

Ach ik wacht wel af tot hij me een keer vraagt. Ik heb nare ervaringen met Zelf vragen ^^'' En anders tja ;-; dan word het Huilen ^^''


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 13 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 30 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: