Hii! >>Treeleaf<<



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hii! >>Treeleaf<<

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hiddenflower
Member
Hii! >>Treeleaf<< 2v36gk0
Esmee
232
Actief
Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!

CAT'S PROFILE
Age: 18 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Hii! >>Treeleaf<<   Hii! >>Treeleaf<< Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 12:47



De eerste zonnestralen gleden over de bruinwitte poes Hiddenflower. Ze gaapte, en ging op haar andere kant liggen. Ze had nog geen zin om op te staan, in deze tijd van het jaar mocht ze best even van alle rust en stilte genieten. Want binnenkort zouden er weer veel kittens komen, en dan was iedereen bezig om hen zo goed mogelijk te verzorgen. Na tien minuten stond ze op. Ze zag dat haar bedje helemaal door elkaar lag, en het mos begon te vergaan. En eigenlijk kon die oude paardendeken die ze bij een verlaten boerderij had gevonden, ook wel weg. Die zou ze niet gebruiken in de warme zomernachten. Vrolijk glipte ze langs de andere slapende Warriors heen. Vandaag zou ze eens een nieuw bed maken, en naar de Outlook Rock gaan. Tevreden met haar plannen voor die dag, pakte ze een konijnenpootje van de prooistapel. Ze kauwde erop, totdat het bot alleen nog over was. "Die breng ik straks wel even naar de Nursey." mompelde ze tegen zichzelf. Ze wist dat de kittens het altijd geweldig vonden om op een echt bot te mogen knagen, en niet op een takje. Hiddenflower dronk wat water, en liep het kamp uit, naar het kleine stukje bos. Daar, wist ze, was veel mos te vinden. Ze huppelde door het gras, tot ze bij een oude omgevallen boom kwam. Er zat veel mos op, en met haar tanden trok Hiddenflower er wat af totdat ze genoeg had. Maar nu zat ze met een probleem, want hoe kreeg ze dat allemaal mee? Toen herinnerde ze zich dat ze bij de oude boerderij een houten emmer had gezien. Vlug holde ze er naar toe. Het rook muf in het oude huisje, en Hiddenflower hield haar adem in terwijl ze het kleine emmertje oppakte en weer terug rende. Ze deed het mos erin, en zocht naar meer materiaal. In een verlaten vogelnest vond ze wat zachte veertjes, en op de grond een stevig stuk schors dat als ondergrond kon dienen. Nu was ze wel klaar, en met het emmertje zette ze koers in de richting van de Outlook Rock. Toen ze er was, klom ze erop. Hiddenflower zette de emmer neer, en keek in het rond. Wat een prachtig uitzicht. Glimlachend sloeg ze haar staart om haar poten. Een koel briesje woei door haar vacht, en vanbinnen voelde ze zich heel gelukkig.

Words: 397

Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
Hii! >>Treeleaf<< DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hii! >>Treeleaf<<   Hii! >>Treeleaf<< Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 18:57

Treeleaf keek vanuit een boom hoe Hiddenflower mos en veren naar de Outlook Rock verplaatste. Hij besloot om haar te volgen en sprong naar beneden. Toen liep achter haar aan. Zo stil mogelijk verplaatste hij zich, hopend dat de poes voor hem niet achterom zou kijken om hem te zien. Gelukkig gebeurde dat niet.
Opeens stond Hiddenflower stil. Ze keek rond en glimlachte. Ze sloeg haar staart om haar poten. Treeleaf kwam dichterbij. Het was een mooi plekje die de poes had uitgekozen. `Hoi Hiddenflower. Wat brengt jou naar deze plek?' vroeg hij vriendelijk. Hij ging zitten en liet zien dat hij geen kwade bedoelingen had. `Ik bedoel, je gaat niet zomaar een wandeling maken met Twolegspullen en mos, neem ik aan,' grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddenflower
Member
Hii! >>Treeleaf<< 2v36gk0
Esmee
232
Actief
Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!

CAT'S PROFILE
Age: 18 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Hii! >>Treeleaf<<   Hii! >>Treeleaf<< Icon_minitimema 8 apr 2013 - 16:55



"Hoi Hiddenflower. Wat brengt jou naar deze plek?" hoorde ze plotseling achter zich. Hiddenflower schrok zich dood. Ze had de kater achter haar helemaal niet horen aankomen. Ze zocht wanhopig naar woorden, maar vond ze niet. Ze herkende nu ook de kat, het was Treeleaf. Hij ging rustig zitten om haar te laten zien dat hij geen kwade bedoelingen had, begreep ze. Hiddenflower had niet door dat een clangenoot haar ook niet veel kon aan doen. "Ik bedoel, je gaat niet zomaar een wandeling maken met Twolegspullen en mos, neem ik aan." grijnsde de kater. Geprikkeld keek ze hem aan. Zo raar was dat nu ook weer niet, maar ze durfde het niet te zeggen. "Ehh...." begon ze aarzelend, en staarde verlegen naar de grond. Haar staart sloeg onrustig heen en weer. Wat moest ze zeggen? Natuurlijk waren er genoeg mogelijkheden van op welke manier ze zou kunnen antwoorden, maar verlegen als ze was wist ze niks te bedenken wat goed genoeg was volgens haar. "Eh...nou..tsja..." stamelde ze, ze kwam niet goed uit haar woorden.

Words: 175

Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
Hii! >>Treeleaf<< DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hii! >>Treeleaf<<   Hii! >>Treeleaf<< Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 17:41

`Eh...' antwoordde Hiddenflower. Ze staarde naar de grond. Treeleaf keek haar vragend aan. Wat houdt ze voor mij verborgen? vroeg hij zich af. Hij zag dat de poes haar hersens pijnigde voor een goed antwoord, maar te verlegen was om het te zeggen. `Eh... nou... tsja...' stamelde Hiddenflower. Treeleaf keek haar aan. Zijn staart zwiepte vrolijk heen en weer. `Ik bijt niet, hoor,' zei hij. Hij hoopte dat ze het tegen hem zou willen zeggen. `Ik vertel het niet door. Ik ben goed in geheimen bewaren, ik heb er namelijk ook een paar...' zei Treeleaf. Verschrikt keek hij op. O StarClan, laat Hiddenflower niet vragen wat mijn geheimen zijn... dacht hij.

Sorry voor de latigheid, ik had veel huiswerk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddenflower
Member
Hii! >>Treeleaf<< 2v36gk0
Esmee
232
Actief
Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!

CAT'S PROFILE
Age: 18 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Hii! >>Treeleaf<<   Hii! >>Treeleaf<< Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 13:08



Treeleaf keek haar vragend aan. Even keek ze terug, maar na 5 seconden keek ze weg. Zijn staart zwiepte heen en weer, en ze besloot haar aandacht daar op te richten. "Ik bijt niet hoor." zei Treeleaf tegen haar. 'Hoe weet ik dat zo zeker?' dacht ze grimmig. "Ik vertel het niet door. Ik ben goed in geheimen bewaren, ik heb er namelijk ook een paar." Hiddenflower keek op. Geheimen? En die vertellen? Ze had geen geheimen die zo bijzonder waren dat ze ze niet wilde vertellen. Geheimen die ze wel kon vertellen ook niet trouwens. Hoe kon ze die kat -eerlijk was eerlijk- nu vertellen dat ze gewoon super verlegen was? De kat keek ineens verschrikt op. Hiddenflower zocht wanhopig naar wat ze kon zeggen. "I-ik heb echt g-geen geheimen h-hoor. Ik-ik ben gewoon... bracht Hiddenflower met moeite uit. "Verlegen..." fluisterde ze er bijna onhoorbaar achteraan, en staarde naar de grond.

Words: 152

Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
Hii! >>Treeleaf<< DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hii! >>Treeleaf<<   Hii! >>Treeleaf<< Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 17:50

`I-ik heb echt g-geen geheimen h-hoor. Ik-ik ben gewoon...' zei Hiddenflower met moeite. Ze zei nog iets, maar Treeleaf kon dat niet verstaan. `Sorry, maar wat was je? Ik verstond het niet goed,' zei hij. Maar hij raadde het antwoord al en mompelde: `Laat maar.' Hij staarde naar de grond en voelde zich lomp en onhandig. `Wil je het vertellen?' vroeg hij nog eens. Maar hij kon zich wel voor zijn kop slaan. Dat vroeg je toch niet? Maar hoewel Treeleaf zich schaamde, hij keek naar de WindClan poes. Zijn staart krulde hij zenuwachtig om zijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hii! >>Treeleaf<<
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: