Dustpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dustpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dustrise
Member
Dustpaw 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Dustpaw   Dustpaw Icon_minitimema 18 feb 2013 - 21:05


BASIC INFORMATION

{Current Name} Dustpaw
{Kit Name} Dustkit
{Apprentice Name} Dustpaw
{Warrior Name} Dustrise
{Clanleader Name} Duststar
Prefix || Dust: Gegeven door zijn moeder ter ere aan de overleden Duststar.
Suffix || Rise: Gekregen door de ontwikkelingen die hij heeft ondergaan in zijn leven.
{Nicknames} Dust, Dustiedust, Dustie
{Age} Eight moons
{Gender} Male ♂
{Sexuality} Bisexual
{Birthday} 14th of February 2014
{Birth Place} Thunderclan Nursery
{Season Born} Leaf-Bare
{Bloodline} Skyclan and Rogue
{Status} Healthy

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CLAN INFORMATION
{Lifestyle} Clancat
{Clan} Thunderclan
{Former Clans} None
{Future Clans} None
{Rank} Apprentice
{Former Ranks} Kit
{Future Ranks} Warrior, Medicine cat (apprentice), Deputy, Leader, Elder

{Highranks} [ Clanleader | Deputy | Medicine cat | Medicine cat apprentice ]
Clanleader || Silverstar: Ik geloof in je pap!
Deputy || Snowdrop: Je zult vast een goede deputy zijn.
Medicine cat || Jayfeather: Grumpy thing.
Medicine cat apprentice || Mistpaw: Je zult het vast heel goed doen!
{Former Highranks} [ Clanleader | Deputy | Medicine cat | Medicine cat apprentice ]
Clanleader || Firestar
Deputy || Timefall
Medicine cat || Maskheart
Medicine cat apprentice || Ik ken er geen.
{Connection to other clans} [ Riverclan | Windclan | Shadowclan | Bloodclan | Rogues | Kittypets ]
Riverclan || { Dustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw Bulletwhite}
Thoughts || »Ik heb nog nooit een Riverclan kat ontmoet. Hopelijk kunnen mijn clangenoten die wel het kamp uit mogen mij vertellen hoe ze eruit zien en wat voor katten ze zijn. Wie weet ontmoet ik er ooit zelf een!«
Windclan || { Dustpaw BulletgreenDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw Bulletwhite}
Thoughts || »Ze zijn nog best aardig tegen mij.«
Shadowclan || { Dustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw Bulletwhite}
Thoughts || »Ik weet het niet. Ik heb nog nooit gehoord over deze clan, maar de naam van de clan maakt me al een beetje bang. Wie weet kunnen mijn clangenoten hier meer over vertellen en ontmoet ik er ooit zelf een!«
Starclan || { Dustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw Bulletwhite}
Thoughts || »De naam Starclan klinkt heel.. magisch? Is dit ook een clan? Hoe zien de katten eruit daar?«
Dark Forest || { Dustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw Bulletwhite}
Thoughts || »Wat is dit? Een of andere plek waar het bos erg donker is of wat?«
Bloodclan || { Dustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw Bulletwhite}
Thoughts || »De naam Bloodclan maakt me eigenlijk al een beetje ongerust. Zijn dit echt katten die bloed willen zien? Ik denk niet dat ik er graag een wil ontmoeten, misschien later, als ik zelf net zo sterk ben als een warrior!«
Rogues || { Dustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw Bulletwhite}
Thoughts || »Als ik het goed heb is dit geen clan, maar zijn dit katten die op zichzelf wonen. Ik weet niet precies hoe ze zijn, ik zal het wel eens aan mijn clangenoten vragen, althans, de katten die het kamp uit mogen.«
Kittypets || { Dustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw BulletwhiteDustpaw Bulletwhite}
Thoughts || »Hetzelfde als bij de rogues. Ik zou het eigenlijk totaal niet weten hoe deze katten zijn. Dit moet ik ooit nog eens aan iemand anders vragen!«
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PERSONALITY
{Personality }
Kitten ||
Playful || Als jonge kitten is Dustkit erg speels. Hij houdt ervan om met zijn nestgenoten te spelen en mengt zich graag in stoei-partijtjes. Bovendien zal hij vaak vragen of iemand met hem wil spelen en als niemand daar zin in heeft of als men er te moe voor is vermaakt hij zichzelf wel met een blaadje, insect of dergelijke.
Curious || Nieuwsgierig kun je hem wel degelijk noemen. Hij kan je overladen met duizenden vragen en hij wil alles te weten komen. Of het nou over de andere clans gaat, de Warrior Code, Starclan of misschien zelfs Dark Forest. Hij wil zijn kennis altijd groter maken, iets waar hij later misschien erg trots op mag zijn. Ook is hij heel nieuwsgierig naar andermans leven.
Kind || Hij is niet bepaald het ruige type in zijn kitten periode. Hij geeft om anderen en zal nooit erg kil doen tegen een ander. Het is zo dat hij ervan houdt om plezier te maken met een ander en ruzies liever wil vermijden. Bovendien is hij tijdens het spelen uiterst voorzichtig, hij wil niet de schuldige van een moord zijn namelijk!
Proud || Toch kun je duidelijk aan hem zien dat hij trots op zichzelf en op zijn familie is. Hij kan heel trots over bepaalde dingen spreken. Zoals dat zijn vader deputy is van de clan of dat een van zijn familie leden iets fantastisch gedaan heeft volgens hem. Toch zal hij nooit echt opscheppen, gewoon weg omdat hij over het woord opscheppen nog nooit iets gehoord heeft.
Adventurous || Dustkit is niet bepaald bang voor een avontuur. Hij houdt er juist van. Alles is voor hem een enorme belevenis en hij wil zoveel mogelijk meemaken in zijn leventje. Het kamp zal hem dan ook snel te klein zijn en hij zal ook graag meer willen zien dan wat hij kan zien. Als hij zich gaat vervelen gaat hij gewoon opzoek naar nieuwe manieren om naar bepaalde plekken te gaan et cetera.
Creative || Standaard jaag en vecht-technieken zijn niets voor Dustkit. Hij is uiterst creatief en houdt ervan om zijn eigen technieken te bedenken. Nieuwe dingen, nieuwe wegen om een bepaalde plek te bereiken, hij neemt er altijd de tijd voor om ze te ontdekken of te creëren. Bovendien heeft hij een enorme fantasie en zullen zijn dromen vaak alles behalve de werkelijkheid zijn.
Intelligent || Naast zijn vrolijke, hypere en avontuurlijke karaktereigenschappen kun je ook al aan hem merken dat hij redelijk intelligent is en niet bepaald het soort kat is dat niets begrijpt. Hij leert snel en wil steeds meer weten, iets wat hem later misschien kan helpen. Niet dat hij daar nu al aan denkt, maar zijn nieuwsgierigheid helpt er wel bij om hem een redelijk intelligente kat te maken.

Apprentice ||
Flirt || Eigenlijk begint deze eigenschap zich al te vorderen wanneer hij 5 manen oud is. Maar wanneer hij echt apprentice word zullen katten het steeds meer gaan ontdekken. Hij houdt ervan om met anderen te flirten, gewoon weg omdat hij heel snel verliefd raakt op een ander. Zowel katers als poezen vallen bij hem in de smaak en niets houdt hem tegen om met iemand te flirten. Zelfs een partner niet.
Romantic || Je kunt hem echt een Romeo noemen op dit gebied. Hij is zo romantisch dat poezen en katers wel voor hem vallen. De jonge kater weet wat romantisch is. Een prachtig bosje bloemen en samen kijken naar de zonsondergang, is voor hem geen rare zet. Hij verzint altijd wel iets anders.
Independent || Je kunt hem niet bepaald een kat noemen die afhankelijk is van een ander. Hij doet wat hij moet doen en weet ondertussen ook nog tijd te maken voor zijn eigen privé zaken. Problemen lost hij vaak zelfstandig op.
Loyal || Ook al heeft hij vaak meer dan een vriendje/vriendinnetje, hij is een enorm loyale kater en zal degenen waar hij van houd nooit laten vallen. Hij zegt zelf dat hij een groot hart heeft en hij het gewoon niet aankan om maar van een persoon te houden. Hij valt gewoon op veel katten en als iemand het hem vraagt geeft hij ook eerlijk toe dat hij zijn hart ook deelt met anderen. Toch houd hij van iedereen waar hij iets mee heeft/wil krijgen evenveel en zal hij diegene nooit in de steek laten. Zelfs als dat persoon hem niet meer wilt, zal hij haar/hem altijd beschermen en lief hebben. Het zal dan ook zijn hart breken als iemand het met hem uitmaakt.

Warrior ||
Wanneer hij warrior word zal zijn karakter geen grote veranderingen meer ondergaan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
APPEARANCE
Build || Dustkit heeft in ieder geval een bouw waar poezen en katers op vallen. Hij is knap en stevig gebouwd, wat hem een wat stoere uitdrukking geeft. Tevens heeft hij stevige poten waardoor hij gemakkelijk hoog kan springen, in bomen kan klimmen en zelfs heel goed kan rennen. Bovendien zijn, zijn poten wat langer dan normaal en is het voor hem extra makkelijk om op een hard tempo te rennen.
Fur || Qua vachtlengte heeft de jonge Dustkit niet veel af van zijn ouders. Hij heeft een halflange tot korte vacht die soms erg pluizig kan zijn. De kater is seal point getekend en het is duidelijk dat hij dit van zijn moederskant heeft. Zijn vacht is fijn, hij ruizelt niet veel en zijn vacht klit tevens ook niet zo heel snel.
Extra || Dustkit heeft stevige achterpoten, een kenmerk dat duidelijk bij zijn Skyclan geschiedenis past. Hiermee kan hij hoog en ver springen en klimmen gaat hem hierdoor makkelijker af. Bovendien heeft hij ook stevige, donkere voetzolen die tegen een harde ondergrond kunnen, waardoor het vel niet snel scheurt.
Scars || Aangezien de jonge Dustkit nog nooit heeft gevochten, heeft hij ook nog geen littekens. Deze zullen vast nog wel komen in de loop van zijn leven, maar momenteel is deze jonge kitten nog litteken-loos.
Eyes || Deepblue
Nose || Dark brown
Pawpads || Dark brown
Voice || Percy Jackson - The lightning thief
Themesong || We're the perfect two
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TOPICS
{Post Count} 169
{Topic Count} 39

Finished Topics ||
Winter Gifts {Dogdance, Silverfang, Maskheart, Squirrelkit, Runekit}
Open my eyes to the things unseen {Marrowkit}
Sneaking out has also consequences {Sycamorekit, Blossomkit}
Snowflakes {Starlingpaw, Gravelpaw}
I am the big bad wolf! {Starlingpaw}
Curiousity killed the cat {Saltkit}
Don't think this is innocent {Squirrelkit, Dragonforce}
Hey there Skyclankitten {Peacockpaw}
Black in white {Moonbow}
Rip Sycamorekit {Sycamorekit, Blossomkit, Greentear, Snowdrop}
Ceremony of march {With the clan}
Words of bitterness {With the clan}
After the storm {Silverfang, Dogdance}
Thieves {Squirrelkit}
Y-yeah a rose {Glowpaw}
Dustiedust {Mothkit, Nimblekit}
The reason behind your name {Silverfang, Runekit, Squirrelkit}
Can I sleep here? {Snowdrop}
Wake up sleepyhead! {Runekit}
Time for a ... Snowstorm! {Mothkit, Sprucekit, Daykit}
Before Daylight {Clearpaw}
Pawsteps {Softvoice}
Ooh, fluffy tail {Daykit}
How are you doing? {Snowdrop}
Get out of my sight, you. {Starlingpaw}
I'm a Winner! {Marrowpaw}
Let's pay a visit {Rushleap}
Storm calls, storm falls {Dogdance, Runekit, Squirrelkit}
Twinkle litte star {Nimblepaw, Softvoice}
Oops.. {Maskheart}
Lets eat something before going out {Wintersong}
Boredom {Runekit}
First steps {Tansykit}
Justice needs to be served {With the clan}
Freedom {Silentkit}
King of queens {Dazzlekit}
Tail hunting {Open}
Sweet Revenge {Runekit}
Just fooling around {Fernkit}
Will you swear ... cry at my funeral {Firestar's Vigil}
Dustie {Snowdrop}
Above the clouds {Silentpaw}
I smell rat! {Starlingdash}
I believe I can fly! {Silverstar}
Let it go! {Spottedwish}
Old friend {Glowstick}
Destination london {Tallshadow}
The Stork made a delivery for you
Cermonie 23-04
Life is War
Passing by
Try just a little bit harder
The last one standing
Failure
In my Veins
Seven and Up
Where's my love?


Unfinished Topics ||
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RELATIONS
{Family}
Stamboom || Here
Mother || Dogdance
Father || Silverfang
Sisters || Squirrelkit
Brothers || Runekit
Aunts || None
Uncles || Senji
Nieces || None
Cousins || None
Grandmothers || Frostbolt, Unknown
Grandfathers || Littlerush, Unknown
Crush || None
Mate || None
Daughters || None
Sons || None
Mentored By || None
Mentored || None

Thunderclan ||
{ Dogdance } { Female } { Warrior } { Mother } { 3 topics }
Je bent een héél klein beetje streng, maar ik hou nog steeds van je hoor mammie!

{ Silverfang } { Male } { Deputy } { Father } { 3 topics }
Hou van je pappa! Jouw straf was iets minder leuk, maar je bent nog steeds mijn lieve pappie!

{ Squirrelkit } { Female } { Kit } { Sister } { 5 topics }
Jij bent het beste zusje ooit!

{ Runekit } { Male } { Kit } { Brother } { 5 topic }
Wij gaan het heel gezellig krijgen, toch?

{ Marrowpaw } { Male } { Apprentice } { Friends } { 2 topics }
Há! Nu ben ik de leider van de Nursery en jij niet meer!

{ Blossomkit } { Female } { Kit } { Unknown } { 2 topic }
Waarom kwam je niet helpen toen Sycamorekit in de sneeuw vast zat? Misschien was ze dan niet dood geweest..

{ Starlingpaw }  { Female } { Apprentice } { I want to be friends } { 3 topics }
Waarom doe je zo? Ik wil gewoon vrienden zijn ...

{ Gravelpaw }  { Female } { Apprentice } { I like you } {1 topic }
Je lijkt me wel aardig, we moeten eens een keer met elkaar spelen, dat wordt vast heel leuk!

{ Saltkit } { Female } { Kit } { Are you nice? } { 1 topic }
Je lijkt me wel een leuke vriendin! Ik hoop dat ik je nog vaker zal zien!

{ Dragonforce } { Male } { Elder } { Friends } { 1 topic }
Dank u wel, almachtige Dragonforce, voor het antwoorden van al mijn vragen! Jij bent echt een hele aardige elder, ik kom nog wel een keer langs in de elder den!

{ Peacockpaw } { Female } { Apprentice } { Ik vind je wel aardig.. denk ik } { 1 topic }
Jij lijkt me wel aardig! De volgende keer nog eens met elkaar afspreken? Is dat goed?

{ Moonbow } { Female } { Warrior } { Friends } { 1 topic }
Wow, de zonsopgang was wel echt heel mooi! Ik zal dat moment altijd onthouden, dankjewel dat ik op mocht blijven!

{ Snowdrop } { Female } { Warrior } { Friends } { 3 topic }
Bedankt dat je zoveel van mijn vragen kon beantwoorden, dat vind ik echt heel aardig van je.

{ Jaytail } { Male } { Warrior } { You are nice } { 1 topic }
Bedankt dat je even langs kwam na de ceremonie! Dat had ik nodig!

{ Glowpaw } { Male } { Apprentice } { I like you } { 1 topic }
Je bent echt een hele aardige apprentice en een goede vriend voor mij!

{ Nimblepaw } { Female } { Apprentice } { Friends } { 2 topic }
Vrienden voor altijd, toch?

{ Mothkit } { Female } { Kit } { Friends } { 2 topics }
Je bent heel aardig, ik wil wel vaker met je spelen!

{ Sprucekit } { Male } { Kit } { Friends } { 1 topic }
Ik hoop je nog veel vaker te zien!

{ Daykit { Female } { Kit } { I don't know } { 2 topic }
Ik vind het heel zielig voor je dat je nog niet kunt praten, maar we kunnen wel gewoon vrienden zijn, toch? Ik weet niet wat je van me vindt.. Oh en bijt niet meer in mijn staart, oké?

{ Clearpaw } { Female } { Apprentice } { Friends? } { 1 topic }
Ik weet niet wat ik van je moet denken, je lijkt me wel heel aardig! Jammer dat je mijn zusje niet kende.

{ Softvoice } { Female } { Warrior } { Friends } { 2 topic }
Dankjewel dat ik even bij je mocht blijven liggen, je nest lag lekker! Alleen ligt die van mijn moeder beter!

{ Rushleap } { Male } { Warrior } { Unknown } { 1 topic }
Helaas ken ik je niet zo goed, je liep dan ook weer zo snel weg!

{ Maskheart } { Male } { Medicine cat } { Friends } { 1 topic }
Sorry dat ik die stapels heb omgegooid, gelukkig mocht ik je helpen en heb je veel vragen beantwoord!

{ Wintersong } { Female } { Warrior } { Friends } { 1 topic }
Bedankt voor het leuke gesprek!

{ Tansykit } { Female } { Kitten } { You're cute! } { 1 topic }
Ik hoop dat je snel leert lopen, als je nog hulp nodig hebt weet je aan welk nest je moet komen!

{ Silentkit } { Female } { Kitten } { Friends } { 1 topic }
Je bent echt een schat!

Riverclan ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Windclan ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Shadowclan ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Bloodclan ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Rogues ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Kittypets ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Starclan ||
{ Sycamorekit } { Male } { Kit } { Thunderclan } { Friends..? } { 1 topic }
Het spijt me dat ik je er niet uit kreeg.. ik beloof jou plechtig dat ik de sterkste warrior ooit ga worden en nooit meer iemand onder mijn poten zal sterven!

Dark Forest ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ABILITIES
{Vechtvaardigheden}
Aanvallen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Ontwijken || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Tactieken || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Stoeien || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Ervaring || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Jaagvaardigheden}
Prooikennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Geurherkenning || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Sluipen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Vissen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Afmaken || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Ervaring || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Zintuigen}
Zicht || ● ● ● ● ● ●
Gehoor || ● ● ● ● ● ○
Reukvermogen || ● ● ● ● ● ○
Proeven || ● ● ● ● ● ○
Voelen || ● ● ● ● ● ●
{Kennis}
Plantenkennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Clankennis || ● ○ ○ ○ ○ ○
Kruidenkennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Prooikennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Andere kennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Overige}
Klimmen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Rennen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Springen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Zwemmen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Sociaal || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Snelheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Kracht || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Uithoudingsvermogen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Balans || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Wijsheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Handigheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Behendigheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AWARDS
Account ||
Dustpaw F2rg5zI've been a member of Warrior Cats for 1 year || 06-06-11
Dustpaw XnhicgI wrote a 1000 word post || 2x
Dustpaw Mht4k9Tom-cat of the Month || 1x
Dustpaw 2q3vjozI finished 5 topics
Dustpaw I3di1dI finished 10 topics


In-game ||
Dustpaw 12316This cat has been born in the RPG || ~
Dustpaw 2who3ntI am Clanborn || ~
Dustpaw Xo1xz7eI saw my first snow! || ~
Dustpaw PixelclawI think I killed a cat || ~
Dustpaw Ny3SzqYI got injured || ~

High Ranks ||
● Empty

Special ||
Dustpaw 7kA78YnMy parents were old Skyclan members || ~ ~

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ART
Made by Soof
Made by Wazoula
Made by Babs
Made by Maaike
Made by Babs

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HISTORY
{Special}
Geboorte Topic || Winter Gifts
Ceremonie Kit - Apprentice || None
Training Topics || None
Final Assessment || None
Ceremonie Apprentice - Warrior || None
Nachtwake || None
Patrouilles || None
Ceremonie Mentor || None
Sterfte Topic || None
Afscheid Topic || None


*Hier komt eventuele verdere geschiedenis te staan*




Laatst aangepast door Dustpaw. op za 6 jun 2015 - 10:05; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dustpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Thunderclan-
Ga naar: