Hé, watch out!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hé, watch out!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
Hé, watch out! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 1:02

--Flamepaw--

Innerpaw lag in haar nest die dicht naast die van haat Twin lag. Ze was dol op haar Twin, maar toch merkte ze wel op dat ze een stuk minder close waren dan ze altijd al waren geweest. Innerpaw wist er niet precies wat ze er mee aan moest. Maar ze liet het er maar bij. Ze had geen zin in onnodig gezeur. En wie wist had Fallenpaw er wel een reden voor. Zoals Autumnpaw. Ze wist wel dat het iets tussen hun twee ging worden. Maar Innerpaw hield zich er afzijdig van. Al voelde ze hier en daar toch wel prikkels van jaloezie. Innerpaw rolde op haar rechter zij en sliep rustig veder. Ik opende mijn cyaan blauwe ogen terwijl ik naar mijn kittens keek. Ik likte de twee kittens en stond daarna op. "Hey, Inner, kom je mee, de andere queens letten wel op je kittens hadden ze gezegd, je moet echt even een luchtje scheppen!" Ik keek op naar mijn Twin. Nou oké dan. Ik liep mijn nest uit richting Fallen. Innerpaw rolde om. Na even gejaagd te hebben gingen we veder lopen. We vertelde me kaar verhalen en lachten. Het was super gezellig. Toen rook ik de geur van Thunderclan. Thunderclan? Wat moest dat op Shadowclan territorium. 'Hey, Fallen, kom eens kijken,' siste ik zacht. Fallen knikte en volgde me. Toen ontstond er een gevecht. Ik probeerde de Thunderclan katten te verjagen en dat lukte... Maar ik stond op het Thunderpath. Toen kwam er een Monster aan. "INNER...!" Hoorde ik net nog. En toen knalde het Monster tegen me aan... Innerpaw's ogen schoten open gevolgd door haar kop. Ze knipperde even met haar ogen en toen knalde een andere apprentice tegen haar aan. Innerpaw schoot overeind met haar haren ook overeind. 'Kijk uit ja!' Snauwde ze, terwijl dat niet haar bedoeling was.


Hé, watch out! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':


Laatst aangepast door Innerpaw op ma 27 aug 2012 - 12:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Hé, watch out! DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 15:51

Flamepaw trok zijn oranje staart dichter tegen zijn neus en gaf zijn staart snelle ruwe likken. De dag was nog vroeg maar er was geen tijd om uit te slapen voor Flame. Hij sperde zijn ambere ogen wat wijder open en ving het zwarte vachtje op van Innerpaw. De vorige keer dat ze elkaar hadden ontmoet voelde 'ie wel iets voor de kattin. Maar nog geen schokken waarvan je grootse dingen kon verwachten. Flamepaw tilde de rest van zijn lichaam op en trippelde naar d'r toe. 'Kijk uit ja!' snauwde ze en botste tegelijkertijd tegen hem aan. Een verwarde blik stond oerloos geschreven in Flame's lichte ogen. `Slecht geslapen Inner?´ Vroeg 'ie op een rustige toon en ging voor de zwarte poes zitten. Weer nam hij zijn poets houding aan en rolde een paar keer met zijn roze tong over het begin van zijn voet. Vervolgens gleed de rosse kater met zijn voorpoot over zijn hoofd, en keek de kat weer aan. Waarschijnlijk had ze een nachtmerrie gehad. Maar dat was nog steeds geen goede reden om iemand te staan 'uitkakken' zoals Flame het noemde. Een geluidloze zucht rolde over zijn lippen en zijn ambere ogen stonden in haar blauwe ogen geboord. Ze leek wel een klein tikkeltje geschokt. Maar zoals 'ie al dacht, het was waarschijnlijk gewoon een simpele nachtmerrie. Iedere kat kreeg ze wel. Nare dromen waar je vaak in stierf, of er enge dingen in voorkwamen. Flamepaw zelf had er ook eens een paar gehad in zijn kitten tijd. De laatste keer dat de rosse kat een enge droom had was een poos geleden. Naja. Hij trok zijn schouders op en snuffelde even aan de lucht. Een lichte schimmel geur leek begraven te zijn in het hol waar ze zaten. `Heb jij al plannen voor vandaag?´ Vroeg Flamepaw op een rustige, maar toch aardige ondertoon. Waarna mate hij zijn blik strak op de zwarte poes voor hem gericht hield.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Hé, watch out! Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Hé, watch out! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 16:02


Innerpaw knipperde even met haar ogen en toen zag ze dat ze tegen Flamepaw aan was geknald. Lekker is dat. Innerpaw schudde even met haar kop om weer helder te worden en deed daarna een stapje naar achteren. `Slecht geslapen Inner?´ Flamepaw likte zijn pelt schoon en Innerpaw kwam nog even bij van de schok, zo wel van haar droom als van de botsing tegen Flamepaw. 'Zo kan je het noemen,' besloot Innerpaw te zeggen. Zo lang lag ze nog niet in de apprentice den. Ze had Flamepaw ontmoet toen Innerpaw nog bij de kittens hoorde. 'Sorry dat ik zo tegen je uit viel, it was just a Nightmare,' mompelde de jonge zwarte apprentice. Innerpaw was een tikkeltje aan de kleine kant, maar haar innerlijk was zo groot als een zwarte panter. Ze was vel, maar ook weer makkelijk en snel luchtig en simpel. Maar ze was ook wel stoer. Ze was ook niet echt een poes, poes. Meer een kater, poes, of hoe je het ook noemen wou. Het werd ook wel tom-boy genoemd. `Heb jij al plannen voor vandaag?´ Vroeg Flampaw. Eigenlijk had Innerpaw die vraag niet verwacht. Ze had eerder verwacht dat Flamepaw een beetje nijdig op haar zou wezen. Maar blijkbaar niet dus. Innerpaw kon geen grijns onderdrukken, dus liet ze een grijns zien. 'Eigenlijk niet. Vandaag heeft mijn mentor toch geen tijd,' zoals de laatste tijd alleen maar... ging er in stilte door haar kop heen. Maar het hinderde haar niet. Ze kon prima op zich zelf apprentice worden. Innerpaw likte haar voor poot af en daarna haar borst, vervolgens nog een stukje van d'r staart en de rest.


Hé, watch out! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Hé, watch out! DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimema 27 aug 2012 - 14:07

'Zo kan je het noemen,' net zoals hij al dacht. Ze had dus een nachtmerrie gehad, right? De drang om te vragen waarover die ging was sterk, maar 't zou nogal onbeleefd en naar voor Innerpaw zijn als Flame dat écht zou vragen. Hij slikte zijn drang door en hield zijn blik -die op haar was gericht- strak vast. `No problem.´ Probeerde de rosse kater d'r gerust te stellen. Het was niet zijn bedoeling om de zwarte poes nog meer van streek te maken dan dat ze al was. 'Eigenlijk niet. Vandaag heeft mijn mentor toch geen tijd,' Flamepaw hield zijn hoofd even wat scheefjes en keek haar dieper aan in d'r blauwe ogen. Mentoren die geen tijd maakte voor hun apprentice's? Dat was wel het raarste dat 'ie ooit gehoord had. Flamepaw schudde zijn hoofd even van links naar rechts en sloeg zijn ambere ogen neer op z'n poten. Hij krulde z'n staart rond zijn voorpoten en dacht ziekelijk snel na. `Zin om even naar buiten te gaan,´ Begon de kater snel. `In het kamp?´ Maakte Flamepaw zijn zin snel af. Het was raar om zo.. Zo iets te vragen aan haar. Een paar apprentice's wierpen een verdachtelijke blik op zijn schouders, maar Flamepaw negeerde die. Wat hadden die toch allemaal? Hadden ze dan nog nooit twee apprentice's bij elkaar gezien? Oh nee, het was zo eng en raar om apprentice's te zien. Een scheve lach sierde zijn lippen toen hij zijn blik terug op Innerpaw zette.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Hé, watch out! Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Hé, watch out! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimema 27 aug 2012 - 14:54


`No problem.´ Gaf Flamepaw als antwoord. Innerpaw liet een klein grijnsje op haar lippen zien. Ze zag dat Flamepaw wel nieuwsgierig was naar haar nachtmerrie, maar Starclan zijn dank ging hij er niet naar vragen. Wat had ze moeten zeggen; ik ga dood als warrior wanneer ik kittens heb door dat Fallenpaw me mee sleurde het kamp uit? Hahaha, ze kon er eigenlijk best wel om lachen. Wat een domme dood. Wat een stomme nachtmerrie. Flamepaw vroeg of ze vandaag ook iets te doen had. En Innerpaw had er op geantwoord dat ze niks geplant had. En dat was ook zo. Ze wou wel wat doen vandaag, maar ze had geen afspraken of wat dan ook. dus had ze wel de ruimte om iets samen met iemand te doen. En Flamepaw stelde dat voor. `Zin om even naar buiten te gaan,´ Begon Flamepaw snel. Innerpaw keek Flamepaw aan, van waar die snelle toon? Innerpaw wou haar mond open trekken om te zeggen dat het haar goed leek, maar Flamepaw plakte er al snel wat achter aan. `In het kamp?´ Innerpaw negeerde de blikken die de andere apprentices hun stuurde. Ze mochten denken wat ze wilde, veel maakte het haar toch niet uit. 'In het kamp?' begon ze langzaam. 'Waarom niet gewoon buiten het kamp?? Kunnen we ook even samen jagen, gezellig toch?' zei ze met een grijns. Innerpaw stond op. 'Ik pak even wat te eten, wacht hier,' miauwde ze rustig. Ze sprong de apprentices den uit en liep naar de prooistapel. Er lagen een paar muizen, een kraai, en nog wat ratten. Innerpaw pakte twee muizen. Met de twee muizen liep ze terug de den binnen. Ze legde één van de muizen voor Flamepaw neer en ging half naast hem liggen, zo dat ze wel hem gewoon aan kon kijken wanneer hij wat wou zeggen, of juist wenneer Innerpaw zelf iets wou zeggen. 'Alsjeblieft,' miauwde ze vriendelijk. Een glimlach stond op haar snoet terwijl ze hem even aan keek. Daarna begon ze rustig aan haar muis te knabbelen.


Hé, watch out! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Hé, watch out! DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 14:37

Flamepaw keek even weg en bestudeerde de dauwdruppels die naar beneden pletterde. Om de een of de andere reden vond hij het leuk om naar druppels te luisteren. Vaak als 'ie gaat slapen, en het begint te regenen is hij zo lam als een doodde muis. Het gaf een rustgevend geluid voor hem, en het hielp 'm met zijn slaap. Flamepaw wende zijn hoofd weer naar de zwarte kattin en knikte instemmend dat ze beter uit het kamp iets konden doen. Want als ze bijvoorbeeld toch hier zouden blijven, dan waren die blikken niet de laatste die ze vandaag toe geworpen kregen. 'Ik pak even wat te eten, wacht hier,' Flampeaw grijnsde even en achtervolgde haar met zijn ambere ogen. Ik wacht hier, hoor Innerpaw. Dacht de kater bij zichzelf. Een lichte zicht verliet zijn mond toen ze terug keerde met twee muizen, en de een voor zijn poten legde. `Dank U,´ Mauwde hij grijnzend en een mond vol muis. Het vlees proefde mals aan. En zelfs nor redelijk vers. Dus de jachtpatrouille van deze ochtend had 'm moeten gevangen hebben. Ooit zou hij ook zo goed kunnen jagen. Zou 'ie zo veel prooi mee nemen dat de Clan zich zal moeten vol proppen. Een scheve lach sierde zijn gezicht toen hij daar aan dacht. Maar helaas pindakaas, dat zou nooit gebeuren. Flamepaw was meer gemaakt voor 't vechten en verdedigen. Zijn grote bouw kwam niet goed van pas tijdens het jagen. Zo heeft hij al ontelbaar veel prooi dieren laten schrikken, zonder dat hij ze zelfs had geroken. Na dat Flamepaw zijn eten op had richtte 'ie zijn blik weer op Innerpaw en lachte even kort. `Bijna klaar slome?´ Plaagde hij de kattin even kort en porde haar in d'r zij. `Ik ga alvast naar de kamp uitgang, neemt U uw tijd maar.´ Weer kroop er een speelse lach over zijn snoet toen de rosse kater opstond en naar de uitgang trippelde, zoals hij had aangekondigd.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Hé, watch out! Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Hé, watch out! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 16:44


Innerpaw grinnikte toen Flamepaw "dank U" zei. Innerpaw begon rustig van haar muis te eten, terwijl Flamepaw het haast op schrokte. Innerpaw deed wat rustiger, niet om dat ze niet wou dat haar vacht vies werd, dat boeide haar niet, dat maakte ze wel weer schoon. Maar gewoon om dat ze geen zin in buik pijn had van het snelle eten. Ze nam nog een hap en keek daarna naar Falmepaw, die vreetzak had 'm al bijna op. Innerpaw grinnikte en at rustig veder. Ze wist niet wat het was, maar Flamepaw deed haar iets. Ze zou wel zien. Ze likte haar lippen af en nam nog een hap. `Bijna klaar slome?´ zei Flamepaw. Innerpaw hees haar kop op en keek hem aan met een uitdagende blik. 'Slome? Jij bent gewoon een vreetzak,' kaatste ze terug met een grijns waarna ze haar volgende hap door slikte. Na nog twee happen was ze klaar. Daarna begon ze haar lippen af te likken. `Ik ga alvast naar de kamp uitgang, neemt U uw tijd maar.´ Zei Flamepaw. Innerpaw hees haar poot op en sloeg die speels tegen Flamepaw aan. 'Yer, right, ik denk dat ik eerder bij het kamp uit gang ben... Slome,' dat laatste zei ze extra nadrukkelijk, en Innerpaw schoot de apprentices den uit. Ze keek over haar schouder naar Flamepaw en grijnsde. Bij het kamp uit gang bleef ze staan. 'Nou, slome, kom je nou nog eens, of hoe zit dat?' Vroeg ze speels. Daarna trippelde ze het kamp vast uit met haar kop op geheven en haar staart ook hoog om Flamepaw uit te dagen.

--Open jij volgende topic...? Jij mag weten waar.


Hé, watch out! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Hé, watch out! DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 13:32

Een schrale lach klom op zijn gezicht. Innerpaw was altijd wel de speelse en hyper actieve, niet dan? Zijn amberen ogen volgden het zwarte lichaampje van de leerling. Dus, jagen hé? Daar was hij toch oh-zo goed in. Scheef glimlachend trippelde 'ie verder en kwam later aan dan als de kattin. `Ayay sir, wat moet ik nu doen?´ Mauwde 'ie plagerig en deed een buig houding voor. Zijn oren speels naar voren gevouwen, en pretlichtjes in zijn ogen. Het was wel leuk om te ravotten met d'r. Rustig met elkaar ergens rondhangen, en praten over allerlei zaken waar ze eigenlijk nog niks van af weten. Of samen jagen en dat de ene een mega blunder doet zodat de andere lachen uitbarst. Tja, zo praatten de meeste Elders over hun jeugd. Maar of dat nu ook zo was. De meeste katten waren aan 't rotten in hun eerzucht, of egoïstisch heid. Zuchtend schoof hij die gedachte uit zijn hoofd en richtte z'n aandacht weer op de poes. `Eeeh, waar wachten we op?´ Vroeg hij glimlachend en gaf haar een tikje op haar schouder met zijn staart punt. Nog geen seconde later vloog hij door de kamp uitgang en wierp een speelse blik naar achter, op Innerpaw. Daardoor zag hij de boom niet staan, en botste er tegen, en vloog op de grond. Helemaal in de war van wat er gebeurd was tilde hij zijn hoofd op en wierp een brede vraag blik op zijn poten. Tss, wat was 'ie toch een klungel. Had Innerpaw het gezien? Hij schudde z'n hoofd weer en sprong overeind, acterend dat er niets aan de hand was.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Hé, watch out! Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Hé, watch out! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 13:53


Innerpaw deed als of ze heel ongeduldig was toen ze het kamp uit gang had bereikt. Haar zwaarte pluizige staart tikte op de grond, en ze tikte haar nagel van haar rechter voor poot heel op vallend tegen de grond. Haar oren wiebelden, en ze maakte overdreven geluidjes. 'Nou, nou, kom je nog, of heb je je maagje te vol gevreten?' Zei ze uitdagend en speels terwijl haar mega-overdreven-ongeduldige houding weg viel. Ze zwiepte een paar keer speels met haar staart en wachtte af. En toen kwam Flamepaw eindelijk aan. Innerpaw grinnikte. `Ayay sir, wat moet ik nu doen?´ Vroeg Flamepaw. Innerpaw grijnsde. 'Jagen, dúh.' Ze sprong vrolijk en speels op, klaar om het kamp uit te rennen. `Eeeh, waar wachten we op?´ Innerpaw grinnikte en wou antwoord geven, maar Flamepaw raasde al als een gek het kamp uit. Innerpaw bleef één seconde verbaasd staan en rende daarna achter Flamepaw aan. Hij lette duidelijk niet op. 'Pa...' En Flamepaw knalde tegen de boom aan. 'Pas op... Een boom...' Innerpaw rolde met haar ogen en sprong om laag en trippelde naar Flamepaw toe. Hij zag er verward en duizelig uit. Innerpaw bleef voor hem staan en stak haar poot op. 'Hoe veel poten steek ik op?' Vroeg Innerpaw. Haar gezicht uitdrukking was een tikkeltje loom. Innerpaw bleef zo staan en wachtte af op wat hij ging zeggen.


Hé, watch out! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Hé, watch out! DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 9:40

Nogmaals schudde Flamepaw zijn kop door elkaar zodat hij geen licht meer zag, maar het zwarte figuur van Innerpaw die op hem afliep. 'Hoe veel poten steek ik op?' Een zwakke grijns sierde zijn lippen toen ze dat vroeg. Simpele vraag toch? De rosse kater richtte zijn ogen op haar poten en haalde eventjes diep adem. `Psk, dat is toch duidelijk? Vier.´ Mauwde hij met zijn kop nerveus in de lucht gestoken alsof het hem niets uitmaakte. Hij plooide zijn staart rond zijn voorpoten en legde met zijn tong alle haartjes weer te goed. Want zo kon hij niet over straat lopen, of wel dan? Een zucht rolde over zijn lippen toen zijn ambere blik weer op Innerpaw gemikt stond. Lichtjes aangebakken stond de kater op en strekte voorzichtig heel zijn lichaam. Uit ervaring wist Flamepaw als je je lichaam niet strekte voordat je ging lopen of jagen je vaak krampen en spierpijn opliep. Niet moeilijk dat er zo veel katten naar de Medicine cat moeten voor spierpijn. Als ze nog niet eens slim genoeg waren om hun eerst goed voor te bereiden. Gniffelend draaide hij zijn hoofd weer naar de gitzwarte kattin en liet zijn ambere blik haar blauwe blik kruisen. Het meest opvallende van Innerpaw -wat Flamepaw toch opvallend vond- waren haar blauwe ogen. Het combineerde goed bij haar vacht kleur en haar structuur. Een loom lachje kroop over zijn gezicht toen 'ie begon te spreken. `Ik dacht dat we gingen jagen? Oh, het kan ook mijn fout zijn. Want plots krijg ik weer de neiging om te slapen.´ Mauwde de licht rode kater speels en porde haar in d'r flank. Deze keer liep hij niet als een wilde gek weg. Want weer heeft hij iets bij geleerd. Dat bomen blijkbaar niet voor je uit de weg gaan..


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Hé, watch out! Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Hé, watch out! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 21:42

Innerpaw keek naar Flamepaw, die zo juist tegen een boom was geknald toen hij een hyper boost kreeg of zo. Innerpaw was voor hem gaan zitten en had een poot op gestoken en gevraagd hoeveel poten ze op had gestoken. `Psk, dat is toch duidelijk? Vier.´ Innerpaw keek hem kort zwijgend aan. 'Oké, dan is het goed,' zei ze simpel. Flamepaw was intussen gaan zitten en was zijn vacht aan het fatsoeneren. Innerpaw keek naar hem. 'Nou, tutje, ben je klaar met op tutten?' Vroeg ze uitdagend waarna ze recht op ging staan en haar poten uit rekte om stijfheid te voorkomen. Ook Flamepaw deed dus, oké dan. Innerpaw haar blik en Flamepaw's blik kruisten elkaar. Flamepaw was een knappe kater merkte ze op. Hij was stevig gebouwd en had een mooie vlam kleurige vacht, en zijn gele ogen paste er mooi bij, hij was echt een bolletje vuur. `Ik dacht dat we gingen jagen? Oh, het kan ook mijn fout zijn. Want plots krijg ik weer de neiging om te slapen.´ Innerpaw lachte. 'Yer, right, luiwammes. Oké dan, laten we gaan jagen.' Innerpaw liep een rondje om hem heen. Flamepaw porde haar in haar flank en Innerpaw keek hem na. Innerpaw sprong op zijn rug en tackelde hem op de grond waarna ze boven hem ging staan. Haar ijs blauwe ogen stonden recht in zijn ogen gericht en ze glimlachte uitdagend. Daarna sprong ze van hem af. 'Luiwammes,' riep ze hem na om hem extra erg uit te dagen.


Hé, watch out! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Hé, watch out! DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 9:40

Het antwoordt dat Flamepaw gaf bleek correct te zijn, gelukkig maar. Als hij nu begon te flippen, net dat het wat kouder werd, dan kon 'ie het wel vergeten nog getraind te worden. Dan gaf die gekke Medicine cat's hem weer hoopjes kruiden om beter te worden and all that stuff.. Hij schudde zijn hoofd loom om daar van af te geraken en focuste zich weer op Innerpaw die het blijkbaar een pretje vond hem lui te noemen. Flamepaw toonde even een schuine lach alsof hij er niet om gaf en snoof er na de lucht in. Hij nam de geur van prooi wel in hem op, maar kon niet oriënteren van waar die kwam. Een lichte zuch rolde over zijn lippen toen Innerpaw hem nog een laatste keer lui noemde voor dat ze er van door gin `Pas op voor de bomen!´ Probeerde de rosse kater haar nog na te roepen maar er kwamen alleen maar korte pufjes uit zijn mond terwijl hij rende. Innerpaw was snel, dat zeker. Flamepaw was meer in de wieg gelegd voor het vechten en verdedigen. Zijn ambere ogen strak op het zwarte lijfje voor hem gericht versnelde 'ie zijn pas een beetje maar kwam helaas nog niet in de buurt van de gitzwarte poes. Zo leek ze wel een zwart vuur dat door de bossen woelde. Een paar momenten leek het of dat alles in slow-motion verliep. De passen die hij nam werden lomer, net zoals die van Innerpaw. Maar al gauw had Flamepaw door dat het niet aan Innerpaw, of aan de lucht lag. Het leek wel of 'ie een klop van een vos recht in zijn gezicht had gekregen. Puffend en hijgend gleed hij tot stilstand en probeerde de helse hoofdpijn wat te lessen. `Innerpaw w-wa-wa...´ Probeerde de lichtorde kater er nog uit te krijgen voor dat hij licht flauw viel. Het was niet schadelijk, gewoon zodat zijn lichaam wat kon rusten. Hij viel eerder wat flauw van korte zuurstof te kort.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Hé, watch out! Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Hé, watch out! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 11:33

Innerpaw lachte vrolijk terwijl ze om de bomen heen rende als of ze vluchtte voor een vos. Innerpaw was snel, lenig, en klein. Ze riep over haar schouder naar Flamepaw dat hij een luiwammes was, gewoon om hem uit te dagen. Maar dat wist hij zelf ook wel, tenminste, als hij verstand had, en die had hij wel dat wist Innerpaw voor honderd procent zeker. `Pas op voor de bomen!´ Hoorde ze Flamepaw net nog puffend zeggen. Innerpaw grinnikte. 'Er moet duidelijk... nog aan je conditie gewerkt worden,' zei ze grinnikent en plagend, ze had het luid en bijna helemaal vlot uit gesproken, maar natuurlijk was het moeilijk om te praten tijdens het rennen. En tenslotte moet Innerpaw ook nog wel wat aan haar conditie doen. Maar zij was altijd al een renner geweest. En ze was snel. Ze had wel eens een Windclan kat kunnen zijn. Maar haar karakter was helemaal Shadowclan. Waarom zou ze op passen voor de bomen, die ontweek ze als of het niks was. Innerpaw rende een halve cirker en rende terug naar Flamepaw ze rende een rondje om hem heen en rende daarna weer voor uit. `Innerpaw w-wa-wa...´ Hoorde ze Flamepaw zeggen. Innerpaw rende terug en hield stand bij Flamepaw. Ze hijgde even wat en keek daarna naar Flamepaw. En toen viel Flamepaw in eens op de grond. Innerpaw drukte haar snoet tegen de wang van Flamepaw. 'Hey, Flame, wakker worden, hé, hé, is alles wel goed?... Flame?' vroeg ze terwijl ze hem aan tikte met haar snoet. Ze liep een rondje om hem heen. Misschien... Ze keek om zich heen, maar zag niks, geen adder, niks. Wat was er dan? Flauw gevallen? Zuustof te kort, dat zal het wel wezen. Maar wat moest e nu doen. Innerpaw keek hulpeloos naar Flamepaw. Misschien was er wel meer aan de hand. Stressen begon ze om hem heen te lopen met haar cyan blauwe ogen voortdurend op Flamepaw gericht.


Hé, watch out! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Hé, watch out! DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 15:09

Het witte licht dat binnen in zijn hoofd scheen was echter niet meer dan een schim. Flamepaw had hier geen ervaring mee, en hij wist dat 'ie flauwgevallen was aan zuurstof te kort. Wat zou er ondertussen met Innerpaw zijn gebeurd? Hij was nu totaal machteloos. Hij zou niks kunnen doen als Innerpaw eventueel aangevallen werd door een vos of adder. Niks, totaal hulpeloos was hij. Een korte poos leek uren te duren voor dat Flamepaw de cyaan blauwe ogen van Innerpaw leek te zien. Helemaal in de war vanwaar hij was tilde 'ie zijn hoofd op en keek vragend rond hem heen. De barstende hoofdpijn liet hem niet terug deinsen, hij moest en zou weten wat er gaande was. Zijn zicht was nog steeds helemaal een hoopje waas. Het enigste wat 'ie kon onderscheiden was het zwarte lijfje van Innerpaw, voor de rest mengde de struiken zich met de bomen en leek de hele wereld onderste boven zijn gedraaid. Hij voelde zich totaal machteloos, zwak en vernederend. Wat was 'ie wel niet voor een watje? De lichtrode kater liet zijn hoofd weer rustig op de grond vallen en sloot zijn ogen voor een tijdje om te bekommeren. Even de frisse wind zijn gedachtes terug laten blazen, en de na bijderheid van Innerpaw hem laten verwarmen. Zuchtend kwam 'ie na een tijdje weer recht te staan en keek vragend rond hem heen. Er was niet veel veranderd. Ze moesten nog hetzelfde jaar zijn, dezelfde dag, dezelfde wereld. Hij moest ongeveer een kwartiertje buiten wusten zijn geweest. Naja, daar kon de kater nou eenmaal niks aan doen. `Het gaat wel weer.´ Mauwde hij zachtjes met een spelende tinteling in zijn ogen gebrand te hebben staan.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Hé, watch out! Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Hé, watch out! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hé, watch out!   Hé, watch out! Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 23:37

"My blue eyes will extinguish your flame colored pelt"
Haar helder blauwe ogen waren gevuld van bezorgdheid om haar maatje, zo'n beetje haar alles. Ze wist niet wat het was, maar ze gaf zeker wel om hem. Meer dan dat ze had gedacht. Zenuwachtig bleven haar ogen op de stil liggende lichaam van Flamepaw gericht. Ik moet hulp halen! Raasde er door haar kop heen. Straks is hij ziek, en heeft hij het nooit vrij gegeven! Vervolgde er door haar kop. Ze schudde met haar kop. Doe niet zo stom! Flamepaw is alleen maar flauw gevallen om dat ik hem te veel had laten rennen... schuld gevoelens drongen door haar lichaam heen en ze beet op haar lip. Dus dit is mijn schuld? Vervolgde ze zacht. Toen keek ze naar de gezicht van de kater waar ze om gaf. Hij leek zijn ogen op een kiertje te hebben staan. Innerpaw stopte met rondjes lopen en bleef toen voor hem staan. Haar ogen stonden recht in de ogen van Flamepaw. Ze drukte haar snoet tegen zijn kin. 'Hé, alles oké?' Vroeg ze mompelend. Ze likte over zijn oor en bleef hem aan kijken. Innerpaw was super bezorgd om Flamepaw. Dat ze niet begreep, want zo zou ze dus echt niet reageren bij een andere kat uit haar clan. Ze was meer de gene die een trap onder de kont zou geven en die gene recht op zou laten staan. Maar bij Flamepaw leek het toch een partijtje anders. Flamepaw was anders. Flamepaw deed iets met haar wat haar een ander gevoel gaf. Meer, meer, anders dan dat ze normaal was, maar toch ook wel weer haar zelf. Innerpaw was een stoer figuur, niet een figuur die hopeloos en angstig was. Maar blijkbaar had Flamepaw haar andere kant los kunnen maken, en had ze nu haar naïevere kant laten zien. En dat was eigenlijk niks voor de Innerpaw zoals iedereen haar kende. Even later kwam Flamepaw overeind en deed Innerpaw een stap naar achteren. Ze had de hele tijd dat hij gelegen had eigenlijk alleen maar bezorgd naar hem staren. En ze had het zelf niet in de gaten, maar er hadden ook gevoelens in haar blik gelegen. `Het gaat wel weer.´Innerpaw knikte toen Flamepaw dat zei. Wat moest ze nu doen. Die speelse tinteling had ze wel gezien in Flamepaw's ogen. Innerpaw haalde een keer adem, duidelijk niet wetend wat ze moest zeggen. 'Oké, ik geloof je,' mompelde ze zacht. Toen bedacht ze zich dat ze zich zelf nu wel voor d'r kop kon slaan, wat was dat voor antwoord; ik vertrouw je. Het was wel waar. Maar toch, waarom had ze dát gezegd. Haar ogen gelden om hoog naar de lucht, en ze merkte dat het schemerig begon te worden. Ze konden nog wel even door, wandelen of zo. Maar Innerpaw had nu een gemixt gevoel. Ze wist niet precies wat er was. 'Zullen we anders naar vierboom?' stelde ze voor. Waarom wist ze niet. Maar haar gevoel zei dat ze daar heen moesten.

~Maak jij topic bij Vierboom aan?



Hé, watch out! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hé, watch out!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: