Darkpaw,s training?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Darkpaw,s training?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkfire
Member
Darkpaw,s training? Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 13:16

Het was al wat later op de dag toen Darkpaw bij de zandkuil aankwam. hij was aan het wandelen om zijn hoofd leeg te maken. waarom werd hij toch altijd zo woest om het meest kleine dingetje?. hij kon het maar niet begrijpen hij wist van zichzelf dat hij snel boos werd erg boos kon worden en bijna alle katten uit de Donderclan mocht hij niet maar hoe kon dit dan? ,, phhf!, hij moest denken aan die keer dat hij nog maar een kleine kit was dat hij inderdaad zijn hoofd heel hard had gestoten maar dat was niet normaal geweest er waren wezens tevoorschijn gekomen en een hele grote zwarte met witte, ze waren duivels gemeen Darkpaw kon niet geloven wat hij had gezien de hele grote met rode ogen had hem aangeraakt met zijn reusachtige neus en sindsdien was hij duivels gemeen maar hij ging even aan de rand van de zandkuil zitten en keek voor zich uit opeens hoorde hij een geluid...

sorry voor korte post
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 13:27

Winterstorm was onderweg naar de zandkuil. Ze had met Shadowpaw afgesproken dat ze daar naartoe zouden gaan. Ze was alvast naar de zandkuil gegaan en Shadowpaw zou er ook vast zo wel komen. Ze liep dichter naar de zandkuil toe en ze was in de laatste struik voor ze bij de zandkuil zou zijn. Ze stapte op een takje waardoor die brak en geluid maakte. Rustig liep ze verder en zag Darkpaw zitten. Ze liep naar hem toe. "Hey Darkpaw" Zei ze rustig. Ze liep langs Darkpaw heen de zandkuil in. Ze ging in het zand zitten en keek rustig naar Darkpaw. Ze sloeg haar staart om haar voorpoten heen en wachtte rustig op wat Darkpaw zou gaan doen of dat Shadowpaw eraan zou komen en naar haar toe zou komen. Ze luisterde rustig naar de dingen om haar heen en concentreerde zich er even op, maar daarna concentreerde ze zich weer op Darkpaw.

(FlutpostX_X)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 13:35

Geeuwend stond Shadowpaw op. Winterstorm had met haar adgesproken dat ze vandaag naar de Zandkuil gingen om te trainen. Shadowpaw keek naar beneden en zag Graypaw. Ze had geslapen op zijn vacht en ze snorde ven bij het zien van zijn gezicht. Ze gaf hem lachend een lik over zijn snuit. 'Wees blij dat je nog niet hoeft op te staan', zei Shadowpaw terwijl ze naar de slapende Graypaw keek. Hoe vaak had ze haar tijd wel niet vermaakt door gewoon even een blik op hem te richten? Was Shadowpaw verliefd? Was dat het warme gevoel wat ze steeds in haar buik kreeg als ze naar hem keek? Shadowpaw wandelde naar de ingang en wierp nog een blik op alle slapende Apprentice's, bij Graypaw even langer kijkend dan bij de anderen en rende toen de ingang van het kamp uit. Ze had Darkpaw niet gezien. Oh ja, Winterstorm was ook zijn mentor. Shadowpaw hoopte echt dat de training alleen met hun tweeen doorging en niet met Darkpaw erbij. Ze kwam bij de Zandkuil aan en zag Winterstorm met Darkpaw zitten. 'Goedemorgen iedereen', zei ze vrolijk, maar diep vanbinnen was er al een slecht humeur bij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Darkpaw,s training? Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:45

Darkpaw stond nog steeds roerloos bij de zandkuil het geluid dat had gehoord was Winterstorm zijn hulp mentor Darkpaw keek op een slaakte een zucht en liep verveelt de zandkuil in maar bleef een soort van aardig tegen Winterstorm ze was zijn mentor hij kon niet anders en sprak '' hey Winterstorm, zo tezien ga je met shadowpaw trainen kan ik meedoen het is nooit te vroeg om te leren''. Darkpaw had als hij zijn best deed een goede kant, en keek bijna vriendelijk naar Winterstorm.
Darkpaw spitste zijn oren en hoorde dat er nog iemand aan kwam maar hij had het al geraden het was inderdaad Shadowpaw en ze zei '' goeiemorgen iedereen'' Darkpaw keek omhoog naar haar hij had vandaag geen zin in ruzie dus zei hij voor zijn doen zo vriendelijk mogenlijk '' goeie morge Shadowpaw, goed geslapen? '' gelukkig was hij in een goed humeur anders had hij mischien weer ruzie lopen maken hij zou Shadowpaw laten zien dat hij eigenlijk ook best wel aardig kon zijn al ging dat niet van harte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 10:11

''Goeie morge Shadowpaw, goed geslapen?'', vroeg Darkpaw. Nou ja zeg, wat was dit nu weer voor een ontvangstcomité? Maar aangezien Shadowpaw zich gevleid voelde, omdat Darkpaw haar begroeting zo goed opvatte, snorde ze even. Misschien kon ze ook maar beter haar excuses aanbieden aan Darkpaw. 'Ik heb heerlijk geslapen, dankjewel. En jij?', vroeg ze toen maar en keek even naar haar poten. Toen ging ze naar Darkpaw toe en stopte toen haar gezicht dichtbij hem was. 'Nog sorry voor dat bij de cerimonie. Ik had niet op die manier mogen reageren', fluisterde ze hem toe. Ze glimlachte even en deed toen een paar stappen achteruit. Ze keek Winterstorm aan en ging toen zitten met haar staart rond haar poten gekruld. Wat zouden ze vandaag met hun tweeën gaan doen? Het slechte humeur was weg. Ach ja, Darkpaw kon ook heel erg aardig zijn. En misschien, heel misschien konden ze wel beter vrienden dan vijanden zijn. Tenslotte zouden ze tot de dood het nog met elkaar moeten overhebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 10:21

Winterstorm wachtte rustig en zag dat Darkpaw al naar haar toe was gekomen. "hey Winterstorm, zo tezien ga je met shadowpaw trainen kan ik meedoen het is nooit te vroeg om te leren" Zei Darkpaw. Winterstorm vond het niet echt erg als Darkpaw mee zou doen. "Natuurlijk mag je meedoen." Antwoordde ze daarom ook. Niet veel later kwam ook Shadowpaw "Goedemorgen iedereen" Zei Shadowpaw vrolijk. "Goeiemorgen." Zei Winterstorm rustig. Ze keek rustig naar de apprentices terwijl ze een gesprek aan het voeren waren. "goeie morge Shadowpaw, goed geslapen?" Vroeg Darkpaw. "Ik heb heerlijk geslapen, dankjewel. En jij?" Antwoordde Shadowpaw. Shadowpaw fluisterde nog iets naar Darkpaw, maar dat kon Winterstorm niet horen en ze besteedde er verder ook geen aandacht aan. Ze keek even naar de twee apprentices. "Darkpaw doet vandaag met ons mee. Wat zouden jullie willen gaan doen vandaag?" Vroeg ze rustig aan de twee apprentices.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Darkpaw,s training? Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 17:52

Darkpaw keek Shadopaw aan ze zei 'Ik heb heerlijk geslapen, dankjewel. En jij?' ''oke, ik ook'' zei Darkpaw kortaf en ze fluisterde in zijn oor 'Nog sorry voor dat bij de ceremonie. Ik had niet op die manier mogen reageren' Darkpaw likte zijn zwarte poot en sloot zijn ogen '' Darkpaw zei '' het is al goed hoor je kunt er niks aan doen waar je vandaan komt dus vergeven en vergeten, denk ik wel komop we gaan trainen en bewijs dat je het woord poesiepoes niet in je hebt, hehe'' Darkpaw had wel gezien dat Shadowpaw er van had opgekeken dat hij aardig deed Darkpaw wist niet echt wat hij moest doen. maar goed Darkpaw ging staan en winterstorm zei "Darkpaw doet vandaag met ons mee. Wat zouden jullie willen gaan doen vandaag?" waar Darkpaw op zei '' ik zou graag mijn vechttechniek verbeteren ik heb al wel wat opgedaan als kit maar nog lang niet genoeg'' hij voelde de wind door zijn vacht strijken en er vloog een groot blad van een boom het was bladval dus de bomen begonnen hun kleur te veranderen en weg te gooien. darkpaw zag het blad en schatte het in en met een simpele sprong had hij het blad tussen zijn kaken geklemden verscheurde het ruw met zijn klouwen er lagen alleen nog snippertjes op de grond en Darkpaw sprak '' I wanted to fight!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 18:17

''Ik zou graag mijn vechttechniek verbeteren ik heb al wel wat opgedaan als kit maar nog lang niet genoeg'', zei Darkpaw en Shadowpaw keek hem uitdagend aan. 'Goed, ik wil daar ook wel op oefenen. Ik ga laten zien dat ik het woord leerling verdien en niet het woordje poesiepoes', zei Shadowpaw en hij sprong naar de andere kant van de Zandkuil. Ze keek uitdagend naar Darkpaw. Ze stak haar nagels uit en keek Darkpaw aan. 'Zin in een gevechtje?', vroeg ze toen en ze keek Winterstorm aan voor haar goedkeuring. 'Mogen we, Winterstorm?', vroeg en ze keek rustig naar Winterstorm aan. Ze ging netjes zitten met haar staart rond haar poten gekruld. Ze keek rustig naar Darkpaw, terwijl ze vanbinnen klaar was voor de aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 18:59

Winterstorm wachtte rustig op een antwoord van de apprentices en het duurde dan ook niet lang voor ze een antwoord kreeg. "ik zou graag mijn vechttechniek verbeteren ik heb al wel wat opgedaan als kit maar nog lang niet genoeg" Zei Darkpaw. Hij sprong naar een blad toe en verscheurde het. Winterstorm keek vragend naar Shadowpaw wachtend op haar antwoord. "Goed, ik wil daar ook wel op oefenen. Ik ga laten zien dat ik het woord leerling verdien en niet het woordje poesiepoes" Zei Shadowpaw. Ze sprong naar de andere kant van de zandkuil en ging klaar staan voor een aanval. "Zin in een gevechtje?" Vroeg Shadowpaw toen aan Darkpaw. "Mogen we, Winterstorm?" Vroeg ze er achteraan. "Ga je gang, maar pas op dat je elkaar niet verwond." Waarschuwde ze nog. Ze had niet echt zin in een apprentice die gewond zou raken, dus kon ze het beter voorkomen voor het zou gebeuren. Ze ging rustig zitten en keek naar de twee apprentices en wachtte tot een van hun iets zou gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Darkpaw,s training? Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 19:36

'Goed, ik wil daar ook wel op oefenen. Ik ga laten zien dat ik het woord leerling verdien en niet het woordje poesiepoes', zei Shadowpaw en darkpaw keek achter zich waar Shadowpaw stond hij ging in een gevechtspositie staan en keek uitdagend maar toen zei Shadowpaw nog tegen winterstorm 'Mogen we, Winterstorm?', Darkpaw keek vragend naar winterstorm die zei "Ga je gang, maar pas op dat je elkaar niet verwond." Darkpaw herstelde zijn positie weer en keek sinister en uitdagend naar zijn tegenstander hij riep '' kom op dan laat zien wat je kunt!''



(sorry voor de korte post niet veel inspiratie )
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 19:47

''Kom op dan laat zien wat je kunt!'', riep de stem naar Shadowpaw. Shadowpaw dacht eerst goed na over welke tactiek ze het beste kon gebruiken. Ze had wel een idee. Ze sprong op topsnelheid naar Darkpaw toe, hief haar klauw op, maar stopte net vlak voor zijn gezicht en sprong toen achter Darkpaw en duwde hem vanaf zijn gat omver op de grond. Ze zag een boom die dichtbij stond en ze kroop erin. Tussen de bladeren door keek ze naar beneden, naar haar aanvaller. Ze bleef zo zitten, zodat de takken en bladeren een goede bedekking over haar vacht weergaf en Shadowpaw keek rustig naar beneden. Als Darkpaw haar zou ontdekken had ze nog wel enkele trucjes. Ze ging vaak midden in de nacht oefenen. Niemand wist dat en Shadowpaw wou dat ook graag zo houden. Zonhoog begon net en Shadowpaw liet een zacht gesnor klinken van de warmte, gelijk aan het ruisen waarmee de wind de bladeren liet spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Darkpaw,s training? Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 20:03

Darkpaw keek naar Shadowpaw Ze sprong op topsnelheid naar Darkpaw toe, hief haar klauw op, maar stopte net vlak voor zijn gezicht en sprong toen achter Darkpaw en duwde hem vanaf zijn gat omver op de grond. gelijk stond hij weer op hij keek vuil naar Shadowpaw die in een boom sprong zodat Darkpaw haar niet kon zien ,, oohh gaan we het zo spelen?,, dacht Darkpaw zo kon hij het ook. Darkpaw sprong uit de zandkuil en ging de bosjes in het was er donker en met veel schaduw je kon Darkpaw niet zien langzaam sloop hij voort in het duister en beschut. Darkpaw klom de boom in waar Shadowpaw in zat en zonder nog een seconde te wachten sprong Darkpaw tegen Shdadowpaw aan en greep haar vast maar ze hielden het evenwicht niet ze vielen uit de boom!!.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:23

-Sorry als er soms CloudPAW staat-

Cloudsong was vroeg opgestaan om zijn training met Darkpaw, zijn apprentice sinds gisteren- te beginnen. Nouja, vroeg opgestaan kon je het niet noemen, de zon stond al hoog aan de hemel, waarna Cloudsong constanteerde dat het al na de middag moest zijn. Snel rende de witte kater naar de zandkuil waarbij je soms een pluk witte vacht tussen de bomen door zag spurten. Maar je moest goede ogen hebben. Eenmaal bij de zandkuil aangekomen, zag hij tot zijn opluchting Winterstorm staan. 'Hey Winterstorm,' zei Cloudsong vriendelijk, en begon zich direct af te vragen waar Darkpaw was. Achter zich hoorde Cloud een luide plof en hij draaide zich om. Hij zag Darkpaw en Shadowpaw liggen alsof ze net uit een boom waren gevallen. Cloudsong besloot maar niets te zeggen. Hij ging naast Winterstorm zitten en begon zijn poot te wassen, waarbij hij tegen Winterstorm vroeg wat ze aan het doen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 18:05

Winterstorm keek naar de apprentices die aan het proberen waren elkaar aan te vallen. Shadowpaw was de eerste die aanviel en nadat ze Darkpaw had aangevallen de boom in ging. Darkpaw ging daarna het struikgewas in en klom in dezelfde boom als Shadowpaw. Als dat maar goed zou gaan. "Hey Winterstorm," Hoorde ze een stem achter haar zeggen. Ze draaide zich om en zag Cloudsong. "Hey Cloudsong." Zei ze. Ze hoorde een plof achter haar. Ze draaide zich om en zag Shadowpaw en Darkpaw op de grond liggen. Ze hoopte dat ze niet uit de boom waren gevallen, maar daar kon ze niet zeker van zijn. Cloudsong vroeg aan haar waar ze mee bezig waren. "Ze zijn hun vechttechnieken aan het uitproberen op elkaar, maar volgens mij zijn ze net daardoor uit de boom gevallen." Antwoordde ze rustig. Ze keek naar de apprentices en wachtte tot een van hun weer zou gaan staan en ze zouden laten zien dat er niks met hun aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Darkpaw,s training? DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 18:12

Shadowpaw zag vanuit de boom alle bewegingen die Darkpaw deed. Hij keek naar boven en Shadowpaw zag hem in de struiken springen. Ze verloor hem echter uit het oog toen ze Cloudsong zag. Ze snorde even en wou net iets roepen toen ze een klap voelde. De lucht suisde door haar oren en daarna voelde ze een pijnscheut. Shadowpaw sprong onmiddellijk overeind en sprong op Darkpaw's rug, ondanks de pijn die bezit nam over haar zij. Ze hield hem in een sterke greep en zette haar tanden in zijn nek, maar drukte niet door, wat erg logisch was. Haar warme adem ging in zijn nek, maar Shadowpaw besloot het daarbij te laten en sprong van Darkpaw af. Ze liep naar Cloudsong en Winterstorm toe. 'Hé, Cloudsong. Hoe voelt dat nu, bij de andere Warrior's? Mis je ons?', lachte ze terwijl ze haar neus even tegen die van Cloudsong drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Darkpaw,s training? Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaw,s training?   Darkpaw,s training? Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 16:59

Met een doffe plof kwamen Shadowpaw en Darkpaw op de grond terecht. Shadowpaw stond gelijk op en wierp zich voluit op Darkpaw hij was het daar niet mee eens, maar kwam in Shadowpaw,s greep terecht Darkpaw probeerde zich los te maken met moeite. maar op een gegeven moment ging ze van hem af en zei tegen zijn mentor cloudsong, die er bij was gekomen . 'Hé, Cloudsong. Hoe voelt dat nu, bij de andere Warrior's? Mis je ons?', Darkpaw keek op en zei treiterend en arogant ''; waarom zou hij jou missen?!''' Darkpaw ging zitten, en likte zijn borst er kwamen lange haren in zijn bek en kwatte ze uit ,,gatver!,,.hij richte zijn aandacht toen weer op de drie katten en zei tegen Cloudsong ';'' hey, mentor cloud ik wist niet dat je ook zou komen maar ik ben blij dat je er bent'' Darkpaw gaf cloudsong een respectvol knikje en keek toen weer naar de drie katten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Darkpaw,s training?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: