Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Strawberry
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:14

Ik zie mijn naam veel te vaak in dit topic x'D

Galepath - Ik zag het woord Gale in het Oxword Word Skills boek, ik vond het mooi voor een naam <3

Nu van de fanclans x'D
Glacierfrost - Ik dacht aan sneeuw en ijs x)
Eveningbreeze - Hij heette op CotN eerst Breezepaw, maar die naam was bezet, toen had ik snel Evening verzonnen en Breeze erachter gezet <3
Clockwork - Ik wou een beetje een maffe naam, getikt dus. Snap je mijn gedachtesprong al?x'D
Suntear - Ik had op een engelse site een karakter genaamd Moontear, en Moontear is een reference naar Legend of Zelda Majora's mask C:
Infernoblast - Wou die prefix altijd al gebruiken
Vortexrush - Same, en hij was haastig x'D

Heb er nog wel wat meer geloof ik.. maar ik kan er eventjes niet meer opkomen.


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 T4W3e3N
Stamps
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 PS18GM0Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 W0qAlxRHoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 EjrsROFHoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 FWu1gsfHoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:23

De meeste namen verzin ik gewoon te plekken :S


spotkit: Een kitten met vlekken leek me wel leuk... En na een beetje rondzoeken wat al bezet was werd dit het dus.

Nightleaf(andere RPG): Night: ze is zwart Leaf: ze is een medicine cat en leaf vind ik daarbij passen




Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 dec 2011 - 0:21

okee even een paar dan xD

Snowcrystal ~ Ik adopteerde haar als Snowpaw en wist echt niet wat ik ervan wilde maken en lange leve babs haar shopje. Ze kwam met de naam en ik ben nog altijd in love =3

Snowkit ~ Tjaa ik wilde er nog een met snow =3 neefje van Snowcrystal en later word hij Snowkiller, naar zijn toekomstige moordlustige karakter

Whisperwind ~ Eigenlijk bedacht door onze lieve Zsa-Zsa a.k.a Moonstripe (thankss =3)

Bloodsmasher ~ tjaa, ik wilde een naam die niet bij zijn vriendelijke karakter paste maar toch cool was xD en toen kwam ik op een random warriorcatname site en tjaa toen was ik met een aanblik op die naam verkocht

Moonpaw ~ Tjaa ik wilde iets met Moon erin =3

Escada ~ overgenomen maar lieft dr echt

Heartkit ~ Ik luisterde ''I can feel your heartbeat'' op het moment dat ik las dat ze voor Sc nog kittens zochten die gestolen moesten worden. Ik wilde al een tijdje een nieuw kitten en wilde ook een Heartbeat dus later als hij warrior word heet hij Heartbeat naar het nummer =3


dit zijn er wel genoeg xD




Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Vg7cih
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoruchii
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 1 dag
Gender:
Rank:
Yoruchii
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 dec 2011 - 10:28

Yoruchii: Hij was zo genoemd toen ik hem mocht bespelen, zelf niet bedacht.
Avalanchepaw: De naam Lawine- leek me wel leuk en toen kwam ik op Avalanchepaw uit en maakte daarvoor een grijs/witte poes. Twee lawines: Stenen en sneeuw.
Harekit/paw: Ik was diep aan het nadenken en kwam hier op uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefrost
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
sas & tess
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✖ 12 moons ✖
Gender:
Rank:
Thistlefrost
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 21:55

Bloodheart - inspired by the vampires
Bloodclaw - overgenomen
Thistlekit - overgenomen
Silentpaw - Was de eerste met het voorvoegsel silent :3
Flowerstorm - overgenomen
Morningkit - was mpoe en het was ochtend xd


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Thistl10
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never shared
No one dared
Disturb the sound of silence

~My Theme Song ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionfear
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
36

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons already.. The time flies!
Gender:
Rank:
Lionfear
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 2:52

Lionfear: Ik zocht naar poesjes met Lion in mijn hoofd, die dus een beetje op een leeuw leek, en toen zag ik dit katertje, hij keek alsof hij nergens bang voor was dus noemde ik hem Lionfear
Scars: Ik keek Lion King xD
Frostclaw: Overgenomen
Sparklepaw: Ik wilde een katertje dat sparklesoul heette maar ik wilde ook een Apprentice, Sparkle vind ik iets moois hebben, iets natuurlijks.
Weaselsoul: overgenomen van Saxon
Blackpoint: kwam zomaar in me op!
Whitekit*: Eerst was het Twokit, maar dat vond ik echt nix, dus liet ik het veranderen Very Happy
Charme: Charmerende kittypet...
Eclipsepaw: Vanwege de zwarte ogen van de kat en de witte vacht.

*haalt diep adem* dat was het!


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Lionfearonderschrift
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||
.:I only said it i'd be better if we weren't friends:.
.:Not that I didn't wanna be:.
.:It means if you're smart... you'll stay away from me:.
.:What if I'm not the hero?What if I'm... the bad guy?:.
.:Oh yeah, I forgot to say. Lolly's are extremly tasty and I love them ;D:.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 16:32

Crowkit - Haar vacht is zo zwart als een kraai
Petalpaw (later Petalcloud) - Petal is heel lief. Ze is ook mooi en ziet er breekbaar uit, net zoals een bloemblaadje. Het achtervoegsel cloud heb ik omdat ze altijd met haar hoofd in de wolken zit. Ik vond het ook wel mooi klinken 'een wolk van bloemblaadjes'


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Charme
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Tazzie TamTam
40

CAT'S PROFILE
Age: .:My twolegs said 1 year:>
Gender:
Rank:
Charme
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 14:48

kleine edit:

Colorkit (Colorless : eerst whitekit, maar ze was kleurenblind, dus ze zag alles in Black and white.


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Charmeonderschrift
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||
xCharmer of a thousand people, will never stops.x
xMakes broken heartsx
xForgive him, and he will love you.x
xCharmer that never stops charming....x
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 1:28

Sunkit*/paw
Ze heeft de kleuren van een zon en haar karakter is meestal ook vrolijk. Ze is ook heel lief en warmhartig dus haar warriornaam wordt Sunheart.

Blossompaw
De naam komt later in de boeken voor als "Blossomfall". Toen Blossomkit werd geboren was ik eigenlijk gelijk al verliefd op de naam, hehe x). Haar warriornaam wordt Blossomdream of Blossomsong, gewoon omdat ik het mooie namen vind.

Brambleberry
Komt later in de boeken voor, vond het te schattig ;u;


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 32znv9f
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonedeath
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Dalek ~
310

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Stonedeath
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 13:18

Stonedeath = Steendood, door keiharde training is Stonie verdooft geraakt voor pijn, maar ook andere gevoelens, en zijn ogen zijn pikzwart en lijken dood. ~ Verder hoorde ik het woord 'stonedeath' meerdere keren, en ik vond hem leuk als naam xd


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 16q4ye
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostpath
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the stars
Gender:
Rank:
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 15:44

Lostpath; Heb ik nooit verzonnen xD Dat heeft Joos gedaan toen ze hem tijdelijk in bezit had :3
Lostvoice; Ik had een naam nodig voor een verlegen poes die niets wilde zeggen. Dit was het meest toepasselijk xD
Riversong; Een personage uit Doctor Who die River Song heet, heb het gewoon aan elkaar geplakt.
Lastkit - Lastsong; Ik keek op dat moment een AMV die Last Song heette.
Deathspirit; Ik wilde een moordende ShadowClan kater, toen kwam ik hier op uit.
Timesong; Timey is gebaseerd op The Tenth Doctor, dus ik wilde iets met Time. Song vond ik gewoon mooi.
Solarpaw; Solar stond in mijn Engelse woordenlijst die ik toentertijd moest leren en aangezien ik nog een apprentice wilde hebben, werd het Solarpaw.
Minnowpaw; Overgenomen van Babs.
Mottledpelt; Ik had het plaatje van Mottled al in bezit, en deze naam kwam ik tegen op een site. Past er goed bij omdat Mottled vlekken betekend.
Sacredkit; Ik luisterde veel naar de Soundtrack van TLoZ Twilight Princess, om rpecies te zijn de Sacred Grove. Zo doende Sacredkit.
Saxon; Hij is gebaseerd op The Master, die de naam Harold Saxon aanneemt.
Hiddenpaw* - Hiddenleaf; Ik wilde een kitten van Emberstorm spelen, een drukke kitten. Dus kwam ik uit op Naruto, zo doende Hiddenleaf.
Softsnow; Geen idee o.0


De rest heb ik geen zin meer in xD


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Knpm4IE
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life.
I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight.
I might be losing it."
【L O S T P A T H】
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 16:09

Smoketear: Met behulp van Moon heb ik deze naam gekozen.
Brightpaw: Tja, Licht in het Engels, en dan niet Light maar het andere woord, Bright.
Tigereye: Tja, tijger oog is een mooie steen, maar ook een mooie warrior naam.
Cailin: Dat is de naam van mijn lieve kat.
Marblekit: Ik kon niet echt een naam verzinnen dus ben ik steen soorten maar gaan op zoeken.
Mightykit: Machtig, gewoon vertaald xD
Nightpaw.: Over genomen
Lightpaw*: Ik wou een nieuwe Lightheart aan maken, dus heb ik een nieuwe Light gemaakt, maar hele karakter is nu om gebouwd xD
Innerpaw: Vond ik gewoon stoer XD


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 17:24

Ziva:; Tja, eerst had m'n vriendin dat account. De naam is afgeleid van mijn echte kat 'ziva'. En haar naam hebben we eigenlijk van NCIS xD
Spottedleaf:; Gewoon van de boeken.
Wolftail:; Ik kwam een prachtig plaatje tegen op DA en moest gewoon een acc daarvoor. En Wolftail klonk wel leuk.
Softcream:; De pels enzo. Eerst zou ik Softice gepakt hebben, maar mijn 'verstand' zei dat ik Softcream moest pakken.
Icepaw.:; Eehm...Lovely.. Dunno xD

voor de rest geen zin ;-;


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimevr 20 jul 2012 - 12:17

Mr. Tips =
Mr., want ik wilde een deftige kater.
Tips is geïnspireerd op de kat Tips uit het boek 'De Wilde Wegen' en ook op de kat Tipje (niet mijn kat) die soms gewoon ons huis komt binnenwandelen.
Zijn voornaam, Oswald, vond ik gewoon bij hem passen.


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimevr 20 jul 2012 - 12:31

Shrewleap;; Ik moest dus een nieuw account aanmaken voor Deputy en moest dus gaan kiezen tussen 'Molebreak' en 'Shrewleap'. Joos vond Mole mooier, en toch ben ik voor Shrew gegaan. Dunno waarom, maar die naam trok me erg aan x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Palefur
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Iro~
104

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Palefur
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 jul 2012 - 23:02

Palefur ~ Ik zat een naam te verzinnen voor een kat die mij moest voorstellen en ik wilde dus niks wat heel erg flashy was, want dat ben ik zelf ook niet... Ik wilde iets simpels, iets onopvallend. Ze is een dilute tortoiseshell met bleekblauwe ogen, ze is dus bleek gekleurd. Ikzelf ben ook bleek. Dus vandaar Pale. En fur, omdat ik het gewoon simpel wilde houden^^


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 2cy65up
Terug naar boven Ga naar beneden
Lastbreathe
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Sharonn'
287

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Lastbreathe
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 14:30

Honeykit (SC) - Omdat ze echt een lieverdje is en altijd vrolijk. Ze is de dochter van Shrew x Wolf, dus ze moest wel een epic warriornaam krijgen. En die heb ik dankzij Soof; Honeyjuice : )
Lastbreathe (RC) - Omdat ik een stoere naam wilde hebben voor mijn eerste RC account. Ze moest dapper zijn en wijs, maar ook weer niet al te slim. Haar karakter is gewoon hoe ik het die dag wil haha.
Cinderpaw. (RC) - Ik moest een naam hebben voor een verhaallijn samen met Sofie. Toen waren we aan het brainstormen en toen wist ik ineens de perfecte warriornaam voor deze macho; Cindersmoke. Dus here is Cinderpaw.
Shiverkit~ (TC) - Ik heb haar overgenomen aangezien Moon iemand zocht om haar te spelen. Ze heeft echt karaktertrekjes van Darkfire, haar vader. Ze is echt mijn bitchy kant ;D
Desirekit (WC) - Omdat ik de namen van haar ouders (Owlfrost x Silverpool) zo mooi vond, vond ik het wel een passende naam. Het klinkt best betoverend en erg mooi :3
Autumnpaw (SC) - Ik heb dit katertje overgenomen van Q, ik was direct verliefd op zijn karakter en zijn uiterlijk. En zijn warriornaam is zo geweldig; Autumnspirit ;')



Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 R0tm9t
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 9:29

Mijn momentele accounts...

Whispersong
Op een ander Warrior Cats forum had ikbeenbkat genaamd Whisperstar, maar toen ik het forum verwijderde begon ik Whisperstar na een tijdje te missen en heb ik hier Whispersong aangemaakt.

Moonshade
Haar naam is gebaseerd op de titel van het liedje Moonlight Shadow.


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 15:10

sand: dit is namelijk het eerste deel van mijn warrior naam als ik een warrior cat was :3

kit: mijn character is namelijk nog een kitten later zal dit paw zijn en daarna fur


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Scaled.php?server=507&filename=meeneemsetje7sandkit

voorstel topic
Spoiler:
mijn draakjes ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 16:49

Autumnpaw.-Leaf: Toen er kittenaanvraag was voor kittens van Lotusleaf en Sometear, bedacht ik een katje die een lichtere vacht had dan zijn vader. Een vacht die wel wat op zo,n bruin gekleurd blad leek die in de herfst van de boom was gevallen. Vandaar de Warrior naam.

Avalanchefall: Toen ik fantasie had voor een nieuwe kat, dacht ik al meteen aan Avalanche en het is gebaseerd op haar vacht.

Lumière: Ik moest iets verzinnen.

Desire: Hetzelfde-

Nettlekit-Heart: Ik vond het vreemd dat er nooit iemand was die het woord Netel gebruikte, (Van brandnetel, dovenetel) en wou het graag gebruiken.


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 3 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: