Liefdes topic - Pagina 45



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46, 47  Volgende
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 45 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:58

Spoiler:


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 45 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestcall
Member
Liefdes topic - Pagina 45 Vwxgqfo
Little Witch
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Forestcall
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 12:41

eh:


Que la course aux étoiles, ça n'est pas pour moi
Laissez-moi vous émerveiller et prendre mon envol
Nous allons enfin nous régaler
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Liefdes topic - Pagina 45 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimema 19 dec 2016 - 17:50

19/12/16 (17:47) <3



Liefdes topic - Pagina 45 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Member
Liefdes topic - Pagina 45 Dm_X_transpride_90x90
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 4 seasons (1 winter old)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 23 dec 2016 - 0:30

Voor hem nog even 7 uurtjes wachten maar

23 december 2015 07.13 u CET (central european time) en 12.13 AM CST (central standard time - USA/Chicago timezone)

is de dag, jaar, uur en minuten waarop ik mijn partner heb gevraagd om een relatie met me aan te gaan, en vandaag, 1 jaar later heb ik daar nog steeds geen spijt van.
Ben zo verliefd op hem en nooit eerder had ik een serieuze en lange relatie met iemand dan met hem.

23 dec '15 our date baby~


Liefdes topic - Pagina 45 Jane_sig
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Liefdes topic - Pagina 45 Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 22:21

God, wie had gedacht dat je ooit zoiets kon voelen. Na maanden je proberen te vergeten kom je mijn kant op, en ik heb je niet eens meer nodig. Ik heb haar en zij is veel beter dan jij, zelfs als we nooit een serieuze relatie hebben gehad. Heck. We waren nog nooit vrienden geweest. Maar ons vlammetje is uit.
Morgen ben ik met haar een maand samen, kom je me appen dat je gevoelens voor me hebt? Dacht het even niet.


I'm a fly that's trapped in a web
Liefdes topic - Pagina 45 L2cY0X5
But I'm thinking that my spider's dead
Terug naar boven Ga naar beneden
Magpieheart
Member
Liefdes topic - Pagina 45 Jp1agmE
Marieke
43
Actief
It's not geniuses that change the world. It's the ordinary ones who make every effort they can.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Magpieheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 22:34

Ik ben al een tijdje niet meer echt verliefd geweest tenzij "crushes" op fictieve karakters meetellen hahaha maar ik vond het wel een fijn gevoel toen (totdat ik afgewezen werd, maar dat hoort er soort van bij).
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad (al heb ik al vaker dingen zoals "heb je dan geen vriendje?" of "ik had echt verwacht dat je al een vriendje gehad zou hebben") dus ik heb geen flauw idee hoe dat dan zit......
Soms wil ik zegmaar weer verliefd zijn, maar aangezien personaliteit belangrijker is dan uiterlijk en het merendeel van de mensen in mijn omgeving niet mijn type (of gewoon complete assholes) zijn en ik gewoon niet goed ben in sociaal zijn zal verliefdheid waarschijnlijk niet snel gebeuren :')


With effort we can
change the world
Thanks Sarah!

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Liefdes topic - Pagina 45 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 2:06

Je weet dat je screwed bent als om 2 uur 's nachts nog wakker bent enkel en alleen omdat je zo graag met dat ene persoon wilt praten :'))


It is both a blessing and a curse
Liefdes topic - Pagina 45 Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Liefdes topic - Pagina 45 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimewo 11 jan 2017 - 21:19

waarom word ik altijd verliefd op een vriend van me?!? hij is zo leuk en schattig en probeert altijd een gesprek met me aan te gaan, mAAR hij heeft al iemand?!?!? ik bedoel, als vrienden praten we gewoon over onze hobbies enzo maar nu praat 'ie over m'n t-shirts, broeken, schoenen etc. en hij merkt ook nog is op dat ik naar de kapper ben geweest?? idk hey maar je hebt al iemand, laat me met rust want dan kom ik over je heen jezus



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Liefdes topic - Pagina 45 Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypatch
Member
Liefdes topic - Pagina 45 N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 19 maa 2017 - 21:38

sadregsfdfdnghfg
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat ik een crush begin te krijgen op een van m'n internetvrienden maar idk of het echt een crush is of niet..


Liefdes topic - Pagina 45 VvdXJXa
Posts komen mogelijk langzaam want ik ben vaak ongemotiveerd en lui of vergeet gewoon om te posten
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
Liefdes topic - Pagina 45 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 21 maa 2017 - 21:57

Liefdes topic - Pagina 45 Photo_10

Mijn lieve vriend gaat vrijdag voor 5 weken naar Noorwegen. Dit is wat ik vanmiddag, toen hij niet thuis was, stiekem op zijn hoofdkussen heb gelegd als verassing.
Hij heeft 'm nog niet gevonden, ik ben zo benieuwd naar zijn reactie <3


Liefdes topic - Pagina 45 Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 45 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 24 maa 2017 - 20:35

Ik heb al even een crush op een jongen op school. We kennen elkaar niet, nog nooit met elkaar gesproken, alleen oog contact gemaakt en dan meestal per ongeluk. Hij is zo schattig. Hij is mijn cutie patootie. Hij is mijn bae. Hij is mijn toekomstige man. Hij is de vader van mijn toekomstige kinderen. Het probleem is dat hij een buitenlander is en dus niet zo heel goed is in Nederlands. Niet dat ik van plan was met hem te praten ofzo, want ja wat een pussy ben ik weer c': Hij zit in hetzelfde jaar, maar omdat hij vorig jaar pas naar België kwam werd hij in het 3de geplaatst terwijl hij al in het 5de jaar moet zitten. Hij is pas 17 en ik 14. Een meisje van het 5de heeft ook een crush op hem en zij hebben al wel gepraat omdat ze hem het jaar moest in helpen. Vraag je je af of ik jaloers ben? Eerst as ik erg jaloers, maar nu heb ik door dat zij meer kans maakt bij hem dan ik. Zij is even oud, kennen elkaar al ietsjes langer en ze is natuurlijk mooier. Ik heb het verteld aan een van mijn vrienden en ze plagen mij, want ja, het gaat in de vriendengroep al een lopend vuurtje rond. Ik ben zo blij vandaag...zo blij. We gingen met school naar een filmvoorstelling met de bus en ik hoopte dat hij in dezelfde bus zat, maar nee. Toen we aankwamen in de filmzaal gingen ik en een vriendin naar een rij stoeltjes waar al vrienden van ons zaten. "Schuif maar door naar het einde" zei ze. Toen we aan het einde aankwamen zag ik net waar mijn crush ging zitten...natuurlijk in het begin van de rij, waar wij eerst wilden gaan zitten. Kans verkeken dus. Toen we terug naar school gingen met de bus hoopte ik zo erg dat hij in dezelfde bus moest. Gelukkig zeiden de leraren dat we in die ene bus moesten gaan zitten, waar hij al in zat. Mijn hart zat niet meer in m'n kas xD


Liefdes topic - Pagina 45 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
Liefdes topic - Pagina 45 X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 18 apr 2017 - 21:33

Jezus, waarom stuurt hij niet gewoon even een berichtje ;^;


Liefdes topic - Pagina 45 Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Liefdes topic - Pagina 45 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimewo 19 apr 2017 - 20:10

Al weer 4 maanden met mijn love <3


Liefdes topic - Pagina 45 Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 18:42

dammit dammit dammit dammit stomme crush-gevoelens...

Ik heb dus een kleine (maar groeiende) crush op een internetvriend van me, hij woont in Italië (Sicilië) en ik ken z'n echte naam niet (enkel zijn chat-alias ding), maar hij is gewoon een cool persoon en een beetje adorkable en isnjaadghjnghndhbjhrrhebjdfstj idk how to handle these feelings :/


Liefdes topic - Pagina 45 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 45 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimedo 4 mei 2017 - 23:42

Spoiler:


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 45 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Liefdes topic - Pagina 45 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimedo 1 jun 2017 - 8:04

Ik heb dus een vriend sinds iets langer dan een maand en het is allemaal heel leuk, alleen woont hij best ver weg dus afspreken kan eig alleen in het weekend. Nu is dat niet zo'n probleem, maar hij heeft gewoon geen zin/doet geen moeite om iedere week af te spreken terwijl ik hem juist graag vaak wil zien. En ik weet zeker dat hij geen zin heeft aangezien hij dit gewoon gezegd heeft (ik had ernaar gevraagd wel) c': Iemand tips?


Liefdes topic - Pagina 45 EHnbxOu        0        Liefdes topic - Pagina 45 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 17:02

@hierboven, sorry, ik heb niet echt tips ^^" Hopelijk vinden jullie een soort (metaforische) tussenweg of zo waardoor jullie allebei tevreden zijn met hoe dat gaat.
------
Wat is "alterous attraction" toch irritant >:C
(a.k.a. mijn gevoelens voor die jongen op wie ik een soort crush heb wisselen de hele tijd tussen romantisch en vriendschappelijk en het is verwarrend)


Liefdes topic - Pagina 45 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Liefdes topic - Pagina 45 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:21

Panthergrowl schreef:
Ik heb dus een vriend sinds iets langer dan een maand en het is allemaal heel leuk, alleen woont hij best ver weg dus afspreken kan eig alleen in het weekend. Nu is dat niet zo'n probleem, maar hij heeft gewoon geen zin/doet geen moeite om iedere week af te spreken terwijl ik hem juist graag vaak wil zien. En ik weet zeker dat hij geen zin heeft aangezien hij dit gewoon gezegd heeft (ik had ernaar gevraagd wel) c': Iemand tips?

Dit gaat heel stom klinken maar... laat hem anders los. Ik weet dat je waarschijnlijk heel verliefd bent op hem, maar als hij niet voor 100% voor jou wilt gaan dan is hij het niet waar. Zo'n lakse/afwachtende houding heb je niks aan en zeker in het begin hoor je echt vlinders in je buik te hebben en elkaar alleen maar te willen zien, van beide kanten... :c


Voor mij gaat nog steeds alles lekker B) Volgend jaar heb ik alweer 4 jaar met dat gekke jong, tijd gaat snel. Hij heeft gezegd dat hij na z'n master (over +/- 2/3 jaar) met mij wilt trouwen.... We zullen het zien :"D


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Liefdes topic - Pagina 45 LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:36

Mistgaze schreef:
Voor mij gaat nog steeds alles lekker B) Volgend jaar heb ik alweer 4 jaar met dat gekke jong, tijd gaat snel. Hij heeft gezegd dat hij na z'n master (over +/- 2/3 jaar) met mij wilt trouwen.... We zullen het zien :"D

Ik kom er even tussendoor maar dat is zo schattig. Ik hoop het voor jullie yay

--

Update on my love-life: still single.


[Tiger that Stalks at Night]
Liefdes topic - Pagina 45 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Liefdes topic - Pagina 45 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 45 Icon_minitimewo 7 jun 2017 - 17:34

Nightspark schreef:
Things are going great between Walter and me <3 Iets meer dan 1 jaar en 2,5 maanden samen nu, still madly in love, hihi <3
Na die week vakantie wel tot de conclusie gekomen dat langer dan een week niet bij elkaar zijn een hel is (A) Maar samenwonen zit er voorlopig niet in. Hij moet wel 't huis uit van zn moeder, maar wordt pissig als ik aanbied om bij 'm te gaan wonen en de koste te delen *sigh* Stubborn little boy it is xd

Dit bericht is 3 jaar oud, inmiddels toch stiekem aan het kijken om samen te wonen, maar het is lastig omdat ik studeer en Walter nog niet echt goed vast werk heeft (hij heeft nu een baan t/m oktober), dus tja.
Misschien als we beide een stabiel inkomen kunnen fixen, we toch eens samen kunnen gaan wonen <3


"Manners maketh man." Do you know what that means? Then let me teach you a lesson.
Liefdes topic - Pagina 45 OmZbRYE
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46, 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: