Liefdes topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, 10° - 18° C
De dagen worden langzaam maar zeker weer korter en kouder. Prooi maakt zich klaar voor een lange leafbare en is moeilijker vindbaar. Hierdoor kunnen spanningen hoog oplopen.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Mod
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46
Wolfdance
Member

Christy
371
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   vr 9 jun 2017 - 21:08

Dat moment dat je ziet dat je knul waarmee je vorige week nog gekust hebt een relatie meedeelt op facebook.

uhu *insert klappende emoji hier*

If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Owlkit,
Member

1353
Actief
according to my calculations,
you're a pussy

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   wo 28 jun 2017 - 17:51

Mag ik alsjeblieft een applausje dat ik vandaag zo goed met mijn crush omging dat hij zelfs aanbood samen met mij te teamen??

did I suddenly disappear?
Click here to find out!

one day they'll see

the crown was made for me

proud:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Marieke
182
Actief
Flight of the silver bird

CAT'S PROFILE
Rank: Prey Hunter
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   di 4 jul 2017 - 18:49

*(late) applause for Hannah*
------------
Wanneer zullen mijn crush-y feelings me alleen laten... Ik wil deze crush niet... niet echt, in ieder geval. I mean, it'd be better if he actually liked me back but I know he doesn't so there's no need for these feelings to be here

[zogenaamde theme-music]
Ik ben een trage poster, sorry!!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

NYNKE ★
2667
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   ma 14 aug 2017 - 16:11

Well, dus.
Ik ben al enige tijd verliefd op een vriend van me (wat wel vaker gebeurd). En ik had hem op zijn verjaardag een berichtje gestuurd met een felicitatie, en eerst had ie het een paar weken niet ontvangen wat ik best begrijp gezien hij ook op vakantie was, en nu heeft ie hem 3 dagen geleden gelezen en hij heeft me niet bedankt of geantwoord en ja ik klink nu echt als een btch en ongeduldig persoon maar ik voel me er best rot over. ._. Like, dit brengt me best wel in de war want we waren echt hechte vrienden (dacht ik) en ik dacht dat hij mij misschien ook leuk vond en dat hij nu gewoon niet reageert zit me dwars ofzo idk. ;-;
Dat was even mijn liefdesstruggle xD nu ga ik weer verder met m'n leven leiden ghahaha

art:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lionkit'
Member

Linn
774
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   ma 14 aug 2017 - 17:27

Swallowflight schreef:
Well, dus.
Ik ben al enige tijd verliefd op een vriend van me (wat wel vaker gebeurd). En ik had hem op zijn verjaardag een berichtje gestuurd met een felicitatie, en eerst had ie het een paar weken niet ontvangen wat ik best begrijp gezien hij ook op vakantie was, en nu heeft ie hem 3 dagen geleden gelezen en hij heeft me niet bedankt of geantwoord en ja ik klink nu echt als een btch en ongeduldig persoon maar ik voel me er best rot over. ._. Like, dit brengt me best wel in de war want we waren echt hechte vrienden (dacht ik) en ik dacht dat hij mij misschien ook leuk vond en dat hij nu gewoon niet reageert zit me dwars ofzo idk. ;-;
Dat was even mijn liefdesstruggle xD nu ga ik weer verder met m'n leven leiden ghahaha

Ik heb zo'n idee dat hij er niet eens zoveel over heeft nagedacht om er bedankt of iets op te zeggen. Vraag hem misschien eens hoe zijn vakantie was? Als jullie zo'n hechte vrienden zijn? (: <3

jongens zijn slecht in hints, fyi. En ze reageren niet als ze het niet nodig vinden want #lui. meestal

Anyways, succes! Ik weet hoe het is om verliefd te worden op een van je vrienden ;3;

Her walk is like a shot of whisky.

Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

NYNKE ★
2667
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   ma 14 aug 2017 - 21:05

Lionkit' schreef:
Swallowflight schreef:
Well, dus.

Ik heb zo'n idee dat hij er niet eens zoveel over heeft nagedacht om er bedankt of iets op te zeggen. Vraag hem misschien eens hoe zijn vakantie was? Als jullie zo'n hechte vrienden zijn? (: <3

jongens zijn slecht in hints, fyi. En ze reageren niet als ze het niet nodig vinden want #lui. meestal

Anyways, succes! Ik weet hoe het is om verliefd te worden op een van je vrienden ;3;
Ah dank je voor de tip! c: Well, gezien we toch met m'n vriendengroep, including him, deze week nog gaan afspreken, denk ik dat ik het hem dan wel vraag waarom hij me niet bedankt heeft Razz (a) gezien ik niet als een stalker wil overkomen en de laatste appreeksen van mij afkomstig zijn hehehe. En hij weet dat ik best wel goedgemanierd ben dus dat ik ook snel beledigd ben hehe. En jaa true jongens zijn fking lomp enzo dus ergens had ik het ook niet snel verwacht xD maar toch c': nogmaals bedankt!! <3

art:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lionkit'
Member

Linn
774
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   ma 14 aug 2017 - 22:08

Swallowflight schreef:
Lionkit' schreef:
Swallowflight schreef:
Well, dus.

Ah dank je voor de tip! c: Well, gezien we toch met m'n vriendengroep, including him, deze week nog gaan afspreken, denk ik dat ik het hem dan wel vraag waarom hij me niet bedankt heeft Razz (a) gezien ik niet als een stalker wil overkomen en de laatste appreeksen van mij afkomstig zijn hehehe. En hij weet dat ik best wel goedgemanierd ben dus dat ik ook snel beledigd ben hehe. En jaa true jongens zijn fking lomp enzo dus ergens had ik het ook niet snel verwacht xD maar toch c': nogmaals bedankt!! <3

No problem!
Good luck met je friend crush! Ik heb er zelf ook een voor 2,5 jaar gehad, maar ben er ondertussen overheen gegroeid (: Now we can stay friends.

Her walk is like a shot of whisky.

Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Esmee
1774
Actief
In the end the only thing what's left for us is death.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   di 15 aug 2017 - 13:41

x:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fisheye
Member

Marieke
4767
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   di 15 aug 2017 - 18:07

@hierboven, Congrats!!!
--------
Demiromantic problem: romantische crush krijgen op één van je vrienden en dan vervolgens te horen krijgen dat ie gewoon vrienden wil zijn... Like, ik krijg niet zo heel vaak een romantische crush op iemand maar wanneer 't gebeurd eindigt 't altijd met mij in de friendzone :') I have accepted my fate, I think. Ik ga hun mening en zo hierover ook niet negeren en probeer die stomme crush-gevoelens van me opzij te drukken.

Ik ben een trage poster, sorry!
stuff:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 46Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: