Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Blossompaw
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 20:52

Is goed. Ik stuur wel even een pm met m'n nummer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 21:53

Sorry voor de dubbelpost.

Het definitieve antwoord:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fluffykit*
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Tessa
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Fluffykit*
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 22:05

Ik mag niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 22:39

Blossompaw schreef:
Mijn ouders zijn zo. ontzettend. langzaam met besluiten ;-;
Waarschijnlijk mag ik maar we moeten nog even kijken hoe ik naar huis ga. En Katero reageerd nog niet dusseh..
Ehm als ik het vanavond nog niet weet stuur ik Joos morgen wel een sms'je of het nou wel of niet wordt.

Ik wou reageren maar plotseling kan ik nie meer vinden waar ik heb geschreven, sorry. Maar goed, wat had je dan geantwoord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Road
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Acc Markt!
411
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Two yeαrѕ.
Gender:
Rank:
Road
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 22:40

Firelion schreef:
Blossompaw schreef:
Mijn ouders zijn zo. ontzettend. langzaam met besluiten ;-;
Waarschijnlijk mag ik maar we moeten nog even kijken hoe ik naar huis ga. En Katero reageerd nog niet dusseh..
Ehm als ik het vanavond nog niet weet stuur ik Joos morgen wel een sms'je of het nou wel of niet wordt.

Ik wou reageren maar plotseling kan ik nie meer vinden waar ik heb geschreven, sorry. Maar goed, wat had je dan geantwoord?

Heb je het tegen mij en Waz?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 22:41

Road schreef:
Firelion schreef:
Blossompaw schreef:
Mijn ouders zijn zo. ontzettend. langzaam met besluiten ;-;
Waarschijnlijk mag ik maar we moeten nog even kijken hoe ik naar huis ga. En Katero reageerd nog niet dusseh..
Ehm als ik het vanavond nog niet weet stuur ik Joos morgen wel een sms'je of het nou wel of niet wordt.

Ik wou reageren maar plotseling kan ik nie meer vinden waar ik heb geschreven, sorry. Maar goed, wat had je dan geantwoord?

Heb je het tegen mij en Waz?


Nee, tegen Cato, aangezien zij schrijft dat ik nie reageer, maar ik kan het niet meer vinden.
[sorry voor vaagheid]
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 22:50

//komt er stiekem even tussendoor >D

Niet dat ik ga, omdat m'n moeder het nog steeds eng vind ook al ben ik al gegaan naar andere meetings, ik wens jullie allemaal veel succes, en ik hoop dat Gaby haar Zsa-Zsa - papier meeheeft, dan kunnen jullie undercover met mij op de foto! ;D

//het is gewoon een papier met m'n naam. (a)

//sneaks out C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 22:53

Ik wil op de foto met het papier van mn dochter. En Mim wil ook op de foto!
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 22:54

Ja mummy! :DD

Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 22:57

ik hoorde van mijn moeder dat er vlak bij het station een pannenkoeken restaurant is xD Maybe een alternatief voor als het hard regent?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 23:02

Het lijkt me niet echt dat de eigenaren van dat Restaurant er blij mee zouden zijn als twintig man daar gaat hangen zonder echt iets te kopen. Maar het zou een alternatief kunnen zijn mocht het heel hard regenen dat we daar tien minuten staan ofzo. Maar het lijkt me niet mogelijk om daar de hele dag door te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 23:18

Nee daar heb je gelijk in ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]   Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] - Pagina 7 Icon_minitimeza 6 okt 2012 - 8:59

Firelion schreef:
Road schreef:
Firelion schreef:
Blossompaw schreef:
Mijn ouders zijn zo. ontzettend. langzaam met besluiten ;-;
Waarschijnlijk mag ik maar we moeten nog even kijken hoe ik naar huis ga. En Katero reageerd nog niet dusseh..
Ehm als ik het vanavond nog niet weet stuur ik Joos morgen wel een sms'je of het nou wel of niet wordt.

Ik wou reageren maar plotseling kan ik nie meer vinden waar ik heb geschreven, sorry. Maar goed, wat had je dan geantwoord?

Heb je het tegen mij en Waz?


Nee, tegen Cato, aangezien zij schrijft dat ik nie reageer, maar ik kan het niet meer vinden.
[sorry voor vaagheid]

Ik ga zo weg, wil je nog mee dan moet je ff snel reageren (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Code :: Meetings :: Afspreken-
Ga naar: