So, and who are you? [Mudtail]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So, and who are you? [Mudtail]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pumpkinscar
Member
So, and who are you? [Mudtail] DPKsfdL
33

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Pumpkinscar
BerichtOnderwerp: So, and who are you? [Mudtail]   So, and who are you? [Mudtail] Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 18:57

My one eye is broken and dead..
Een langharige, tabby poes schuifelde door het riverclan territorium. Pumpkinscar, en zoals andere haar noemden: die ene met dat verpeste oog. Ze probeerde het vaak te negeren, maar als je zo'n grote mond had tegen anderen was het echt vreselijk om niks te zeggen. In de verte klonk het rustieke geluid van een kabbelend beekje, en dat betekende dat het stroompje in de buurt was. Het was wel koud, maar Pumpkin zette haar geschaafde poten in het koele water. Ze voelde de keien onder haar kussentjes, en gleedt bijna uit. Helemaal nat ging ze in een inham van gras onder de rand van het beekje zitten. Het riet was er nog, ondanks het gure weer, en de zon scheen nog vrolijk over de kale boomtakken. Ze zuchtte, en ontspande zich. Na al dat gedoe, met de bloodclan, de buitensluiting die af en toe plaats vond, was ze wel aan een tijdje relaxen toe. Ze was wel gelukkig op dit moment, en de andere die haar niet mochten konden dit zelfs niet vergallen. Opeens klonk er gekraak, en de pol gras naast haar (die deels als parasol fungeerde). Hoestend door al het stof gecombineerd met modder, werd degene die gevallen was algauw zichtbaar. Hij zag er nogal smerig uit, en was doorweekt, net als Pumpkinscar. Met een grinnik miauwde ze: ''Hey, goed gedaan, ik heb nog nooit zo'n mooie val gezien. Hoe heet je?''
.....and the other beautiful and full of life.


So, and who are you? [Mudtail] Pumpkinscaros
Klik please.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautypetal
Member
So, and who are you? [Mudtail] DPKsfdL
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Beautypetal
BerichtOnderwerp: Re: So, and who are you? [Mudtail]   So, and who are you? [Mudtail] Icon_minitimema 26 nov 2012 - 16:54

i'm not very loved in the clan...

mudtail liep door het bos. langs een meertje, hij was even weg van de clan gegaan om rust te krijgen. mudtail wou het meertje over steken, dus sprong hij op een rots hij gleed uit en viel half in het water. hij sprong krijsend van het koude water op en zwom razend snel naar de kant. hij klom uit het water en ging staan. toen hij wou verder lopen lette hij niet op een inham in het gras, hij struikelde en viel in het gat. hij bonkte hard op de aarde en stond weer op. hij last van zijn schouder door de val. hij keek op en opeens stond er een kat voor hem, die had door zijn val vast niet opgemerkt. de kat keek hem aan en zij: [b]"hey! zo'n mooie val heb ik nog nooit gezien. hoe heet je?" ïk heet mudtail. hoe heet jij?"

wel hello..


So, and who are you? [Mudtail] Bgv1qr
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinscar
Member
So, and who are you? [Mudtail] DPKsfdL
33

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Pumpkinscar
BerichtOnderwerp: Re: So, and who are you? [Mudtail]   So, and who are you? [Mudtail] Icon_minitimema 26 nov 2012 - 20:38

My one eye is broken and dead..
''Ik heet Mudtail, hoe heet jij?'' Had de mooi gevlekte kater haar gevraagd. Pumpkinscar grijnsde, en haar ene gekraste oog leek zelfs even mee te doen met een spiegeling van blijdschap. ''Ik heet Pumpkinscar. Ik heb je hier nog niet zo vaak gezien. Ben je allang in de riverclan?'' Ze stapte verder het water in tot ze de koude vloeistof onder haar buik voelde, en ze dook onder. Het was erg ondiep, maar lenig zwom ze in het heldere water, en kreeg een vis te pakken die zich onder een van de gladde stenen had verstopt. Ze beet zich onder water aan hem vast, en trok het tegenstribbelende beest naar boven. Ze legde het voor Mudtail neer, die op het droge stukje grond zat. Ze hield van een competitie, en mauwde: ''Zullen we een vis-wedstrijd doen? Ik heb er alvast een.'' Ze hoopte dat hij akkoord zou gaan, want misschien was hij minder dol op water dan zij. Pumpkinscar leek de kater wel aardig, met al die stippen en vlekken op zijn snoet en zijn lange vacht. ''Ik tel tot drie en dan starten we. Die ene vis die ik gevangen heb telt niet mee..'' Ze ging alvast klaar staan om zo snel mogelijk het water in te springen.
.....and the other beautiful and full of life.


So, and who are you? [Mudtail] Pumpkinscaros
Klik please.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
So, and who are you? [Mudtail] DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: So, and who are you? [Mudtail]   So, and who are you? [Mudtail] Icon_minitimedi 27 nov 2012 - 15:58

i'm not very loved in the clan...
[/size]
''Ik heet Pumpkinscar. Ik heb je hier nog niet zo vaak gezien. Ben je allang in de riverclan?''
zij de mooie bruine poes. "ja ik zit er al heel mijn leven maar mensen zijn mij vaak over het hoofd omdat ik niet zo beroemd in de clan ben." mudtaail keek naar pumpkinscar ze zwom soepel in het water en haalde er een vis uit. ze legde hem voor mudtail neer en zij ''Zullen we een vis-wedstrijd doen? Ik heb er alvast een.''
mudtail keek naar de mooie poesen dacht ondanks haar nare litteken lijkt ze me wel aardig. pumpkinscar zette zich schrap bij de water rand en zij ''Ik tel tot drie en dan starten we. Die ene vis die ik gevangen heb telt niet mee..'' mudtail dacht even na en bestuur deerden het lenige en gespierde lichaam van pumpkinscar. "het lijkt me een goed plan, ookal maak ik volgens mij niet veel kans."
wel hello..


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
So, and who are you? [Mudtail] 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinscar
Member
So, and who are you? [Mudtail] DPKsfdL
33

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Pumpkinscar
BerichtOnderwerp: Re: So, and who are you? [Mudtail]   So, and who are you? [Mudtail] Icon_minitimedi 27 nov 2012 - 20:22











"Het lijkt me een goed plan, ook al maak ik volgens mij niet veel kans." Miauwde Mudtail. Pumpkin fronsde. ''Natuurlijk maak je veel kans. Je kan heus wel op tegen zo'n dikke poes als ik.'' Ze grijnsde. Eigenlijk was ze onder die vacht zo mager dat je alleen haar spieren zag, maar ze wilde ook niet over komen als een kampioen. ''Ik begin met aftellen..1..2..3!'' Ze dook het stroompje in, en ging driftig op zoek naar vissen die zo stom waren om zich op dit terrein te vertonen. Achter haar voelde ze belletjes en stroming, dus ze dacht dat Mudtail ook al van start was gegaan. Een paar staartlengtes verder zwom een snoekje, en vliegensvlug peddelde Pumpkinscar er op af. Met klappende kaken probeerde ze hem te grijpen, en met veel moeite hees ze het grote beest boven water. De schubbige staart sloeg steeds tegen haar gezicht aan, en met een pijnlijke grauw liet ze los. Opnieuw proberen dus. ''Lukt het Mudtail?'' Ze keek even vragend om zich heen. Was hij al onderwater gedoken?




So, and who are you? [Mudtail] Pumpkinscaros
Klik please.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautypetal
Member
So, and who are you? [Mudtail] DPKsfdL
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Beautypetal
BerichtOnderwerp: Re: So, and who are you? [Mudtail]   So, and who are you? [Mudtail] Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 16:06

i'm not very loved in the clan...
''Natuurlijk maak je veel kans. Je kan heus wel op tegen zo'n dikke poes als ik.'' zij pumpkinscar fronsend. pumkinscar liep naar de water rand en zij: ''Ik begin met aftellen..1..2..3!'' mudtail dook het water in en zwom snel naar een groepje rood Baarsjes hij klauwde er eentje tegen zijn kop en beet de andere vol in zijn nek. hij trok de vis op de kant en sprong het water weer in opzoek naar de andere vis, die vis zwom duizelig van de klap rondjes. mudtail zwom er heen en greep hem bij zijn staart. weer zwom hij naar boven en gooide snel het beest op de stenen. toen mudtail weer het water in dook werd hij gepakt door een kleine tijger haai het beest was niet erg groot maar had wel gemene tanden. de haai greep mudtail bij zijn achter poot en sleurde hem heen en weer, het lukte mudtail om zich snel om te draaien en het beest recht in zijn kieuwen te klauwen. maar het beest was onverschrokken mudtail zwom keihard terwijl het beest hem nog steeds beet. toen mudtail zo'n harde ruk gaf dat de haai los liet schoot mudtail naar boven net op tijd met zijn kop boven water om te ademhalen en op zijn aller hardst te roepen "help pumpkinscar"!! help!!"
wel hello..


So, and who are you? [Mudtail] Bgv1qr
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinscar
Member
So, and who are you? [Mudtail] DPKsfdL
33

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Pumpkinscar
BerichtOnderwerp: Re: So, and who are you? [Mudtail]   So, and who are you? [Mudtail] Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 19:27











"Help pumpkinscar"!! help!!" De luchtbellen achter haar waren dus een teken van een worsteling. Met een ruk draaide Pumpkin zich om, en zag Mudtail paniekerig spartelen en trekken. Er dreef bloed in het water, en tussen de lichte rode waas zwom een enorme snoek, die wel een beetje op een tijgerhaai leek, met de vele camouflage vlekjes op zijn gladde vel. Mudtail ging kopje onder, en de roofvis leek steeds aan te vallen. ''Niet trekken, beweeg niet! Ik ga er op af!'' Als hij nog meer zou wurmen, kon zijn poot breken door de scherpe tanden die haar vriend grepen. Grauwend dook ze onder water, en haakte zich in de snoek. De lege ogen keken haar lichtelijk verschrikt aan, en de vis liet Mudtails gevlekte poot eindelijk los. Door de het ondiepe en troebele water zag Pumpkinscar niet zoveel. De zon was even achter de wolken, dus er was alleen blauw water te zien. De tabby poes werd zo boos. Heel haar middag verpest. Met een enorme strijdkreet hapte ze naar adem, en viel de snoek weer aan, die boos met zijn massieve bek hapte. Van agressie kreeg Pumpkinscar een rode waas voor haar ogen, en scheurde hele stukken uit de nu bange jager. Bloedend probeerde de snoek weg te zwemmen, maar dreef verderop naar boven. Zijn kieuwen bewogen niet meer. Hij was dood. Naar adem happend kwam Pumpkin weer naarboven. Het was allemaal zo snel gegaan. Het drong nu pas tot haar door dat ze over beten had, en de vis zo toegetakeld had. ''Mudtail gaat alles goed?'' Ze keek om zich heen of ze haar vlekkige vriend kon zien.


So, and who are you? [Mudtail] Pumpkinscaros
Klik please.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aquila
Member
So, and who are you? [Mudtail] DPKsfdL
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons.
Gender:
Rank:
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: So, and who are you? [Mudtail]   So, and who are you? [Mudtail] Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 19:58

[justify][font=Comic Sans Ms][table align="center" border="1px-color:red"bgcolor="#FFFFFF "][tr][td]
So, and who are you? [Mudtail] Aquilap
[size=12][color=darkred]

mudtail werd te hulp geschoten door pumpkinscar. ze beet het beest volledig verrot totdat het dood naar boven zweefde. mudtail dobberde verward door het schouwspel op het water en keek naar pumpkinscar. ze zij ''Mudtail gaat alles goed?'' ja hoor alles gaat prima maar ik heb alleen last van mijn achter poot. mudtail zwom naar de kant en schudde zich uit. onderweg pakte hij zijn gevangen vissen. en legde die op een droge steen. mudtail liep naar een hoop mos en ging liggen om zijn wond te wassen. hij keek op of pumpkinscar er aan kwam.

(sorry een beetje kort)



So, and who are you? [Mudtail] 317cexc
So, and who are you? [Mudtail] Aquilat
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So, and who are you? [Mudtail]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: